Natalia L.

Natalia L. Fusion Gusto -
poczuj smak
zapachu...

Temat: Co można powiedzieć potencjalnemu klientowi

Jakich argumentów używacie chcąc zachęcić klientów do nowych kreacji graficznych, marketingowych...

Dziś otrzymałam wiadomość od pewnej agencji reklamowej z informacją:
"na 100% przyda sie Państwu zmiana wizualizacji wszystkich platform - obecnie są one po prostu brzydkie"

Uważam za nietestowane wytykanie potencjalnemu klientowi, że zrealizowany na jego zlecenie, a tym samym zaakceptowany przez niego projekt jest brzydki.

Co Wy o tym sądzicie?
Piotr Ślusarski

Piotr Ślusarski Quattro por Quattro
- Managing Partner

Temat: Co można powiedzieć potencjalnemu klientowi

Cytowana przez Ciebie wiadomość od agencji jest jakby napisana po dwóch piwach i używając tego samego umajonego języka: na 100% przydałaby się zmiana jej treści bo obecnie jest po prostu brzydka...

A tak na poważnie - to przecież o gustach się nie dyskutuje.

Co do argumentów zachęcających to umiejętność przekonywania trzeba mieć we krwi.

konto usunięte

Temat: Co można powiedzieć potencjalnemu klientowi

Piotr Ślusarski:

Co do argumentów zachęcających to umiejętność przekonywania trzeba mieć we krwi.

krew pompuje serce przez mózg;)
Patryk Rykała

Patryk Rykała copywriter, Słowa
trafiają w cel

Temat: Co można powiedzieć potencjalnemu klientowi

Chodzi o stronę Neptis?
Kilka sekund na stronie (na więcej nie mam ochoty, nic mnie nie chce ugościć na dłużej) i wiem, że tam nie ma:
- pomysłu na wizerunek
- aktywnych komponentów bezczelnej acz zmyślnej perswazji
- nowoczesnej estetyk i (tu trochę przenosimy się w czasie, jakieś 7 lat do tyłu)
- kompetencji estetycznych.

Mają rację, strona jest do zmiany.
Igor Downar-Zapolski

Igor Downar-Zapolski
marketing/reklama/pr
/www

Temat: Co można powiedzieć potencjalnemu klientowi

Nigdy nie skorzystałbym z usług agencji, która pisze, że coś jest brzydkie.

Edit: Ale jeśli chodzi o stronę Neptis, to OK, warto ją zmienić :) Brak identyfikacji, brak estetyki, niejasna nawigacja itd.Igor Downar-Zapolski edytował(a) ten post dnia 22.06.12 o godzinie 13:32
Natalia L.

Natalia L. Fusion Gusto -
poczuj smak
zapachu...

Temat: Co można powiedzieć potencjalnemu klientowi

Nie nie nie chodzi o stronę Neptis. Firma posługuje się nazwami posiadanych marek. Sama nazwa Neptis nie jest wykorzystywana nigdzie - poza dokumentami rejestrowymi i określeniami własności:)Natalia L. edytował(a) ten post dnia 29.06.12 o godzinie 10:29
Michał Ławicki

Michał Ławicki dostawca zadowolenia

Temat: Co można powiedzieć potencjalnemu klientowi

btw. co z tego, że strona jest brzydka? Kto jako cel strony internetowej stawia to, że ma być ładna? Co lepiej mieć, stronę, która konwertuje i realizuje swoje zadanie biznesowe, czy stronę ładną, która tylko jest?

A wracając do tematu, to dając klientowi uzasadnienie swojej decyzji w stylu "zmień stronę, bo tak!" pokazujemy, że nie mamy argumentów dlaczego owa zmiana powinna nastąpić. Poza tym kto potraktuje taki komunikat poważnie? Co innego jakby przekazać listę uwag pokazujących jasno dlaczego dane rozwiązania są złe i dlaczego muszą zostać zmienione.

Temat: Co można powiedzieć potencjalnemu klientowi

Natalia,

może agencja, która wysłała do Ciebie wiadomość zachowała się zbyt agresywnie, ale możliwe że ma 100% racji.

Co zrobić, aby strona była ładna, skuteczna i sprzedażowa (mowa tu o yanosik.pl)?

Zaufać dobrej firmie i wydać sakwę monet ;)

Ceny? Każda firma rządzi się swoimi prawami i podają różne ceny musisz napisać do kilku firm porównać ceny i ich portfolio.

pozdrawiam weekendowo!
Damian Hajduk

Damian Hajduk TSL, SCM, PM, MICE :
projekty,
organizacja,
koordynacja, ...

