Marzena Słowińska

Marzena Słowińska Certyfikowany trener
talentów Gallupa i
formuły Geniuszu

Temat: docieranie do zamożnych klientów

Pragnę dotrzeć do zamożnych klientów z ofertą agencji eventowej a ponieważ dopiero zaczynam, budżet jest niski więc chciałabym możliwie jak najtaniej wypromować markę a wcześniej zrobić badanie rynku. Myślałam o ankietach ale muszę wyselekcjonować na moim rynku lokalnym klientów z zarobkami powyżej przeciętnej i tu zaczyna się problem. Jak ich dokładnie znaleźć, jak się z nimi skontaktować, czy po prostu zadzwonić czy odwiedzić ich w domu? Jak zrobić ankietę? Chciałabym dowiedzieć się co myślą o agencjach eventowych i czy korzystaliby z usługi takiej firmy ale nie jestem pewna czy pytania ankietowe powinny być takie całkiem wprost czy na tyle subtelne, żeby klient nie wpadł na pomysł założenia konkurencyjnej dla mnie firmy. I co z rozsyłaniem ofert, czy mogę korzystać z numerów z PKT i tak po prostu dzwonić?? Jeśli mogą mi Państwo pomóc, podpowiedzieć co nieco (nawet na priv) będę bardzo wdzięczna za poświęcony czas a nawet w przyszłości odwdzięczę się, jeśli tylko firma wypali a ja będę miała taką możliwość. Pozdrawiam.
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: docieranie do zamożnych klientów

Obawiam się, że nauczenie przeprowadzania badań przez GL jest niemożliwe.
Patryk Rykała

Patryk Rykała copywriter, Słowa
trafiają w cel

Temat: docieranie do zamożnych klientów

Odwiedzić ich w domu, to chyba nie jest dobry pomysł.
Pytania winny być jak najprostsze. Bynajmniej bez strachu. Bo eventówka to chyba nie jest branża bogatych?
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: docieranie do zamożnych klientów

Ja nic nie doradzę, bo nie wiem czy samo kryterium "zamożni" ma sens ( bo niby dlaczego?) i nie wiem co oznacza "zamożni". A badania można robić na bardzo wiele sposobów, jednak nie o to chodzi, by "jakoś" zrobić, ale żeby zrobić najbardziej efektywnie. Metodologię zaś dobiera się do problemu badawczego :)

Temat: docieranie do zamożnych klientów

zrób kampanie banerową i zobacz skąd przychodzą klienci :) proste i zasłużone
Marzena Słowińska

Marzena Słowińska Certyfikowany trener
talentów Gallupa i
formuły Geniuszu

Temat: docieranie do zamożnych klientów

Dziękuję za zainteresowaniem moim postem, uogólniłam trochę... może niepotrzebnie. Chciałabym kierować swoją ofertę do ludzi z zarobkami powyżej min 2- 3 tyś. zł. i więcej... , wykształconych i zazwyczaj zapracowanych, którzy chcieliby zorganizować prywatne spotkanie, przyjęcie rodzinne, wesele itp. ale nie mają na to czasu, dlatego zlecą to agencji, profesjonalnie zajmującej się eventami. Zamożni, to ludzie zarabiający znacznie więcej niż napisałam, ja miałam na myśli osoby, zarabiające kilka i kilkanaście tysięcy, których po prostu stać na korzystanie z pośredników. Jak najbardziej nie jestem zainteresowana robieniem badań pobieżnie i nieefektywnie, jestem osobą, która chce profesjonalnie podejść do badań i prowadzenia takiej działalności, jednak przyznaję się, że mam trochę braków w wiedzy marketingowej i innej. Wiem sporo, ale jeszcze wiele przede mną. Jednakże jestem zdeterminowana, pragnę w takiej właśnie branży pracować i mam jeszcze trochę czasu na to, aby zebrać odpowiednie informacje, zdobyć potrzebną wiedzę i umiejętności, ponieważ obecnie jestem w ciąży i agencję tą chciałabym uruchomić kiedy dziecko będzie miało kilka miesięcy, rok... Także zabrałam się za to znacznie wcześniej aby ten czas wykorzystać maksymalnie. Zatem zależy mi na dotarciu do w/w osób zarówno z badaniem rynku, poznać oczekiwania takich ludzi, ich gotowość na korzystanie z agencji eventowej i opinie. Ale również chciałabym aby moje działania (jeśli to w ogóle możliwe) nie spowodowały, że osoby te pomyślą: "fajny pomysł na biznes, czemu sam na to nie wpadłem" po czym sami taką firmę otworzą. Moje obawy, wydaje mi się, są słuszne, chciałabym się pojawić na rynku lokalnym w niedużym mieście ale świetnie rozwijającym się i boję się, że nie będę pierwsza. Drugi mój problem poza badaniami, w jaki najlepiej sposób dotrzeć do moich potencjalnych klientów, to znaczy znam metody ale ciekawa jestem, jakie są najbardziej polecane i i efektywne z perspektywy doświadczonych osób. Przepraszam, jeśli niejasno piszę jeszcze, staram się moje myśli uporządkować i zwięźle oraz najprościej napisać. Proszę o pytania jeśli mam coś wyjaśnić, nie jestem specjalistą od marketingu więc mój język również nie jest branżowy.
Marzena Słowińska

Marzena Słowińska Certyfikowany trener
talentów Gallupa i
formuły Geniuszu

Temat: docieranie do zamożnych klientów

Do Sebastiana Heymann: W jakich serwisach najlepiej zrobić banerową kampanię? Czy w takich, poświęconych na przykład tematyce weedingowej, czy w serwisach np. ekonomicznych, bo tam zaglądają "zamożni". czy może Pan coś podpowiedzieć? Albo gdzie szukać informacji?Ten post został edytowany przez Autora dnia 24.10.14 o godzinie 00:20

Temat: docieranie do zamożnych klientów

Puść na wszystko Google AdWords w sieci reklamowej i dostaniesz inforamcje na tacy :)
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: docieranie do zamożnych klientów

i zrób od razu badania tym banerem :)
Marzena Słowińska

Marzena Słowińska Certyfikowany trener
talentów Gallupa i
formuły Geniuszu

Temat: docieranie do zamożnych klientów

dziękuję bardzo za informacje!



Wyślij zaproszenie do