Temat: Ogłoszenia

Szanowni Panstwo,

chcielibyśmy zaprosić Państwa do wzięcia udziału w naszym globalnym kongresie BACnet Roadshow, które odbędzie się od kwietnia do listopada 2015 r. 9 czerwca 2015 robi ono przystanek w Warszawie.

Świętując 20-lecie standardu ANSI 135 i 10-lecie standardu ISO 16484-5 Roadshow potwierdza migracje z systemów własnościowych do środowisk otwartych w automatyce budynkowej. Najważniejszymi zagadnieniami są analityka połączeniowa, bezpieczeństwo cyberprzestrzenne w budownictwie oraz rola branży IT w systemach operacyjnych obiektów i zarządzaniu systemami.

Roadshow skupia się na korzyściach płynących z protokołu budynkowego BACnet dla zrównoważonego budownictwa w zakresie budowy, modernizacji i integracji inteligentnych sieci. Obejmuje on wystawę state-of-the-art i zawiera najnowsze informacje na temat:

Otwartej komunikacji w automatyzacji budynków
Rozwoju standardu BACnet
Interoperacyjność urządzeń BACnet
LBTL (BACnet Testing Laboratories) oraz Europejski Certyfikat systemu BACnet
Producenci i dostawcy BACnet
Punkt specjalny w Polsce: założenie BIG Polska (BACnet Interest Group Polska) oraz wybór przewodniczącego/ambasadora

Co to jest BACnet Roadshow?

BACnet Global Roadshow jest idealną możliwością szerzenia na całym świecie standardu BACnet, który zapewnia otwartą komunikację budynkową i niezawodne inwestycji w automatyce budynków. Zaczynając od Ameryki Roadshow będzie podróżował do Europy (przystanek w Warszawie i Berlinie), Bliskiego Wschodu i Azji i Pacyfiku. Prezentacje w poszczególnych krajach dostarczą innowacyjnych rozwiązań dla inteligentnych sieci, efektywnej wydajności budynków i integracja z internetem.

Roadshow stanie się decydującym punktem spotkania dla użytkowników BACnet w obu Amerykach, Europie, Bliskim Wschodzie i Azji i Pacyfiku - oraz fantastyczną platformą kontaktów biznesowych dla projektantów i planistów budynkowych, integratorów IT informatyków, kierowników, właścicieli i menadżerów obiektów, inwestorów, producentów, dostawców i dystrybutorów urządzeń systemów automatyki budynkowej, architektów, inżynierów budowlanych, zarządców oraz operatorów obiektów budynkowych, władze publiczne: autorytety z branży automatyki budynkowej, a także do studentów, profesorów i nauczycieli uczelni technicznych oraz innych znawców automatyki budynkowej

Naszym celem jest zwiększenie globalnej świadomości nt. protokołu BACnet. Przedstawimy najnowsze możliwości budowania systemów zarządzania i zademonstrujemy korzyści płynące z aplikacji BACnet.

Konferencja kierowana jest do grup użytkowników protokołu BAcnet, deweloperów, dostawców inteligentnych sieci i infrastruktury IT oraz lokalnych dystrybutorów, architektów, inżynierów budowlanych, menedżarów i zarządców budynków, informatyków, specjalistów IT, energetyków, operatorów budynkowych, integratorów, dostawców i dystrybutorów usług protokołu BACnet, studentów, profesorzów i nauczyciele uczelni technicznych, automatyków i innych znawców automatyki budynkowej.

Globalny Roadshow jest pierwszym na świecie i w Europie wydarzeniem, którego gospodarzem jest BACnet International i BACnet Interest Group Europe (BIG- EU). Organizatorem i głównym partnerem wydarzenia jest Ashrae.

Serdecznie zapraszamy do udziału w konferencji, 9 czerwca 2015 r. w Warszawie.

Dla osób, które zarejestrują się do 16 maja 2015, wstęp bezpłatny.
http://bacnetroadshow.org/dates/warsaw/registration.html

W tym celu prosimy kontaktować się z Panią Magdaleną Pilich pod numerem telefonu +49 176 39857367 lub mailowo: pilich@mardirect.de w celu uzyskania kodu uprawniającego do bezpłatnego udziału.

