Roksana
Dominik
Grzeczne dziewczynki
idą do nieba a
Roxana tam gdzie
chce...
Krzysiek
Tańcula
Złapię Ci okazje na
rozgłos przez
real-time marketing
Temat: Zaniżanie cen na usługi reklamowe
Roksana Dominik:
Czy wy również spotykacie się z firmami które tak zaniżają ceny za usługi reklamowe, że ja zaczynam zastanawiać się jakim cudem te firmy egzystują skoro wszystkie swoje usługi robią po kosztach.
"they make it up on volume" ;-)
Piotr L. • Weź Mnie •
Temat: Zaniżanie cen na usługi reklamowe
nic nowego... niedawno przyszedł do mnie klient, który zapłacił firmie 500zł brutto za przygotowanie planu i budżetu dwumiesięcznej kampanii z kilkoma ewentami :) Jak zobaczyłem efekty to mi szczeka opadła ;) Spokojnie - ludzie ucza się na błędach i w końcu trafiają tam gdzie cena nie jest na pierwszym miejscu...Piotr L. edytował(a) ten post dnia 26.04.11 o godzinie 13:28Małgorzata Jakubiak webdesigner
Temat: Zaniżanie cen na usługi reklamowe
Spotykamy się i spotykać będziemy. Widuję oferty wykonywania szablonów do mailingów za 50 zł, co oznacza, że ofertodawca, aby cokolwiek zarobić, powinien całą usługę wykonać w max 2 godziny.Mi pierwsze 2 godziny się schodzą na wymianie korespondencji z klientem i wybraniu fotki ze stocka.
Katarzyna Baranowska www.baranowska.co
Temat: Zaniżanie cen na usługi reklamowe
Samochody też są tańsze i droższe co idzie w parze z ich jakością :)Każdy bierze to na co go stać.
Bądź co bądź nie widziałam jeszcze ładnego projektu za 50 zł :)
konto usunięte
Temat: Zaniżanie cen na usługi reklamowe
Mi osobiście takie firmy nie przeszkadzają. Fakt, podbierają trochę klientów, którzy mogliby korzystać od razu z naszych usług.Ale po krótkim czasie dzwonią z płaczem i pokazują, jak tamci "tani" zepsuli im zlecenia i są wstanie dać 2x więcej, bo czas ich goni i chcą najlepszą jakość :)
Paweł Ostrowski Ambient / Event
Temat: Zaniżanie cen na usługi reklamowe
Roksana Dominik:
Czy wy również spotykacie się z firmami które tak zaniżają ceny za usługi reklamowe, że ja zaczynam zastanawiać się jakim cudem te firmy egzystują skoro wszystkie swoje usługi robią po kosztach.
Niestety, ale taka jest rzeczywistość. Na rynku konkurencja jest dość spora. Jak nie ma się bardzo dobrze wypracowanych kontaktów to jedyną szansą jest zaniżenie ceny. Powinny być ustalone zasady "rabatowania". A tak pozostaje walka, walka w której będą ofiary:(
Piotr L. • Weź Mnie •
Temat: Zaniżanie cen na usługi reklamowe
Paweł Ostrowski:Na solidarność w tej kwestii bym nie liczył, za dużo w branży firm krzaków, które zrobią wszystko (dosłownie) żeby złapac chociaz jedno duże zlecenie - potem jest płacz klienta że dostał syf, i płacz producenta materiału że kasy nie zobaczył :)
Niestety, ale taka jest rzeczywistość. Na rynku konkurencja jest dość spora. Jak nie ma się bardzo dobrze wypracowanych kontaktów to jedyną szansą jest zaniżenie ceny. Powinny być ustalone zasady "rabatowania". A tak pozostaje walka, walka w której będą ofiary:(
Paweł Ostrowski Ambient / Event
Temat: Zaniżanie cen na usługi reklamowe
Piotr L.:
Paweł Ostrowski:Na solidarność w tej kwestii bym nie liczył, za dużo w branży firm krzaków, które zrobią wszystko (dosłownie) żeby złapac chociaz jedno duże zlecenie - potem jest płacz klienta że dostał syf, i płacz producenta materiału że kasy nie zobaczył :)
Niestety, ale taka jest rzeczywistość. Na rynku konkurencja jest dość spora. Jak nie ma się bardzo dobrze wypracowanych kontaktów to jedyną szansą jest zaniżenie ceny. Powinny być ustalone zasady "rabatowania". A tak pozostaje walka, walka w której będą ofiary:(
Twardsi przetrwają, wyginą ci słabsi:)
Edyta
Starzyk
“Wybierz pracę,
którą kochasz, a nie
będziesz musiał
prac...
