Temat: koszykówka czy siatkówka- w co lepiej zainwestować?
wynik sportowy jest bardzo ważny, tyle, że większość firm w Polsce popełnia błąd, bo chce się przytulić do sukcesu, przyjść na gotowe, kiedy ten zostaje odniesiony bez nich.
To powoduje niejednoznaczny odbiór, bo konsument głupi nie jest i widzi, czy firma wspierała kogoś wcześniej i to w dużej mierze dzięki tej firmie ktoś odniósł sukces, czy też firma jest jak przysłowiowy cwany gapa w filmach Barei, co to wchodzi bez kolejki i jeszcze się wymądrza.
Mądra firma buduje kilkuletnią strategię sponsoringu sportowego, inwestuje w kilka płaszczyzn i informuje o każdym sukcesie.
Co to jest sukces? Dla każdego coś innego. Dla jednych brązowy medal byłby kompromitacją, dla innych szczytem marzeń. W trakcie sezonu każdemu zdarzają się też mniejsze "sukcesy". Trzeba to po prostu umieć rozegrać i przedstawić.
Michał Pacuda edytował(a) ten post dnia 28.07.09 o godzinie 10:35