Magdalena Pilich
Regionalny koordynator konferencji
Sebastian Sulma

Sebastian Sulma Sulma & Sulma =>
ROZPALAMY MIŁOŚĆ DO
PRODUKTÓW

Temat: Ogłoszenia

Podcast nr. 3 z serii "Jak zwiększyć sprzedaż produktu lub usługi?"

"Analiza potencjalnych zagrożeń" jest kluczowym elementem kreowania biznesu. Monitoruj proces zmian, stosuj marketing na wielu poziomach, oraz bądź otwarty na technologię.

Link do YT: http://bit.ly/SulmaPodcast3

Link do SOUNDCLOUD http://bit.ly/SulmaSprzedazSC

Pozdrawiam i do usłyszenia

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy wszystkich do współpracy w ramach partnerstwa Born4Code.

Przejmujemy wszystkie obowiązki związane z tworzeniem oraz prowadzeniem projektu. Jedynym Twoim zadaniem jest nakierować klienta na naszą firmę. W momencie, gdy podpiszemy z nim umowę otrzymasz od nas wynagrodzenie.

Więcej informacji: http://born4code.pl/partner
Katarzyna Gzyl

Katarzyna Gzyl Specjalista ds.
Rozwoju / Menadżer
projektów / Trener /
P...

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszamy do udziału w Szkole Coachów ROZVIYAK!

To już ostatni moment, aby zgłosić chęć uczestnictwa w Kursie!

Program szkoły dedykowany jest zarówno osobom chcącym pracować w zawodzie coacha, jak i profesjonalistom - trenerom, menedżerom, specjalistom, którzy chcą poszerzyć wachlarz swoich zawodowych kompetencji.

W Szkole Coachów ROZVIYAK kompleksowo rozwijamy kompetencje istotne w pracy coachingowej - zgodnie z modelem kompetencyjnym rekomendowanym przez International Coach Federation. Przygotowujemy do akredytacji na poziomie ACC.
Kadra szkoły to wyłącznie coachowie z długim stażem pracy dla klientów biznesowych (poziom PCC, ICF) i jednocześnie doświadczeni trenerzy.

W Szkole Coachów ROZVIYAK dbamy przede wszystkim o bardzo wysoki poziom merytoryczny zajęć oraz tworzymy warunki sprzyjające zdobywaniu i ćwiczeniu konkretnych umiejętności kluczowych w coachingu.
Bardzo istotną charakterystyką Szkoły jest także łatwość transferowania zdobytej wiedzy i umiejętności do kontekstu biznesowego.

Kolejna edycja Szkoły rozpoczyna się już w czerwcu (13-14.06) w Krakowie. Szczegółowe informacje zawarte są w załączonym pliku.

Jeśli są Państwo zainteresowani udziałem oraz w celu uzyskania dodatkowych informacji i szczegółowego programu proszę o kontakt: katarzyna.gzyl@prorozvoyovo.com lub tel.: 609 200 002.

Rozwijaj się z prorozvoyovo!
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Szanowni Państwo,

Zapraszamy serdecznie do bezpłatnego udziału w wyjątkowym wydarzeniu:

Mobilny handlowiec - systemy i narzędzia wspierające organizację, doradztwo, obsługę przed i po sprzedaży

16 czerwca w Warszawie.

Podczas spotkania słuchacze staną przed możliwością zdobycia wiedzy na temat aktualnych technologii wykorzystywanych w mobilnej sprzedaży. Zgromadzeni specjaliści opowiedzą m.in. o najnowocześniejszych narzędziach dostępnych na rynku, a także zaprezentują rozwiązania, które pozwolą unowocześnić sprzedaż oraz podnieść kompetencje i wizerunek firmy.

Strona konferencji: http://successpoint.pl/mobilny-handlowiec

- W programie konferencji m.in.:
- Zarządzanie bezpieczeństwem pracowników mobilnych - Sławomir Kobus, Channel Sales Manager F-Secure
- System mobilny w zarządzaniu procesami sprzedaży i usług - Jerzy Sapieżko, Dyrektor Sprzedaży MERINOSOFT Sp. z o.o.
- Rozwiązania Apple dla biznesu całkowicie odmienią sposób w jaki pracujesz - Wojciech Gargul Kierownik Handlowy/PION ROZWIĄZAŃ MOBILNYCH - Innergo Systems Sp. z o.o.
- Łukasz Jasiński - Doktorant wydziału ekonomicznego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (Zakład Ubezpieczeń)

