Krzysztof
Stęplowski
Skuteczny
e-marketing hotelu
Temat: Jak zwięszyć sprzedaż online? Case study
WitamTrafiłem na ciekawą prezentację, poświęconą zmianom, jakie zostały wprowadzone na stronie internetowej biura TUI Polska. Chodziło o zwiększenie sprzedaży przez kanał online - i się w pewnym stopniu udało.
Kilka ciekawych wniosków dotyczących optymalizacji kampanii w AdWords:
- CTR potrafi być nawet 3 razy lepszy, jeśli reklama zawiera „%”
- Słowa „promocja”, „sprawdź” czy „wejdź” nie są skuteczne
- Znacznie lepiej działają słowa „last”, „tani”, „tanio” czy „rabat”
Więcej informacji i cała prezentacja na blogu - Jak zwięszyć sprzedaż online? Case study
Myślę, że sporo z przedstawionych tam zmian czy wniosków może okazać się ważnych również dla hotelarzy - i ich stron.
Pozdrowienia!
--------------
www.marketinghotelu.plKrzysztof Stęplowski edytował(a) ten post dnia 12.03.12 o godzinie 22:57