Sebastian Sulma

Sebastian Sulma Sulma & Sulma =>
ROZPALAMY MIŁOŚĆ DO
PRODUKTÓW

Temat: Ogłoszenia

Mierz siły na zamiary, odważ się zbadać rynek, poznaj swojego klienta i spraw aby przestał się obawiać Twojej oferty.

Zapraszamy Was do wysłuchania kolejnego odcinka z serii:
"Jak zwiększyć sprzedaż produktu lub usługi ?". pt. "Testowanie oferty"
Dowiecie się z niego jak wejść na rynek ze swoją ofertą.

p.s. Wszelkie komentarze i pytania mile widziane... :)
P.s.2. Współpraca w rozwoju Twojej sprzedaży na rynku lokalnym lub eksportowym.
Maciej I.

Maciej I. Operator,
programista CNC \
Ślusarz

Temat: Ogłoszenia

Witam,
Zapraszam na stronę http://r-it.pl. Zajmujemy się szeroko pojętą promocją stron internetowych oraz projektem i wykonaniem stron www. Oferta na stronie.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

szukam osoby do telemarketingu
praca w domu, w dowolnych godzinach i w dowolnym wymiarze godzin
sprzedaż takich produktów: http://malina.net.pl/bazy
ja dostarczam dane kontaktowe do osób, które są zainteresowane, trzeba do tych osób zadzwonić, wysłać ofertę i zafakturować :)
mile widziana osoba, która wystawi faktury vat (w ramach rozliczeń ze mną)

kontakt do mnie:
tel 729 445 995
malina@malina.net.pl
Wojciech Rokita

Wojciech Rokita Associate Manager -
Relyon IT Services

Temat: Ogłoszenia

HANDLOWCU ! Czy chcesz pracować w czołowych firmach działających w Polsce?

Jeśli jest ciekawym handlowcem uwielbiasz sprzedawać i wiążesz swoją przyszłość z handlem zapraszam do kontaktu. Jako firma rekrutacyjna prowadzimy róże projekty rekrutacyjne z różnych branż oraz na terytorium całej Polski.

Wyślij CV na adres: wojciech.rokita@salesfor.pl

Jeśli chcesz o coś zapytać: 731-805-563

Wszystkie oferty dostępne na stronie: http://www.salesfor.pl/
Krzysztof Szumski

Krzysztof Szumski Media Expert I
Marketing
Communication
Engineer I
Negotia...

Temat: Ogłoszenia

Media & Marketing Coach
Trener Negocjacji Marketingowych, Psycholog.

Jestem Coachem, członkiem ICF oraz Izby Coachingu Specjalizuję się w obszarze Media & Marketing oraz Negocjacji.

Prowadzę

*Coaching kariery
*Business coaching
*Executive coaching
*Coaching negocjacji


Jako Coach pracuję przede wszystkim z kadrą managerską średniego i wyższego szczebla w obszarze mediów i marketingu (brand managerowie, dyrektorzy marketingu, key account managerowie). Prowadzę również coaching dla kadry zarządzającej, właścicieli firm w obszarach rozwoju, zarządzania i leadership. Pracuję także, z osobami przygotowujących się do negocjacji jak i będących już w procesie negocjacyjnym

Jako Trener, prowadzę szkolenia z obszarów negocjacji oraz specjalistyczne szkolenia z zakresu rynku mediowego oraz sztuki prezentacji i wystąpień publicznych.

Ponad 14 lat pracowałem w domach mediowych obsługując rynek B2B jako manager wyższego szczebla. Moimi głównymi obszarami zawodowymi były negocjacje kontraktów reklamowych, których skala opiewała na setki milionów złotych rocznie. Zarządzałem procesem planowania oraz zakupem kampanii reklamowych dla największych reklamodawców w Polsce (m.in.: L’Oréal, Reckitt Benckiser, Maspex, Totalizator Sportowy).

Pracę coachingową opieram na 5ciu fundamentach

DOŚWIADCZENIE.
Przez wiele lat pracowałem, jako manager wyższego szczebla w jednym z największych domów mediowych w Polsce, dzięki czemu mam wgląd i zrozumienie specyfiki pracy w marketingu, dużej korporacji oraz wyzwań stawianych w sektorze B2B.

