Andrzej Karwowski

Andrzej Karwowski Prezes INK
Communication Sp. z
o.o.

Temat: Dlaczego handlowcy nie chcą uczestniczyć w programach...

Pracując pod presją bardzo konkurencyjnego środowiska, sprzedawcy oczekują skutecznych narzędzi i zasobów, które umożliwią im osiągnięcie lepszych rezultatów. Jednym ze sposobów na przekonanie kontrahenta są referencje wskazujące przykład innego klienta, który skorzystał z naszej usługi oraz przedstawienie jego pozytywnych doświadczeń z tym związanych. Dlaczego więc handlowcy często opierają się przed udziałem w programie referencyjnym? Powodów jest przynajmniej kilka, od braku czasu począwszy, na lęku przed reakcją klienta skończywszy. Zachęcam do zapoznania się z naszym najnowszym white paper: „4 powody, dla których sprzedaż nie chce angażować się w program referencyjny, i 4 sposoby, aby to zmienić”.