Piotr L. • Weź Mnie •
Temat: Play - kolejna porażka
Panowieeee... Panowieeeee... wystarczy Wam kawałek cycka pokazać żebyście do gardeł sobie zaczeli skakać w każdej możliwej tematyce? ;)Make peace not war... buzi na zgodę i po sprawie :)
Piotr L. • Weź Mnie •
Łukasz W. interclick.pl
Piotr L.:
Panowieeee... Panowieeeee... wystarczy Wam kawałek cycka pokazać żebyście do gardeł sobie zaczeli skakać w każdej możliwej tematyce? ;)
Make peace not war... buzi na zgodę i po sprawie :)
konto usunięte
Maciej Tesławski:
Rewelacja po prostu. Play wreszcie zdecydował się na określenie targetu. Brawo.
Była kiedyś telefonia z precyzyjnie określonym targetem. Mobilking się nazywała. Była... przez, chyba, pół roku. Tak precyzyjnie określiła target.
Nawet odważniej niż Play.
Czy tam nikt nie myśli?
Kamil
Sztubecki
FirstClick.pl,
Właściciel
Łukasz W.:
Kamil Sztubecki:
A mi się podoba. Jest ładna dziewczyna, fajna muzyka, a wreszcie cycki - nic odkrywczego, ale żeby na Play'u psy za to wieszać? Chyba się towarzystwu wybitnie nudzi...
Kamil, od oglądania cycków są inne wyspecjalizowane serwisy,
a nie reklamy sieci komórkowej ;)
Zresztą przecież do samych piersi nikt uwag nie miał :P
Łukasz W. interclick.pl
Kamil Sztubecki:
Aaa, to w takim razie przepraszam specjalistów, rzemieślników i innych fachowców, którzy zęby na czymś tam zjedli...
Piotr L. • Weź Mnie •
Robert
Kamiński
ims.fm - marketing
sensoryczny
Krzysztof Parkitny Frontend Developer
Robert Kamiński:Mógłbyś podać jakieś żywe przykłady?
w przeciwieństwie do Mobilking, Play nie stosuje polityki: "Prostak jako klient nam wystarczy - zacznijmy obrażać wszystkich innych, tak czy inaczej jakoś sobie poradzimy na rynku".
Robert
Kamiński
ims.fm - marketing
sensoryczny
Krzysztof P.:
Mógłbyś podać jakieś żywe przykłady?
konto usunięte
Paulina W.:
zobaczą (plastikowe) piersi, to wszystko kupią
Piotr L. • Weź Mnie •
Michał P.:
Właśnie. Play zatrudnia w swojej reklamie silikonowe cycki i to jest największa oznaka kiczowatości tego spotu. Gdybyśmy mieli polską piękność z prawdziwymi piersiami, a takowych przecież u nas nie brakuje (nie jesteśmy np. w Niemczech), to co innego.
Ale jak widać marketingowców Playa nie stać było na nic więcej niż ordynarna sztuczność.
Igor
Downar-Zapolski
marketing/reklama/pr
/www
Michał P.:
Ale jak widać marketingowców Playa nie stać było na nic więcej niż ordynarna sztuczność.
Następna dyskusja: