konto usunięte

Sieć Bluetooth ™ w Warszawie :-)!

* Nadajniki Bluetooth ™ znajdują się w atrakcyjnych 30 warszawskich lokalizacjach, obejmując swym zasięgiem centra handlowe, dworce PKP, stacje metra oraz lotnisko. Strategia spółki zakłada instalację systemu w 200 kluczowych strefach do połowy 2010 roku, docelowo sieć ma liczyć 550 punktów.
* Lokalizacje, w których znajdują się nadajniki sieci, to w większości lokalizacje, gdzie średnia liczba odwiedzających wynosi ponad 500 tys. osób miesięcznie (galerie handlowe, dworce PKP, lotniska).
* Potencjał reklamowy sieci wynosi prawie 3 mln efektywnych kontaktów z komunikatem marketingowym.Arkadiusz Kacper Czerski edytował(a) ten post dnia 30.03.09 o godzinie 10:16
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

I jest to rentowne? :)

konto usunięte

Jak najbardziej :)
Mamy nasze urządzenia w każdym centrum handlowym w Warszawie, na każdej stacji metra na Dworcu Centralnym oraz na dwóch terminalach w Warszawie.

Klient płaci ok 1zł za ODEBRANY komunikat przez klienta, i może to kontrolować.
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

A jak się przed komunikatem zabezpieczyć? :)

konto usunięte

wyłączyć opcję "public" w telefonie w ustawieniach BT :)
Łukasz Z.

Łukasz Z. Front-end Developer
/ Solution Owner

Arkadiusz Kacper Czerski:
Jak najbardziej :)
Mamy nasze urządzenia w każdym centrum handlowym w Warszawie, na każdej stacji metra na Dworcu Centralnym oraz na dwóch terminalach w Warszawie.

Klient płaci ok 1zł za ODEBRANY komunikat przez klienta, i może to kontrolować.

Co masz na myśli pisząc "kontrolować". Czy przewidziane jest jakiekolwiek targetowanie w Waszym projekcie?Łukasz Z. edytował(a) ten post dnia 02.04.09 o godzinie 18:32

konto usunięte

Kontrolować to znaczy, że jeśli klient stwierdzi, że w danym miejscu np. na dworcu centralnym już wystarczająca liczba osób przyjęła komunikaty to dzięki platformie internetowej może podjąć decyzję, że już na dworcu dziś nie chce wysyłać komunikatów :)

Jak się zabezpieczyć?
Przyjęcie komunikatu jest dobrowolne, więc jeśli ktoś nie chce przyjmować wiadomości to klika "NIE" :-)
Albo tak jak kolega napisał wyłączyć opcję "public" w telefonie w ustawieniach BT, wtedy komunikaty nie będą dochodzić :)

konto usunięte

Jeśli chodzi o targetowanie to po konkretnych lokalizacjach: miasta, galeria, poziom w galerii handlowej, w pobliźu sklepu np Apart, jeżeli robimy akcję dla Apart.
Po modelach telefonu: np. kampania może być skierowana tylko do uźytkowników Blackberry, ew. Nokii e71 lub iPhone'a itd, itd
Igor Downar-Zapolski

Igor Downar-Zapolski
marketing/reklama/pr
/www

Arkadiusz Kacper Czerski:
Jeśli chodzi o targetowanie to po konkretnych lokalizacjach: miasta, galeria, poziom w galerii handlowej, w pobliźu sklepu np Apart, jeżeli robimy akcję dla Apart.
Po modelach telefonu: np. kampania może być skierowana tylko do uźytkowników Blackberry, ew. Nokii e71 lub iPhone'a itd, itd

Targetowanie po galeriach handlowych.. Faktycznie niezłe targetowanie ;) To chyba jedyne miejsca miasta, gdzie są ludzie w każdym wieku, każdego zawodu, branży i jeszcze do tego spory procent przyjechał na zakupu z okolicznych miejscowości :)

konto usunięte

Dokładnie :-)

Gdyby ktoś chciał skorzystać to zapraszam, na prawdę dużo tańsze rozwiązanie niż internet ;-)
Marcin Kamiński

Marcin Kamiński E-commerce / Buzz
marketing

Arkadiusz Kacper Czerski:
Po modelach telefonu: np. kampania może być skierowana tylko do uźytkowników Blackberry, ew. Nokii e71 lub iPhone'a itd, itd

A co z góglofonem, do którego nie tak dawno ludziom próbowałeś namawiać? :P

konto usunięte

pewnie za 1-2 updaty będzie już implementacja transferu plików w Androidzie. Z tego co wiem G1 i tak sprzedaje się w Polsce marnie, a Magic w Orange też raczej nie pobije rekordów przy tak beznadziejnej ofercie, więc nie ma się co martwić brakiem dotarcia do znikomego % użytkowników ;)
Marcin Kamiński

Marcin Kamiński E-commerce / Buzz
marketing

W jaki sposób nadajnik filtruje wysyłanie ze względu na model urządzenia? Czy w takim razie nadajnik najpierw wysyła "gońca" aby sprawdził w BT przechodniów jaki ma model, a następnie dokonuje filtracji? W takim razie czy dobrze rozumiem, że wysyłanie w tym przypadku następuje dwukrotnie?
Janusz U.

Janusz U.
elektronik/informaty
k,
fizyk/optoelektronik

Urzadzenie do Bluetooth Marketingu powinno:
1. Inquiry - wyszukiwanie urzadzen, ktorych modul Bluetooth zostal wlaczony i ustawiony na publiczny (inquiry-scan) (otrzymujemy numer 6-cio bajtowy BDA - podobnie do MAC, + ew. moc sygnalu, ktora bywa bardzo przydatna)
2. Rozpoznawanie, telefon musi pozwalac na dokonywanie polaczen (przynajmniej L2CAP)
a) rozpoznanie uslug - Service Discovery Profile (lub eSDP)
a) uzycie profilu DI (Device Identyfication)
b) jesli a) niedostepne uzycie funkcji skrotu
c) jesli b) niedostepne uzycie nazwy (Friendly Name)
3. Ustanowic probe polaczenia Object Push Profile (OPP, OBEX)
4. Po zatwierdzeniu przez odbiorce przeslac plik(i) i zakonczyc
polaczenieJanusz Użycki edytował(a) ten post dnia 04.07.09 o godzinie 10:46

Następna dyskusja:

Nowa kampania MobilityGO! B...


Wyślij zaproszenie do