Izabela M.

Izabela M. Działać, poprawiać,
zdobywać :)

Temat: 97% zadowolonych z PLUSA

Witam,

Jak oceniacie ten przekaz? Czy brzmi uczciwie? Czy w niego wierzymy?
Czy uważacie, że wspiera markę, czy raczej nadużywa?
Czy uważacie, że warto było iść taką drogą?

Będę wdzięczna za opinie.
iza
Adrian Szczepański

Adrian Szczepański ...nieskończeni
niczym niebo i
ziemia.

Temat: 97% zadowolonych z PLUSA

powiało ściemą ;)
Gosia Jackowska

Gosia Jackowska Jutro zaczyna się
dziś

Temat: 97% zadowolonych z PLUSA

MNIE PRZEKONUJE bo akurat jestem użytkownikiem PLAY i wiem, że im by się taki procent na pewno nie uzbierał.

Myślę też, że trafia szczególnie do niezadowolonych użytkowników innych sieci.

Zadowoleni zaś powiedzą: ja też jestem zadowolony ze swojej sieci, ale gdy coś nie pójdzie po ich myśli może sobie przypomną owe 97% w plusie hehe
Piotr L.

Piotr L. • Weź Mnie •

Temat: 97% zadowolonych z PLUSA

To tak jak z kościołem :) Ile to % polaków jest katolikami? 90%? 95%? ;) Szkoda że nik ich o to nie pytał :P
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: 97% zadowolonych z PLUSA

Pytanie powinno brzmieć : czy to prawda. I to może być prawda. Wystarczyło przeprowadzić badanie wśród swoich KLientów i jeśli wyniki wyszły 97 % jest bardzo zadowolonych/zadowolonych to nie ma o czym gadać.
A myślę, że nikt nie jest na tyle głupi, żeby nie mieć podkładki. Mnie wynik nie dziwi i jest prawdopodobny - często takowe widuję.
Piotr A.

Piotr A. Solution provider

Temat: 97% zadowolonych z PLUSA

Wystarczy przeczytać to, co mniejszym drukiem. O ile dobrze pamiętam tą reklamę, 97% to wskaźnik Klientów sieci Plus zadowolonych z obsługi za pośrednictwem Infolinii.

Prawdziwe pytanie brzmi: jak długo trwało badanie (lub ile stuosobowych prób "przemielono" zanim osiągnięto wynik).

Paweł L.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Piotr J.

Piotr J. Account Manager

Temat: 97% zadowolonych z PLUSA

Sam jestem klientem Plusa.

Jak określić zadowolenie? Czym jest zadowolenie?

Zasięg - tak jestem zadowolony
Dostęp do konta - tak jestem zadowolony
Dodatkowe usługi - no, trochę brakuje

itd itp

Reklama Plusa wpisuje się w strategię reklamową firmy, jest zabawna i w sumie śmieje się sama z tego 97%.
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: 97% zadowolonych z PLUSA

Piotr A.:
Wystarczy przeczytać to, co mniejszym drukiem. O ile dobrze pamiętam tą reklamę, 97% to wskaźnik Klientów sieci Plus zadowolonych z obsługi za pośrednictwem Infolinii.

Prawdziwe pytanie brzmi: jak długo trwało badanie (lub ile stuosobowych prób "przemielono" zanim osiągnięto wynik).
Takie rzeczy to nie w Plusie, sorry. Wiem, bo robiłam dla nich badania i tam trzeba mieć naprawdę wiedzę, żeby rozmawiać z zamawiającymi badania. Szczególnie, jeśli chodzi o metodologię i dobór próby.Dagmara D. edytował(a) ten post dnia 29.08.11 o godzinie 23:56
Piotr A.

Piotr A. Solution provider

Temat: 97% zadowolonych z PLUSA

Skoro tak, to pozostaje pogratulować kompetencji i cierpliwości pracowników infolinii :)
Izabela M.