Temat: Zaniżanie cen na usługi reklamowe
Paweł Ostrowski:
Piotr L.:
Paweł Ostrowski:Na solidarność w tej kwestii bym nie liczył, za dużo w branży firm krzaków, które zrobią wszystko (dosłownie) żeby złapac chociaz jedno duże zlecenie - potem jest płacz klienta że dostał syf, i płacz producenta materiału że kasy nie zobaczył :)
Niestety, ale taka jest rzeczywistość. Na rynku konkurencja jest dość spora. Jak nie ma się bardzo dobrze wypracowanych kontaktów to jedyną szansą jest zaniżenie ceny. Powinny być ustalone zasady "rabatowania". A tak pozostaje walka, walka w której będą ofiary:(
Twardsi przetrwają, wyginą ci słabsi:)
Bez względu na to, jakie są rokowania dla danej firmy, na żadnym etapie jej działalności nie można zapominać o szansach, jakie niesie ze sobą polityka rekomendacyjna.
Po pierwsze mamy czasy kryzysu (a dominuje w nich strategia CCC - Cena Czyni Cuda). Po drugie mamy do czynienia ze specyficzną branżą i segmentem rynku, gdzie konkurencja jest bardzo duża i co najgorsze - wciąż wzrasta.
Polecenia na bazie rekomendacji to współcześnie jedna z najbardziej owocnych dróg pozyskiwania nowych Klientów. Reakcja łańcuchowa potrafi niejednokrotnie zdziałać w tej branży cuda. Nawet, jeśli na pierwszy rzut oka polecona firma zaoferuje daną usługę za cenę znaczenie wyższą od swoich konkurentów, to w przypadku uzyskania rekomendacji Klient nierzadko postawi na wysoką jakość, gwarancję bezpieczeństwa i niezawodności.
Mateusz
Kurleto
Szukamy wybitnych
talentów do
świetnego zespołu IT
w Gdańsku
Temat: Zaniżanie cen na usługi reklamowe
Dla wielu klientów jakość nie ma żadnego znaczenia. Oni chcą ulotkę z ładnym zdjęciem samochodu i napisem "KOMPLEKSOWE MYCIE 20% TANIEJ".Nie interesuje ich design, prawa autorskie do zdjęcia, jakość wydruku - ma być jak najtaniej.
Takie zlecenie bierze sobie "agencja", która nie ma żadnego grafika - pierwsza lepsza osoba odpala w niej GIMPa, ściąga pierwsze z brzegu zdjęcie z images.google.com - dopisuje czerwoną Tahomą 50pkt tekst, dokleja wysłane logo, mapkę zrobioną print-screenem z google maps i ma gotową ulotkę. Czas pracy max 15 minut - za projekt można nie wziąć nic, przyciąć 100 na wydruku, byle trzaskać takich zleceń chociaż 5 dziennie.
Prosta kalkulacja: 5*100*22 = 11 000
Zatrudniamy do tego stażystę za minimalną krajową 50% refundowane przez urząd pracy i gotowe.
Pamiętajmy, że znaczna większość usług związanych z reklamą (szczególnie na rynkach lokalnych) odbywa się metodą:
- Hanka, Józek jakieś ulotki rozdaje
- Mówiłam Ci, że trzeba ulotki zrobić to nigdy mnie nie słuchasz.
- A ile oni tych ulotek zamówili?
- Ponoć 10 000
- To weź zadzwoń do Kazia od ksero i zamów 20 000
konto usunięte
Temat: Zaniżanie cen na usługi reklamowe
Edyta Ciekała:
Po pierwsze mamy czasy kryzysu
kryzys jak Yeti - wszyscy słyszeli, nikt nie widział;-)
konto usunięte
Temat: Zaniżanie cen na usługi reklamowe
Malina Wąsowska:
kryzys jak Yeti - wszyscy słyszeli, nikt nie widział;-)
Ja słyszałam, że już się skończył ;)
Podobne tematy
-
Agencje Reklamowe » Kalendarze Reklamowe 2014 -
-
Agencje Reklamowe » Dlaczego agencje reklamowe są bezużyteczne? -
-
Agencje Reklamowe » Gry reklamowe: flash czy html5? -
-
Agencje Reklamowe » USŁUGI DLA AGENCJI REKLAMOWYCH -
-
Agencje Reklamowe » Tv Student, Medicover TV i Lux Med Tv - nowe sieci... -
-
Agencje Reklamowe » Kosmetyki reklamowe -
-
Agencje Reklamowe » Polski Producent (oferuje) produkty fullprint, gadżety... -
-
Agencje Reklamowe » Nowe Logo Grupy "Agencje Reklamowe" /niekonkurs/ -
-
Agencje Reklamowe » zdjęcia reklamowe z licencją -
-
Agencje Reklamowe » Czego agencje reklamowe oczekują od producentów POS -
Następna dyskusja: