Piotr A. Solution provider
Temat: Jaka przyszłość stron FB nie związanych z marką/produktem?
Przeglądając "rankingi" polskich stron na FB zauważyłem, że obok stron poświęconych markom/firmom/produktom doskonale radzą sobie także strony typu 'community', których rozwój opiera się na samej chęci uczestnictwa poprzez utożsamianie się z tematem niż nastawienia na jakieś korzyści materialne płynące z konkursów i rozdawnictwa.Jak nietrudno się domyślić, poziom zaangażowania użytkowników na takich stronach jest o tyle wyższy, że zaangażowanie jest prawdziwe bo wynika z zainteresowań, a nie z nadziei na wygranie kubka lub firmowej smyczy.
Jak widzicie potencjał reklamowy takich stron? Macie jakieś ciekawe doświadczenia związane z prowadzeniem działań w tym obszarze? Znacie przypadki monetaryzacji wykraczającej poza współpracę z agencją na zasadzie: opublikuj notkę reklamową i zdjęcia naszych produktów a dostaniesz koszulkę?