Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: SZKOLENIA - oferty na listopad

Diploma in Professional Marketing

Najbliższe edycje:
17 października – Poznań
21 listopada – Warszawa

To program dla tych, którzy nie boją się wyzwań, dla tych, którzy cenią międzynarodowe standardy i fachową wiedzę.

Nowość!
Teraz szybciej możesz zdobyć dyplom The Chartered Institute of Marketing – wybierz jeden z czterech zaproponowanych bloków tematycznych i zdobądź międzynarodowe kwalifikacje!

Zapraszam do kontaktu:
Agata Stasiak
Project Manager

tel. 601 052 704
42 662 00 07
http://questus.pl
ul. Organizacji WiN 83/7
91-811 Łódź
--------------
Dołącz do nas w mediach społecznościowych:
http://facebook.com/questuspolska
Renata Petryka

Renata Petryka Prezes Zarządu Tax
Consilium Sp. z o.o.

Temat: SZKOLENIA - oferty na listopad

Witam,
serdecznie zapraszam na:
CERTYFIKOWANY Kurs rachunkowości od podstaw z obsługą komputerowych programów finansowo-księgowych: Płatnik, Symfonia, Optima (kod zawodu 331301)

RACHUNKOWOŚCI NAUCZYMY KAŻDEGO!

ZAPISZ SIĘ TERAZ, ZAPŁAĆ PÓŹNIEJ!


Żadnych ukrytych kosztów – materiały gratis.

Wpłać zaliczkę 200 zł - weź udział w kursie - resztę wpłacaj w dogodnych dla Ciebie w ratach - całość kwoty wpłać maksymalnie tydzień przed końcem kursu - ciesz się nowym zawodem!

U nas nie stracisz zajęć – bezpłatnie odrabiasz je w innym terminie
lub powtórzysz, jeśli coś sprawi Ci trudność.


Miasto: Kraków
Termin: 23.08.2014 - 19.10.2014
Cena: 1 483.00 PLN netto (1 483.00 PLN brutto)


W trakcie kursu:
-nauczysz się samodzielnie prowadzić księgowość
-nabędziesz umiejętność poprawnego prowadzenia ewidencji księgowej, ewidencji rozrachunków, księgi przychodów i rozchodów
-dowiesz się, jak skuteczne zarządzać finansami przedsiębiorstwa (zyskasz kontrolę nad rozliczaniem swojej firmy, będziesz potrafił umiejętnie nią kierować)
-nauczysz się prowadzić księgi rachunkowe, sporządzać sprawozdania finansowe, listy płac oraz bilanse
-dowiesz się, jak odnaleźć się w gąszczu przepisów i wykluczających się interpretacji obowiązującego prawa podatkowego (poznasz możliwości ulg i oszczędności)
-poznasz metody i funkcje najpopularniejszych programów komputerowych używanych w działach księgowych – Płatnika, Symfonii i Optimy

Praktyczne podejście!
-kurs ma formę warsztatów – faktycznie przygotuje do pracy w zawodzie (jego celem jest zdobycie umiejętności, nie nabycie teoretycznej, nieoperacyjnej wiedzy)
-trenerzy to specjaliści – praktycy posiadający ogromne doświadczenie w pracy w charakterze głównych księgowych
-50% czasu zajmują zajęcia teoretyczne, 50% ćwiczenia praktyczne
-podczas kursu uczysz się jak samodzielnie wypełniać dokumenty księgowe
-pod okiem trenera prowadzisz ewidencję księgową, ewidencję rozrachunków (z pracownikami, klientami, ZUSem, urzędem skarbowym i innymi), tworzysz bilanse, listy płac, sporządzasz sprawozdania finansowe przedsiębiorstwa, prowadzisz księgi rachunkowe
-w programie kursu aż 24h zajmują zajęcia komputerowe z obsługi programów księgowych
(będziesz pracował przy samodzielnym stanowisku i samodzielnie wykonywał wszystkie ćwiczenia)

