konto usunięte

Temat: Jak wypromować nową markę.

Jeszcze jedna rada- duże fora- spotkałem się z wieloma tematami w stylu "nie mogę znaleźć ubrań dla siebie" - tutaj możesz zaistnieć:)

Odwiedziłem stronę Twojego sklepu i mogę tylko zadać jedno pytanie: dlaczego tak mały wybór? Może się nie znam, ale kobiety muszą przebierać, wybierać, itd. :)
Piotr Sztompke

Piotr Sztompke Student, Collegium
Civitas

Temat: Jak wypromować nową markę.

Target takiej działalności jest dobrze sprecyzowany - to bardzo ułatwia działalność na płaszczyźnie social. Oczywiście cały proces wymaga czasu i dużo pracy, ale warto budować pewnego rodzaju ekosystem wokół marki.
Skoro tematy na forach internetowych istnieją i mają się dobrze - to dlaczego porad nie przenieść na swojego fanpage'a na Facebooku? Polecam zbudowanie społeczności wokół marki --> tu zadanie jest proste, bo członkinie społeczności mają wspólny mianownik (wzrost i problem z ubiorem). Rzecz jasna zwracamy uwagę na zbudowanie zasięgu i zaangażowanie naszej społeczności (ale o tym w każdej publicystyce dotyczącej social media)...

Skoro już powiedzieliśmy, że taka grupa docelowa potrzebuje porad - warto zbudować markę ekspercką. Twoi Klienci powinni Ci ufać, powinni wiedzieć, że mogą u Ciebie uzyskać pewną pomoc - w takim razie proponuję założenie tematycznego bloga. Na blogu można prezentować np. ciekawe stylizacje, które idealnie pasują do wzrostu, czy figury. Można proponować dodatki do odzieży, które pozytywnie wpłynął na wygląd (zupełnie się na tym nie znam, ponieważ daleko mi do kreatora mody, więc to są tylko zmyślone przykłady:) )

Sprawą oczywistą jest strona www, na której mamy ofertę, kontakt i resztę oczywistych elementów.

Najważniejsze w tym wszystkim jest to, żeby połączyć przepływ treści przez te kanały, żeby ten ekosystem był spójny, przy czym każdy jego element spełnia inne funkcje.
Zbudowanie takiego ekosystemu dla nowej marki jest o tyle korzystne, ponieważ nie wymaga większych nakładów pieniężnych.

Pozdrawiam

Czeslaw Kowalczyk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Katarzyna Fiedorowicz

Katarzyna Fiedorowicz właściciel, Ka-Fi
fashion

Temat: Jak wypromować nową markę.

Panie Czesławie, dziękuję za udział w tej rozmowie. Powiem szczerze, że rozbawił mnie Pan swoją wypowiedzią na temat liliputków, krasnoludków hi hi, fajnie to zabrzmiało i mnie po prostu rozbroiło. :-) :-D
No, ale tak na poważnie to mam nie lada problem z tym jaka nazwa na określenie niskiej kobiety byłaby trafna.
Tak samo adekwatnie jeśli facet jest niski jak go inaczej nazwać aby wpłynąć na jego ego pozytywnie, a nie negatywnie, bo przecież nazwą wzrostu się nie doda, co najwyżej działanie bardziej na wyobraźnię.

Nawet jeśli będę używać nazwy Ka-fi to jak mam zakomunikować tym kobietom niskim, że ta odzież jest skierowana dla nich właśnie bez użycia słowa niska. Czy filigranowa aż tak dobrze oddaje tą ideę o którą mi chodzi?
Bo jak dla mnie słowo filigranowa kojarzy się z niską, drobniutką i delikatną kobietką. Ale czy każda niska kobieta czuje się filigranowa? Jak będzie niska i w rozmiarze powiedzmy 44, to czy ona sobie skojarzy, że słowo filigranowa jest skierowane do niej? Może ona czuje się jak pączuszek bardziej niż jak filigranowa kobietka?
Nie obrażając tutaj ani "wzrostów" ani "rozmiarów" kobiet jak więc dobrać słowo które zadowoli wszystkich, a zarazem nie będzie mylące dla klientki??????

Mam nadzieję, że jak już wpadnę na jakiś pomysł, to zadowoli on szerokie grono odbiorców moich produktów. Tylko czy używając różnych "zakamuflowanych" słów łatwo będzie dać do zrozumienia w prostym przekazie do jakich osób kieruję swoją ofertę?
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Jak wypromować nową markę.

