Temat: Pure Złote Tarasy
Bogdan K.:
Magdalena K.:
Paulina Jarzęcka:
Od godziny 16:00-20:00 jest największy ruch na recepcji i w momencie jak tworzy się kolejka to w pierwszej kolejnosci musimy obsłuzyć klientów, następnie telefony, chociaż musze przyznać, że nie zdarzyło się zeby przy mnie nie odebrano telefonu, bo recepcjonistki muszą je odebrać najpoźniej po 3 sygnale. Jak zwrócił uwagę Pan nade mną :)recepcja w Pure ZT ma naprawdę mnóstwo pracy...
Mam nadzieję, że sytuacja "Pani" juz się więcej nie powtórzy.
ja też mam taką nadzieję bo dzwoniłam godzinę (nie przesadzam!)
oraz
nie zawsze jest kolejka przy wejściu
oraz
skoro we 3 sobie nie dają rady to zatrudnijcie czwartą
myślę ze przesadza Pani... zresztą nie chciałbym aby ktoś odbierał przy mnie telefon jak jestem obsługiwany...Bogdan K. edytował(a) ten post dnia 27.11.09 o godzinie 15:41
Ależ są pewne standardy obsługi klientów...niezależnie od tego, czy ktoś przychodzi, czy jedynie dzwoni. Też pełnię obowiązki recepcjonistki / sekretarki, sama na duże biuro i jakoś jestem w stanie wszytsko ogarnąć. Jeżeli nie odbiorę telefonu, bo akurat jest to niemożliwe, a widzę, że ten sam numer pojawia się kilka razy, to oddzwaniam...to chyba najlepsze rozwiązanie, aby klient nie pomyślał, że mamy (jako firma) go gdzieś.
A z tym, że do klubu w ZT bardzo ciężko się dodzwonić wiem, bo sama się z tym spotkałam, chcąc coś załatwić na cito...
Zatem może warto wyciągnąć jakieś wnioski...