Realne korzyści!
-nabędziesz faktyczną umiejętność prowadzenia księgowości
-będziesz potrafił sporządzać dokumentację księgową, ewidencję rozrachunków, ewidencję księgową, sprawozdania finansowe, bilanse oraz listy płac
-otworzy się przed Tobą realna możliwość podjęcia stabilnej, dobrze płatnej pracy
w działach księgowo – finansowych, biurach rachunkowych oraz instytucjach
-będziesz posiadał wiedzę ekonomiczną pozwalającą na lepsze zarządzanie swoją firmą i jej finansami (będziesz mógł także samodzielnie się rozliczać, co pozwoli Ci na duże oszczędności)
-będziesz potrafił obsługiwać najważniejsze i najczęściej stosowane programy księgowe: Płatnik, Symfonia i Optima
-realne podniesiesz swoją wartości na rynku pracy (dzięki zaświadczeniu MEN i certyfikacie zawodu)

Adresaci kursu
Ten kurs jest właśnie dla Ciebie:
-jeśli nie posiadasz wiedzy z zakresu księgowości (kurs prowadzony jest od podstaw)
-posiadasz niewielkie doświadczenie w tej dziedzinie lub chcesz pogłębić lub uaktualnić swoją wiedzę
-chcesz rozpocząć pracę w działach finansowo-księgowych, biurach rachunkowych, instytucjach
-prowadzisz swoją firmę i chciałbyś efektywniej zarządzać jej finansami lub samodzielnie ją rozliczać
-chcesz realnie podnieść swoje szanse na rynku pracy
-chcesz nabyć faktyczną umiejętność prowadzenia księgowości, m.in. przez praktyczne wykorzystanie najważniejszych i najpopularniejszych programów komputerowych: Płatnika, Symfonii oraz Optimy, posiadasz co najmniej średnie wykształcenie
-czujesz potrzebę ciągłego rozwoju, podnoszenia zawodowych kwalifikacji oraz rozumiesz istotę
i znaczenie przestrzegania norm i zasad etycznych w pracy zawodowej (w zawodzie księgowego to niezwykle istotne)

Więcej informacji:
http://www.taxconsilium.com/szkolenia/288-CERTYFIKOWAN...

Serdecznie zapraszam
Renata Petryka
tel. 12 623 73 43
tel. kom. 692 783 290
e-mail: renata.petryka@taxconsilium.com
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: SZKOLENIA - oferty na listopad


Obrazek

Firma eduFuturo zaprasza do zapoznania się z ofertą szkoleń otwartych na okres wrzesień-grudzień 2014r.:
- Modelowanie kontekstu projektu - 30.09.2014
- IT-Business Alignment – warsztaty praktyczne - 2-3.10.2014
- Analiza biznesowa: modelowanie procesów biznesowych i notacja BPMN - 7-8.10.2014
- Modelowanie dziedziny systemu - 14.10.2014
- Dokumentowanie wymagań i zarządzanie nimi: model motywacji biznesowej, Przypadki Użycia i Wymagania w SysML - 21-22.10.2014
- Metodyki zwinne (Agile) - 22-23.10.2014
- Notacja UML: czytanie dokumentacji zawierającej modele obiektowe - 28.10.2014
- Modelowanie architektury integracji - 29.10.2014
- Komunikacja wewnętrzna IT-Biznes - 29-30.10.2014
- Modelowanie procesów biznesowych z BPMN - 31.10.2014
- Analiza obiektowa i projektowanie logiki oprogramowania z użyciem notacji UML - 4-5.11.2014
- Analiza i modelowanie biznesowego celu projektu - 6.11.2014
- Marketing usług IT - 6-7.11.2014
- Zarządzanie ryzykiem i podejmowanie decyzji w projektach IT - 13-14.11.2014
- Zarządzanie problemami i diagnozowanie systemów IT - 19-20.11.2014
- SZKOLENIE: Umowy na usługi i systemy IT - 20-21.11.2014
- Procesy zarządzania usługami w IT - 24-25.11.2014
- Zwycięska firma - skuteczny dział IT - 27-28.11.2014
- Udoskonalanie procesów IT - Kaizen w praktyce - 4-5.12.2014
- Komunikowanie zmiany - 10-11.12.2014

Na hasło GOLDENLINE 5% rabatu!*
*Rabaty nie łączą się.

