Agnieszka Krok

Agnieszka Krok Student, Uniwersytet
Jagielloński w
Krakowie

Temat: praca magisterska-"Analiza czynników mających wpływ na...

Witam wszystkich,
Przymierzam się do napisania pracy magisterskiej na temat: "Analiza czynników mających wpływ na skuteczność reklam społecznych".
Jeśli ktoś może udzielić informacji o ciekawej literaturze, stronach w necie, będę wdzięczna :)
Pozdrawiam,
Aga
Marcin I.

Marcin I. Koordynator
projektów

Temat: praca magisterska-"Analiza czynników mających wpływ na...

Chodzi o ogólną literaturę czy o bardziej konkretne tematy? Literatura i strony gdzie można znaleźć informacja ogólne zostały wymienione w wątkach poprzednich.

konto usunięte

Temat: praca magisterska-"Analiza czynników mających wpływ na...

Agnieszka pisałam prace licencjacka o temacie: "Reklama spoleczna w Polsce. Geneza, rozwoj, cele". Polecam lektury (wiekszosc znajdywalna w krakowskich bibliotekach :)

Bogunia-Borowska B., Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej, Kraków 2004,
Caples J., Skuteczna reklama, Warszawa 2000,
Dennison D., Podręcznik reklamy, Lublin 1994,
Dobek-Ostrowska B., Wiszniewski R., Teoria komunikowania publicznego i politycznego, Wrocław 2001,
Doliński D., Psychologiczne mechanizmy reklamy, Gdańsk 2003,
Filipiak M., Homo Communicans. Wprowadzenie do teorii masowego komunikowania, Lublin 2004,
Gajlewicz M., Techniki oddziaływania propagandowego, Przekazy i Opinie 1982 nr 2/3,
Goban-Klas T., Media i komunikowanie masowe. Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu, Kraków 1999,
Hałdys K., Reklama telewizyjna i system ochrony nieletnich przed jej oddziaływaniem, Znaczenie, 1/2007,
Kall J., Reklama, Warszawa 1999,
Kozłowska A., Oddziaływanie mass mediów, Warszawa 2006,
Kwarciak B., Co trzeba wiedzieć o reklamie?, Kraków 1999,
Łodziana-Grabowska J., Efektywność reklamy, Warszawa 1993,
Próchenko P., Reklama społeczna. Kreacja i skuteczność, Warszawa 2006,
Sareło Z., Media w służbie osoby. Etyka społecznego komunikowania, Warszawa 2003,
Siciński P., Prawo i etyka w reklamie, Warszawa 2004,
Skowronek K., Reklama, Kraków 2001
Agnieszka Krok

Agnieszka Krok Student, Uniwersytet
Jagielloński w
Krakowie

Temat: praca magisterska-"Analiza czynników mających wpływ na...

Dziękuję bardzo za informacje:)

Następna dyskusja:

praca magisterska - reklama...




Wyślij zaproszenie do