Natalia Wójcik

Natalia Wójcik Student, Szkoła
Wyższa Psychologii
Społecznej w
Warszawie

Temat: Eventy - badanie zadowolenia klientow

Zabieram sie wlasnie do pisania pracy nt badania zadowolenia klientow z eventow.

Zastanawia mnie jakie elementy eventu sa brane pod uwage przy jego ocenie. Obsluga, logistyka, sposob zagospodarowania budzetu? Co jeszcze? To sa hasla tylko a ja chcialabym dowiedziec sie jakie sa szczegoly. Mialaby to byc ocena caaaalego eventu wiec w sumie chyba nie moze byc to zbyt szczegolowe bo wiekszosci osob nie chce sie wypelniac takich ankiet.

Bede wdzieczna za kazde informacje.
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: Eventy - badanie zadowolenia klientow

Natalia, chcesz badać zadowolenie goszczących na spotkaniu czy zleccających organizację spotkania? Moim zdaniem to kluczowe :)
Natalia Wójcik

Natalia Wójcik Student, Szkoła
Wyższa Psychologii
Społecznej w
Warszawie

Temat: Eventy - badanie zadowolenia klientow

Zadowolenie osob zlecajacych organizacje spotkania
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Eventy - badanie zadowolenia klientow

Masz na skrzynce case (sorry, nie chcę sie lasować :))
Natalia Wójcik

Natalia Wójcik Student, Szkoła
Wyższa Psychologii
Społecznej w
Warszawie

Temat: Eventy - badanie zadowolenia klientow

Wielkie dzieki! wlasnie czytam i analizuje :)
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Eventy - badanie zadowolenia klientow

Natalia Wójcik:
Wielkie dzieki! wlasnie czytam i analizuje :)
Zamanieco :)
Agata  Popenda-Jędrusia k

Agata
Popenda-Jędrusia
k
Global Sales
Coordinator,
TeliaSonera
International
Carri...

Temat: Eventy - badanie zadowolenia klientow

Dzień dobry wszystkim,

miło się czyta .....
Ja, dla odmiany, zabieram sie do pisania pracy związanej na badaniu komunikacji wewnętrznej w firmie. Mam wiele pytań związanych z metodologią mojego "badania" . Myślę o ankiecie, i wywiadach pogłębionych lub kombinacji tych metod ze względu na dośc skomplikowana strukturę orgnizacyjną firmy.Składa sie ona z 4-ech oddzielnie funkcjonujących pionów biznesowych, gdzie właścieiwe wszystkie działy tj. HR, Handlowy etc.(Zarząd jest wspólny) funkcjonują odrębnie. Dodatkowo każdy pion biznesowy znajduje się w innym miejscu, w grę wchodzi nawet inne miasto.
W tym wypadku zastanawiam się czy sensownym byłoby ograniczenie badania do jednego pionu.(mam tu na myśli trudności realizacji)
A co Wy o tym myślicie? Będę wdzieczna za każdą uwagę i wskazówkę.

pozdrawiam,

Agata
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Eventy - badanie zadowolenia klientow

Agata Popenda-Jędrusiak:
Dzień dobry wszystkim,

miło się czyta .....
Ja, dla odmiany, zabieram sie do pisania pracy związanej na badaniu komunikacji wewnętrznej w firmie. Mam wiele pytań związanych z metodologią mojego "badania" . Myślę o ankiecie, i wywiadach pogłębionych lub kombinacji tych metod ze względu na dośc skomplikowana strukturę orgnizacyjną firmy.Składa sie ona z 4-ech oddzielnie funkcjonujących pionów biznesowych, gdzie właścieiwe wszystkie działy tj. HR, Handlowy etc.(Zarząd jest wspólny) funkcjonują odrębnie. Dodatkowo każdy pion biznesowy znajduje się w innym miejscu, w grę wchodzi nawet inne miasto.
W tym wypadku zastanawiam się czy sensownym byłoby ograniczenie badania do jednego pionu.(mam tu na myśli trudności realizacji)
A co Wy o tym myślicie? Będę wdzieczna za każdą uwagę i wskazówkę.

pozdrawiam,

Agata
Jeśli chcesz robić prawdziwe badanie to nie ograniczaj go do jednego pionu, bo wyniki będą do wyrzucenia. W tej sytuacji zakładasz, że jeden pion odzwierciedla całą firmę, wszystkie działy. Bo firma to WSZYCY PRACOWNICY - szczególnie patrząc na komjniakcję wewnętrzną.
Ja wiem, że tak jest łatwiej i przyjemniej. Tylko ma być prawdziwie a nie fajnie.
Inne miasto nie jest żadnym problemem. Gdyby był to problem, to nie istniałyby próby ogólnopolskie.
Pozdrówki
Dag
Agata  Popenda-Jędrusia k

Agata
Popenda-Jędrusia
k
Global Sales
Coordinator,
TeliaSonera
International
Carri...

