Aleksandra Kostrzewa

Aleksandra Kostrzewa Prezes Zarządu,
Oinpharma Sp z o.o.

Temat: Reklama usług szkoleniowych

Mam w tej materii pewne doświadczenie i call center zdecydowanie na NIE - jestem ciekawa co o tym myślą rasowi marketingowcy - ja dostaję na komórkę mnóstwo esów z 1000 reklam i ofert no i tyle samo telefonów - i jedyne co to we mnie wywołuje to agresja - ale przecież ktoś musi decydować o takim kanale promocji - jakie są jego pobudki czy to ociepla wizerunek firmy i przyczynia się do promocji jej propduktów czy raczej nie - ja jestem naprawdę odporna na taki przekaz - więc może stąd mój steptycyzm....jakie jest wasz zdanie.....pozdrawiam
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Reklama usług szkoleniowych

Jeśli nie szukam szkolenia o każda forma jest dla mnie chybiona.
Mariusz Korzeniecki

Mariusz Korzeniecki Psuję i naprawiam
internety.

Temat: Reklama usług szkoleniowych

Widzisz generalnie call center nie jest złą opcją, jeśli spełnia tylko jedno zadanie - obsługuje dzwoniących klientów, a nie do nich wydzwania - to już jest namolny telemarketing, którego notabene też jestem wielkim przeciwnikiem. I firmy, które stawiają na ilość "przerobionych" klientów, a nie ich jakość, ciągle się tej opcji trzymają. Ta 1-2 osoby na 100, do której się dodzwonią się skusi, i z tego żyją.
Czego wprost nie mogę znieść to smsy...ok, zdaję sobie sprawę, że operator ma prawo wysyłać takowe (tak wynika z umowy). Jestem również świadomy że jeśli decyduję się wziąć na udział w jakimś smsowym konkursie to muszę się liczyć z tym, że potem będę bombardowany wiadomościami (swoją drogą nie mogę pojąć jak to działa - przecież nie wyrażam oficjalnie zgody na otrzymywanie tego). Ale ostatnio zostałem poproszony przez koleżankę, żebym poprzez smsa zagłosował na jej brata, w plebiscycie na sportowca roku. Zrobiłem to, a teraz od dwóch miesięcy właściwie prawie codziennie dostaję z tego nr durne konkursy. Często w niedzielę po 5-6 smsów. Co jest na prawdę irytujące. Nawet nie wiem jak z tego zrezygnować.
Reasumując - zawsze się znajdą mniej odporni na taki przekaz:) Babcia znajomego wydaje 60-70 zł miesięcznie na konkursy smsowe:)

Następna dyskusja:

reklama usług logistycznych




Wyślij zaproszenie do