Liczba miejsc ograniczona!

Kontakt:
e-mail: biuro@eduFuturo.pl
tel: 794 930 124
www.eduFuturo.pl
www.facebook.com/KMeduFuturo
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: SZKOLENIA - oferty na listopad

Diploma in Professional Marketing

Już jesienią zapraszamy Was na nowe edycje programu DM:
17 października Poznań
21 listopada Warszawa

Nowy sylabus The Chartered Institute of Marketing, nowe bloki tematyczne oraz możliwość uczestniczenia jedynie w jednym z czterech zaproponowanych bloków – certyfikat Award!

Sprawdź się - http://cim.questus.pl/cim/rekrutacja/formularz/

Zachęcam do kontaktu:

Agata Stasiak
Project Manager
tel. 601 052 704
www.questus.pl
ul. Organizacji WiN 83/7
91-811 Łódź
http://facebook.com/questuspolska
Agnieszka Hromiak

Agnieszka Hromiak Marketing & Sales
Manager, HeatQ
Technology

Temat: SZKOLENIA - oferty na listopad

LEAN OFFICE, czyli skutecznie "odchudzanie" w biurach

Data rozpoczęcia 22 października 2014
Data zakończenia: 23 października 2014
Miejsce: Gdańsk, Gdański Inkubator Przedsiębiorczości ul. Leborska 3b
Cena: od 650 do 800 zł*

Koncepcja Lean, która do tej pory kojarzona była głównie z usprawnieniami i doskonaleniem bezpośrednio na produkcji - daje się zastosować również w działach usługowych, administracyjnych, biurowych, księgowych i sprzedaży.

Dziedzina zwana "Lean Office" pozwala firmom eliminować marnotrawstwo, skracać czasy realizacji zadań (procesów) zleconych zarówno przez klientów jak i przełożonych, doskonalić stanowiska pracy oraz elastycznie przydzielać zasoby do pracy.

PROGRAM SZKOLENIA:

ŚRODA:
Przedstawienie podejścia Lean Office
Specyfika środowiska biurowo-usługowego
8 typów strat w procesach usługowych
Obszary strat w środowisku usługowym:
- Procesy
- Zasoby
- Zarządzanie
- Rozwiązania techniczne, IT
VOC - voice of customer
SLA - senicel level agreement
5S Office
Standaryzacja pracy
Mapowanie procesów biurowych (VSM, czyli Value-Stream-Mapping)

CZWARTEK:
Zarządzanie wizualne:
TWI
Zarządzanie dokumentami
Diagnoza stanu obecnego w wybranym obszarze firmy
Prezentacja narzędzia oceny efektywności procesów – Matryca KCG
Wykorzystanie narzędzia do właściwego planowania projektów Kaizen w środowisku usługowym
Na podstawie Matrycy uczestnicy zdefiniują plan działań dla własnej firmy w ramach wdrażania Lean Office
Prezentacja technik w zakresie rozwiązywania problemów:
- 5Why,
- Drzewo przyczyn,
- Ishikawa 6P,
- Diagram Pareto i inne,
Projektowanie raportów A3 w zakresie zarządzania i monitorowania projektów Kaizen

Szkolenie jest prowadzone na bazie gry symulacyjnej.

