Justyna M.

Justyna M. Trener warsztatowy

Temat: Szkolenie z telemarketingu w Łodzi

17.02.2014 ŁÓDŹ
ZDOBĄDŹ KLIENTA PRZEZ TELEFON, CZYLI SKUTECZNY TELEMARKETING


Adresaci szkolenia:
Obecni i przyszli telemarketerzy, dział obsługi klienta i sprzedawcy, którzy posługują się telefonem w kontaktach z klientem.


Cel szkolenia:
Poznanie metod skutecznej komunikacji telefonicznej, a co za tym idzie wzrost prawdopodobieństwo pozyskania większego grona klientów. Przekłada się to również na długoterminową współpracę.


Korzyści ze szkolenia:
Warsztaty pokazują, jak wzbudzić zaufanie podczas pierwszego kontaktu telefonicznego, jak właściwie formułować zdania, starannie dobierać słowa, dokonywać selekcji najważniejszych informacji do przekazania w krótkim czasie. Szkolenie pomaga w nabraniu większej pewności siebie w kontaktach biznesowych.


Opis szkolenia:
Telemarketing jest jedną z najtrudniejszych metod pozyskiwania klientów. A to dlatego, że ma się do dyspozycji dwa narzędzia: głos i słowa. Zapewne dobrze znana jest pracującym w telemarketingu sytuacja, kiedy dziennie wykonują sto biznesowych telefonów, celem zdobycia kolejnych opłacalnych kontaktów. Na sto osób, osiemdziesiąt już na wstępie nie jest zainteresowanych współpracą. Pozostaje dwadzieścia kontaktów, z których najczęściej finalizują dwa lub trzy a czasem żadnego.


Program szkolenia:
1. Definicja i główne założenia telemarketingu
2. Specyfika kontaktów przez telefon
3. Narzędzia skutecznej komunikacji i zdobywania informacji
4. Niezbędne umiejętności potrzebne do skutecznej obsługi klienta
5. Radzenie sobie z krytyką
6. Typy komunikacyjne klientów


Trener:
Justyna Moreń, 5 lat doświadczenia w sprzedaży i szkoleniach



SPECJALIZACJA:
Telemarketing "Zdobądź klienta przez telefon"
Rozwój osobisty "Rozmowa kwalifikacyjna - kluczem osiągnięcia wymarzonej pracy", "Perswazja bezpośrednia i na odległość", "Komunikacja niewerbalna", "Chcę więcej a Ty możesz mi to dać", "Pokonaj stres, czyli jak wygrać bitwę przed walką"
Wystąpienia publiczne "Sztuka autoprezentacji i wystąpień publicznych"
Sztuka prezentacji produktowych
Sprzedaż i obsługa klienta "Oczaruj klienta", "Techniki finalizacji transakcji", "Zdobądź klienta przez telefon", "Wytrawny negocjator", "Przekwalifikowani"
Asertywność "Asertywność w relacji z klientem", "Intensywny trening asertywności"
Szkoliła dla takich firm jak:
Polfa Łódź S.A.
O.K. Centrum Języków Obcych Sp. z o.o.
Servier Polska Sp. z o.o.
Invest Partner Doradcy Finansowi
Gamma D. Didiuk i M. Wasilewski Sp.j.


Liczba godzin: 8
Cena: 390 zł brutto
Miejsce: AP Edukacja, sala szkoleniowa, Piotrkowska 197 (III piętro)

Cena zawiera:
udział w szkoleniu
materiały szkoleniowe
lunch
całodniową przerwę kawową
certyfikaty

Kontakt:
Justyna Moreń
Stanowisko Specjalista ds. sprzedaży i organizacji szkoleń
Telefon 797 011 690


WYSTAWIAMY FAKTURY VAT
* Program szkolenia może zostać zmieniony w zależności od potrzeb i oczekiwań klienta