Szymon G.

Szymon G. Specjalista ds.
marketingu
internetowego/Produc
ent TV

Temat: Kampanie w internecie - sukcesy i porażki

szukam przykładów różnych kampanii,

jeśli ktoś zna jakieś proszę zamieścić link albo opis,
jak zbiorę wszystko to mogę podzielić się wiedzą zebraną ;)
Stanisław Grabowski

Stanisław Grabowski Strategic Planning
Director

Temat: Kampanie w internecie - sukcesy i porażki

Szymon G.:
szukam przykładów różnych kampanii,

jeśli ktoś zna jakieś proszę zamieścić link albo opis,
jak zbiorę wszystko to mogę podzielić się wiedzą zebraną ;)

Szymonie - nie odbierz tego zle... ale zadziwilo mnie Twoje zapytanie.
Moze inni nie podziela mojej opinii, ale osobiscie niegdy nie podzielibym sie na publicznym forum wynikami konkretnej kampanii. Po prostu uwazam to za nieetyczne, o zasadzach poufnosci takich danych nie wspominajac.

Naturalnie powodzenia zycze...
Rafał K.

Rafał K. Kontakt dla
headhunterów:
rafal.kaniecki@gmail
.com

Temat: Kampanie w internecie - sukcesy i porażki

Edit: Troszkę źle doczytałem temat =]Rafał Kaniecki edytował(a) ten post dnia 11.12.07 o godzinie 21:09

konto usunięte

Temat: Kampanie w internecie - sukcesy i porażki

Pomelo ? :-D
Szymon G.

Szymon G. Specjalista ds.
marketingu
internetowego/Produc
ent TV

Temat: Kampanie w internecie - sukcesy i porażki

Szymonie - nie odbierz tego zle... ale zadziwilo mnie Twoje zapytanie.
Moze inni nie podziela mojej opinii, ale osobiscie niegdy nie podzielibym sie na publicznym forum wynikami konkretnej kampanii. Po prostu uwazam to za nieetyczne, o zasadzach poufnosci takich danych nie wspominajac.

Naturalnie powodzenia zycze...

ależ bardzo dobrze to rozumiem, i nawet tego nie oczekuję, że ktoś udzieli mi odpowiedzi z dokładnymi i liczbami ze swoich kampanii... ale zdarzają się różne przykłady kampanii internetowych o których cały świat mówi... i szukam takich właśnie
Arkadiusz Gnat

Arkadiusz Gnat Manager Ośrodka
Kształcenia Dekarzy

Temat: Kampanie w internecie - sukcesy i porażki

konkursy fotograficzne, programy on line do tworzenia grafiki opakowań, logotypu, w których można coś wygrać, połączone z kampaniami bannerowymi, dają o ok 30% większą skuteczność niż standardowe formy.
przykład opakowanie kurczakowe :)

Akcje banner owe w dużej mierze zależą od grupy docelowej danej strony www, miejsca i wielkości animacji oraz wykonania grafiki.

Przykładowo, banner jednej z firm systemów grzewczych, zawierał roznegliżowaną kobietę. CTR wyniosło 5%, przy średnim CTR bannerów 1,8% (dla portali goólnotematycznych, CTR kształtuje się w granicach 0,01... max 0,18%)

Podobnie było z firmą "rynnową" która wprowadziła kolory czekoladowe. W bannerach wyświetlały się świetne zdjęcia produktów z czekoladą w jednym kolorze. Wyglądało to naprawdę smakowicie (nie mniej niż Pani od systemów grzewczych). W pierwszym dniu wyświetlania bannera, CTR wyniosło tyle, ile inne bannery miały przez cały miesiąc.

Polecam również newslettery, wyberasz target, ilość subskrybentów i siup. Jak masz dobre hasło, czy grafikę to CTR będzie ok 10%.
Stanisław Grabowski

Stanisław Grabowski Strategic Planning
Director

Temat: Kampanie w internecie - sukcesy i porażki

Szymon G.:
Szymonie - nie odbierz tego zle... ale zadziwilo mnie Twoje zapytanie.
Moze inni nie podziela mojej opinii, ale osobiscie niegdy nie podzielibym sie na publicznym forum wynikami konkretnej kampanii. Po prostu uwazam to za nieetyczne, o zasadzach poufnosci takich danych nie wspominajac.

Naturalnie powodzenia zycze...

ależ bardzo dobrze to rozumiem, i nawet tego nie oczekuję, że ktoś udzieli mi odpowiedzi z dokładnymi i liczbami ze swoich kampanii... ale zdarzają się różne przykłady kampanii internetowych o których cały świat mówi... i szukam takich właśnie

Ach no chyba ze tak :)
Polecam kopalnie wszelkiej wiedzy jaka jest serwis http://warc.com
Sa tam Case Studies - przeszukiwac je mozna po medium wiodacym, grupie docelowej, celach etc.
Warto odwiedzic.



Wyślij zaproszenie do