Anna Kowalska

Anna Kowalska Stażysta, Dudziak i
Partnerzy

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Firma Dudziak i Partnerzy jest na rynku Polskim od 2012 roku. Pomimo tak krótkiego stażu zdążyła już osiągnąć liczne sukcesy. Firma Dudziak i Partnerzy w swoim profilu zawodowym ma status firmy szkoleniowej. Obecnie otworzyła nowoczesne biuro w Centrum Szczecina, gdzie wynajmowana jest

SALA SZKOLENIOWA 30m2
- wyposażenie dla 14 uczestników
- rzutnik full HD
- tablica kredowa
- powierzchnia na FlipCharty
- bezprzewodowe nagłośnienie
- sieć Wifii
- kolorowe poduchy
- stanowisko dla trenera

COACHING ROOM 10m2
- 2 sofy + fotel
- powierzchnia na FlipCharty
- sieć WiFi
- elastyczność spotkań

Dodatkowo jesteśmy wyposażeni w szatnie i poczekalnię.

CENNIK:
~SALA SZKOLENIOWA 35 zł netto za 45 min

~ COACHING ROOM 30 zł netto za 1 h

http://dudziakipartnerzy.pl
http://wynajemsaliszkoleniowej.pl

Zapraszamy do kontaktu tel.: +48 519 441 068

Zapraszamy też na nasz funpage na facebooku:
http://facebook.com/dudziakipartnerzy?fref=ts

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Jarosław Rubin

Jarosław Rubin Trener biznesu,
konsultant, Value
Creation

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam do udziału w Ogólnopolskim Badaniu Zarządzania Zmianą. Badanie jest prowadzone w ramach projektu, którego jestem opiekunem merytorycznym. Osoby kierujące zmianami, uczestniczące w nich, wspierające lub obserwujące prosimy o wypełnienie krótkiej ankiety.

Badanie ma na celu dostarczenie kadrze menedżerskiej firm i instytucji oraz osobom inicjującym i wspierającym zmiany rzetelnych informacji wspomagających podejmowanie decyzji, dotyczących:

profilu zmian w organizacjach,
wykorzystywanych metod i narzędzi
oraz reakcji i preferencji osób uczestniczących w zmianach.

Nasze badanie nie zajmie dużo czasu (około 10 minut) i jest anonimowe (odpowiedzi są prezentowane jedynie w formie zbiorczych wyników).
Każdy uczestnik Ogólnopolskiego Badania Zarządzania Zmianą, otrzyma bezpłatnie pełny raport z badania dotyczący zarządzania zmianą w Polsce.


Obrazek
Ten post został edytowany przez Autora dnia 02.12.15 o godzinie 16:54
Kinga Szostak

Kinga Szostak Młodszy Konsultant
ds. szkoleń, Russell
Bedford

Temat: Ogłoszenia

ZAPRASZAM SERDECZNIE NA SZKOLENIA STACJONARNE - RUSSELL BEDFORD

Ze szczegółowymi programami szkoleń można zapoznać się klikając w tytuły poniżej.

Opcje menadżerskie, systemy motywacyjne dla kadry zarządzającej – warsztaty z zakresu planowania korzyści finansowych, bilansowych i podatkowych
Warszawa, 21-22.12.2015r.

Nowa dokumentacja podatkowa cen transferowych w oparciu o regulacje obowiązujące od 1 stycznia 2016 r. / 1 stycznia 2017 r. – Praktyczne warsztaty 2 dniowe dla zaawansowanych
Katowice, 12-13.01.2016r.

Najnowsze zmiany w prawie pracy w 2016 roku
Warszawa, 12.01.2016r.

Budżetowanie i kontrola kosztów
Warszawa, 18-19.01.2016r.

Administrator Bezpieczeństwa Informacji - warsztaty praktyczne - dlaczego warto wyznaczyć ABI?
Warszawa, 19.01.2016r.

Koszty uzyskania przychodów 2015 – na gruncie ustaw o podatku dochodowym, nowelizacja przepisów stosowanie przepisów obowiązujących w 2015 roku, przegląd orzecznictwa i interpretacji
Warszawa, 19.01.2016r.

Nowa dokumentacja podatkowa cen transferowych w oparciu o regulacje obowiązujące od 1 stycznia 2016 r. / 1 stycznia 2017 r. – Praktyczne warsztaty 2 dniowe dla zaawansowanych
Warszawa, 19-20.01.2016r.

Podatek od nieruchomości 2016. Zmiana przepisów. Aktualne interpretacje i wyroki.
Warszawa, 19.01.2016r.

VAT w Niemczech – inwestycje w Niemczech, relacje z niemieckim kontrahentem, obsługa księgowa niemieckich firm, zmiany na 2015 r.
Warszawa, 22.01.2016r.

Wszystkie szkolenia z naszego katalogu jesteśmy w stanie przeprowadzić w formie szkolenia zamkniętego, dodatkowo oferujemy zniżkę dla nowych i stałych Klientów.

W przypadku dodatkowych pytań zapraszam serdecznie do kontaktu.

Pozdrawiam,

Kinga Szostak
Russell Bedford Poland

kom: + 48 533 339 801
e-mail: kinga.szostak@russellbedford.pl
Central Office
Antares
ul. Marynarska 11
02-674 Warsaw Poland
Agnieszka Kościuczyk

Agnieszka Kościuczyk Projektant Kariery,
Coach Kariery,
trener, wykładowca

Temat: Ogłoszenia

Przygotowaliśmy dla Ciebie warsztaty bezpłatne, na których dowiesz się jak zdobyć kompetencje PROJEKTANTA KARIERY:
- Kraków 08.12.2015 (wtorek) godzina 17:30-20:30
- Warszawa 8.12.2015 (wtorek) godzina 18:00 – 21:00
- Gdańsk 15.12.2015 (wtorek) godzina 17:30-20:30
- Poznań 16 grudnia (środa) godzina 17:30 – 20:30

Zarezerwuj miejsce tutaj: http://www.careerdesign.pl/szkolenia-bezplatne-projekt...


Obrazek


Zapraszamy
Zespół Career Design
Barbara Gaworska

Barbara Gaworska Coach ICF ACC,
Trener umiejętności
miękkich

Temat: Ogłoszenia

Dzień Dobry,

Zapraszam firmy IT zainteresowane rozwojem kompetencji miękkich swoich menedżerów i zespołów projektowych do zapoznania się z ideą Soft Skills, tam, gdzie Software

Warsztaty, Team Coaching, Coaching indywidualny, Sesje kreatywne

Zapraszam do współpracy,
Barbara Gaworska

programy rozwojowe dla IT
Anna Kowalska

Anna Kowalska Stażysta, Dudziak i
Partnerzy

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Firma Dudziak i Partnerzy jest na rynku Polskim od 2012 roku. Pomimo tak krótkiego stażu zdążyła już osiągnąć liczne sukcesy. Firma Dudziak i Partnerzy w swoim profilu zawodowym ma status firmy szkoleniowej. Obecnie otworzyła nowoczesne biuro w Centrum Szczecina, gdzie wynajmowana jest

SALA SZKOLENIOWA 30m2
- wyposażenie dla 14 uczestników
- rzutnik full HD
- tablica kredowa
- powierzchnia na FlipCharty
- bezprzewodowe nagłośnienie
- sieć Wifii
- kolorowe poduchy
- stanowisko dla trenera

COACHING ROOM 10m2
- 2 sofy + fotel
- powierzchnia na FlipCharty
- sieć WiFi
- elastyczność spotkań

Dodatkowo jesteśmy wyposażeni w szatnie i poczekalnię.

CENNIK:
~SALA SZKOLENIOWA 35 zł netto za 45 min

~ COACHING ROOM 30 zł netto za 1 h

http://dudziakipartnerzy.pl
http://wynajemsaliszkoleniowej.pl

Zapraszamy do kontaktu tel.: +48 519 441 068

Zapraszamy też na nasz funpage na facebooku:
http://facebook.com/dudziakipartnerzy?fref=ts

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Katarzyna Gzyl

Katarzyna Gzyl Specjalista ds.
Rozwoju / Menadżer
projektów / Trener /
P...

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszamy do udziału w Nowej Edycji Szkoły Coachów ROZVIYAK!

Start - już w Lutym 2016 roku!

Program Szkoły dedykowany jest zarówno osobom chcącym pracować w zawodzie coacha, jak i profesjonalistom - trenerom, menedżerom, specjalistom, którzy chcą poszerzyć wachlarz swoich zawodowych kompetencji.

