Krzysztof Stęplowski

Krzysztof Stęplowski Skuteczny
e-marketing hotelu

Temat: Jak zwięszyć sprzedaż online? Case study

Witam

Trafiłem na ciekawą prezentację, poświęconą zmianom, jakie zostały wprowadzone na stronie internetowej biura TUI Polska. Chodziło o zwiększenie sprzedaży przez kanał online - i się w pewnym stopniu udało.

Kilka ciekawych wniosków dotyczących optymalizacji kampanii w AdWords:

- CTR potrafi być nawet 3 razy lepszy, jeśli reklama zawiera „%”
- Słowa „promocja”, „sprawdź” czy „wejdź” nie są skuteczne
- Znacznie lepiej działają słowa „last”, „tani”, „tanio” czy „rabat”

Więcej informacji i cała prezentacja na blogu - Jak zwięszyć sprzedaż online? Case study

Myślę, że sporo z przedstawionych tam zmian czy wniosków może okazać się ważnych również dla hotelarzy - i ich stron.

Pozdrowienia!

--------------
www.marketinghotelu.plKrzysztof Stęplowski edytował(a) ten post dnia 12.03.12 o godzinie 22:57
Piotr K.

Piotr K. e-ntuzjasta

Temat: Jak zwięszyć sprzedaż online? Case study

Myślę, że warto tu dodać, że tę prezentację można było na żywo obejrzeć 28 lutego 2012 we Wrocławiu podczas 7. edycji bezpłatnego spotkania marketingu internetowego z turystyką TravelCamp. Szkoda, że linku do źródła nie ma też na Pańskim blogu :)
Krzysztof Stęplowski

Krzysztof Stęplowski Skuteczny
e-marketing hotelu

Temat: Jak zwięszyć sprzedaż online? Case study

Witam panie Piotrze!

Informacja jest, ale faktycznie niepodlinkowana - przepraszam, poprawiam! Już jest ok.

Pozdrawiam serdecznie!

---------------
www.marketinghotelu

Następna dyskusja:

Case Study




Wyślij zaproszenie do