Kamil Adamski

Kamil Adamski Senior Procurement
Consultant /
Business Development

Temat: Praktyczne elementy Visual merchandising

Cześć,
jestem ciekaw jakie znacie praktyczne elementy organizacji przestrzeni sklepowej. Czyli odchodząc już od ekspozycji samego asortymentu, gdzie z Waszego doświadczenia powinna znajdować się kasa, jakie jest najlepsze miejsce dla przymierzalni itp.?

Poruszyłem nieco ten temat w ramach mojego bloga http://blog.cleverpath.pl/visual-merchandising/, ale bardzo chętnie poznam także Wasz punkt widzenia :)Kamil Adamski edytował(a) ten post dnia 08.01.13 o godzinie 20:45
Aleksander Chudy

Aleksander Chudy Activation Manager,
Żywiec Zdrój S.A.

Temat: Praktyczne elementy Visual merchandising

Odpowiedzi na takie pytanie nie ma jednoznacznej - wszystko zalezy od kategorii i od potrzeby, ktora dany produkt (marka / typ sklepu) zaspokaja i jakie potrzeby pchaja nas do wejscia do sklepu, by przymierzyc produkt / siegnac po produkt / spojrzec na produkt. Co za tym idzie inaczej bedzie urzadzona wystawa (nie zawsze kolorowe neony badz wielki napis wyprzedaz przyciagna nam nabywcow), inaczej ulozone produkty w sklepie, inne materialy POS i inne "call to action" bedzie w zaleznosci od potrzeb, jakie chcemy zaspokoic.

Ja ze swojego doswiadczenia moge sie wypowiadac w kontekscie FMCGu, artykul na blogu idzie bardziej w kierunku ubran, ale sadze ze potrzeby (ich zaspokojenie) oraz wzrok (trafienie z przekazem do mozgu dzieki oku) beda podobnie dzialaly.

Następna dyskusja:

Zaproszenie na Visual Merch...




Wyślij zaproszenie do