W Szkole Coachów ROZVIYAK kompleksowo rozwijamy kompetencje istotne w pracy coachingowej - zgodnie z modelem kompetencyjnym rekomendowanym przez International Coach Federation. Przygotowujemy do akredytacji na poziomie ACC.
Kadra szkoły to wyłącznie coachowie z długim stażem pracy dla klientów biznesowych (poziom PCC, ICF) i jednocześnie doświadczeni trenerzy.

W Szkole Coachów ROZVIYAK dbamy przede wszystkim o bardzo wysoki poziom merytoryczny zajęć oraz tworzymy warunki sprzyjające zdobywaniu i ćwiczeniu konkretnych umiejętności kluczowych w coachingu.
Bardzo istotną charakterystyką Szkoły jest także łatwość transferowania zdobytej wiedzy i umiejętności do kontekstu biznesowego.

Kolejna edycja Szkoły rozpoczyna się w Lutym (20-21.02) w Krakowie.

Jeśli są Państwo zainteresowani udziałem oraz w celu uzyskania dodatkowych informacji i szczegółowego programu proszę o kontakt: katarzyna.gzyl@prorozvoyovo.com lub tel.: 609 200 002.

Rozwijaj się z prorozvoyovo! :)
Kinga Szostak

Kinga Szostak Młodszy Konsultant
ds. szkoleń, Russell
Bedford

Temat: Ogłoszenia

ZAPRASZAM SERDECZNIE NA SZKOLENIA STACJONARNE - RUSSELL BEDFORD
Ze szczegółowymi programami szkoleń można zapoznać się klikając w tytuły poniżej.

SZKOLENIA WYJAZDOWE:

Nowa dokumentacja podatkowa cen transferowych w oparciu o regulacje obowiązujące od 1 stycznia 2016 r. / 1 stycznia 2017 r. – Praktyczne warsztaty 2 dniowe dla zaawansowanych
Wisła, Hotel Vestina, 24-26.02.2016r.

Prawo pracy i wynagrodzenia z uwzględnieniem zmian w 2016 r.
Wisła, Hotel Vestina, 24-26.02.2016r.

Przegląd podatkowy 2016 - VAT, CIT i Ordynacja Podatkowa po zmianach
Zakopane. Hotel Czarny Potok, 24-26.02.2016r.

SZKOLENIA STACJONARNE:

Najnowsze zmiany w prawie pracy w 2016 roku
Warszawa, 12.01.2016r.

Faktura VAT 2016 - przepisy obowiązujące po nowelizacji ustawy VAT i implementacji Dyrektywy 2010/45/UE
Warszawa, 14.01.2016r.

Excel dla księgowych
Warszawa, 18-19.01.2016r.

Przegląd podatkowy 2016 - VAT, CIT i Ordynacja Podatkowa po zmianach
Warszawa, 18-19.01.2016r.

Budżetowanie i kontrola kosztów
Warszawa, 18-19.01.2016r.

Administrator Bezpieczeństwa Informacji - warsztaty praktyczne - dlaczego warto wyznaczyć ABI?
Warszawa, 19.01.2016r.

Koszty uzyskania przychodów 2015 – na gruncie ustaw o podatku dochodowym, nowelizacja przepisów stosowanie przepisów obowiązujących w 2015 roku, przegląd orzecznictwa i interpretacji
Warszawa, 19.01.2016r.

Nowa dokumentacja podatkowa cen transferowych w oparciu o regulacje obowiązujące od 1 stycznia 2016 r. / 1 stycznia 2017 r. – Praktyczne warsztaty 2 dniowe dla zaawansowanych
Warszawa, 19-20.01.2016r.

Podatek od nieruchomości 2016. Zmiana przepisów. Aktualne interpretacje i wyroki.
Warszawa, 19.01.2016r.

VAT w Niemczech – inwestycje w Niemczech, relacje z niemieckim kontrahentem, obsługa księgowa niemieckich firm, zmiany na 2015 r.
Warszawa, 22.01.2016r.

Wszystkie szkolenia z naszego katalogu jesteśmy w stanie przeprowadzić w formie szkolenia zamkniętego, dodatkowo oferujemy zniżkę dla nowych i stałych Klientów.

W przypadku dodatkowych pytań zapraszam serdecznie do kontaktu.

