Anna P.

Anna P. pasjonatka :))))
zapraszam na ---->
www.marzenie.waw.pl

Temat: nowa reklama Plusa

Podaba mi się! na prawdę dawno żadna reklama tak nie trafiła w mój gust- spokojna, stonowana, wyważona i z przesłaniem. Daję 10 pkt w 10-stopniowej skali za pomysł i wykonanie. Brawo

"Oby nigdy nie zabrakło ci czasu aby okazać uczucia"
Anna P.

Anna P. pasjonatka :))))
zapraszam na ---->
www.marzenie.waw.pl

Temat: nowa reklama Plusa

Dla tych co jeszcze nie widzieli: http://www.plus.pl/razemlepiej/filmy.html

Temat: nowa reklama Plusa

powiało moralizatorstwem, i smutno się zrobiło...

że niby Plus ma mnie moralnie poprawnej postawy uczyć??

sorry...

dla mnie to wpadka, ładnie zrealizowana całkiem ale gdzie tu radość jakieś pozytywne przesłanie??

nawet samo hasło "razem lepiej" można sto razy lepiej ograć a nie żerować na emocjach..
Anna P.

Anna P. pasjonatka :))))
zapraszam na ---->
www.marzenie.waw.pl

Temat: nowa reklama Plusa

do mnie trafiło.. a przesłanie mądre... czyż nie jesteśmy zabiegani i nie mamy czasu dla innych?

Temat: nowa reklama Plusa

ANNA P.:
do mnie trafiło.. a przesłanie mądre... czyż nie jesteśmy zabiegani i nie mamy czasu dla innych?

Może. Ale to nie jest sprawa mojego operatora telefonii komórkowej.

A ten wątek jest już dyskutowany kilka tematów niżej:).
http://www.goldenline.pl/forum/reklama-marketing-marka...
Joanna G.

Joanna G. Lead Marketing
Consultant

Temat: nowa reklama Plusa

Ten motyw widziałam już w filmach, widziałam i w reklamach, nie robi więc na mnie wrażenia. Pozostaje tylko smak wtórności.
A oto coś podobnego:
http://youtube.com/watch?v=I1hu7ZBHAqs

Temat: nowa reklama Plusa

fajnie zrobione, też trochę ciężkie,
tyle, że ubezpieczenia na życie to nie telefonia komórkowa..
Ilona Z.

Ilona Z. Poszukuję nowego
zajęcia :)

Temat: nowa reklama Plusa

"Te reklamy" tak jak wszystkie inne chcą nam coś pokazać, zareklamować...reklama plusa jest bardzo fajna bo trafia w uczucia podobnie ta reklama, która zobaczyliśmy na your tubie...ale czy do troszczenia o siebie czy do miłości są nam potrzebne ubezpieczenia i telefony komórkowe?!
Plus od jakiegoś czasu przyjął role "pokazywacza" uczuć...pamiętacie jego wcześniejsze realizacje?
Joanna G.

Joanna G. Lead Marketing
Consultant

Temat: nowa reklama Plusa

Cóż, fakt, że pan miał telefon, nie oznaczał, że rozmawiał ze swoim ojcem.
Ciekawe, czy ktoś to przemyślał?
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: nowa reklama Plusa

Odrzuca mnie płaczliwe granie na uczuciach w celu zwiększenia zysków. Bo taki jest cel i tyle.

konto usunięte

Temat: nowa reklama Plusa

Dagmara D.:
Odrzuca mnie płaczliwe granie na uczuciach w celu zwiększenia zysków. Bo taki jest cel i tyle.

Hipokryzja polskich reklamodawców zawsze mnie irytowała.
Sztandarowym przykładem są dwa grosze od P&G, które "dają" na Fundację Polsat. Dają... z mojej kieszeni, każdy tak potrafi.

konto usunięte

Temat: nowa reklama Plusa

A ja uważam, że reklama jest dobra (powtarzam ponownie) - raz, że o niej dość długo rozmawiamy, co znaczy, że efekt został osiągnięty, a dwa - reklama uderza w emocje, ale taką przyjęli taktykę i się im to udało.

Uważam ponadto, że o wiele ciekawsza i inteligentna jest właśnie TA reklama plusa, niż 500 reklam chemii gospodarczej, gdzie wszystkie reklamowane proszki do prania porównuje się do "zwykłych proszków" a płyny do "zwykłych płynów".

Granie na uczuciach może się nie podobać, ale osiąga zamierzony cel - ponieważ podobnych reklam w Polsce jest stosunkowo (powtarzam - stosunkowo) mało. A dopóki jest ich mało - klient nie jest nimi przesycony i dlatego reklama mocno w nas uderza.
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: nowa reklama Plusa

Mateusz M.:
A ja uważam, że reklama jest dobra (powtarzam ponownie) - raz, że o niej dość długo rozmawiamy, co znaczy, że efekt został osiągnięty, a dwa - reklama uderza w emocje, ale taką przyjęli taktykę i się im to udało.

