Kinga Zwierzchowska

Kinga Zwierzchowska Czas nowych wyzwań

Temat: Kidnaping, czyli jak marketerzy kontrolują umysł dziecka...

Z góry przepraszam,jeżeli uznacie mój post za spam - nie takie było
założenie.
Chciałabym was zaprosić na mój blog - gdzie, po półrocznej przerwie
będę chciała podejmować tematy związane z szeroka pojętym
marketingiem dziecięcym.
Dzisiaj, na start kilka przemyśleń o kidnapingu bazującym na psychologii łatwego łupu...
Może macie na ten temat własne zdanie? Zapraszam do podzielenia się własnymi przemyśleniami!

http://www.marketingdzieciecy.wordpress.com
Michał Sławiński

Michał Sławiński Specjalista Social
Media

Temat: Kidnaping, czyli jak marketerzy kontrolują umysł dziecka...

Szczerze powiem, że temat jest intrygujący.
Dawid Pacha

Dawid Pacha Social Media w
biznesie

Temat: Kidnaping, czyli jak marketerzy kontrolują umysł dziecka...

Dziękuję Kingo za podzielenie się Twoim postem. A członkom grupy przypominam, że stworzyłem specjalny wątek do promocji własnych wpisów blogowych.

Kinga oczywiście dodała swój wpis przed tym wątkiem, więc jest luz.
Michał Sławiński

Michał Sławiński Specjalista Social
Media

Temat: Kidnaping, czyli jak marketerzy kontrolują umysł dziecka...

Dawid Pacha:
A członkom grupy przypominam, że stworzyłem specjalny wątek do
promocji własnych wpisów blogowych.

Problem polega na tym, że tematyka bloga musi się odnosić do Social Media, więc już np. mój blog praktycznie odpada.. :) Biorąc jednak pod uwagę, że to grupa poświęcona SMM ciężko się z takim zawężeniem tematycznym nie zgodzić.. :)

Co do marketingu dziecięcego - mam wrażenie, że jest to pole, które wciąż jeszcze przez prawo nie jest do końca prawidłowo określone. Bo wiele jest reklam, które wykorzystują treści infantylne, żywcem wyciągnięte ze świata dzieci, jednak nadają im np. seksualnego charakteru. Druga kwestia - jak daleko marketing skierowany do dzieci może się posunąć, skoro dzieci nie do końca są świadome mechanizmów rządzących reklamą, tym, że to co widzą nie zawsze jest realne i prawdziwe? Trudna sprawa. Jak to jest z przepisami prawa?
Dawid Pacha

Dawid Pacha Social Media w
biznesie

Temat: Kidnaping, czyli jak marketerzy kontrolują umysł dziecka...

Michał Sławiński:
Dawid Pacha:
A członkom grupy przypominam, że stworzyłem specjalny wątek do
promocji własnych wpisów blogowych.

Problem polega na tym, że tematyka bloga musi się odnosić do Social Media, więc już np. mój blog praktycznie odpada.. :)

Czyli uważasz, że nie ma podtekstów erotycznych w marketingu w obszarze Social Media ;)? Chyba są. Nawet dosłownie. Wiem, że na Facebooku są marki prezerwatyw, jest Playboy. Pewnie można poszukać dalej. Ty pewnie Michale szukasz takich casual'owych marek, które wykorzystują motyw seksu w reklamie, ale jestem przekonany, że ten sam motyw można znaleźć w SM. Correct me if I'm wrong;).
Przemysław K.

Przemysław K. Specjalista ds.
marketingu
internetowego

Temat: Kidnaping, czyli jak marketerzy kontrolują umysł dziecka...

Dawid Pacha:

Wiem, że na Facebooku są marki prezerwatyw, jest Playboy.

i jest np.
http://www.facebook.com/sekstozdrowie?ref=search&sid=6...
Michał Sławiński

Michał Sławiński Specjalista Social
Media

Temat: Kidnaping, czyli jak marketerzy kontrolują umysł dziecka...

Dawid Pacha:
Michał Sławiński:
Dawid Pacha:
A członkom grupy przypominam, że stworzyłem specjalny wątek do
promocji własnych wpisów blogowych.

Problem polega na tym, że tematyka bloga musi się odnosić do Social Media, więc już np. mój blog praktycznie odpada.. :)

Czyli uważasz, że nie ma podtekstów erotycznych w marketingu w obszarze Social Media ;)? Chyba są. Nawet dosłownie. Wiem, że na Facebooku są marki prezerwatyw, jest Playboy. Pewnie można poszukać dalej. Ty pewnie Michale szukasz takich casual'owych marek, które wykorzystują motyw seksu w reklamie, ale jestem przekonany, że ten sam motyw można znaleźć w SM. Correct me if I'm wrong;).

:)) No masz rację oczywiście. W sumie to dzięki za ciekawy pomysł na wpis na blogu - seks a social media marketing.. :) Dzięki!
Dawid Pacha

Dawid Pacha Social Media w
biznesie

Temat: Kidnaping, czyli jak marketerzy kontrolują umysł dziecka...

No to się wyjaśniło. Wątek faktycznie nie na temat, trochę podchodzi pod spam;). Ale dobrze chyba, że nie usunąłem, bo dzięki temu Michał ma nowy pomysł na posta:)!

P.S. Nasza grupa robi się coraz poważniejsza. Zaczynają obowiązywać zasady takie jak na porządne forum przystało. W związku z tym jest potrzeba moderacji. Czy ktoś z naszych aktywnych użytkowników chciałby mi w tym pomóc? Mam kilka osób na myśli, których wypowiedzi często się tutaj pojawiają i sprawiają przekonywujące wrażenie ludzi obiektywnych, ale czekam na wiadomość na priva:).Dawid Pacha edytował(a) ten post dnia 15.02.10 o godzinie 14:15

Następna dyskusja:

CASE STUDY: czyli powiedzci...




Wyślij zaproszenie do