Umiejętności
Reklama
Komunikacja korporacyjna
Digital Marketing
Komunikacja wewnętrzna
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
relacje z mediami
Reklama online
Public Relations
Social Media
Social Media Marketing
Prawo jazdy kat B
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Brand Manager Braun Household
De'Longhi Polska
- Niezależne zarządzanie marką Braun HouseHold na rynku polskim
- Współpraca z działami marketingu całej Europy w ramach projektów marketingowych: głównie dotycząca nowych produktów, reklamy TV, mediów społecznościowych, wsparcia handlowego, badań rynkowych.
- Zarządzanie, rozwój & wdrażanie strategii dla marki w celu zmaksymalizowania udziału rynkowego i marży, w szczególności:
* rozwój strategii i planów marketingowych
* zarządzanie marką / grupą produktów
* rozwój nowych produktów
* rozwój konceptów nowych produktów, insight’ów konsumenckich
* zarządzanie zintegrowaną komunikacją marketingową
* brand marketing - doświadczenie w tworzeniu pozycjonowania marki
* szeroko pojęty trade marketing
- Współpraca z działami marketingu całej Europy w ramach projektów marketingowych: głównie dotycząca nowych produktów, reklamy TV, mediów społecznościowych, wsparcia handlowego, badań rynkowych.
- Zarządzanie, rozwój & wdrażanie strategii dla marki w celu zmaksymalizowania udziału rynkowego i marży, w szczególności:
* rozwój strategii i planów marketingowych
* zarządzanie marką / grupą produktów
* rozwój nowych produktów
* rozwój konceptów nowych produktów, insight’ów konsumenckich
* zarządzanie zintegrowaną komunikacją marketingową
* brand marketing - doświadczenie w tworzeniu pozycjonowania marki
* szeroko pojęty trade marketing
PR Manager
De'Longhi Polska
kształtowanie wizerunku firmy, kontakty z mediami,
współpraca z kilkudziesięcioma Szefami Kuchni
warsztaty, szkolenia kulinarne
współpraca: akademie kulinarme, szkoły gotowania, studia kulinarne
organizacja konferencji prasowych,
przygotowanie i koordynacja eventów - od warsztatów kulinarnych po eventy na kilkaset osób
przygotowywanie materiałów informacyjnych, folderów i ulotek oraz informacyjnych materiałów wewnętrznych
planowanie i koordynacja przebiegu programów informacyjnych,
organizacja imprez oraz wszystkich specjalnych projektów (targi, prezentacje, imprezy charytatywne) mających na celu propagowanie i upublicznianie działalności firmy, jej usług czy produktów
współpraca ze środowiskiem bloggerów
monitoring i analiza zachowań rynkowych konkurencji
social media
support działu marketingu
marki: De'Longhi, Kenwood, Braun Household
współpraca z kilkudziesięcioma Szefami Kuchni
warsztaty, szkolenia kulinarne
współpraca: akademie kulinarme, szkoły gotowania, studia kulinarne
organizacja konferencji prasowych,
przygotowanie i koordynacja eventów - od warsztatów kulinarnych po eventy na kilkaset osób
przygotowywanie materiałów informacyjnych, folderów i ulotek oraz informacyjnych materiałów wewnętrznych
planowanie i koordynacja przebiegu programów informacyjnych,
organizacja imprez oraz wszystkich specjalnych projektów (targi, prezentacje, imprezy charytatywne) mających na celu propagowanie i upublicznianie działalności firmy, jej usług czy produktów
współpraca ze środowiskiem bloggerów
monitoring i analiza zachowań rynkowych konkurencji
social media
support działu marketingu
marki: De'Longhi, Kenwood, Braun Household
Katedra Pedagogiki Społecznej
IPSIR UW
Zajęcia ze studentami I i III roku
specjalizacja: praca socjalna
specjalizacja: praca socjalna
Marketing Communication Specialist
- przygotowywanie raportów, analiz rynku
- „diamond eye”, a więc analiza najbliższej konkurencji
z uwzględnieniem kierunków i tendencji zmian / rozwoju
- wstępne planowanie strategiczne
- social marketing ( blogi,mikroblogi,portale społecznościowe itp..)
- planowanie użycia narzędzi social marketingu targetowanych na poszczególnych Klientów (m.in: Urząd M.St Warszawy- "Praga Wielokulturowa")
- obsługa PR Agencji (m.in kontakt z mediami)
- „diamond eye”, a więc analiza najbliższej konkurencji
z uwzględnieniem kierunków i tendencji zmian / rozwoju
- wstępne planowanie strategiczne
- social marketing ( blogi,mikroblogi,portale społecznościowe itp..)
- planowanie użycia narzędzi social marketingu targetowanych na poszczególnych Klientów (m.in: Urząd M.St Warszawy- "Praga Wielokulturowa")
- obsługa PR Agencji (m.in kontakt z mediami)
wystawiono
Kinga, która zaczynała swoje życie zawodowe w Momentum Worldwide od razu dała się poznać jako pracownik bardzo ambitny i przede wszystkim bardzo zaangażowany w swoją pracę. Praca w marketingu i reklamie jest dla Kingi z całą pewnością nie tylko obowiązkiem ale i pasją. Realizowane przez nią projekty zawsze były dokładnie przemyślane oraz uargumentowane. Każdy aspekt poddawała wnikliwemu researchowi i zawsze "stanowiła" świetne źródło informacji, które badała. Także jej analizy i podsumowania stanowiły cenną wiedzę wykorzystywaną przy prowadzonych projektach.