Uważam ponadto, że o wiele ciekawsza i inteligentna jest właśnie TA reklama plusa, niż 500 reklam chemii gospodarczej, gdzie wszystkie reklamowane proszki do prania porównuje się do "zwykłych proszków" a płyny do "zwykłych płynów".

Granie na uczuciach może się nie podobać, ale osiąga zamierzony cel - ponieważ podobnych reklam w Polsce jest stosunkowo (powtarzam - stosunkowo) mało. A dopóki jest ich mało - klient nie jest nimi przesycony i dlatego reklama mocno w nas uderza.
Celem jest podniesienie sprzedaży. I tu - jeśli o mnie chodzi - totalna porażka, sorry.

konto usunięte

Temat: nowa reklama Plusa

Mateusz M.:
A ja uważam, że reklama jest dobra (powtarzam ponownie) - raz, że o niej dość długo rozmawiamy, co znaczy, że efekt został osiągnięty, a dwa - reklama uderza w emocje, ale taką przyjęli taktykę i się im to udało.
Ale my pastwimy się nad tą reklamą. Nie jesteśmy "jej konsumentami".
Uważam ponadto, że o wiele ciekawsza i inteligentna jest właśnie TA reklama plusa, niż 500 reklam chemii gospodarczej, gdzie wszystkie reklamowane proszki do prania porównuje się do "zwykłych proszków" a płyny do "zwykłych płynów".
Mylisz się. Reklama nie jest od pouczania konsumenta co do moralnych wyborów. Reklama nie jest od mówienia co słuszne a co niesłuszne W tym kontekście reklama ODRZUCA, ponieważ sięga w obszary zarezerwowane dla autorytetów moralnych. A komercyjny podmiot zarabiający na tym, że rozmawiam, nie ma z mojego nadania roli autorytetu moralnego, więc gdy sam się tam sadowi, jest oględnie mówiąc pafą (dla niekumatych faux-pas).
Granie na uczuciach może się nie podobać, ale osiąga zamierzony cel(...)
Jakiż to cel osiąga?

konto usunięte

Temat: nowa reklama Plusa

Z całym szacunkiem uważam, że się mylisz. Celem w przypadku tej reklamy jest budowanie wizerunku firmy (oczywiście wszystkie cele w końcu sprowadzają się do podniesienia sprzedazy, natomiast nie możemy tak uogólniać, bo nie określimy wtedy żadnego celu).

A to - jeśli chodzi o moje odczucia - udało się im w 100%. Patrzę na markę PLUS trochę cieplejszym okiem (jeśli można na coś patrzeć cieplejszym okiem). Pozwalam więc sobie na pewnego rodzaju leniwe i chwilowe, pozbawione wiedzy dotyczącej wpływu na ludzi (tak pojedynczych jak i grup) przyjęcie ideałów głoszonych w tej reklamie.

I reklama działa.
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: nowa reklama Plusa

Właśnie - wizerunek firmy. Na mojej mapie percepcyjnej właśnie znalazła się ona poza skalą.
Nie kojarzy mi sie z żadnymi ideałami ( nie jestem idiotką ?) a jedynie z manipulacją i to kiepską. NIkt nie lubi takiej manipulacji.Dagmara D. edytował(a) ten post dnia 02.06.07 o godzinie 22:39

konto usunięte

Temat: nowa reklama Plusa

Jestem Klientem tej sieci od lat 7. A w zasadzie od lat 11 z trzyletnią przerwą na konkurencję.
Życzyłbym sobie, by wizerunek marki operator budował przez:
- poważne traktowanie swoich klientów, nawet tych, którzy płacą zaledwie kilkadziesiąt złotych miesięcznie,
- świadczenie usług oraz ich obsługę na najwyższym poziomie,
- nieustające poprawianie obu powyższych na chwałę swojego wizerunku.

Od połajanek moralnych, nawet w formie reklamy są inni.

konto usunięte

Temat: nowa reklama Plusa

Krzysztof B.:
Ale my pastwimy się nad tą reklamą. Nie jesteśmy "jej konsumentami"

Nieprawda, każdy z nas jest konsumentem reklamy, nawet, jeśli się
z nią nie zgadza czy mu się nie podoba.
Krzysztof B.:
Mylisz się. Reklama nie jest od pouczania konsumenta co do moralnych wyborów. Reklama nie jest od mówienia co słuszne a co
niesłuszne

A kampanie społeczne? (stop wariatom drogowym - nie jeździju jak
kretyn, bądź widoczny na drodze - chodź w odblaskach?) - fakt, trochę trywializuję, PLUS to nie instytucja charytatywna, mimo wszystko jednak i instytucje prywatne zarabiają.
W tym kontekście reklama ODRZUCA, ponieważ sięga w obszary zarezerwowane dla autorytetów moralnych. A komercyjny > podmiot zarabiający na tym, że rozmawiam, nie ma z
mojego nadania roli autorytetu moralnego, więc gdy sam się tam >
sadowi, jest oględnie mówiąc pafą (dla niekumatych faux-pas).