Człowiek wzrostu siedzącego psa.
Ja nie wiem po co się tak męczyć - wystarczy ZAPYTAĆ ZAINTERESOWANYCH. Już dawno miałabyś odpowiedź.
Za chwilę, pojutrze, miną dwa miesiące mielenia :):)Dagmara D. edytował(a) ten post dnia 07.10.12 o godzinie 23:37
Katarzyna Fiedorowicz

Katarzyna Fiedorowicz właściciel, Ka-Fi
fashion

Temat: Jak wypromować nową markę.

O to chodzi, że żadna z osób którą pytałam nie powiedziała mi, że nazwa niska kobieta jest dla niej obraźliwa, ani nie przyjemna. Mało tego, słyszałam nawet takie zdanie, że nazwa niskiekobiety.pl jest łatwa do zapamiętania, natomiast ka-fi.pl trudno się pamięta.
Tak więc jeszcze od żadnej kobiety nie usłyszałam negatywnej opinii na temat określenia niska.
No, tylko ze nie pytałam tysięcy kobiet, a te które z którymi miałam okazję na ten temat rozmawiać.

Może być też tak jak w Pani wypowiedzi z innego tematu, że należałoby zapytać tych osób które "odstraszyła" ta nazwa i nie zajrzały do sklepu. Ale ja nie miałam kontaktu z tymi osobami.
Albert W.

Albert W. creative director

Temat: Jak wypromować nową markę.

na rynku jest fu-ku.pl i to jest całkiem fajny brand. Reszta dwusylabowych jest już niepotrzebna :)
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Jak wypromować nową markę.

Eh bo pytać też trzeba umieć.

Czeslaw Kowalczyk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Jak wypromować nową markę.

Czesiu, przestań pisać o "jedynych niezawodnych metodach badawczych" proszę :):)Dagmara D. edytował(a) ten post dnia 09.10.12 o godzinie 21:32

Temat: Jak wypromować nową markę.

Zajrzałam do sklepu. Z moich obserwacji wynika, że największy problem jaki maja niskie, drobne kobiety to kupienie damskich rzeczy w rozmiarze 34. W większości sklepów po prostu nie jest osiagalny albo jest zawyżony. U Ciebie również brak tego rozmiaru.
Katarzyna Fiedorowicz

Katarzyna Fiedorowicz właściciel, Ka-Fi
fashion

Temat: Jak wypromować nową markę.

Następne modele jakie dodam do sklepu będą miały rozmiar 34.
Krystian Pluciak

Krystian Pluciak ♛CO MOGĘ DLA CIEBIE
UDOSKONALIĆ?☛JAKIE
BARIERY, BŁĘDY I
P...

Temat: Jak wypromować nową markę.

Katarzyna Fiedorowicz:
Nie wiem od czego zacząć i jak najlepiej to robić.
Jeśli ktoś mógłby mi coś doradzić to będę wdzięczna.
Tutaj link do sklepu: http://niskiekobiety.pl
Może jakieś uwagi...

Fajna domena i pomysł. Trzeba to pokazać klientkom potencjalnym...
Pomyśl przede wszystkim "gdzie są osoby jakim się przyda ta oferta" i "jaki problem rozwiązujesz dla tych klientów". Tam ich szukaj;)
Katarzyna Fiedorowicz

Katarzyna Fiedorowicz właściciel, Ka-Fi
fashion

Temat: Jak wypromować nową markę.

Aż jestem zdziwiona, że znalazła się osoba, która napisała, że domena jest OK. Bo do tej pory słyszałam inne zdanie.
Dziękuję panie Krystianie za dodanie swojej opinii.

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Krystian Pluciak

Krystian Pluciak ♛CO MOGĘ DLA CIEBIE
UDOSKONALIĆ?☛JAKIE
BARIERY, BŁĘDY I
P...

Temat: Jak wypromować nową markę.

Katarzyna Fiedorowicz:
Aż jestem zdziwiona, że znalazła się osoba, która napisała, że domena jest OK. Bo do tej pory słyszałam inne zdanie.
Dziękuję panie Krystianie za dodanie swojej opinii.

Nie ma złych domen tylko złe zastosowanie;)

Ale domena wyklucza z nazwy produkty dla zwykłych wzrostem kobiet, wszystkich facetów itp. Trzeba sie z tym liczyć.

Jeśli jasno się określa do kogo idę i do kogo nie (i trzymam sie tego) to dobrze robię;)



Wyślij zaproszenie do