Czeslaw Kowalczyk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Jolanta D.

Jolanta D. Rekruterów zapraszam
do kontaktu -
stanowiska
menadżerskie

Temat: Czy istnieje sensowna, pozyteczna reklama? W...

szczerze mówiac, zupełnie nie rozumiem problemu, więc i nie wiem na czym miałaby polegać dyskusja.
ad pierwszy akapit.
Reklam mówiących językiem korzyści jest całe mnóstwo (innych nie pamiętam), od: "jedną kroplą umyjesz dziesięć talerzy" po "rewolucyjny silnik, spala pół tego co inne".

ad drugi akapit.
nie rozumiem, jakiś zarzut, że branża reklamowa nie jest wolontariatem?

ad trzeci akapit
IMHO ludzie głosują portfelem i opinią o marce/produkcie.
Nie wiem jak mieliby inaczej - przez platformę oburzonych? a po co? decyzje zakupowe wystarczą.

konto usunięte

Temat: Czy istnieje sensowna, pozyteczna reklama? W...

"jedną kroplą umyjesz dziesięć talerzy" to nie jest język korzyści, ale cecha
Piotr M.

Piotr M. Lubię to, co robię.

Temat: Czy istnieje sensowna, pozyteczna reklama? W...

Moim zdaniem popełniasz zasadniczy błąd w założeniach.
O ile odbiorcy zwracają uwagę na reklamę, to odbiór jej jest na poziomie emocjonalnym, a nie racjonalnym.
Jolanta D.

Jolanta D. Rekruterów zapraszam
do kontaktu -
stanowiska
menadżerskie

Temat: Czy istnieje sensowna, pozyteczna reklama? W...

Daniel Z.:
"jedną kroplą umyjesz dziesięć talerzy" to nie jest język korzyści, ale cecha
cecha to wydajny.
jeśli jedną kroplą umyję dziesięć talerzy, to znaczy, że mało wydam na płyn. to już jest IMHO język korzyści.
ale fakt, z silnikiem to cecha, sama sobie zwizualizowałam korzyść :)Jolanta D. edytował(a) ten post dnia 19.04.13 o godzinie 12:44

Temat: Czy istnieje sensowna, pozyteczna reklama? W...

Czeslaw K.:
Czy waszym zdaniem ludzie jako konsumenci, maja jeszcze jakis wplyw, na jakosc i sens reklamy?
Jesli tak, to jaki?

Mają wpływ taki, że na niektóre reagują, a na inne nie :-) Z tym, że producenci reklam, którzy dobrze poznali prawa rządzące ludzkim umysłem robią reklamy, które działają i ten wpływ jest coraz mniejszy, a reklamy coraz bardziej manipulacyjne.

Związane jest to, jak się dowiedziałam, z siedmioma głębokimi metaforami.
Jak nalezaloby sie zachowac. Wiem, ze trudne pytanie.

Nie, nic nie robić, przecież - kupować wszystko to co nam reklamują, tylko wówczas (ludzie pracujący w tej branży) będziemy mieli pracę!!!
Piotr M.

Piotr M. Lubię to, co robię.

Temat: Czy istnieje sensowna, pozyteczna reklama? W...

Aleksandra L.:
z siedmioma głębokimi metaforami.

co to jest?

Czeslaw Kowalczyk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Czeslaw Kowalczyk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Piotr M.

Piotr M. Lubię to, co robię.

Temat: Czy istnieje sensowna, pozyteczna reklama? W...

Czeslaw K.:
Piotr M.:
Moim zdaniem popełniasz zasadniczy błąd w założeniach.
Masz prawo miec swoje zdanie Piotr i licze na dalsze szczere wypowiedzi
O ile odbiorcy zwracają uwagę na reklamę, to odbiór jej jest na poziomie emocjonalnym, a nie racjonalnym.
Zgadza sie! I nie moznaby polaczyc, jednego z drugim? Ja sadze ze TAK :)
Choc wiadomo, ze to nielatwe

Są takie próby
np starsza od najstarszego zawodu świata, czyli strategia problem-rozwiązanie.
Albo racjonalizacja reklam bankowych.
Robiłem kiedyś badania OFE, myślałem, że ludzie będą wybierali oferty racjonalnie i z zaangażowaniem, w końcu to była decyzja o emeryturze. Wyszło coś zupełnie innego, tylko emocje. Próba spora 600 osób.