Tematyka spotkania:

1.zarządzanie i bezpieczeństwo
2.mobilny handlowiec / agent
3.narzędzia wspierające organizację, obsługę sprzedażową i posprzedażową oraz doradztwo
systemy do obsługi polis i baz klientów, CRM
4.praca w sieci i wsparcie internetowe - alternatywne kanały informacji i sprzedaży

Ideą spotkania jest stworzenie przestrzeni wymiany doświadczeń i wiedzy pomiędzy uczestnikami. Stąd wydarzenie skierowane jest do kadry zarządzającej przedsiębiorstw i instytucji wszystkich branż, w tym przedstawicieli z działów:

- rozwoju i sprzedaży, IT, marketingu, komunikacji, wsparcia sprzedaży oraz obsługi klienta, bezpieczeństwa, zarządzania jakością i bezpieczeństwa danych,
- integracji oraz systemów i aplikacji, operacyjnych oraz telefonicznej obsługi klienta, Call Center, komunikacji wewnętrznej, finansowych, controllingu, windykacji i rozliczeń, zapobiegania nadużyciom i oszustwom, prawnych, analitycy baz danych

oraz kadry kierowniczej instytucji handlowych, finansowych / doradztwa finansowego, towarzystw / agencji ubezpieczeniowych:

- dyrektorów / kierowników placówek centralnych i oddziałów,
- kierowników zespołów sprzedażowych, agentów, brokerów oraz osób decydujących o zakupie nowych technologii

Uczestnictwo w konferencji jest BEZPŁATNE dla ww. osób. Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie: www://successpoint.pl/mobilny-handlowiec#zarejestruj-się

Organizator konferencji zapewnia: materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji .

Zapraszamy do kontaktu:

Agnieszka Zając
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 725 792 690
e-mail: agnieszka.zajac[at]successpoint.pl
Katarzyna Gzyl

Katarzyna Gzyl Specjalista ds.
Rozwoju / Menadżer
projektów / Trener /
P...

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszamy do udziału w Szkole Coachów ROZVIYAK!

To już OSTATNI MOMENT, aby zgłosić chęć uczestnictwa w Kursie!

Program Szkoły dedykowany jest zarówno osobom chcącym pracować w zawodzie coacha, jak i profesjonalistom - trenerom, menedżerom, specjalistom, którzy chcą poszerzyć wachlarz swoich zawodowych kompetencji.

W Szkole Coachów ROZVIYAK kompleksowo rozwijamy kompetencje istotne w pracy coachingowej - zgodnie z modelem kompetencyjnym rekomendowanym przez International Coach Federation. Przygotowujemy do akredytacji na poziomie ACC.
Kadra szkoły to wyłącznie coachowie z długim stażem pracy dla klientów biznesowych (poziom PCC, ICF) i jednocześnie doświadczeni trenerzy.

W Szkole Coachów ROZVIYAK dbamy przede wszystkim o bardzo wysoki poziom merytoryczny zajęć oraz tworzymy warunki sprzyjające zdobywaniu i ćwiczeniu konkretnych umiejętności kluczowych w coachingu.
Bardzo istotną charakterystyką Szkoły jest także łatwość transferowania zdobytej wiedzy i umiejętności do kontekstu biznesowego.

Kolejna edycja Szkoły rozpoczyna się już w czerwcu (13-14.06) w Krakowie. Szczegółowe informacje zawarte są w załączonym pliku.

Jeśli są Państwo zainteresowani udziałem oraz w celu uzyskania dodatkowych informacji i szczegółowego programu proszę o kontakt: katarzyna.gzyl@prorozvoyovo.com lub tel.: 609 200 002.

Rozwijaj się z prorozvoyovo!
Agata Kocierz

Agata Kocierz Kierownik ds.
administracyjno-praw
nych PB BAUMAR Sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia

Szukasz oszczędności w swojej firmie przy jednoczesnym wdrożeniu nowych pro ekologicznych rozwiązań?
Zgłoś się do projektu "Ecoprofit Manager – dostosowanie przedsiębiorstw i ich pracowników do funkcjonowania w warunkach gospodarki niskoemisyjnej i oszczędzającej zasoby”


W ramach projektu firmy zostają objęte bezpłatnym wsparciem:
- szkolenie EcoProfit Manager
- indywidualne doradztwo dla przedsiębiorstwa - zwiększenie wydajności produkcji, redukcja kosztów oraz ograniczenie produkcji odpadów i emisji
- raport środowiskowy z analizy potrzeb przedsiębiorstwa
- egzamin certyfikujący
- dostęp do portalu Eco Klubu – platformy wymiany międzynarodowych doświadczeń.