ADRESACI SZKOLENIA:
osoby odpowiedzialne za zarządzanie procesami usługowymi, administracyjnymi i biurowymi,
pracownicy firm produkcyjnych,
pracownicy biur firm usługowych i logistycznych,
każdy, kto chce zrozumieć, na czym polega istota koncepcji Lean Management w odniesieniu do procesów nieprodukcyjnych.

Szkolenie jest 2 - dniowe,

Godziny szkolenia:
środa: 10.00 - 17.30
czwartek: 8.00 - 15.30

*Cena netto za szkolenie przy zgłoszeniu:
1 osoby - 800 zł/dzień (1 600 zł)
2 osób - 750 zł/dzień (1 500 zł za jedną osobę przy zgłoszeniu dwóch osób)
3 osób - 700zł/dzień (1 400 zł za jedną osobę prz zgłoszeniu trzech osób)
pow. 3 osób - 650 zł/dzień (1 300 zł za jedną osobę przy zgłoszeniu więcej niż trzech osób)

Napisz
emailahromiak@lean.info.pl
lub zadzwoń +48 58 346 06 77 by dowiedzieć się więcej
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: SZKOLENIA - oferty na listopad

Nowe edycje programu Diploma in Professional Marketing - poziom zaawansowany w certyfkacji The Chartered Institute of Marekting już w listopadzie w Warszawie:

• DM 34 - 14 listopada
• DM 35 - 21 listopada

Nowe bloki tematyczne:
• Strategic Marketing
• Mastering Metrics
• Digital Strategy
• Driving Innovation

Nowy certyfikat - Award:
• weź udział tylko w jednym z czterech proponowanych modułów i zdobądź międzynarodowy certyfikat Award

Nowe możliwości dzięki, którym dołączysz do grona profesjonalnych marketerów z międzynarodowym certyfikatem!

Stara i zawsze aktualna filozofia questus opiera się na budowaniu społeczności i długookresowej współpracy :)

W razie pytań pozostaję do dyspozycji.
Pozdrawiam serdecznie,

Agata Stasiak
Customer Relationships Manager
tel. 601 052 704

http://questus.pl
ul. Organizacji WiN 83/7
91-811 Łódź

--------------
Dołącz do nas w mediach społecznościowych:
http://facebook.com/questuspolska
Zygmunt Dolata

Zygmunt Dolata MBA | Trener biznesu
| Wykladowca
|Prelegent| Autor
publ...

Temat: SZKOLENIA - oferty na listopad

ATENA Fabryka Rozwoju Biznesu w Poznaniu

Oferujemy:
- Wdrażanie Systemu Ocen Okresowych SOOP
- System Zarządzania Kompetencjami
- Wartościowanie stanowisk pracy
- Badanie satysfakcji pracowników
- Strategie wynagradzania
- Ścieżki karier
- Profesjonalne rekrutacje
- Opisy stanowisk pracy

Sprawnie, odpowiedzialnie, szybko!

Zapraszamy do współpracy!

Te. 601 738 627
E-mail: zygmunt.dolata1@neostrada.pl

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA - oferty na listopad

Witam,

Z okazji 25-lecia firmy Value Creation przygotowaliśmy specjalną ofertę:


Obrazek


Zapraszamy
biuro@valuecreation.pl
http://valuecreation.pl

______________________________________________________________________
Dołącz do nas na FB:
https://www.facebook.com/ValueCreationSzkolenia?ref=hl
Agnieszka Hromiak

Agnieszka Hromiak Marketing & Sales
Manager, HeatQ
Technology

Temat: SZKOLENIA - oferty na listopad

TWI - szybkie i efektywne wdrożenie nowego pracownika
Data rozpoczęcia: 19 listopada 2014
Data zakończenia: 20 listopada 2014
Miejsce: Gdańsk, Gdański Inkubator Przedsiębiorczości - Starter
Cena: 650 - 800 zł/dzień

