konto usunięte

Temat: Skuteczność umawiania spotkań

Zadanie call center:

umówić spotkanie z doradcą bankowym,
klient banku ma przyjść na spotkanie do oddziału,
tematem spotkania jest sprzedaż programu systematycznego oszczędzania – ubezpieczenia.

Jak skuteczność call center byłaby według was sukcesem?
Sylwester Bonda

Sylwester Bonda Relacje z Klientem

Temat: Skuteczność umawiania spotkań

Niestety dość trudny produkt i dodatkowo klient musi sam przyjść do oddziału.
Czy chodzi tu o firmy czy osoby indywidualne? Czy te osoby/firmy są już klientem banku?

konto usunięte

Temat: Skuteczność umawiania spotkań

Chodziło o osoby indywidualne – obecnych Klientów (różne firmy: bank, towarzystwo ubezpieczeniowe, emerytalne).

a to moje doświadczenia (wyniki):

8% (pilot) – wizyta u Klienta lub w innym miejscu
15% (pilot) - wizyta u Klienta lub w innym miejscu

i ponad 50% - tu Klient przychodził do oddziału, ta baza była dobrze wyprofilowana (pilot - powyżej 20% i akcja)

konto usunięte

Temat: Skuteczność umawiania spotkań

co sądzicie o tych wynikach?
Sylwester Bonda

Sylwester Bonda Relacje z Klientem

Temat: Skuteczność umawiania spotkań

Skuteczność dość duża. Prawdopodobnie na wynik ostatniej akcji duży wpływ miał odpowiedni dobór bazy. Uważam jednak, że w tej sytuacji większy wpływ miało paradoksalnie to, że klienci musieli udać się do placówki banku. Klienci w dzisiejszych czasach już mają dość tego, że ktoś ciągle chce ich odwiedzać bo z taką propozycją dzwoni codziennie po kilka firm. Ostatnio mieliśmy dwa projekty, w których proponowaliśmy aby to klient "do nas" przyjechał i ku naszemu zdziwieniu wyniki były o wiele lepsze niż przy propozycji przyjazdu do klienta.
Dziwne to trochę bo ja osobiście wolałbym aby to ktoś do mnie przyjechał ale większość jednak nie;)
Ogólnie wyniki uważam za wysokie może poza tym 8%. Czy te procenty umawianych spotkań przekładały się na ich odbywalność?

konto usunięte

Temat: Skuteczność umawiania spotkań

odbywaloność była bardzo wysoka - smiało można powiedzić że powyżej 90%
choć nie niektóre zostały przełozone w czasie

Następna dyskusja:

Call Center do umawiania sp...




Wyślij zaproszenie do