Temat: Prośby o wypełnienie ankiety 2011
Anetta Polak:
Witam!
Jestem w trakcie pisania pracy zaliczeniowej z ćwiczeń Badania marketingowe. Będę wdzięczna za wypełnienie załączonej ankiety dot. wizerunku sieci sklepów Biedronka.
Link do ankiety:
http://webankieta.pl/ankieta/woc3aw9ihp68
Dziękuję za poświęcony czas.
Anetta
Szkoda, że ankieta jest niemożliwa do wypełnienia przez człowieka nie robiącego zakupów w Biedronce - naprawdę, 100 % społeczeństwa nie jest klientem Biedronki. A wizerunek wśród takich dziwnych - nieBiedronkowych - też istnieje - ba, nawet warto wśród takowych go budować. Bo nie przekonuje się przekonanych.
Tak więc "wizerunek" będzie bardzo mocno naciągnięty i fałszywy. Chyba, że takie jest założenie tej pracy - i "tylko Ci się zapomniało" zamieścić to kryterium rekrutacyjne. Choć pytanie o częstotliwość zakupów w Biedronce niby jest tylko totalnie nic z niego nie wynika po zaznaczeniu "nie robię zakupów w Biedronce".
Wiedza na temat reklamacji na przykład takiej osoby jest zerowa , więc nie zaburzy wyników , prawda (żart)? Bardzo brzydko, bardzo.
Ankiety nie mogą również wypełnić ludzie prowadzący działalność gospodarczą - takich jak wiadomo w Polsce nie ma - a jeśli są to na 100 % nie robią zakupów w Biedronce. Ciekawa teza.
4. Proszę określić, w jakim stopniu poniższe czynniki są istotne dla Pani/Pana podczas dokonywania zakupów
W Biedronce ? W ogóle ?
P.7 brak inne, jakie ...
9. Czy emisja reklam telewizyjnych ma wpływ na Pani/Pana decyzję o dokonaniu zakupów w "Biedronce"?
Zaczapiste pytanie - tylko co wyniknie z odpowiedzi ??? Jeśli tak - wpływa, nie robię tam nadal zakupów. Jesli nie - nie wpływa, bo nie robię tam zakupów. Fajne będą analizy.
Nie widzę badania wizerunku Biedronki... ciężka sprawa ... Na temat badań wizerunku napisano bardzo wiele - wystarczy wrzucić w google.
to tak pokrótce. Narzędzie totalnie nieprzydatne - warto je napisać jeszcze raz jeśli ma wnieść cokolwiek. Pozdrowienia dla promotora (kolejnego)
Dagmara D. edytował(a) ten post dnia 24.12.11 o godzinie 02:03