Pozdrawiam,

Kinga Szostak
Russell Bedford Poland

kom: + 48 533 339 801
e-mail: kinga.szostak@russellbedford.pl
Central Office
Antares
ul. Marynarska 11
02-674 Warsaw Poland
Piotr Grzybowski

Piotr Grzybowski Członek Zarządu,
Polski Instytut
Kontroli Wewnętrznej

Temat: Ogłoszenia

Oszustwa księgowe i rachunkowość kreatywna a kontrola finansowa
Termin realizacji: 11-12 stycznia 2016
Miejsce: Kraków

Cel szkolenia:
Prezentacja i analiza technik oszustw księgowych z wyraźnym odróżnieniem ich od błędów księgowych i rachunkowości kreatywnej z punktu widzenia audytora wewnętrznego. W ramach szkolenia zaprezentowana zostanie istota badania oparta na ORS oraz systemu rachunkowości z rozróżnieniem pojęć: błędy księgowe, oszustwa księgowe, rachunkowość kreatywna. Przedstawiona zostanie systematyka i ewolucja metod wykrywania oszustw księgowych wraz z odpowiedzialnością za popełnianie oszustw księgowych. Szczegółowej analizie zostaną poddane pojedyncze techniki oszustw księgowych począwszy od wadliwego aktywowania kosztów aż po ceny transferowe. Znajomość technik oszustw księgowych wydaje się niezbędnym elementem profesjonalnej wiedzy audytorów, kontrolerów finansowych, kierownictwo jednostki czy księgowych.

program i więcej na: http://www.pikw.pl/oszustwa-ksiegowe-i-rachunkowosc-kr...
http://pikw.pl

Udział przyznaje
10 punktów w Programie Ustawicznego Kształcenia

Zapraszam.
Oleksii P.

Oleksii P. Art & Design

Temat: Ogłoszenia

http://studio.oprimeart.com/ - malowanie artystyczne
http://design.oprimeart.com/ - architektura & design


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek
Ten post został edytowany przez Autora dnia 14.01.16 o godzinie 14:58
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

ZAPRASZAMY do zapoznania się z OFERTĄ SZKOLENIOWĄ eduFuturo:
- ANALIZA BIZNESOWA: MODELOWANIE PROCESÓW BIZNESOWYCH I NOTACJA BPMN
- DOKUMENTOWANIE WYMAGAŃ I ZARZĄDZANIE NIMI: MODEL MOTYWACJI BIZNESOWEJ, PRZYPADKI UŻYCIA I WYMAGANIA W SYSML
- ANALIZA OBIEKTOWA I PROJEKTOWANIE LOGIKI OPROGRAMOWANIA Z UŻYCIEM NOTACJI UML
- NOTACJA UML: CZYTANIE DOKUMENTACJI ZAWIERAJĄCEJ MODELE OBIEKTOWE
- MODELOWANIE PROCESÓW BIZNESOWYCH Z BPMN
- MODELOWANIE KONTEKSTU PROJEKTU
- MODELOWANIE DZIEDZINY SYSTEMU
- MODELOWANIE ARCHITEKTURY INTEGRACJI
- ANALIZA I MODELOWANIE BIZNESOWEGO CELU PROJEKTU
- JAK STOSOWAĆ AGILE W DUŻYCH, TRADYCYJNYCH ORGANIZACJACH?
- TRANSFORMACJA AGILE W ORGANIZACJI
- "DON'T AUTOMATE, OBLITERATE!" RE-INŻYNIERIA PROCESÓW BIZNESOWYCH WYKORZYSTUJĄCA IT
- AUTOMATYZACJA PROCESÓW BIZNESOWYCH
- ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI WYKORZYSTUJĄCYMI PODEJŚCIE AGILE (PRAKTYKA I STANDARDY)
- EFEKTYWNOŚĆ PROJEKTU INFORMATYCZNEGO
- MARKETING USŁUG IT
- IT-BUSINESS ALIGNMENT – WARSZTATY PRAKTYCZNE
- KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA IT-BIZNES
- KOMUNIKOWANIE ZMIANY
- ZARZĄDZANIE PROBLEMAMI I DIAGNOZOWANIE SYSTEMÓW IT
- PROCESY ZARZĄDZANIA USŁUGAMI W IT
- METODYKI ZWINNE (AGILE)
- ZWYCIĘSKA FIRMA - SKUTECZNY DZIAŁ IT
- UDOSKONALANIE PROCESÓW IT - KAIZEN W PRAKTYCE
- ZARZĄDZANIE RYZYKIEM I PODEJMOWANIE DECYZJI W PROJEKTACH IT
- PRZEMAWIANIE PUBLICZNE I AUTOPREZENTACJA
- ZARZĄDZANIE CZASEM
- NEGOCJACJE I ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW (HARWARDZKI PROJEKT NEGOCJACYJNY)
- SZKOLENIE DWUDNIOWE: UMOWY NA USŁUGI I SYSTEMY IT
- WARSZTATY JEDNODNIOWE: UMOWY NA USŁUGI I SYSTEMY IT
- WARSZTATY MENEDŻERSKO-PRZYWÓDCZE