Do uczestnictwa w projekcie zapraszamy:
- właścicieli przedsiębiorstw,
- osoby pełniące funkcje kierownicze,
- pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej z sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw prowadzących działalność w branżach: spożywczej, chemicznej, metalurgicznej, energetycznej, budowlanej, meblarskiej, drzewnej, usługowej posiadających jednostkę organizacyjną na terenie województwa opolskiego

Szczegółowych informacji udziela:
Elżbieta Liczner: e.liczner@bit-polska.pl, 603 166 600


Obrazek
Mateusz Buszkiewicz

Mateusz Buszkiewicz CEO w NextGen Group,
Wiceprezes Zarządu w
SRRP, IT Develo...

Temat: Ogłoszenia

Agencja NextGen studio zleci pozyskiwanie klientów - polskich i zagranicznych na usługi między innymi z zakresu :

IT:
- tworzenie i obsługa stron internetowych
- tworzenie i obsługa sklepów internetowych
- tworzenie i obsługa portali internetowych

Branding:
- projektowanie brandu marki - logo, księga znaku, wizualizacje itp.
- projektowanie materiałów reklamowych - ulotki, wizytówki itp.

Szersza specyfikacja oferowanych przez firme usług po kontakcie mailowym.
Podwykonawcy proponujemy ustalaną indywidualnie prowizję.
W celu ustalenia warunków współpracy prosimy o kontakt telefoniczny ( 9:00 do 17:00 ) lub mailowy.

Dane kontaktowe:
mail: DR@NextGenstudio.pl
tel: + 48 533-22-22-30 ( Daniel Rusnak / Project Manager )
http://NextGenstudio.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Szpilki po godzinach zapraszają na cykl konferencji „Jak prowadzić własną firmę i nie zwariować?” kierowany do właścicielek mikro i małych firm. Każde spotkanie to zestaw PRAKTYCZNEJ WIEDZY z zakresu prowadzenia własnego biznesu i NARZĘDZI, z których Uczestniczki mogą korzystać samodzielnie w swoich firmach, domach lub związkach. To także szereg inspiracji, kobiecego wsparcia i cała masa fajnej Szpilkowej energii!

Podczas najbliższej konferencji poruszymy tematykę związaną z godzeniem roli matki, partnerki i gospodyni domowej z rolą kobiety biznesu. Czy da się to w ogóle połączyć i być szczęśliwą? Jak sobie z tym wszystkim radzić? M.in. na te pytania odpowiedzą nasze Prelegentki, które swoim życiem osobistym i zawodowym pokazują, że realizacja siebie w surowym świecie pełnym oczekiwań, jest możliwa. Prowadzące przekażą także Uczestniczkom konferencji szereg wartościowych rad i sposobów na radzenie sobie z tymi wyzwaniami, a także zainspirują i zmotywują do działania. Gorąco zapraszamy wszystkie przedsiębiorcze kobiety!

Więcej informacji i zapisy: http://szpilkipogodzinach.pl/9-konferencja


Obrazek
Sylwia S.

Sylwia S. Pracownik ds.
ochrony środowiska

Temat: Ogłoszenia

WAKACYJNE CENY SZKOLEŃ 
Szanowni Państwo! Jesteśmy firmą, która organizuje szkolenia:
-z zakresu systemów zarządzania,
-dla audytorów wewnętrznych,
-behawioralne,
-kadry kierowniczej,
-z zakresu wymagań prawnych,
-HR management i rozwój osobisty.
Tematyka: jakość, ochrona środowiska, BHP, PPOŻ, energia i żywność.


