Temat: IPLEX - BIJE REKORDY OGLĄDALNOŚCI.
Iplex.pl – już 1 milion 400 tys. użytkowników
Ponad 1 mln 400 tys. unikalnych użytkowników - tyle według badania gemiusTraffic zarejestrował iplex.pl w pierwszym kwartale od startu projektu w nowej formule. Wynik ten uzyskano dzięki zaoferowaniu użytkownikom wszystkich filmów znajdujących się w ofercie iplex.pl za darmo. Bezpłatna forma legalnego udostępniania kontentu w sieci zrewolucjonizowała polski rynek dystrybucji filmów.
W pierwszych trzech miesiącach od startu projektu w nowej odsłonie iplex.pl odwiedziło ponad 1 milion 400 tys. unikalnych użytkowników – wynika z badania gemiusTraffic. Sukces iplex.pl zawdzięcza decyzji o uruchomieniu 4 lutego br. darmowego korzystania ze wszystkich materiałów znajdujących się w jego ofercie. Zmiana modelu funcjonowania była przełomem w rozwoju serwisu.
Całkowita liczba wyświetleń materiałów wideo wyniosła 10 383 920, zaś łączny czas spędzony podczas oglądania materiałów na iplex.pl to 144 lata i 360 dni a średni czas spędzony na oglądaniu filmów w kwietniu to 1 h 45 min. Równie imponująco wyglądają statystyki ruchu na witrynie: 1,4 mln UU, 27536675odsłon, 3521841wizyt na stronie. Wszystkie dane dotyczą okresu od początku uruchomienia konta, czyli od 4 lutego do 3 maja 2010 r.
Biznesowy model funkcjonowania serwisu oparty jest o przychody z reklam. Każdemu użytkownikowi, który chce zobaczyć dowolny materiał, wyświetlana jest reklama video emitowana bezpośrednio przed filmem. Widz jest zobligowany do uważnego obejrzenia reklamy, gdyż nie można jej przewinąć, a dodatkowo - po każdym spocie - należy odpowiedzieć na zadane na planszy pytanie. Dzięki temu reklamodawca ma pewność, że jego spot został obejrzany.
Od dzisiaj reklamodawcy mają ułatwione dotarcie do widzów ze swojej grupy docelowej. Planując kampanię, mogą wykupić tematyczne pakiety reklamowe – dzięki temu spoty pojawią się przed emisją filmów z danej kategorii – np. przed kinem dla kobiet, mężczyzn lub przed bajkami. Nie będzie też problemu z precyzyjnym dotarciem do miłośników popularnych filmów – reklamy będą mogły pojawić się np. przed 20 najchętniej oglądanymi pozycjami.
W najbliższych tygodniach br. iplex.pl zaprezentuje szereg znanych filmów – w tym nagrodzony tegorocznym Oscarem The Hurt Locker – w pułapce wojny.
Do niedzieli - 16 maja - użytkownicy iplex.pl mogą też uczestniczyć w kolejnej internetowej edycji Filmowego Festiwalu Planete Doc Review.
Dotychczas w serwisie iplex.pl pojawiły się m.in. reklamy: Danone, Heyah, INTEL, Mazda, Netia, SONY, UPC, Volkswagen.
Więcej informacji na temat iplex.pl:
Gizela Zielińska
PR Manager
tel. 0 696 980 355
gizela.zielinska@iplex.pl
Iplex.pl, zadebiutowało na rynku w lutym 2008 roku. Dzięki niemu użytkownicy Internetu mogą oglądać w nawet filmowe przedpremiery. Repertuar iplex.pl to przede wszystkim filmy reprezentujące kinematografię polską, europejską i światową. Można w nim także zobaczyć wybrane filmy, które nie będą pokazywane w polskich kinach. Kino iplex.pl, to również szansa dla tych, którzy mają utrudniony dostęp do tradycyjnego kina i filmowych nowości. Iplex.pl łączy wysokiej jakości projekcje filmów ze starannie dobranym repertuarem. Internetowi widzowie iplex.pl znajdą w nim informacje o filmach i ich twórcach. Część seansów wyświetlana jest w jakości HD. Filmy zagraniczne wyświetlane są z oryginalną ścieżką dźwiękową i polskimi napisami.
więcej:
http://offradio.pl
e mail:puchal.ys@gmail.com