PROGRAM SZKOLENIA:
Wprowadzenie do TWI
Instrukcje Pracy (Job Instruction):
- budowa arkusza podziału pracy (ćwiczenia)
- instruktaż stanowiskowy w oparciu o przygotowane przez Uczestników arkusze podziału pracy
- klasyfikacja pracy jako baza pod budowę ścieżek szkoleniowych (ćwiczenie)
- przygotowanie ścieżek szkoleniowych (ćwiczenia)
Metody Pracy (Job Methods):
- analiza metod pracy (ćwiczenie: wykorzystanie arkusza analizy pracy)
- standaryzacja metod pracy (ćwiczenia: wykorzystanie arkusza analizy przebiegu pracy)
Relacje Pracy (Job Relations)
- motywacja instruktora i ucznia (ćwiczenia podczas instruktażu)
- efektywna komunikacja podczas instruktażu (ćwiczenia podczas instruktażu)
Kroki wdrożenia TWI
– wytyczne i wskazówki
Dyskusja: jak to mogę zastosować u siebie

Narzędzia wykorzystywane podczas szkolenia: ćwiczenia, case study, scenki, projektowanie warsztatowe
Wszystkie ćwiczenia są na przykładach uniwersalnych.


ADRESACI SZKOLENIA:
Dyrektorzy/ Kierownicy produkcji
Kierownicy zmiany
Brygadziści, Mistrzowie i Liderzy
Trenerzy
Instruktorzy pracy
Pracownicy Działów HR
Liderzy i Koordynatorzy Lean

Szkolenie jest 2-dniowe

Godziny szkolenia:
środa: 10.00 - 17.30
czwartek: 8.00 - 15.30

*Cena netto za dzień szkolenia (szkolenie jest dwudniowe), przy zgłoszeniu:
1 osoby - 800 zł (1 600 zł netto za 2-dniowe szkolenie przy zgłoszeniu jednej osoby)
2 osób - 750 zł (1 500 zł netto za 2-dniowe szkolenie za jedną osobę przy zgłoszeniu dwóch osób)
3 osób - 700 zł (1 400 zł netto za 2-dniowe szkolenie za jedną osobę przy zgłoszeniu trzech osób)
pow. 3 osób - 650 zł (1 300 zł netto za 2-dniowe szkolenie za jedną osobę przy zgłoszeniu więcej niż trzech osób)







Napisz
ahromiak@lean.info.pl
lub zadzwoń +48 58 346 06 77 by dowiedzieć się więcej
Marlena S.

Marlena S. Kierownik ds.
Sprzedaży, 360 Smart
Business Consulting
Sp...

Temat: SZKOLENIA - oferty na listopad

Konferencja "Efektywne przywództwo"-Robert Cialdini-Warszawa-30.01.2015 r.-rabaty na ceny biletów.!.

INSPIRACJA.!. DZIAŁANIE.!. REZULTATY.!.

Jeśli zajmujesz czołową pozycję w firmie, to oznacza, że już wykorzystujesz swoje umiejętności przywódcze. Twoim kluczowym wyzwaniem jest podnoszenie ich na coraz wyższy poziom. Szczególnie obecnie, kiedy funkcjonowanie firmy w trudnych czasach wymaga przywództwa najwyższej klasy. Jakość przywództwa można i trzeba podnosić. To nie sprawa talentu, ale pracy, narzędzi i samoświadomości.

JAK W PRAKTYCE UCZYĆ SIĘ PRZEZ DOŚWIADCZENIE I DOSKONALIĆ JAKO PRZYWÓDCA?

Już 30 stycznia 2015 roku możesz odkryć właściwą drogę do efektywnego przywództwa i pomyślności Twojej organizacji. Nasi Prelegenci dostarczą Ci prostych, sprawdzonych i skutecznych narzędzi, które pomogą Ci jeszcze lepiej zarządzać biznesem i ludźmi, wzbogacą Twoje umiejętności przywódcze, jednocześnie inspirując do rozwoju i zmian.
Musisz być z nami.!.