Serdecznie zapraszamy Państwa na kolejne szkolenia otwarte z cyklu Akademia EcoMS . Poniżej aktualny harmonogram na najbliższe 3 miesiące:

CZERWIEC:
25.06.2015 - Nowa norma ISO 14001:2015 - planowane zmiany,
26.06.2015 - Książka obiektu budowlanego

LIPIEC:
02.07.2015 - Podstawy ADR dla specjalistów BHP i ochrony środowiska - obowiązki uczestników przewozu towarów niebezpiecznych
03.07.2015 - Magazynowanie towarów niebezpiecznych - praktyczne zastosowanie wymagań prawnych
09.07.2015 - Wymagania prawne w gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi
10.07.2015 - Ocena zgodności maszyn/urządzeń - praktyczne podejście do oznakowania CE
16-17.07.2015 - Audytor wewnętrzny Zintegrowanego Systemu Zarządzania zgodnego z normami ISO 9001:2008, ISO 14001:2004 oraz OHSAS 18001:2007
23.07.2015 - Wymagania prawne w zakresie obrotu sprzętem elektrycznym i elektronicznym oraz baterii i akumulatorów
24.07.2015 - Zmiany w zakresie pozwoleń zintegrowanych – wdrożenie wymagań dyrektywy o emisjach przemysłowych (IED)
30-31.07.2015 - Audytor wewnętrzny systemu zarządzania energią wg ISO 50001:2011

SIERPIEŃ:
06.08.2015 - Gospodarka odpadami po zmianach - wymagania ustawy o odpadach na przykładach praktycznych
07.08.2015 - Zarządzanie chemikaliami w przedsiębiorstwie w oparciu o wymagania REACH i CLP
13-14.08.2015 - Podsumowanie ostatnich zmian przepisów prawa z zakresu ochrony środowiska i bezpieczeństwa pracy
20.08.2015 - Nowa norma ISO 9001:2015 - planowane zmiany.
21.08.2015 - Prace przy urządzeniach elektroenergetycznych - nowe wymagania.
27-28.08.2015 - Audytor wewnętrzny Zintegrowanego Systemu Zarządzania zgodnego z normami ISO 9001:2008, ISO 14001:2004 oraz OHSAS 18001:2007

Wszelkie informacje odnośnie szkoleń można uzyskać pod nr tel. 71 346 04 85,https://www.facebook.com/EcoMSConsulting i na naszej stronie internetowej http://akademiaecoms.pl.
Aleksandra Bujak

Aleksandra Bujak Asystent, Success
Point Sp. z o.o.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Dynamiczny rozwój rynku, powoduje, że współczesne przedsiębiorstwa muszą spełniać różnorodne, zmieniające się oczekiwania swoich klientów. Sprawna organizacja wewnątrz firmy, uporządkowane dokumenty i procesy, dobrze zorganizowana komunikacja i obsługa klienta, a także niezawodna infrastruktura - to klucz do osiągnięcia sukcesu.

Serdecznie zapraszamy do bezpłatnego udziału w dwudniowym wydarzeniu, łączącym wszystkie powyższe aspekty:

"Biznes i technologie"

21-22 lipca w Warszawie

Jest to wyjątkowe potkanie wszystkich branż mające na celu przedstawienie różnorodnych rozwiązań technologicznych, wspierających działalność firm.

Szeroki zakres tematyczny, pomoże wzbogacić wiedzę uczestników w zakresie zarówno infrastruktury oraz bezpieczeństwa IT jak również wsparcia strategii i zarządzania w przedsiębiorstwie.

Dwudniowy program, przewiduje poruszenie następujących tematów:

- Infrastruktura oraz wyposażenie serwerowni i data center
- Zapewnienie bezpieczeństwa – systemy zasilania awaryjnego, klimatyzacji
- Bezpieczeństwo danych i zasobów
- Strategia biznesowa i skuteczna metoda działania (Green IT, Wirtualizacja, Cloud Computing)
- Bezpieczeństwo fizyczne – monitoring i identyfikacja
- Narzędzia zarządcze i analityczne (BI, diagnoza i planowanie – Controlling finansowy, Big Data, BPM, Zarządzanie projektami)
- Systemy specjalistyczne, dedykowane branżom
- Platformy, systemy, aplikacje (ERP, CRM. HRMS
- Obieg dokumentów, zarządzanie, przechowywanie i archiwizacja
- Zarządzanie wiedzą i zarządzanie pracą grupową
- Zunifikowana komunikacja
- Technologie Mobilne dla biznesu

Więcej informacji na temat wydarzenia: http://successpoint.pl/biznes-i-technologie-2015

Do udziału serdecznie zapraszamy:

Kadrę kierowniczą przedsiębiorstw i instytucji:

- członków zarządu, osoby decydujące o sposobie funkcjonowania przedsiębiorstwa,
- osoby odpowiedzialne za definiowanie strategii działania organizacji,
- osoby odpowiedzialne za rozwój i innowacje / osoby decydujące o doborze rozwiązań i technologii oraz zakup i wdrażanie
- kadrę odpowiedzialną za optymalizację procesów biznesowych, analitykę biznesową
- kadrę zarządzającą działów: HR, logistyki, finansowych
- osoby odpowiedzialne za zarządzanie przepływem informacji, zarządzanie wiedzą
- dyrektorów/kierowników działów IT,
- administratorów systemów informatycznych,
- administratorów sieci, administratorów bezpieczeństwa

Aby się zarejestrować, wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy, dostępny na stronie: http://successpoint.pl/biznes-i-technologie-2015#zarej...

Organizator zapewnia materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji.

Kontakt:

Klaudia Moskała
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 720 911 820
e-mail: klaudia.moskala[at]successpoint.pl
Darek Swojski

Darek Swojski Księgowy – zawód z
przyszłością -
www.poswojsku.info -
ku...

Temat: Ogłoszenia

bezpłatne szkolenie z webmasteringu:
Tworzenie responsywnych stron www- zapraszam http://poswojsku.info :)
Obrazek
Agnieszka K.

Agnieszka K. Psycholog, grafolog

Temat: Ogłoszenia

Witam,

specjalizuję się w ekspertyzach grafologicznych pisma:

- ekspertyzy sądowe,
- badanie autentyczności podpisów,
- identyfikacja autora na podstawie badania pisma odręcznego,
- tworzenie portretu psychologicznego na podstawie pisma,
- wykorzystanie ekspertyz, jako narzędzia w rekrutacji i selekcji pracowników.

Pomagam zarówno firmom, jak i osobom prywatnym.
Więcej szczegółów o moich uprawnieniach i doświadczeniu zawodowym jest na mojej stronie,
na którą serdecznie zapraszam:

http://twojgrafolog.pl

Agnieszka Kazimierska
696 620 462
akazimierska@o2.pl
Marta Klimowicz

Marta Klimowicz Online Marketing

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Po pracy należy się odpoczynek.
http://apartament-w-swinoujsciu.pl
Zapraszam.

Temat: Ogłoszenia

Ponad 50 paneli dyskusyjnych w ramach 6 ścieżek tematycznych, Targi Usług i Produktów dla MŚP BIZNES EXPO oraz Program „Samorząd, który wspiera MŚP” to tylko niektóre z wielu wydarzeń towarzyszących V Europejskiemu Kongresowi MŚP w Katowicach. Po raz pierwszy odbędzie się on w oddanym w tym roku do użytku Międzynarodowym Centrum Kongresowym w dniach od 12 do 14 października br.


Co roku Kongres cieszy się ogromnym zainteresowaniem przedsiębiorców. Jego program adresowany jest do biznesmenów z sektora MŚP, którzy już funkcjonują na rynku, jak również do osób planujących dopiero rozpoczęcie działalności gospodarczej. To platforma wymiany myśli i doświadczeń pomiędzy biznesem, światem nauki, przedstawicielami samorządu, instytucji państwowych i okołobiznesowych.


W trakcie spotkania uczestnicy dowiedzą się jak prowadzić swoją firmę w sposób innowacyjny, optymalizować koszty czy zarządzać wiedzą w swojej firmie, korzystać z leasingu, a także jak zabezpieczyć firmę przed niewypłacalnością kontrahenta. Również zainteresowani międzynarodową współpracą gospodarczą znajdą w programie zagadnienia dotyczące m.in. rynku amerykańskiego, miejskich technologii i inteligentnych domów w Austrii, czołowych partnerów biznesowych Polski – Czech i Słowacji, czy prowadzenia interesów z Rosją, a także wieloma innymi krajami. Nie zabraknie także wydarzeń dla osób zainteresowanych tematyką start-upów, marketingiem i promocją, a także przywództwem i efektywnym zarządzaniem.


To tylko niewielka część z bogatej oferty wydarzenia. Kongres potrwa 3 dni i odbędzie się pod hasłem „Nauka – Biznes – Samorząd. RAZEM DLA GOSPODARKI”. Honorowy Patronat nad wydarzeniem objęła Komisja Europejska, a Wysoki Patronat – Parlament Europejski. Warto podkreślić, że udział w Kongresie jest bezpłatny – program wydarzenia oraz formularz rejestracji można znaleźć na stronie http://ekmsp.eu


Zapraszamy do Katowic!