Sprawdź jakie firmy brały udział w naszych szkoleniach...
...przeczytaj ich opinie...
...i zapisz się!


Kontakt:
biuro@eduFuturo.pl
tel: (+48) 794 930 124
http://www.edufuturo.pl
Magdalena Cerecka

Magdalena Cerecka Kreacja Doskonałych
Rozwiązań

Temat: Ogłoszenia

Wiele osób nie potrafi czerpać przyjemności z chwili. Na co dzień zaganiani, pochłonięci innymi sprawami, zapominamy o najważniejszym – celebracji życia. Szkolenie adresowane jest do osób, którym brakuje chwili oddechu, które w życiu codziennym pomijają czas wolny i koncentrują się tylko na najpilniejszych sprawach.
Uczestnicy spotkania będą mieli możliwość zapoznania się z przyczynami oraz skutkami braku czasu wolnego. Poznają również koncepcję work life balance.

Cele spotkania:
• Umiejętność doceniania chwili
• Poznanie interesujących osób
• Wymiana doświadczeń
• Rozwój umiejętności komunikacyjnych
• Umiejętność organizacji czasu wolnego

W ramach szkolenia uczestnicy mają zagwarantowane:
• Materiały
• Atrakcyjne zniżki na szkolenia oraz coaching

Moduły:
• Czym jest czas wolny i czemu jest go tak mało
• Wprowadzenie do koncepcji work – life balance
• Jak odnaleźć równowagę

Inwestycja:
49 zł – cena standardowa
29 zł – cena promocyjna (na dobry początek roku)
19 zł – osoby, które są fanami na fb

Więcej szczegółów: https://web.facebook.com/events/441861452674255/

Kamil Romel-Sambor

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Marek Lewandowski

Marek Lewandowski Virtual SMS -
Zintegrowane systemy
zarządzania -
bezpiecz...

Temat: Ogłoszenia

Jestem właścicielem oprogramowania V-SMS - zarządzanie ryzykiem, bezpieczeństwem, jakością bez - ponad 30 modułów! Zrobione na podstawie wymagań obowiązujących w lotnictwie ( zgodność z większością obowiązujących norm) - szukam osób do współpracy (wspólnik) z doświadczeniem w marketingu i sprzedaży.

Więcej info priv.

http://www.Virtual-SMS.com

Obrazek

Kamil Romel-Sambor

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Ogłoszenia

questus - jedyne w Polsce Akredytowane Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjne The Chartered Institute of Marketing, CIM zaprasza na nowe edycje programu Diploma in Professional Marketing:

• 11 marca – Warszawa
• 15 kwietnia – Kraków
• 7 października – Warszawa
• 14 października - Trójmiasto

Co to?
Program często nazywany "MBA w Marketingu". Diploma in Professional Marketing to przełożenie wiedzy na działanie według międzynarodowych standardów, grono charyzmatycznych ludzi z pasją do swoich obowiązków oraz kompleksowość narzędzi wspomagających – platforma społecznościowo-rozwojowa „Knowledge Garden”, program EPP, coaching, Indywidualny Plan Rozwoju, networking. Sprawdzona, rzetelna wiedza podana w praktycznym wydaniu.

Dlaczego warto?
Nie wystarczy zapłacić. Egzaminy sprawdzające to ogromne poświęcenie oraz zaangażowanie. Egzaminy weryfikuje niezależny od nas egzaminator CIM w Londynie. Zdobyty certyfikat jest niepodważalnym dowodem nabytej wiedzy.

Na co czekasz?

