Renata
Augustyniak-Noga
ś
Head of Integrated
Communication,
Southern & Eastern
Europe
Karolina C
Dulnik
Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...
Temat: Intranet 2.0 (i nowe rozwiązania społecznościowe). Jak je...
Czego Ci potrzeba, Renato? :)
Aleksander
Sala
INTRANET, AUDYT
KOMUNIKACYJNY,
SHAREPOINT,
KOMUNIKACJA WE...
Temat: Intranet 2.0 (i nowe rozwiązania społecznościowe). Jak je...
Renata Augustyniak-Nogaś:
Jeśli macie doświadczenie we wdrażaniu intranetu 2.0, będę wdzięczna za kontakt.
Renato,
jeśli około 100 projektów coś znaczy to duże :)
Podpowiem tylko, że pod pojęcie 2.0 można wpisać naprawdę dużo w zależności od potrzeb. Doświadczenie mówi że realizacja idei tzw. 2.0 w organizacji to mix trzech obszarów, które dla porządku dzielę na:
1) intranet 2.0 professional
- zarządzanie wiedzą na poziomie intranetu (ostatnio duży bank w Polsce ale nie mogę zdradzić szczegółów)
- zarządzanie innowacjami i procesy ich pozyskiwania (jak np. z wykorzystaniem GoogloDolarów w Google – bo w intranecie trzeba informację kupić od pracownika)
- zarządzanie projektami w intranetowych modułach do tego przystosowanych (większych i mniejszych oczywiście) – nieczęsto się o tym mówi ale umiejętności z obszaru 2.0 bardzo przydają się w pracy grupowej i zarządzaniu projektami – znam wiele przykładów z Polski
2) intranet 2.0 standard
- blogi eksperckie (bardzo się sprawdzają w rozproszonych organizacjach o bardzo podobnych strukturach w regionalnych)
- modne blogi zarządów i dyrekcji
- tzw. społeczności pracowników (często posiadających swoje własne profile i pulpity osobiste (tak jak na przykład w największej na świecie sieci sprzedaży detalicznej Wal-Mart Stores, Inc. USA)
- fora i grupy dyskusyjne
- rozproszony i zdywersyfikowany model redakcyjny w którym standardowa redakcja odchodzi do lamusa a w zasadzie każdy pracownik merytoryczny prowadzi fragment intranetu (to już w zasadzie standard)
- konkursy intranetowe itp.
3) intranet 2.0 micro
- możliwość komentowania artykułów
- oceny dokumentów
- tzw. społeczności pracowników (często posiadających swoje własne profile i pulpity osobiste tak jak na przykład w największej na świecie sieci sprzedaży detalicznej Wal-Mart Stores, Inc. USA)
Generalnie chodzi o to, że intranet 2.0 ma nie tylko mówić ale i słuchać stając się płaszczyzną do wspólnego wytwarzania wartości i produktów komunikacji.
Chciałem powiedzieć, że temat rzeka ale czas na taki zwrot niestosowny. Więcej z przyjemnością na priv możemy pogłębić zagadnienie.
pzdr,
alekAleksander Sala edytował(a) ten post dnia 24.05.10 o godzinie 17:22
Karolina C
Dulnik
Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...
Temat: Intranet 2.0 (i nowe rozwiązania społecznościowe). Jak je...
Intranet można wdrożyć np. tak :)http://www.youtube.com/watch?v=PEBaSuyOk7I&feature=pla...!
Podobne tematy
-
Komunikacja wewnętrzna » Firmowy Intranet -
-
Komunikacja wewnętrzna » Jak zacząć? -
-
Komunikacja wewnętrzna » Branża Retail & Hospitality: Jak się komunikować z... -
-
Komunikacja wewnętrzna » Nowe rozwiązanie komunikacyjne - poszukiwani klienci do... -
-
Komunikacja wewnętrzna » Yammer vs. Jive - platformy społecznościowe dla pracowników -
-
Komunikacja wewnętrzna » Czy media społecznościowe zdmuchną biuletyny? -
-
Komunikacja wewnętrzna » Pracownicy z Ukrainy- jak zakomunikować? -
-
Komunikacja wewnętrzna » Jak ciekawie zakomunikować pracownikom model kompetencji? -
-
Komunikacja wewnętrzna » Intranet idealny -
-
Komunikacja wewnętrzna » Jak badać komunikacje wewnętrzną ! -
Następna dyskusja: