Jolanta
Równiak
Project Management
Leader
Temat: Aktywna reklama w przestrzeni miejskiej
Alicja Zuzanna K.:
Tomasz Motal:Niejedna:) Tylko nasi klienci zwykle boją się takich pomysłów.
Świetny link, apropos ciekawe jaka Agencja w Polsce zrobiłaby coś równie pomysłowego ?
Ja myślę, że nie tylko się boją, ale często-najczęściej ich na to nie stać!
Ambient jest drogi, a im ciekawszy tym droższy. Wiadomo - nie należy uogólniać, wszystko też zależy od kreacji i możliwosci technicznych.
Jakiś czas temu czytałam aktykuł w Pressie poświęcony takim realizacjom na polskim rynku i co się okazało? Wiekszość pomysłów jest odkładana do szuflady, bo za droga. Co mnie urzekło?
- reklama prasowa "jakiejś" marki samochodu - po przełożeniu kartki na której jest reklama, w samochodzie zapalały sie śwatła;
- raklama prasowa "jakiegoś" biura projektowgo - strona z reklamą po otworzeniu układała z kilkunastu zakładek przestrzenną budowlę
- dzwiękowa reklama TP SA w magazynach - po przełożeniu strony uruchamiał sie dźwięk - integralny dla reklam TP SA.
Przepraszam za pewne niedomówienia, ale nie pamiętam szczegółów tych reklam. Jedno jest pewne, takie raklamy są drogie, bo biorac pod uwagę nakład czasopisma i realizację - często ręczną to znacznie powiększa nam to nasze wydatki, a nie mamy pewności czy rzeczywiście kampania się "zwróci".
Inna sprawa to reklama w przestrzeni miejskiej. Warto zauważyć, że władze niektótych miast nie wydają zgody na pewne realizacje.
Ktoś ma przykłady?