Temat: Czy istnieje sensowna, pozyteczna reklama? W...

Piotr M.:
Aleksandra L.:
z siedmioma głębokimi metaforami.

co to jest?

http://merlin.pl/Metafora-w-marketingu-Jak-przeniknac-...
Piotr M.

Piotr M. Lubię to, co robię.

Temat: Czy istnieje sensowna, pozyteczna reklama? W...

Aleksandra L.:
Piotr M.:
Aleksandra L.:
z siedmioma głębokimi metaforami.

co to jest?

http://merlin.pl/Metafora-w-marketingu-Jak-przeniknac-...

Ola, litości, przecież książki nie będę kupował. Przybliż plz w 7 zdaniach.

konto usunięte

Temat: Czy istnieje sensowna, pozyteczna reklama? W...

Piotr M.:
Aleksandra L.:
Piotr M.:
Aleksandra L.:
z siedmioma głębokimi metaforami.

co to jest?

http://merlin.pl/Metafora-w-marketingu-Jak-przeniknac-...

Ola, litości, przecież książki nie będę kupował. Przybliż plz w 7 zdaniach.
Piotrze, polecam kupić. Naprawdę wartościowa pozycjaDaniel Zienkiewicz edytował(a) ten post dnia 19.04.13 o godzinie 14:42

konto usunięte

Temat: Czy istnieje sensowna, pozyteczna reklama? W...

Nie każdy produkt da się reklamować w oparciu o konkretne i realne korzyści. Konia z rzędem temu, kto wymyśli plusy związane np. z piciem coca coli (utycie, zniszczone zęby, cukrzyca...?) ;)
edit- zapomniałem dodać, że chodzi o rzeczywiste plusy, a nie o marketingowe "pierdy".Maciej B. edytował(a) ten post dnia 19.04.13 o godzinie 14:53

Czeslaw Kowalczyk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Piotr M.

Piotr M. Lubię to, co robię.

Temat: Czy istnieje sensowna, pozyteczna reklama? W...

Maciej B.:
Nie każdy produkt da się reklamować w oparciu o konkretne i realne korzyści. Konia z rzędem temu, kto wymyśli plusy związane np. z piciem coca coli (utycie, zniszczone zęby, cukrzyca...?) ;)
edit- zapomniałem dodać, że chodzi o rzeczywiste plusy, a nie o marketingowe "pierdy".

Służę
Coca-colę piję kilka razy w roku. Właśnie teraz skończyłem jedną półlitrową.
Pożarłem około godz. 11 jakiś fatalny lunch. Nie mogłem go strawić. Odgazowana cola w takich sytuacjach mi pomaga :)

Edycja - wiem, że cola jako lek na niestrawność jest słabe promocyjnie :)Piotr Maciejewski edytował(a) ten post dnia 19.04.13 o godzinie 15:11

Czeslaw Kowalczyk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Karol M.

Karol M. Lubię pracować
efektywnie.

Temat: Czy istnieje sensowna, pozyteczna reklama? W...

Witam, spóźniony głos. Coca-Cola moim zdaniem pomaga trawić śmieciowe jedzenie, i mimo, że to już nie trendy dobrze z nią "wchodzi" alkohol. Piję ją b. rzadko. Wracając do szerszej dyskusji, w reklamie chodzi też o odrobinę szaleństwa. Czasem konsumenci chcą zaszaleć i nie zawsze, na szczęście dla sprzedawców, kierują się rozumem...
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Czy istnieje sensowna, pozyteczna reklama? W...

Maciej B.:
Nie każdy produkt da się reklamować w oparciu o konkretne i realne korzyści. Konia z rzędem temu, kto wymyśli plusy związane np. z piciem coca coli (utycie, zniszczone zęby, cukrzyca...?) ;)
edit- zapomniałem dodać, że chodzi o rzeczywiste plusy, a nie o marketingowe "pierdy".
Najlepszy odrdzewiacz do zapieczonych śrub.

konto usunięte

Temat: Czy istnieje sensowna, pozyteczna reklama? W...

Dagmara D.:
Najlepszy odrdzewiacz do zapieczonych śrub.

To konkretna korzyść, przyznaję. Może nieco niezgodna z zamierzeniem producenta, ale jednak :)

Następna dyskusja:

reklama czy spam




Wyślij zaproszenie do