WIEDZA.
Wiedzę z zakresu środowiska mediów, łączę z wiedzą i doświadczenieniem psychologicznym. Posiadam fakultety z terapii strategicznej- krótkoterminowej, neuropsychologii oraz ukończyłem dwuletnie studia podyplomowe w IPP.

NEGOCJACJE.
Spędziłem kilkaset godzin na spotkaniach B2B, gdzie negocjowałem kontrakty opiewające na setki milionów złotych. Dodatkowo moje doświadczenie jest poparte wiedzą zdobytą podczas specjalistycznych kursów z zakresu negocjacji.

SAMOROZWÓJ.
Systematycznie podnoszę moje kwalifikacje okołocoachingowe. Dzięki temu mogę świadczyć usługi na wysokim poziomie, które dopasowują się do dynamicznie zmieniających się realiów rynku.

ETYKA.
Pracuję zgodnie z wartościami i kodeksem etycznym ICF Global, co oznacza, że moje kompetencje, metodyka, narzędzia oraz standardy pracy są monitorowane i weryfikowane przez ICF Global oraz ICF Polska.

Zapraszam Cię na BEZPŁATNĄ sesję coachingową w Twoim biurze lub wybranej przez Ciebie lokalizacji, podczas której porozmawiamy o tym, co chcesz osiągnąć, jakie czekają Cię wyzwania oraz o tym, jak mogę Ci pomóc na Twojej drodze do sukcesu. Do zobaczenia!

Kontakt
Serdecznie zapraszam do kontaktu przez telefon, skype, maila.

biuro@KrzysztofSzumski.pl
http://KrzysztofSzumski.pl
kom 505 53 65 65


Obrazek
Daniel Markiewicz

Daniel Markiewicz wlasciciel,
samozatrudniony

Temat: Ogłoszenia

Poszukuje osoby do współpracy w zakresie umieszczania reklam ( bannery, strony startowe, wprowadzanie adresów URL ).
Wymagany język angielski i codzienny dostęp do internetu.
Własny wkład finansowy nie jest niezbędny, lecz mile widziany.
Zapewniam wsparcie 24/7 i pomoc w zakresie szkolenia.

http://xurl.pl/661o
Daniel Nowak

Daniel Nowak greencitrin.pl

Temat: Ogłoszenia

Świadczymy usługi z zakresu marketingu i reklamy dla mikro, małych i średnich firm. W skład naszych kompetencji wchodzi projektowanie graficzne, identyfikacja wizualna, tworzenie stron internetowych i kampanie Google AdWords. Pomagamy przedsiębiorcom zaistnieć na rynku i pozyskać nowych klientów. Zapraszamy do współpracy.

Agencja Reklamowa GreenCitrin

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Sprawdź na czym polega optymalizacja składek ZUS.
Wypełnij formularz i dowiedz się, jak ograniczamy koszty ubezpieczeń społecznych dla małych, średnich i dużych firm.

Obrazek

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Darek Swojski

Darek Swojski Księgowy – zawód z
przyszłością -
www.poswojsku.info -
ku...

Temat: Ogłoszenia

Hej, nowa wersja mojego portalu: http://poswojsku.eu/ - responsywna i mobilna (wg google ;))
masz opinię na temat designu w.w. portalu? daj znać - będę wdzięczny :)
opinie, uwagi mogą być na GL lub na marketing@poswojsku.eu :)
pozdrawiam i z góry dziękuję :)
Andrzej Wroniecki

Andrzej Wroniecki Aż wykreowani.pl

Temat: Ogłoszenia

Marketing Internetowy?

http://wykreowani.pl

Temat: Ogłoszenia

Agencja Reklamowa YOUSEE zaprasza do współpracy. Z naszej strony oferujemy:

- naklejanie folii na witryny, okna
- brendowanie samochodów osobowych oraz dostawczych;
- oklejanie folią materiałów plastikowych (PCV, Acryl, Ecobond);
- oklejanie podłoża dostarczonego przez klienta;
- naklejanie na podkład magnetyczny;
- montaż banerów i siatki MESH;
- produkowanie tabliczek firmowych oraz kasetonów w różnej formie, kształcie i rozmiarze;
- projektowanie reklamowych konstrukcji zewnętrznych oraz wewnętrznych;
- produkowanie konstrukcji z metalu, spawanych w magazynie lub częściowo na miejscu;
- instalacje na różnych wysokościach oraz obiektach;
- produkowanie i obudowa konstrukcji stoisk klientów na targach/jarmarkach/w supermarketach.

http://www.yousee.biz.pl/pl/
Jacek Manecki

Jacek Manecki Key Account Manager,
FS Group

Temat: Ogłoszenia

Konferencja "Kluczowe umiejętności efektywnej sprzedaży"


Obrazek


Niekwestionowany brytyjski autorytet w dziedzinie sprzedaży i motywacji - RICHARD DENNY, wystąpi podczas najbliższej konferencji 15.05.2015 r.