Jestem pewna, że Kinga to świetny "materiał" na zaangażowanego i profesjonalnego pracownika.
Jestem pewna, że Kinga to świetny "materiał" na zaangażowanego i profesjonalnego pracownika.
wystawiono
Wysokiej klasy specjalista posiadający doskonałe kwalifikacje zawodowe. Osobowość otwarta na wyzwania, kreatywna i analityczna o wysokiej kulturze osobistej i znakomitych zdolnościach interpersonalnych.
Strategic Researcher
Poszukiwanie informacji o produkcie oraz o branży
Komunikacja konkurencji (na podstawie wszystkich dostępnych kanałów pozyskiwania informacji)
Store check – zbieranie informacji o komunikacji Marek w naturalnym środowisku sklepowym
Wyszukiwanie trendów w komunikacji (nowe narzędzia i kanały)
Szeroko pojęty marketing dziecięcy
Poszukiwanie informacji o grupie docelowej na rzecz realizowanych projektów: struktura psychoograficzna, aktywne poszukiwanie insightów konsumenckich, badanie potrzeb konsumenckich, szczegółowy opis grupy docelowej ze szczególnym uwzględnieniem mechanizmów społecznych charakterystycznych dla analizowanej grupy
Komunikacja konkurencji (na podstawie wszystkich dostępnych kanałów pozyskiwania informacji)
Store check – zbieranie informacji o komunikacji Marek w naturalnym środowisku sklepowym
Wyszukiwanie trendów w komunikacji (nowe narzędzia i kanały)
Szeroko pojęty marketing dziecięcy
Poszukiwanie informacji o grupie docelowej na rzecz realizowanych projektów: struktura psychoograficzna, aktywne poszukiwanie insightów konsumenckich, badanie potrzeb konsumenckich, szczegółowy opis grupy docelowej ze szczególnym uwzględnieniem mechanizmów społecznych charakterystycznych dla analizowanej grupy
Szkolenia i kursy
Practicioner in the Art of NLP - certyfikat
Bussiness Practicioner in the art of NLP - certyfikat
Sposoby komunikacji z klientem. Odpowiednia prezentacja
własnej osoby. Tworzenie prezentacji i ich komunikacja.
Metodologia badań społecznych - terminologia, narzędzia,analizy
Communication with consumer – how to behave under the
stress”
CAE course; certificate
Cykl kursów w Muzeum Powstania Warszawskiego:
- Jak pracować pod wpływem stresu
- Komunikacja międzyludzka
- „Kijek i marchewka” czyli sztuka mediacji
Kurs wychowawcy i Kierownika wycieczek rekreacyjnych
Kurs Pierwszej Pomocy PCK – tytuł ratownika
Praca magisterska: "Nowe kanały dotarcia do dziecka na etapie bezkrytycznych lat w oparciu o pojęcie kidnapingu i psychologii łatwego łupu"
Bussiness Practicioner in the art of NLP - certyfikat
Sposoby komunikacji z klientem. Odpowiednia prezentacja
własnej osoby. Tworzenie prezentacji i ich komunikacja.
Metodologia badań społecznych - terminologia, narzędzia,analizy
Communication with consumer – how to behave under the
stress”
CAE course; certificate
Cykl kursów w Muzeum Powstania Warszawskiego:
- Jak pracować pod wpływem stresu
- Komunikacja międzyludzka
- „Kijek i marchewka” czyli sztuka mediacji
Kurs wychowawcy i Kierownika wycieczek rekreacyjnych
Kurs Pierwszej Pomocy PCK – tytuł ratownika
Praca magisterska: "Nowe kanały dotarcia do dziecka na etapie bezkrytycznych lat w oparciu o pojęcie kidnapingu i psychologii łatwego łupu"
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Zarządzanie marką
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
Psychologia ( emocji, osobowości, biznesu)
Media i reklama
Socjologia
Komunikacja werbalna i niewerbalna
Muzyka, Film, Fitness
Jazda Konna
Marketing dziecięcy w kontekście szeroko pojętego pojęcia "kidnapingu" bazującego na psychologii łatwego łupu
Media i reklama
Socjologia
Komunikacja werbalna i niewerbalna
Muzyka, Film, Fitness
Jazda Konna
Marketing dziecięcy w kontekście szeroko pojętego pojęcia "kidnapingu" bazującego na psychologii łatwego łupu
Organizacje
Muzeum Powstania Warszawskiego - Wolontariat
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Baśnie i bajki
„Baśnie są bardziej niż prawdziwe nie dlatego,
iż mówią nam, że istnieją smoki,
ale że uświadamiają, iż smoki można pokonać.”
G.K. Chesterton
BNP Paribas
Grupa gromadzi obecnych i byłych pracowników BNP Paribas w Polsce, którzy chcą pozostać ze sobą w kontakcie.
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Citi Handlowy
Grupa zrzeszająca pracowników Citi Handlowy w Warszawie S.A. oraz Citigroup i Citifinancial
Creative NLP
Tworzymy nowe NLP, stawiamy autentyczność, na kreatywne i pełne pasji życie. Wejdź, poznaj nas i przyłącz się jeśli tego pragniesz.
www.creativenlp.pl