Temat: Co można powiedzieć potencjalnemu klientowi

Natalia L.:
Uważam za nietestowane wytykanie potencjalnemu klientowi, że zrealizowany na jego zlecenie, a tym samym zaakceptowany przez niego projekt jest brzydki.

Co Wy o tym sądzicie?

Osobiście uważam za testowane.
"Testuję" na klientach mówienie im prawdy. W zasadzie jest to dla mnie reguła.
Czasami wywołuje to trochę, a czasami sporo nie zawsze zrozumiałych emocji.
I nie są to emocje wyłącznie pozytywne.

konto usunięte

Temat: Co można powiedzieć potencjalnemu klientowi

Jeśli już pytasz to fakt, strona najlepsza nie jest ale sposób wypowiedzi....
To tak jakby ktoś Cię zatrzymał na ulicy i spytał czy nie chcesz kupić kosmetyków bo bez nich jesteś brzydka (wcale tak nie myślę) :) Sposób wypowiedzi gimnazjalisty, ZERO profesjonalizmu.
To że strona jest zaakceptowana przez zlecającego to nic nie znaczy, nie przejmujcie się, a to dlatego że jest to nie Wasza wina, nie bezpośrednio.
Obowiązkiem dobrej agencji jest po prostu NIE podstawianie do akceptacji projektów nie spełniających aktualnych, nazwijmy to trendów, bo klient zwyczajnie może się nie znać - po to bierze właśnie agencję - sam się nie zna więc zatrudnia profesjonalistów.
Winą klienta może być jedynie za mały budżet, co sprawia że później trzeba poprawiać po innych.
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Co można powiedzieć potencjalnemu klientowi

Natalia L.:
Jakich argumentów używacie chcąc zachęcić klientów do nowych kreacji graficznych, marketingowych...
Merytorycznych.
Piotr L.

Piotr L. • Weź Mnie •

Temat: Co można powiedzieć potencjalnemu klientowi

Natalia L.:
Dziś otrzymałam wiadomość od pewnej agencji reklamowej z informacją:
"na 100% przyda sie Państwu zmiana wizualizacji wszystkich platform - obecnie są one po prostu brzydkie"

Dlatego uważam że 90% "agencji reklamowych" w tym kraju nadaje siędo pachania karuzeli :)

konto usunięte

Temat: Co można powiedzieć potencjalnemu klientowi

Patryk R.:
Chodzi o stronę Neptis?
Kilka sekund na stronie (na więcej nie mam ochoty, nic mnie nie chce ugościć na dłużej)

A co byś tam chciał zobaczyć aby cię na dłużej ugościło? Konkrety poproszę.

>i wiem, że tam nie ma:
- pomysłu na wizerunek
- aktywnych komponentów bezczelnej acz zmyślnej perswazji
Tzn? Konkrety.
- nowoczesnej estetyk i (tu trochę przenosimy się w czasie, jakieś 7 lat do tyłu)

Na czym polega nowoczesna estetyka, a na czym ta sprzed 7 lat? Zapodaj źródła, literaturę na temat nowoczesnej estetyki.
- kompetencji estetycznych.

Jak zmierzyć, ocenić kompetencje estetyczne?

Mają rację, strona jest do zmiany.
Tzn co jest do zmiany i dlaczego?

P.S Pokaż swoją stronę abyśmy mogli ją ocenić równie fachowo jak ty :). W kwestii formalnej nie mam nic wspólnego z tą stroną ani firmą.

konto usunięte

Temat: Co można powiedzieć potencjalnemu klientowi

Piotr L.:
Natalia L.:
Dziś otrzymałam wiadomość od pewnej agencji reklamowej z informacją:
"na 100% przyda sie Państwu zmiana wizualizacji wszystkich platform - obecnie są one po prostu brzydkie"

Dlatego uważam że 90% "agencji reklamowych" w tym kraju nadaje siędo pachania karuzeli :)

To są uboczne efekty popularyzacji "samozatrudnienia" :)

Ale prawda jest też taka, że w większości mniejszych firm ostatnie słowo ma właściciel lub jego żona i tu ciężko w polemikę z gustami wchodzić, a używanie argumentów racjonalnych to mniej więcej jak rozmowa ślepego z głuchym. :)

Następna dyskusja:

Firma Przyjazna Klientowi




Wyślij zaproszenie do