Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: COPYWRITING DAY - sesja warsztatowa 27 maja, Warszawa


Obrazek


COPYWRITING DAY SESJA WARSZTATOWA!


Warsztaty 27 maja 2013, Warszawa.

Jak pisać skuteczniejsze teksty reklamowe? Jak pisać oferty handlowe? Jak pisać treści do strony www? Jak sprzedawać... słowem?

Ćwiczenia przez cały dzień! Jak pisać skuteczniej, krótko i na temat. NIE pokażemy Ci "magicznych sztuczek" (nie wierz w Św. Mikołaja). NIE pokażemy Ci "hipnotycznych słów", które działają zawsze (polski rynek jest inny od amerykańskiego). Za to dowiesz się jak dotrzeć do klienta przez dobrze zaplanowany i napisany komunikat. Dowiesz się, jak pisać, co pisać, kiedy i dlaczego - tak, aby po prostu skuteczniej sprzedawać.
Przygotuj się: podczas tych warsztatów będzie się dymić z głów!

KORZYŚCI
Po tych warsztatach będziesz szybciej, łatwiej i efektywniej:


* dobierać najskuteczniejsze słowa do konkretnego odbiorcy i kontekstu,
* określać korzyści wynikające z danego produktu,
* tworzyć skuteczniejsze nagłówki ,
* tworzyć skuteczniejsze oferty promujące Twoją markę,
* tworzyć perswazyjne teksty na Twoją stronę www,

Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.

UWAGA 1: program warsztatów koncentruje się na skuteczności komunikatu i osiąganiu celów biznesowych dla marki (głównie: sprzedaży), a NIE na zdobywaniu nagród na festiwalach reklamy.

ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!

________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Ćwiczenia praktyczne, wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:

* jak stworzyć skuteczną ofertę, nagłówek, tekst strony www;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;

______________________________________

JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?
______________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE

* Marketingowiec, menedżer, PR-owiec, sprzedawca, przedsiębiorca.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.)
______________________________________

PROGRAM

JAK NAPISAĆ SKUTECZNIEJSZĄ OFERTĘ?

Konkretnie: to, to i to - co zawiera skuteczna oferta?
Krok po kroku - jak zaplanować pracę i po prostu napisać dobrą ofertę?
Od tego zacznij: do kogo piszesz?
Ustal korzyści - ważne, ważniejsze i najważniejsze
Nagłówek jak magnes - jak pisać skuteczniejsze nagłówki?
Cztery elementy wykorzystywane w najskuteczniejszych nagłówkach
Sprawdzone sposoby na nagłówki
Przykłady - nagłówki skuteczne i nieskuteczne
Wstęp, rozwinięcie i zakończenie - oferta w komplecie
Jak minimalizować obiekcje, które przeszkodzą w zakupie?

TREŚĆ NA STRONIE WWW

"Panie Premierze - jak pisać?" Jak pisać do WWW?
Skróć to! Wydobądź esencję z tekstu
Treść przyjazna wyszukiwarkom i odbiorcom

TREŚĆ TO NIE WSZYSTKO - ZADBAJ O WYGLĄD
Czyli: Jak "się piszesz", tak Cię postrzegają

Akapity i "światło" - daj odbiorcy "odetchnąć"
Śródtytuły - jeden akapit = jedna myśl
Formatowanie - wyróżniki tekstu, kroje pisma
Ramki, kontry - tak, ale z umiarem - jaki i kiedy je stosować?

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali.

______________________________________

INFO
Termin: 27 maja 2013
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Zapisy do 20 maja: 599 zł netto (+23% VAT) od osoby.
Po 20 maja: 690 zł netto.

W cenie: szkolenie, materiały, miesiąc konsultacji, (e-mail, telefon), dostęp do materiałów online, smaczny catering i oczywiście imienny certyfikat dla każdego uczestnika.

INFORMACJE, ZAPISY i OPINIE O TYM SZKOLENIU:
http://szkoleniapraktyczne.pl/copywriting-day.html

______________________________________