To obowiązkowe wydarzenie dla:
właścicieli firm, prezesów, członków zarządu, którzy konkurują osobistą marką i wizerunkiem organizacji
najwyższei kadry zarządzającej, która chce doskonalić umiejętności przywódcze
menedżerów, którzy chcą mieć coraz większy wpływ na działalność całej organizacji
liderów, którzy chcą podnieść własną efektywność i wydajność zespołów.

Termin:
30 Stycznia 2015, 08:30 (Piątek)

Miejsce:
Hotel Gromada Airport (17 stycznia 32, Warszawa)

Prowadzącym całe wydarzenie będzie Jerzy Zientkowski. Na chwilę obecną znani są również inni prelegenci:
Robert JASIŃSKI, Sebastian KOTOW, Jacek CHMIELECKI, Lech KANIUK, Rafał BRZOSKA i nasz główny gość-Robert CIALDINI.

Rodzaje i ceny biletów (bez zniżek):
Bilet PLATINIUM 800 zł- w cenie biletu:
- Udział w wydarzeniu,
- Certyfikat,
- Miejsca w sektorze VIP,
- Przerwy kawowe,
- Lunch z Prelegentami w sali VIP,
- Dostęp on-line do prezentacji Prelegentów wyświetlanych w czasie konferencji.
Bilet GOLD 450 zł - w cenie biletu:
- Udział w wydarzeniu,
- Certyfikat,
- Miejsca w sektorze II,
- Przerwy kawowe,
- Dostęp on-line do prezentacji Prelegentów wyświetlanych w czasie konferencji.
Bilet SILVER 190 zł - w cenie biletu:
- Udział w wydarzeniu,
- Certyfikat,
- Miejsca w sektorze III,
- Dostęp on-line do prezentacji Prelegentów wyświetlanych w czasie konferencji.
(ceny wyżej wymienione obowiązują do 12 grudnia)

W celu uzyskania:
- RABATU na ceny biletów (Zniżki nawet do 40%.!.),
- dodatkowych informacji-aktualnych cen, opcji partnerstwa (konferencja jest doskonałą okazją na zareklamowanie swojej firmy w dowolnej formie: stoisko, insert, roll upy itp.-spodziewamy się około 600 osób)
zapraszam do kontaktu ze mną:
e-mail: marlena.szumiata@360sbc.pl
telefon: 662 007 774
http://www.robert-cialdini.pl/
Martyna Wenszka

Martyna Wenszka Specjalista ds.
Szkoleń, Incert

Temat: SZKOLENIA - oferty na listopad

PRZEŁOMOWA PROMOCJA NA SZKOLENIE W POZNANIU!

Na przełomie stycznia i lutego zapraszmy do udziału w szkoleniu Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001

Wyjątkowa cena w tym terminie:

STUDENCI - 280 zł BRUTTO
OSOBY NIESTUDIUJĄCE - 516,60 zł BRUTTO

TERMIN: 31.01.-01.02.2015r.
MIEJSCE: Poznań

Program:
1. Wprowadzenie w tematykę zarządzania jakością wg norm serii PN-EN ISO 9000.
2. System Zarządzania Jakością - interpretacja normy PN-EN ISO 9001:2008.
3. Dokumentacja Systemu Zarządzania Jakością (Księga Jakości, procedury). Istota i cel przeprowadzania auditów Systemu Zarządzania Jakością.
4. Omówienie normy ISO 19011.
5. Organizowanie i przebieg auditu wewnętrznego.
6. Sylwetka auditora (postawa osobista, zasady etyczne).
7. Procedury dotyczące auditów wewnętrznych.
8. Opracowanie planu auditu.
9. Opracowanie listy pytań kontrolnych.
10. Techniki komunikowania się.
11. Podstawy logiki - stwierdzanie faktów i formułowanie wniosków.
12. Stwierdzenie niezgodności - prawidłowe formułowanie niezgodności, dowodu, przyporządkowanie niezgodności do punktu normy PN-EN ISO 9001:2008.
13. Zebranie zamykające i raport z auditu - umiejętność przeprowadzenie zebrania.
14. Działania korygujące - opracowanie zakresu i weryfikacja działań korygujących.

Zgłoś się na szkolenie!

Harmonogram szkoleń

tel/fax: 91 469 45 53
szkolenia@incert.pl
http://incert.pl

Obrazek
Agnieszka Hromiak

Agnieszka Hromiak Marketing & Sales
Manager, HeatQ
Technology

Temat: SZKOLENIA - oferty na listopad

Budowa Modelowego Łańcucha Dostaw

Data rozpoczęcia: 19 lutego 2015
Data zakończenia: 21 lutego 2015
Miejsce: Gdańsk, Gdańska Fundacja Przedsiębiorczości, ul. Lęborska 3b
Cena: 660 zł/dzień

PROGRAM SZKOLENIA:

Czwartek:
Rola i odpowiedzialności członków łańcucha dostaw:
- sprzedaż i marketing
- obsługa klienta
- logistyka i dystrybucja
- zakupy
Sales and Operational Planning S&OP - rola i zasady

Piątek:
Efektywne struktury organizacyjne w łańcuchu dostaw – co się sprawdza, a co jest barierą w organizacji łańcucha dostaw; jak zbudować efektywną strukturę i zakres odpowiedzialności poszczególnych komórek
Mapowanie łańcucha dostaw - narzędzie diagnozy potencjału i budowy strategii produkcyjno-logistycznej przedsiębiorstwa
Kluczowe wskaźniki oceny łańcucha dostaw (piramida celów w logistyce) – jak szybko i systematycznie identyfikować potencjał do skrócenia czasu realizacji zamówień i redukcji zapasów w łańcuchu dostaw

Sobota:
zarządzanie efektem finansowym doskonalenia łańcucha dostaw
podejmowanie decyzji w odniesieniu do oceny finansowej kosztów i zysków planowanych udoskonaleń
metody finansowe do oceny zarządzania promocjami przy ograniczonych zdolnościach wytwórczych
finansowy sposób wykorzystania niedociążonych zdolności wytwórczych


Ten blok skierowany jest do zaawansowanych praktyków i managerów, którzy widząc niedoskonałości swojego łańcucha dostaw chcą podjąć decyzje o jego gruntownym przeorganizowaniu. Skoncentrujemy się przede wszystkim na praktycznych aspektach rozwiązań strategicznych dla przedsiębiorstwa.
Tym, którzy dostrzegają znaczące problemy po stronie planowania sprzedaży, budowy mechanizmów promocyjnych itp. zachęcamy do udziału w składzie: logistyka i sprzedaż. W toku szkolenia pomożemy Wam znaleźć wspólny język.


Adresaci szkolenia:

Managerowie Łańcucha Dostaw
Dyrektorzy/Kierownicy Działów Logistyki
Szefowie Działu Zakupów
Specjaliści ds. Planowania
Managerowie Działu Obsługi Klienta
Dyrektorzy/Kierownicy Produkcji


Szkolenie jest 3-dniowe (czwartek - sobota),

Godziny szkolenia:
czwartek: 10.00 - 17.30
piątek: 9.00 - 16.30
sobota: 8.00 - 13.00
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: SZKOLENIA - oferty na listopad

Szkolenia prezentacje i wystąpienia publiczne

Adresaci szkolenia:
Szkolenie kierujemy do osób:
► Nastawionych na rozwój osobisty
► Chcących wzmocnić wyrazistość swych wystąpień
► Dążących do wzmocnienia pewności siebie podczas wystąpień

Kontakt w sprawie szkolenia:
http://www.wstronerozwoju.com/
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886

Następna dyskusja:

SZKOLENIA - oferty na stycz...




Wyślij zaproszenie do