Łukasz
Dach
Simple doesn't mean
easy.
Temat: Dotrzeć do klienta klasy VIP
Niewiele pisze się na temat sprzedaży produktów/usług luksusowych. Podczas prezentacji nie sprzedajemy korzyści tylko marzenia. Produkt luksusowy owiany jest nutką tajemniczości, posiadanie go jest wyrazem prestiżu, ale nie o tym dzisiaj...Chciałbym aby tematem naszej dyskusji było:
Dotarcie do klienta VIP
Jak radzicie sobie z tym zagadnieniem? Wiadomym jest, że dotrzeć do takiego klienta jest zagadnieniem trudnym. Najskuteczniejszym sposobem pozostają rekomendacje. Jakie są Wasze doświadczenia, lub spostrzeżenia.
Przyjmiemy, że sprzedajemy produkt faktycznie najwyższej jakości, jednak mało znany (w końcu to bardzo istotne przy produktach luksusowych, produkt znany przez wszystkich przestaje być produktem luksusowym ii staje się masowym skierowanym do konkretnych grup docelowych).Łukasz Dach edytował(a) ten post dnia 09.05.09 o godzinie 21:00