Poprzez wykorzystanie profesjonalnych umiejętności sprzedaży, prelegent zaprezentuje sposoby uzyskiwania wyższych poziomów sprzedaży oraz podwyższania wskaźnika realizowanych transakcji.
Jego bestsellerowe książki sprzedawane są w 46 krajach i przetłumaczone zostały na 26 języków. Książka „Motywowanie do zwycięstwa" stała się lekturą obowiązkową każdego profesjonalnego sprzedawcy i najprawdopodobniej jest najlepiej sprzedającą się pozycją o tej tematyce.

Dlaczego warto?
Richard Denny pokaże, pod jakim względem jego praktyczne brytyjskie podejście do sprzedaży jest najlepsze na świecie oraz dlaczego jego proste metody za każdym razem przynoszą sukces.
Uczestnicy konferencji dowiedzą się, jak wykorzystywać nowe możliwości dostępne na dzisiejszym, szybko zmieniającym się rynku.

W czasie wykładu Richard Denny zaprezentuje odmienne od dotychczas stosowanych techniki komunikowania się z potencjalnymi i obecnymi klientami. Wyjaśni, co zrobić, aby zyskać ich lojalność i jak zmienić klientów w ambasadorów firmy.

Wytłumaczy też, czym charakteryzuje się doskonała obsługa klientów i co zrobić, aby zyskać ich uznanie.
Według Richarda główną przyczyną niepowodzeń w biznesie, czy sprzedaży jest brak strategii. Sama strategia jednak nie wystarczy. Musimy pamiętać, aby była dostosowana do warunków rynkowych i zastosowana we właściwym czasie. Opierając się na swoim wieloletnim doświadczeniu brytyjski ekspert opowie, w jaki sposób rozwijać firmę w trudnych czasach i wykorzystywać możliwości wynikające z niekorzystnej koniunktury.

Na jednej scenie wystąpią również: Mateusz GRZESIAK, Marcin MAJ, Paweł TKACZYK, Jaga FORD, Marcin ROGOWSKI, Dariusz PUZYRKIEWICZ

Więcej o prelegencie:
Richard Denny stworzył odnoszącą sukcesy hurtownię żywności. Zorganizował i poprowadził pierwszy bunt rolników w Wielkiej Brytanii. Następnie prowadził szeroki handel na Bliskim Wschodzie przeróżnymi produktami, m.in. stalą, cementem, jugosłowiańską jagnięciną, sprzętem elektronicznym. Z uwagi na zdobyte doświadczenie, zapraszany jest do wielu miejsc jako prelegent oraz doradca. Doprowadziło to do utworzenia Richard Denny Group, która uznawana jest obecnie za wiodący podmiot w szkoleniach biznesowych w zakresie sprzedaży, kierowania i zarządzania, obsługi klientów oraz rozwoju działalności.
Jest on założycielem British Professional Sales Diploma i the British Leadership & Management Diploma.
Jego klienci to m.in: HSBC , KPMG, TNT, Sara Lee, BBC, Natiowide, ABB, British Teleccom.
Autor bestsellerowych książek:
Motywowanie do zwycięstwa (Selling to Win),
Succeed for Yourself,
Motivational Management,
Speak for Yourself,
Communicate to Win
Opracował ponad 30 szkoleniowych filmów video.
Jest autorem i prezenterem 3 albumów audio.
Niekwestionowany autorytet w dziedzinie sprzedaży i motywacji.

Gdzie: Hotel AIRPORT OKĘCIE, 17 stycznia 24, Warszawa
Kiedy: 15-05-2015, godz. 08:00
Weź udział
Więcej informacji na stronie: http://efektywnasprzedaz.evenea.pl?source=zaproszenie
Więcej informacji: http://efektywna-sprzedaz.pl

Do zobaczenia!


