konto usunięte

Temat: Prawo własności intelektualnej w marketingu i reklamie

Warsztaty
Prawo własności intelektualnej w marketingu i reklamie
17 grudnia 2013 roku, Warszawa

Nieznajomość zasad korzystania z praw własności intelektualnej w działalności marketingowej niesie za sobą ryzyko nie tylko finansowe, ale również może skończyć się w sądzie.

Dlatego też brak swobody w poruszaniu się w prawie autorskim jest szczególnie dokuczliwy; ochrona twórczości o cechach chronionego utworu jest niezwykle szeroka i obejmuje (oprócz utworów literackich, malarskich, rzeźb, muzyki, architektury i innych), także np. fotografie (i osoby na nich widniejące, co jest szczególnie istotne w działalności reklamowej), treść ulotki, wyglądu strony internetowej.

Szczególnie istotna jest także znajomość konstruowania odpowiednich umów, których przedmiotem są utwory, nie wystarczy tu bowiem wiedza ogólna z zakresu budowania kontraktów. Ustawa o prawie autorskim zawiera szereg „pułapek”, których znajomość pozwoli uniknąć wielu kłopotów. Mogą one także wynikać z szerokiego zakresu praw, przysługujących twórcy, a przede wszystkim z praw osobistych, których nie można ani zbyć ani się ich zrzec.

Dodatkowo funkcjonowanie przedsiębiorców na rynku kontroluje bardzo szczególna ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, która pozwala na ochronę przed np. wprowadzaniem w błąd przez treść lub formę reklamy, wyjawianiem cudzych tajemnic handlowych, czy przed działaniami naruszającymi dobre obyczaje.

Zapraszamy do udziału w warsztatach, które poprowadzi Prof. dr hab. Ewa Nowińska.

Więcej informacji i zapisy:
http://www.novaskills.pl/Kalendarz,wydarzen/Prawo_wlas...

Organizator: Nova Skills sp. z o.o. , ul. Kolejowa 47/U23, 01-210 Warszawa; tel. (22) 100 45 55, fax. (22) 100 45 54, e-mail: szkolenia@novaskills.pl