Tomasz Szebesta

Tomasz Szebesta Prywatny
przedsiębiorca, MSc,
MBA, BMW ;-)

Temat: Co myślicie o tej nowości na rynku reklamy?

Witam, :)

Nie wiem czy też je dostaliście, ale z moich informacji wynika że bardzo wiele agencji reklamowych w ostatnim tygodniu dostało za darmo tajemnicze przesyłki z kubkami od http://darmowekubki.pl. Bardzo ładne, kolorowe kubki papierowe pojawiły się w kuchniach i dystrybutorach z wodą.

Okazuje się że chodzi tu o reklamę na papierowych kubkach jednorazowych. Działa to tak że reklamodawcy płacą za reklamę na kubkach, a te trafiają już za darmo do miejsc gdzie maja z nimi styczność potencjalni klienci.

Ciekaw jestem Waszych opinii o DarmoweKubki.pl , jako osób znających się na branży reklamowej/marketingowej:

Co o tym myślicie? Czy wam się to podoba? Czy ma szansę na sukces? Co myślicie o ekologicznym aspekcie przedsięwzięcia? I w ogóle co myślicie o tej formie reklamy, jej skuteczności, targetowaniu itp.? Gdzie i dla kogo taka forma reklamy się najlepiej sprawdzi?

Pozdrawiam, :)
Tomasz
Patryk Rykała

Patryk Rykała copywriter, Słowa
trafiają w cel

Temat: Co myślicie o tej nowości na rynku reklamy?

Wszystko może stać się powierzchnią reklamową.

Na sukces można liczyć na pewno - na imprezach zamkniętych i otwartych, na konferencjach, z konkretnym targetem. I tu widzę sens.

Jestem ciekaw, czy sięgną po ów magiczny kubek producenci alkoholu, czy za bardzo nie będą się bali symboliki menelstwa.
Rafał S.

Rafał S.
http://www.little.co
m.pl

Temat: Co myślicie o tej nowości na rynku reklamy?

Tomasz Szebesta:
... ale z moich informacji wynika

No ale błagam!
Ten poziom to może jednak nie do branży?

Jeśli jesteś "Aktualne CEO w DarmoweKubki.pl" to powiedz - zrobiliśmy/robimy, co myślicie?

Ściema i krętactwo są... krótkonogie ;]

Ekologia - a kubki są ekologiczne, z surowców wtórnych?

Była swego czasu opcja podkładek na tace uczelniane - nie przyjęło się.

r.
Tomasz Szebesta

Tomasz Szebesta Prywatny
przedsiębiorca, MSc,
MBA, BMW ;-)

Temat: Co myślicie o tej nowości na rynku reklamy?

Tak my to robimy. Nie pisałem że nie i przepraszam jeżeli to kogokolwiek razi. Raczej chcę uniknąć słodzenia stąd nie pisałem. ale do rzeczy tak czy siak intencja się nie zmienia, a więc:

"Ciekaw jestem Waszych opinii o DarmoweKubki.pl , jako osób znających się na branży reklamowej/marketingowej:

Co o tym myślicie? Czy wam się to podoba? Czy ma szansę na sukces? Co myślicie o ekologicznym aspekcie przedsięwzięcia? I w ogóle co myślicie o tej formie reklamy, jej skuteczności, targetowaniu itp.? Gdzie i dla kogo taka forma reklamy się najlepiej sprawdzi? "

Co do kubków, to nie mogą być z surowców wtórnych bo maja kontakt z żywnością (takie wymogi), ale jest prowadzony odzysk surowców dzięki organizacjom odzysku (tez wymóg prawny), a same kubki są produkowane z papieru pochodzącego z odpowiedzialnie zarządzanych zasobów leśnych (PEFC).

Pozdrawiam,
Tomasz
Tomasz Szebesta

Tomasz Szebesta Prywatny
przedsiębiorca, MSc,
MBA, BMW ;-)

Temat: Co myślicie o tej nowości na rynku reklamy?

Do alkoholu to trochę słabo by było wizerunkowo :P, a poza tym to reklam alkoholu to i tak nie można umieszczać.
Patryk R.:
Wszystko może stać się powierzchnią reklamową.

Na sukces można liczyć na pewno - na imprezach zamkniętych i otwartych, na konferencjach, z konkretnym targetem. I tu widzę sens.

Jestem ciekaw, czy sięgną po ów magiczny kubek producenci alkoholu, czy za bardzo nie będą się bali symboliki menelstwa.
Rafał S.

Rafał S.
http://www.little.co
m.pl

Temat: Co myślicie o tej nowości na rynku reklamy?

Tomasz Szebesta:
poza tym to reklam alkoholu to i tak nie można umieszczać.


Można tylko wiąże się to z pewnymi ograniczeniami zewnętrznymi (prawo) i wewnętrznymi (autoregulacje niektórych podmiotów z kategorii %).
r.
Tomasz Szebesta

Tomasz Szebesta Prywatny
przedsiębiorca, MSc,
MBA, BMW ;-)

Temat: Co myślicie o tej nowości na rynku reklamy?

poza tym to reklam alkoholu to i tak nie można umieszczać.


Można tylko wiąże się to z pewnymi ograniczeniami zewnętrznymi (prawo) i wewnętrznymi (autoregulacje niektórych podmiotów z kategorii %).
r.


No tak, wiem. Po prostu po analizie prawnej ryzyk z tym związanych (i możliwych kar jakie przewiduje ustawodawca) uznaliśmy że jest to jednak spore ryzyko.

t.
Rafał S.

Rafał S.
http://www.little.co
m.pl

Temat: Co myślicie o tej nowości na rynku reklamy?

fakt, ryzyko małe nie jest, a życzliwi tylko czyhają, by "pomóc" ;]

podsumowując:
- rozwiązanie ciekawe i można je fajnie, kreatywnie wykorzystać w skali mikro
- ciężko będzie się z nim przebić i je upowszechnić i niestety nie mam wielkiej wiary, by mogło się "samo" sprzed(aw)ać

r.



Wyślij zaproszenie do