W razie pytań służymy pomocą:
Dominika Tamulis
d.tamulis@360sbc.pl
666 555 553
Karolina Matysiak
karolina.matysiak@360sbc.pl
602 500 877

Pozdrawiamy serdecznie
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy Państwa do bezpłatnego udziału w kolejnej edycji konferencji:

Business Intelligence w instytucjach bankowych i ubezpieczeniowych

13 maja 2015 w Warszawie.

Już po raz szósty spotykamy się na konferencji Business Intelligence, by poprzez wymianę doświadczeń i wysłuchanie najnowszych case studies znaleźć najlepsze metody wydobywania informacji z gromadzonych danych oraz wykorzystania jej w procesach podejmowania decyzji biznesowych.

Najważniejszymi założeniami tegorocznego spotkania jest dyskusja na temat technicznych i biznesowych aspektów integracji danych oraz praktycznych aspektów wdrażania i korzystania z narzędzi i technik BI przez pracowników instytucji finansowych.

Szczegółowe informacje: http://successpoint.pl/BI-w-finansach#

Konferencja poruszy wiele istotnych tematów z zakresu Business intelligence m.in.:

- BI - problemy wdrożeń a korzyści
- infrastruktura analityczna – narzędzia do zaawansowanej analityki (OLAP, analizy Ad-hoc, Data Mining - eksploracja danych, planowanie strategiczne i operacyjne, dystrybucja informacji, raportów i analiz)
- integracja z innymi systemami
- gromadzenie i integracja danych - hurtownie danych
- zarządzanie danymi i ich jakością
- BIG DATA – nowe możliwości analizy danych
- Performance Management - analiza i wydajność finansowa (planowanie, prognozowanie, budżetowanie)
- dobre praktyki wdrożeniowe

Program konferencji kierujemy do:

- kadry podejmującej decyzje strategiczne w firmie
- dyrektorów finansowych
- menadżerów Business Intelligence
- dyrektorów i kierowników IT
- kierowników projektów
- architektów i specjalistów, administratorów hurtowni danych
- architektów aplikacji
- osób odpowiedzialnych za rozwój firmy

Rejestracja: http://successpoint.pl/BI-w-finansach#zarejestruj-się

Czego można się spodziewać?

Atrakcyjne wykłady, najnowsze case studies, ciekawe dyskusje, wymiana doświadczeń z wybitnymi ekspertami oraz słodki poczęstunek.
To wszystko dostępne właśnie u nas! Serdecznie zapraszamy.

Kontakt:

Karolina Hołyńska
Asystentka ds. organizacji konferencji
tel. +48 720 911 821
karolina.holynska@successpoint.pl
Emanuela Nanowska

Emanuela Nanowska Stażysta, Dudziak i
Partnerzy

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

"Największym zasobem organizacji są ludzie"
Szkolenia, consulting, coaching

Firma Dudziak i Partnerzy jest na rynku Polskim od 2012 roku. Pomimo tak krótkiego stażu zdążyła już osiągnąć liczne sukcesy. Firma Dudziak i Partnerzy w swoim profilu zawodowym ma status firmy szkoleniowej. Obecnie otworzyła nowoczesne biuro w Centrum Szczecina, gdzie wynajmowana jest:
- sala szkoleniowa
- coaching room

Szczegółowe informacje na stronach:
http://dudziakipartnerzy.pl
http://wynajemsaliszkoleniowej.pl

oraz pod numerem tel.: +48 519 441 068

zapraszamy też na nasz funpage na facebooku:
http://facebook.com/dudziakipartnerzy?fref=ts

Zapraszamy!


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

zatrudnie dziennikarza/pr-owca
wynagrodzenie: 680pln/h netto (25 tys isk/h)
forma zatrudnienia: umowa o dzielo na start z mozliwoscia etatu w 2016 (nielimitowany czas pracy, zakres godzin pracy wg uznania jednak w porozumieniu z pracodawca, pokrycie kosztow zakwaterowania na islandii - kwartalne briefingi + pare innych bonusow)
laczna wartosc zlecenia (do konca roku): ~150-250k pln
premia uznaniowa: w zaleznosci od okreslonych rezultatow w wysokosci do 100% otrzymanego wynagrodzenia z wykonana prace

oferta aktualna do 31 kwietnia 0:00
prosze wysylac cv na adres: wewantyou@snowboard.is

zgloszenia tylko i wylacznie w jezyku angielskim
rezerwujemy sobie prawo do odpowiedzenia tylko na wybrane zgloszenia


Obrazek
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Ogłoszenia

To już ostatni moment, aby dołączyć do prestiżowego programu Diploma in Professional Marketing - 36 edycja startuje 15 maja w Warszawie.

