Sebastian Pobierzyn

Sebastian Pobierzyn Student, Szkoła
Główna Handlowa w
Warszawie

Temat: Dzień Biznesu w Sporcie 2009

13 maja (środa) Studenckie Koło Naukowe Zarządzania w Sporcie ma
zaszczyt zaprosić na Dzień Biznesu w Sporcie 2009.

Ta cykliczna impreza odbędzie się w Szkole Głównej Handlowej w
Warszawie już po raz piąty. Za każdym razem staramy się
poruszać najbardziej interesujące i "na czasie" zagadnienia z
obszarów, w których stykają się świat sportu i świat biznesu.

W tym roku przygotowaliśmy dla Was dwie debaty oraz warsztat.
Jesteśmy przekonani, że wybrane przez nas tematy spotkają się z
szerokim zainteresowaniem, a wiedza i doświadczenie zaproszonych
gości zapewnią wysoki poziom merytoryczny dyskusji.

Po każdej z debat i po warsztacie rozlosujemy wśród uczestników
kupony (freebety) o wartości 5 euro do wykorzystania w bet-at-home
oraz zestawy firmowe bet-at-home (udział w jednym losowaniu nie
wyklucza udziału w pozostałych !).

Zapraszamy także do udziału w konkursie z nagrodami „Typuj z SKN
Zarządzania w Sporcie i bet-at-home”. Szczegóły na stronie
http://sknsport.agp.pl.

Jesteś fanem sportu ? Interesują Cię zagadnienia zarządzania w
sporcie i marketingu sportowego ? Jesteś ciekaw, jak funkcjonują
firmy bukmacherskie ? Wiążesz swoje plany zawodowe z branżą
sportową ? Jeśli na choć jedno z tych pytań Twoja odpowiedź
brzmi „tak”, musisz pojawić się na tegorocznym Dniu Biznesu w
Sporcie !

Sponsorem imprezy jest firma bet-at-home.com.

Program Dnia Biznesu w Sporcie 2009 (szczegóły na stronie
http://sknsport.agp.pl):

Debata: Bukmacherstwo - model biznesowy i perspektywy rozwoju
13 maja (środa), godz. 11.40-13.20, Aula IV, Budynek Główny SGH
Wojciech Trzaska – Head of Investor Relations, bet-at-home.com
Gustaw Zaleski – Doradca Zarządu ds. PR/IR, Fortuna Zakłady Bukmacherskie

Debata: Sponsoring sportowy w czasie kryzysu
13 maja (środa), godz. 13.30-15.10, Aula IV, Budynek Główny SGH
Sabina Leśniak – z-ca kierownika działu komunikacji
marketingowej PKN Orlen
Arkadiusz Żmudziński – koordynator ds. marketingu sportowego
Allianz
prof. dr hab. Andrzej Sznajder – Kierownik Zakładu Strategii
Marketingowych, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Przedstawiciel NICE Polska

Warsztat: I Ty możesz zostać komentatorem sportowym!
13 maja (środa), godz. 15.20-17.00, Sala 219A, Budynek A SGH
Prowadzący: Tomasz Smokowski – Canal +

Zapraszamy !!!
Arkadiusz Ż.

Arkadiusz Ż. Ekspert ds.
komunikacji i
marketingu, project
manager pro...

Temat: Dzień Biznesu w Sporcie 2009

Mam nadzieję, że w dobie kryzysu biznes w sporcie wytrwa dłużej niż dzień :)

A na debatę i ja zapraszam.
Tadeusz Huskowski

Tadeusz Huskowski Senior Associate,
The Boston
Consulting Group

Temat: Dzień Biznesu w Sporcie 2009

To ja też dołączam się do zapraszania. Nie mam wiele wspólnego z obecną edycją imprezy, ale jako ex-prezes organizującego koła czuję się emocjonalnie związany ;)
Piotr Należyty

Piotr Należyty Manager ds.
Marketingu i
Sprzedaży

Temat: Dzień Biznesu w Sporcie 2009

No cieszę się, że Dni Biznesu w Sporcie znowu wracają po krótkiej przerwie :). Postaram się zajrzeć, chociaż terminarz trochę napięty.
Sebastian Pobierzyn

Sebastian Pobierzyn Student, Szkoła
Główna Handlowa w
Warszawie

Temat: Dzień Biznesu w Sporcie 2009

Dzień Biznesu w Sporcie 2009 już w najbliższą środę na SGH ! Zapraszamy !
Sebastian Pobierzyn

Sebastian Pobierzyn Student, Szkoła
Główna Handlowa w
Warszawie

Temat: Dzień Biznesu w Sporcie 2009

Wszystkim zainteresowanym przypominam, że tegoroczny Dzień Biznesu w Sporcie odbędzie się już pojutrze ! Zapraszamy na debaty i warsztat, w godzinach 11.40-17.00 na SGH!

Następna dyskusja:

"W polskim sporcie nie ma g...




Wyślij zaproszenie do