Obrazek


Obrazek

Temat: Ogłoszenia

Czy jesteś specjalistą w zakresie marketingu z zacięciem szkoleniowca?
Jeśli tak, to zapraszam na nową platformę edukacyjną - Get Smarter, której jestem koordynatorem. Umożliwia ona odpłatne dzielenie się wiedzą bez wychodzenia z domu. Założenie profilu eksperta nie jest wiążące ani odpłatne. Jeśli czujesz, że drzemie w Tobie potencjał szkoleniowy, to zapraszam na http://getsmarter.eu.
Daniel Błażejewski

Daniel Błażejewski www.proadviser.pl

Temat: Ogłoszenia

Witam,

Zajmuję się konfiguracją i optymalizacją kampanii reklamowych Facebook Ads. Zapraszam do współpracy agencję oraz klientów indywidualnych.

http://facebookreklama.pl/
https://www.facebook.com/proadviserpolska

Zapraszam!


Obrazek
Sebastian Konkol

Sebastian Konkol Aplikacje pisane z
pasją

Temat: Ogłoszenia

Witajcie,
pozwolicie, że podzielę się takim newsem: http://system.way2learn.pl/2015/06/29/oferta-specjalna/. Way2 ma promocję na bezpłatne wytworzenie szkolenia do 50 ekranów. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do kontaktu.

Pozdrawiam
Sebastian Konkol
Olga Kozłowska

Olga Kozłowska www.scantravel.pl

Temat: Ogłoszenia

Roczna Kobieca Grupa Rozwojowa - "Sztuka bycia sobą"

Przez kolejnych 14 miesięcy będziemy spotykać się raz w miesiącu na 4-godzinnym warsztacie, by wspólnie towarzyszyć Wam w poznawaniu siebie, pogłębianiu własnego rozwoju i w zmianach jakie będą w Was zachodziły.

Dzięki temu:
• Lepiej poznacie siebie – Wasze potrzeby, uwarunkowania, lęki, które mogą mieć istotny wpływ zarówno na życie prywatne jak i zawodowe;
• Odkryjecie własny potencjał i możliwości;
• Stworzycie swój harmonijny wizerunek (za pomocą m.in. analizy kolorystycznej i poradnictwa stylistycznego);
• Doświadczycie terapeutycznego wpływu sztuki na swój rozwój - przede wszystkim za pośrednictwem arteterapii (rysunku, rzeźby, tańca, wspólnego gotowania);
• Pogłębicie umiejętności interpersonalne;
• Będziecie bardziej akceptować siebie, swój wygląd, ciało.

Na zakończenie grupy każda z Pań weźmie udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej.

Regularną pracę zaczynamy W PAŹDZIERNIKU, PO wrześniowym warsztacie otwierającym.

Warsztat Otwierający
Miejsce: ul. Lekarska 3 m 3, Warszawa
Data: 26-27.09 (sobota 9.00-18.00, niedziela 9.00-18.00)
Wstęp: 660 zł (w cenę wliczono koszt warsztatu, materiałów oraz poczęstunku) Obiad można zjeść w okolicznych knajpkach. Istnieje też możliwość podgrzania posiłku na miejscu.
Ilość miejsc: 12
Zapisy: pracownia@zielonapomarancza.pl, tel. 502 024 511; kwalifikacja następuje na podstawie rozmowy konsultacyjnej

Cykl 14 spotkań
Miejsce: ul. Lekarska 3 m 3, Warszawa
Data: każdy pierwszy lub drugi piątek miesiąca w godzinach 18-22. Start w październiku.
Cena spotkania: 400 zł
Ilość miejsc: 12

Rezerwacja: wpłata bezzwrotnej zaliczki w wysokości 330 zł na nr konta: 04 1950 0001 2006 0072 8845 0002
Więcej informacji: 502 024 511 (Iwona Centka), 605 100 387 (Ania Dąbrowska)
UWAGA - rezerwacja oznacza zapisanie się na pełny cykl rozwojowy t.j. 15 spotkań.

Wiecej szczegółów: https://www.facebook.com/events/926209724065190/



Wyślij zaproszenie do