Przepraszam Cię, ale ta reklama nie poucza (skąd ten pomysł?) - ta reklama pokazuje jak część ludzi MOŻE się zachowywać, daje do myślenia i sugeruje nad zastanowieniem się nad swoim życiem - w biegu. Daje remedium - komunikację, której synonimem w rozumieniu PLUSA ma być... PLUS, ale nie ma innej możliwości w takiej sytuacji - reklama z negatywną treścią musi zaserwować także remedium na podaną treść.

I muszę przyznać, że małe logo PLUSa nie irytuje mnie, nie jest to bowiem ostentacyjna reklama "kup PLUSa, Twój ojciec pożyje dłużej", a dość wyrafinowana próba przyrównania wartości do tej sieci.
Krzysztof B.:
Jakiż to cel osiąga?

To kampania wizerunkowa, osiąga cel budowania wizerunku. I osiąga to, co mogę potwierdzić po wielu rozmowach z ludźmi od studentów po prezesów.

Chciałbym jednak zaznaczyć, że patrząc na tą reklamę patrzę jako potencjalny klient - ponieważ jestem klientem, jak każdy z
nas.
Krzysztof B.:
Jestem Klientem tej sieci od lat 7. A w zasadzie od lat 11 z trzyletnią przerwą na konkurencję.
Życzyłbym sobie, by wizerunek marki operator budował przez:
- poważne traktowanie swoich klientów, nawet tych, którzy płacą zaledwie kilkadziesiąt złotych miesięcznie,
- świadczenie usług oraz ich obsługę na najwyższym poziomie,
- nieustające poprawianie obu powyższych na chwałę swojego wizerunku.

Co do tej wypowiedzi zgadzam się w 100% (oprócz usuniętego przeze mnie kawałka dotyczacego łajania) - to jest jednak bład nie tylko PLUSa ale i 99% innych firm. Przecież stały klient to najważniejszy klient, ponieważ nie trzeba go przyciągać do usługi/produktu. Wystarczy więc o niego dbać, a to zdecydowanie mniejszy koszt niż przekonywanie (reklama, promocja itp. itd.).

Dagmaro, wyjaśnij mi, proszę, co to jest mapa percepcyjna? Czy to jest zakres oddziaływania, w który musi trafić reklama (reklamodawca) bym ją zaakceptował, by we mnie "trafiła"?Mateusz Miernikowski edytował(a) ten post dnia 02.06.07 o godzinie 22:58
Piotr Golczyk

Piotr Golczyk Marketing Management
Expert, founder at
MKTOUT

Temat: nowa reklama Plusa

Krzysztof B.:
Mateusz M.:
A ja uważam, że reklama jest dobra (powtarzam ponownie) - raz, że o niej dość długo rozmawiamy, co znaczy, że efekt został osiągnięty, a dwa - reklama uderza w emocje, ale taką przyjęli taktykę i się im to udało.
Ale my pastwimy się nad tą reklamą. Nie jesteśmy "jej konsumentami".
Uważam ponadto, że o wiele ciekawsza i inteligentna jest właśnie TA reklama plusa, niż 500 reklam chemii gospodarczej, gdzie wszystkie reklamowane proszki do prania porównuje się do "zwykłych proszków" a płyny do "zwykłych płynów".
Mylisz się. Reklama nie jest od pouczania konsumenta co do moralnych wyborów. Reklama nie jest od mówienia co słuszne a co niesłuszne W tym kontekście reklama ODRZUCA, ponieważ sięga w obszary zarezerwowane dla autorytetów moralnych. A komercyjny podmiot zarabiający na tym, że rozmawiam, nie ma z mojego nadania roli autorytetu moralnego, więc gdy sam się tam sadowi, jest oględnie mówiąc pafą (dla niekumatych faux-pas).
Granie na uczuciach może się nie podobać, ale osiąga zamierzony cel(...)
Jakiż to cel osiąga?

Zwraca uwagę, pozwala łatwiej zapamiętać przekaz. Poza tym nie zauważyłem tam moralizatorstwa. Pada oczywiste stwierdzenie, z którym nie sposób się nie zgodzić. Przekaz jest zbudowany na emocjach - to prawda - ale nie widzę w tym nic złego.

Dosyć podobnie reklamuje się karty kredytowe.

konto usunięte

Temat: nowa reklama Plusa

reklama mnie razi, mam wrażenie, ze skada się z jakichś dziwnych kawałków od sasa do lasa, tak jakby to promocja tomiku Twardowskiego była, moim skromnym zdaniam nietrafne wielce;)

Następna dyskusja:

Nowa reklama Orange




Wyślij zaproszenie do