Ewa Juszczak

Ewa Juszczak Marketing Manager
FMCG

Temat: Budowanie świadomości marki tylko w internecie

Czy uważacie że mozna wprowadzic produkt z branży FMCG na rynek i wypromowac go tylko za pomoca Internetu?

Czy znacie takei przykłady?
Magdalena Mikorska Mba

Magdalena Mikorska Mba Manager operacyjny /
Project Manager

Temat: Budowanie świadomości marki tylko w internecie

Ewo,ale dlaczego celowo odcinac mozliwosci szerszego budowania marki?
EWA JUSZCZAK:
Czy uważacie że mozna wprowadzic produkt z branży FMCG na rynek i wypromowac go tylko za pomoca Internetu?

Czy znacie takei przykłady?
Ewa Juszczak

Ewa Juszczak Marketing Manager
FMCG

Temat: Budowanie świadomości marki tylko w internecie

chociażby ze wzgledów ograniczonego budżetu:)
Poza tym czy Internet jako medium, które cieszy się z roku na rok coraz wieksza popularnoscia i wzrastająca liczba urzytkowników jest w stanie wyprować nowa markę, bez dodatkowego wsparcia w innych kanałach komunikaycjnych?

Następna dyskusja:

Webinar szkoleniowy "TY - B...




Wyślij zaproszenie do