Dla naszych potencjalnych uczestników uruchomiliśmy zestaw pretestów:

https://questus.pl/cim/rekrutacja/formularz/

*wypełnienie pretestów do niczego Cię nie zobowiązuje

Dowiedz się więcej: https://questus.pl/cim/rekrutacja/

Dołącz do społeczności wykwalifikowanych marketerów CIM, twórz biznes jutra.
Roma Kukurba

Roma Kukurba kierownik projektu,
trener-freelancer

Temat: Ogłoszenia

Przypominamy, że już we wtorek 26 stycznia 2016 roku o godz. 18.00 w budynku Centrum Innowacji i Transferu Technologii Politechniki Śląskiej w Gliwicach, przy ul. Stefana Banacha 7 odbędzie się pierwsze w tym roku spotkanie Śląskiej Grupy Regionalnej IPMA Polska pt. Nowe szaty księcia – PRINCE2 Agile. Tematem spotkania będzie próba ocieplenia wizerunku, utożsamianej z kaskadowością oraz biurokratycznością, znanej metodyki zarządzania projektami PRINCE2.
Swoją wiedzą i doświadczeniem podzieli się z nami Mirosław Dąbrowski, posiadacz ponad 100 certyfikatów z obszaru IT i zarządzania oraz 10 akredytacji trenerskich, międzynarodowy trener z 10 letnią praktyką, posiadający ponad 12 lat doświadczenia w IT.

Serdecznie zapraszamy
Rada Śląskiej Grupy Regionalnej IPMA Polska
Piotr Grzybowski

Piotr Grzybowski Członek Zarządu,
Polski Instytut
Kontroli Wewnętrznej

Temat: Ogłoszenia

Od kilku miesięcy dostępne na rynku jest nowe ( jedyne w tej formie na rynku) czasopismo branżowe
Właśnie ukazał się kolejny numer kwartalnika branżowego KONTROLERINFO.
zachęcam do zapoznania się z ciekawymi artykułami.

KontrolerINFO gazeta nie tylko do czytania

Systemy kontroli i systemy bezpieczeństwa to obszar tematyczny naszego popularno-naukowego kwartalnika. Przedstawiamy najnowsze osiągnięcia branży, eksperckie opinie i rady, jak skutecznie i bezpiecznie mierzyć się z trudnymi zawodowymi zadaniami, porady i polemiki, wszak nie wszyscy jednakowo widzą, pojmują i stosują zasady audytu, kontroli, kontrolingu czy zarządzania ryzykiem.


Obrazek


http://www.kontroler.info/
Martyna Wenszka

Martyna Wenszka Specjalista ds.
Szkoleń, Incert

Temat: Ogłoszenia

Bardzo serdecznie zapraszamy do udziału w zbliżających się szkoleniach:

Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania w laboratoriach pomiarowych wg ISO 17025
Termin: 06-07.02.2016r. Warszawa

Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności wg ISO 22000/HACCP
Termin: 13-14.02.2016r. Szczecin

Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania w laboratoriach pomiarowych wg ISO 17025
Termin: 21-22.02.2016r. Bydgoszcz

Szkolenia objęte PROMOCJĄ 10% TANIEJ:

Nowa norma ISO 9001:2015 – warsztaty doskonalące dla auditorów
Termin: 12.02.2016r. Szczecin

Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością wg normy ISO 9001:2015
Termin: 13-14.02.2016r. Warszawa

Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością wg normy ISO 9001:2015
Termin: 13-14.02.2016r. Szczecin
Specjalna cena dla STUDENTÓW 300,00 zł!

Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością wg normy ISO 9001:2015
Termin: 13-14.02.2016r. Katowice

Nowa norma ISO 9001:2015 – warsztaty doskonalące dla auditorów
Termin: 19.02.2016r. Warszawa

Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością wg normy ISO 9001:2015
Termin: 27-28.02.2016r. Szczecin

Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania Jakością wg normy ISO 9001:2015
Termin: 27-28.02.2016r. Warszawa

Aby wziąć udział w szkoleniu należy wypełnić FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY


Obrazek

Temat: Ogłoszenia

Czy możesz mi pomóc?
Poprzez wypełnienie krótkiej ankiety skierowanej dla wszystkich osób pracujących na komputerze.

Odpowiedz tylko na 5 krótkich pytań dotyczących pracy przy komputerze. Nic więcej.

Link do ankiety:
http://goo.gl/forms/LuP5jEbJfK

Dlaczego to robię? Bo w lutym przeprowadzam kampanię PPC na Facebooku dla firmy oferującej ergonomiczne meble do biura. I po prostu chcę zbadać rynek.

Następna dyskusja:

Ogłoszenia




Wyślij zaproszenie do