Mateusz Piotrczak pośrednik, Semizvet
Temat: Jak projektować skuteczne kampanie reklamowe, porady
Reklama jest jednym z głównych narzędzi pozwalających pokazać wybranej społeczności, potencjalnym klientom czy też kontrahentom produkt lub usługę w celu wygenerowania sprzedaży. Małe przedsiębiorstwa zazwyczaj zlecają kampanię firmom marketingowym natomiast w średnich i większych spółkach jest zatrudniany cały personel odpowiedzialny za działania reklamowe.Przed rozpoczęciem działań reklamowych należy sobie odpowiedzieć na kilka podstawowych pytań.
-jakie są cele przedsiębiorstwa?
-jakie środki zostaną przeznaczone na reklamę?
-jak sformułowany będzie tekst reklamowy i co ma on na celu? Zwiększenie rozpoznawalności marki czy wygenerowanie sprzedaży?
-w jaki sposób zostaną zmierzone rezultaty reklamy?
-jak wygląda nasz potencjalny klient? Czym się interesuje, dlaczego kupuje akurat ten produkt czy usługę?
Każda kampania musi zostać szczegółowo zaplanowana i przemyślana ponieważ w przeciwnym razie nie osiągnie ona zamierzonego rezultatu
Zapraszam na stronę trenera biznesu, gdzie znajdziecie mnóstwo porad dotyczących zarządzania, marketingu oraz ekonomii- http://ekonomiaokiemekonomisty.blogspot.com
Kontakt mail- mateusz.piotrczak.polska@gmail.com
GG- 57354875
Szukasz wykonania strony www lub kampanii reklamowej? http://bernis.pl