Temat: "Obsługa klienta a PR"
Karolina Dulnik:
Niestety, nie odnalazłam na Bankier.pl całego artykułu, ale w jego skrócie na PRoto jeden fragment mnie zadziwił: "(...) standardy obsługi klienta, czyli np. pozytywne nastawienie, sprawność obsługi, gotowość do pomocy klientom czy uprzejmość powinny być elementami składowymi kultury organizacyjnej każdej firmy. Ich opracowanie i wdrożenie nie wymaga dużych nakładów finansowych (...)". Nie wymaga?
Karolino
...kiedyś kulturę osobistą, uprzejmość, gotowość do pomcy innym, honor, wrażliwość, dobroć oraz delikatność wynosiło się z domu...
W dobie kultury pieniądza z domu wynosi się brak kultury, zawiść, zazdrość i brak wrażliwości społecznej.
Wystarczy przejść się ulicami brudnej i zaśmieconej Warszawy i popatrzyć na facjaty ludzi...są ponure, zmęczone, szare...na których gości grymas złośliwości, mściwości i braku uprzejmości.
Ale to nie jest wina ludzi, bo z natury ludzie są dobrzy, tylko sytuacja ludzi zmienia, a ta sytuacja nazywa się po prostu bieda, brak perespektyw, brak rozwoju, ciagły brak pieniędzy, stagnacja...kłopoty mieszkaniowe...brak pracy..etc. Aby to zmienić potrzeba ogromnych nakładów finansowych...i pracy u podstaw!
Pzdr Dario
Dariusz Szul edytował(a) ten post dnia 15.03.11 o godzinie 00:56