To program oparty o solidne, brytyjskie fundamenty realizowany w oparciu o licencję The Chartered Institute of Marketing, czyli największą na świecie instytucję zrzeszającą profesjonalnych marketerów.

Program składa się z czterech bloków tematycznych:
Strategic Marketing, Mastering Metrics, Digital Strategy, Driving Innovation

Możesz uczestniczyć jedynie w wybranym bloku tematycznym i uzyskać międzynarodowy certyfikat Award.

Program oferuje interdyscyplinarny charakter, oparty jest na międzynarodowych standardach działania oraz obejmuje praktyczny wymiar zajęć.

Zachęcam do zapoznania się z krótkim materiałem informacyjnym odnośnie 36 edycji programu, która startuje 15 maja w Warszawie: https://questus.pl/wp-content/uploads/Program-DM-dm-36-Warszawa-materia%C5%82-skr%C3%B3cony.pdf?protected=checked

Więcej informacji znajduje się również na naszej stronie: https://questus.pl/cim/diploma/

Zapraszam,
Agata Stasiak
astasiak@questus.pl
tel. 601-052-704

Temat: Ogłoszenia

‪#‎BEZPŁATNESZKOLENIE‬ Z COPYWRITINGU!

Już dziś o 20:00 mistrz słowa ‪#‎DarekPuzyrkiewicz‬ wystąpi na bezpłatnym szkoleniu internetowym i opowie o
3 WYRAZOWEJ INTERNETOWEJ FORMULE SPRZEDAŻY.

Dowiesz się jak zwiększać sprzedaż i zyski słowami, które budzą w klientach pierwotne emocje i pragnienie zakupu!
Nie czekaj, zapisz się już teraz!

klikając tutaj ===========> http://bit.ly/1apoATN
Anna Makowska

Anna Makowska HR Team Leader

Temat: Ogłoszenia

Chciałbyś w przyszłości objąć jedno ze stanowisk:

- MANAGERA PROJEKTÓW IT (Warszawa)
- KIEROWNIKA SPRZEDAŻY (Warszawa)
- ON-LINE MARKETING MANAGERA? (Warszawa)
- INŻYNIERIA/ AUTUMATYKA/ PRODUKCJA (Mirków k.Wrocławia)

Nie czekaj! Aplikuj na dwuletni, rotacyjny program managerski, podczas którego, pół roku będziesz szkolił się w zagranicznej siedzibie Bosch!

Linki do przesyłania aplikacji:
- JMP: IT Project Manager: http://www.pracuj.pl/praca/junior-managers-program-it-...
- JMP: Sprzedaż: http://www.pracuj.pl/praca/junior-managers-program-spr...
- JMP: On-line Marketing: http://www.pracuj.pl/praca/junior-managers-program-on-...

Umowa o pracę na czas nieokreślony, konkurencyjne wynagrodzenie, pakiet benefitów i wiele innych! Sprawdź na http://bosch.pl zakładka praca i kariera!

Temat: Ogłoszenia

Heej,

są tu jacyś właściciele firm? Przyszli właściciele firm? A może biura rachunkowe?

Dla ułatwienia pracy i pierwszych zmagań z finansami własnej firmy proponuję program księgowy SKP Super Księga Podatkowa. Na rynku to jedyny program księgowy, gdzie można samodzielnie wybierać moduły wg potrzeb użytkowników, m.in.: płace i ZUS, środki trwałe, VAT, kilometrówkę.

Program został stworzony dla małych i średnich firm rozliczających się na podstawie Księgi Przychodów i Rozchodów lub Ryczałtu Ewidencjonowanego. Pracę w programie można rozpocząć w dowolnym momencie roku podatkowego. Można przetestować program przez 60 dni: http://www.ksiegapodatkowa.pl/wersja-testowa.



Wyślij zaproszenie do