Izabela M. Działać, poprawiać,
zdobywać :)

Temat: 97% zadowolonych z PLUSA

Dagmara D.:
Pytanie powinno brzmieć : czy to prawda. I to może być prawda. Wystarczyło przeprowadzić badanie wśród swoich KLientów i jeśli wyniki wyszły 97 % jest bardzo zadowolonych/zadowolonych to nie ma o czym gadać.
A myślę, że nikt nie jest na tyle głupi, żeby nie mieć podkładki. Mnie wynik nie dziwi i jest prawdopodobny - często takowe widuję.

Dagmara :)
Wszystko gra dopóki pytasz klientów PLUS, którzy w tym biznesie albo są zadowoleni albo odchodzą i już ich nie zapytasz, bo nie są już klientami PLUS. I dlatego myślę, że jest to ryzykowna zagrywka marketingowa.
A że niezadowolonych, nawet przynoszących niezłe pieniądze PLUS nie próbuje zatrzymać to wiem z własnego doświadczenia i dotyczy to właśnie CC i systemowego zarządzania prostymi danymi.
A, że pewnie mają podkładkę pod kampanię, to nie wątpię.Izabela M. edytował(a) ten post dnia 30.08.11 o godzinie 11:06
Michał Szczotkowski

Michał Szczotkowski specjalista ds.
nieruchomości
komercyjnych

Temat: 97% zadowolonych z PLUSA

Piotr A.:
Wystarczy przeczytać to, co mniejszym drukiem. O ile dobrze pamiętam tą reklamę, 97% to wskaźnik Klientów sieci Plus zadowolonych z obsługi za pośrednictwem Infolinii.

Prawdziwe pytanie brzmi: jak długo trwało badanie (lub ile stuosobowych prób "przemielono" zanim osiągnięto wynik).


Dokładnie. Wszystko zależy od przyjętej metodologii badań.
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: 97% zadowolonych z PLUSA

Izabela M.:
Dagmara :)
Wszystko gra dopóki pytasz klientów PLUS, którzy w tym biznesie albo są zadowoleni albo odchodzą i już ich nie zapytasz, bo nie są już klientami PLUS. I dlatego myślę, że jest to ryzykowna zagrywka marketingowa.
A że niezadowolonych, nawet przynoszących niezłe pieniądze PLUS nie próbuje zatrzymać to wiem z własnego doświadczenia i dotyczy to właśnie CC i systemowego zarządzania prostymi danymi.
A, że pewnie mają podkładkę pod kampanię, to nie wątpię.
Co nie zmienia faktu, że nie ma tu ściemy : 97 % zadowolonych klientów Plusa. Nie 97 % zadowolonych Polaków. Nie da się zadowolić 100 % populacji - dlatego na rynku mogą koegzystować różne firmy (również operatorzy komórkowi). Więc gra.

Nikt nie zabrania badać tylko swoich obecnych Klientów - wprost przeciwnie. Nie ma tu żadnego zagięcia ani niedopowiedzenia.
Nikt nie nakazuje badać zawsze całej populacji. I chwałaBuki.
Izabela M.

Izabela M. Działać, poprawiać,
zdobywać :)

Temat: 97% zadowolonych z PLUSA

Co nie zmienia faktu, że nie ma tu ściemy : 97 % zadowolonych klientów Plusa. Nie 97 % zadowolonych Polaków. Nie da się zadowolić 100 % populacji - dlatego na rynku mogą koegzystować różne firmy (również operatorzy komórkowi). Więc gra.

Taka właśnie wykładnia sprawia, że odbiorcy nie wierzą marce i jej przekazowi.
Czy 100% Polaków (populacji)to byli lub obecni klienci PLUS?
Zresztą nie chodzi o metodologię, rynkową różnorodność ani o indywidualne doświadczenia, bo nie o to pytałam.

Chyba nie musimy się przekonywać, że wskutek różnych zabiegów statystycznych i marketingowych odbiorca generalnie nie ufa podanemu wysokiemu współczynnikowi satysfakcji. Zwłaszcza, że może sobie znaleźć przykłady z życia swojego lub znajomych, że tak nie jest i żyć w tym przekonaniu.
Czy sensownie jest używać danych w które klienci odrzucają?
Czy macie jakieś przykłady akcji, którym to wyraźnie pomogło?