Temat: Eventy - badanie zadowolenia klientow

Dziękuję za tak zdecydowane wyrażenie opinii ...tylko moja optyka jest troche inna...ale obiecuję pochwalić sie wynikiem ;)

pozdrawiam,

Agata
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: Eventy - badanie zadowolenia klientow

Witaj Agata :)

W zasadzie możesz ograniczyc badania do działu handlowego, bo i ten może i nawet powinien być potraktowany osobno. To jednak inna specyfika, rytm pracy więc i potrzeby inne. Dotyczy to zarówno narzędzi, jak i informacji. Ale w takim wypadku powinnaś podkreślać, że jest to fragment komunikacji wewnętrznej - działowej, nie komunikacja w całej firmie. I moim zdaniem na tym poziomie może pojawić się problem, ale nie do ominięcia :)

Wybaczcie, jeśli niezbyt jasno piszę - chorobowe to zakłócenia ;)
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Eventy - badanie zadowolenia klientow

Agata Popenda-Jędrusiak:
Dziękuję za tak zdecydowane wyrażenie opinii ...tylko moja optyka jest troche inna...ale obiecuję pochwalić sie wynikiem ;)

pozdrawiam,

Agata
Pochwal się koniecznie :) Wszystkiego dobrego.
Agata  Popenda-Jędrusia k

Agata
Popenda-Jędrusia
k
Global Sales
Coordinator,
TeliaSonera
International
Carri...

Temat: Eventy - badanie zadowolenia klientow

Hej, hej,

cenię Wasze opinie, i na pewno skłoniły mnie do przemyśleń nt. mojego planowanego opracowania.
Zdradzę tylko, że biorąc pod uwagę duży stopień niezależności w funkcjonowaniu wszystkich pionów tworzących firmę, będę badać tylko jeden z nich, który w zasadzie funkcjonuje jako niezależne przedsiębiorstwo.

pozdrawiam,

Agata
Olga  Głuchowska-Stypk a

Olga
Głuchowska-Stypk
a
Komunikacja we
wszelkich możliwych
i niemożliwych i
formach

Temat: Eventy - badanie zadowolenia klientow

Agato, na podstawie doświadczeń z takich badań, stwierdzilam, ze analiza wyników kombinacji ilosciowego badania z wywiadami, (uff, trudne zdanie) wydaje sie byc najbardziej pomocna. Tzn. pomocna w praktyce dla osoby, która na podstawie tychże wyników chce cos dobrego stworzyc dla firmy.

Wazne jest tylko aby odpowiadajacy na Twoje pytania mieli: albo wspólna definicje komunikacji wewnetrznej (to jesli bedziesz pytala o jej jakość i ocene funkcjonowania - wbrew pozorom ludzie czesto oceniaja rózne rzeczy i potem, na podstwie wyników niewiele mozna zdzialac), albo zebys Ty wiedziala co ankietowani rozumieja pod pojęciem komunikacja wew. tzn żeby dali wlasne definicje tego co oceniaja.
Agata  Popenda-Jędrusia k

Agata
Popenda-Jędrusia
k
Global Sales
Coordinator,
TeliaSonera
International
Carri...

Temat: Eventy - badanie zadowolenia klientow

Tak, myślę, że idis wiele mogą dodać do mojej oceny komunikacji wewnętrznej.

Mam tylko pewne opory jak rozmawiać z Prezesem, skądinąd wiem, że będzie to cokolwiek "nowy" temat dla tej osoby i mogę spodziewać się dośc drażliwej reakcji. Wszak , chcąc nie chcąc, nawet pod sztandarem mojej pracy "naukowej" będę ingerować w życie firmy...
Dariusz Dąbrowski

Dariusz Dąbrowski Szukasz inwestora?
Zadzwoń.

Temat: Eventy - badanie zadowolenia klientow

Gdybyście chcieli w prosty i użyteczny sposób wykonać badania online Waszych klientów czy pracowników, dajcie znać. Mailem podeślę szczegółowe informacje na temat funkcjonalnego narzędzia do:

- badań marketingowych
- badań 180 / 360 stopni
- ankiet satysfakcji
- ankiet NPS (Net Promoter Score)
- badań opinii
- testów i formularzy online



Wyślij zaproszenie do