Iza
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: 97% zadowolonych z PLUSA

Zawsze zostaje 3 %. Pytasz czy wierzą ludzie - sama sobie odpowiadasz - i widzisz odpowiedzi innych.

Pytasz czy to uczciwe - więc metodologia jest ważna , bo sprawia, że tak - to uczciwe - jeśli mają takie wyniki badań to co w tym nieuczciwego ?

NIe wiem o czym piszesz : Czy 100% Polaków (populacji)to byli lub obecni klienci PLUS?. Odpowiedź brzmi :nie. Dlatego w reklamie pada : KLientów PLusa a nie Polaków. Gdyby mówili : 97% Polaków - to byłaby ściema. Więc nie ma się do czego przyczepić jeśli chodzi o przekaz. A to czy wierzysz ? To zupełnie inna bajka. Wierzyłaś w TAED w proszkach (te niebieskie, magiczne granulki) ? A bakterie w jogurtach ? Wierzysz w 99 % wymordowanych przez Domestos bakterii ? Więc w czym problem ? Przez jakiś czas TAED sprzedawało. Budowało markę i ją wyróżniało. I o to chodzi w komunikacie.Dagmara D. edytował(a) ten post dnia 31.08.11 o godzinie 20:40
Michał Szczotkowski

Michał Szczotkowski specjalista ds.
nieruchomości
komercyjnych

Temat: 97% zadowolonych z PLUSA

Myślę,że tutaj chodzi bardziej o pytanie czy jest sens umieszczania w reklamie wyników badań które budzą nieufność lub niedowierzanie. Jeżeli chodzi o cząsteczki TAED w proszku czy bakterie w jogurtach to jest to nieco inna sprawa. Ludzie po prostu się na tym nie znają . Mądrze to brzmi więc ufają temu. Co do satysfakcji czy, zadowolenia to mogą tą sprawę w jakiś sposób zweryfikować. Maja kilka znajomych w Plusie. Mogą zasięgnąć opinii...
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: 97% zadowolonych z PLUSA

No i zasięgają. Kto wie ile to jest 3 % ? No właśnie.
To bardzo możliwe, że 97 % obecnych Klientów Plusa jest zadowolonych.Dagmara D. edytował(a) ten post dnia 01.09.11 o godzinie 23:07

konto usunięte

Temat: 97% zadowolonych z PLUSA

Ja bardzo nieufnie podchodzę do takich sloganów. Dla mnie to jest mówienie półprawdy. Bo z czego dokładnie są zadowoleni? Ile osób sprawdzi, że chodzi o zadowolenie z obsługi klienta przez call center? Niewiele. Ale jeśli z założenia to miała być ściema, to nie mam się do czego przyczepić, efekt został osiągnięty.

9 na 10 dentystów poleca...
8 na 10 Polek wybiera...
97% zadowolonych klientów Plusa...
Nie, nie, nie... świat nie jest taki idealny. Pozbądźmy się złudzeń :)Kamil N. edytował(a) ten post dnia 10.09.11 o godzinie 22:21

Temat: 97% zadowolonych z PLUSA

Dagmara D.:
No i zasięgają. Kto wie ile to jest 3 % ? No właśnie.
To bardzo możliwe, że 97 % obecnych Klientów Plusa jest zadowolonych.

Ja jestem zadowolony i taki slogan potwierdza mnie tylko w przekonaniu, ze dobrego operatora wybrałem..;)
Izabela M.

Izabela M. Działać, poprawiać,
zdobywać :)

Temat: 97% zadowolonych z PLUSA

hmmm. pozostaje mi podziękować osobom, które odniosły się w swoich wypowiedziach do pytania, a nie do doświadczeń własnych z operatorem czy proszkiem do prania.

Korzystam z PLUSA, ale od marketingowej strony uważam, że taki przekaz (zapewne poparty badaniami) brzmi podejrzanie i raczej prowokuje klientów niż upewnia.

Następna dyskusja:

Kampania wizerunkowa Plusa




Wyślij zaproszenie do