Emanuela Nanowska

Emanuela Nanowska Stażysta, Dudziak i
Partnerzy

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

"Największym zasobem organizacji są ludzie"
Szkolenia, consulting, coaching

Firma Dudziak i Partnerzy jest na rynku Polskim od 2012 roku. Pomimo tak krótkiego stażu zdążyła już osiągnąć liczne sukcesy. Firma Dudziak i Partnerzy w swoim profilu zawodowym ma status firmy szkoleniowej. Obecnie otworzyła nowoczesne biuro w Centrum Szczecina, gdzie wynajmowana jest:
- sala szkoleniowa
- coaching room

Szczegółowe informacje na stronach:
http://dudziakipartnerzy.pl
http://wynajemsaliszkoleniowej.pl

oraz pod numerem tel.: +48 519 441 068

zapraszamy też na nasz funpage na facebooku:
http://facebook.com/dudziakipartnerzy?fref=ts

Zapraszamy!


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Temat: Ogłoszenia

Czy Twoja firma jest przygotowana na odejście dobrego sprzedawcy?
Jak budować autorytet skutecznego szefa sprzedaży?
Jak przygotować się na odejście kluczowego pracownika?
Jak zarządzać realizacją sprzedaży i w jaki sposób planować jej budżet?

O tym między innymi będą dyskutować uczestnicy VIII Ogólnopolskiej Konferencji Szefów Sprzedaży 2015.


Obrazek
Ten post został edytowany przez Autora dnia 21.03.15 o godzinie 23:25
Grzegorz Frątczak

Grzegorz Frątczak Zaprojektuj swój
czas, żyj jak
chcesz!

Temat: Ogłoszenia

Witajcie ;)

Jeśli narzekasz na brak czasu, musisz zabierać pracę do domu i nie możesz poradzić sobie z rozpraszaczami, mam dla Ciebie ciekawą propozycję.

Organizuję w Warszawie cykliczny warsztat, dzięki któremu poznasz 3 skuteczne strategie, które pozwolą Ci odzyskać 40% czasu pracy każdego dnia…
Tzn. tak mówią badania, a jak wiemy teoria od praktyki czasem jest daleka. Ale gdybyś odzyskał tylko 30 minut dziennie (a to już - jak potwierdza moja praktyka - jest łatwo osiągalne) to chyba warto zainwestować 2 godziny swojego czasu w spotkanie.

Nie uważasz?

Zapraszam na warsztat "Zaprojektuj swój czas"
Najbliższy już jutro, następny prawdopodobnie w kwietniu. Do zobaczenia!

Grzegorz Frątczak
Projektant Czasu
Krzysztof Szumski

Krzysztof Szumski Media Expert I
Marketing
Communication
Engineer I
Negotia...

Temat: Ogłoszenia

Media & Marketing Coach
Trener Negocjacji Marketingowych, Psycholog.

Jestem Coachem, członkiem ICF oraz Izby Coachingu Specjalizuję się w obszarze Media & Marketing oraz Negocjacji.

Prowadzę

*Coaching kariery
*Business coaching
*Executive coaching
*Coaching negocjacji


Jako Coach pracuję przede wszystkim z kadrą managerską średniego i wyższego szczebla w obszarze mediów i marketingu (brand managerowie, dyrektorzy marketingu, key account managerowie). Prowadzę również coaching dla kadry zarządzającej, właścicieli firm w obszarach rozwoju, zarządzania i leadership. Pracuję także, z osobami przygotowujących się do negocjacji jak i będących już w procesie negocjacyjnym

Jako Trener, prowadzę szkolenia z obszarów negocjacji oraz specjalistyczne szkolenia z zakresu rynku mediowego oraz sztuki prezentacji i wystąpień publicznych.

Ponad 14 lat pracowałem w domach mediowych obsługując rynek B2B jako manager wyższego szczebla. Moimi głównymi obszarami zawodowymi były negocjacje kontraktów reklamowych, których skala opiewała na setki milionów złotych rocznie. Zarządzałem procesem planowania oraz zakupem kampanii reklamowych dla największych reklamodawców w Polsce (m.in.: L’Oréal, Reckitt Benckiser, Maspex, Totalizator Sportowy).

Pracę coachingową opieram na 5ciu fundamentach

DOŚWIADCZENIE.
Przez wiele lat pracowałem, jako manager wyższego szczebla w jednym z największych domów mediowych w Polsce, dzięki czemu mam wgląd i zrozumienie specyfiki pracy w marketingu, dużej korporacji oraz wyzwań stawianych w sektorze B2B.

WIEDZA.
Wiedzę z zakresu środowiska mediów, łączę z wiedzą i doświadczenieniem psychologicznym. Posiadam fakultety z terapii strategicznej- krótkoterminowej, neuropsychologii oraz ukończyłem dwuletnie studia podyplomowe w IPP.

NEGOCJACJE.
Spędziłem kilkaset godzin na spotkaniach B2B, gdzie negocjowałem kontrakty opiewające na setki milionów złotych. Dodatkowo moje doświadczenie jest poparte wiedzą zdobytą podczas specjalistycznych kursów z zakresu negocjacji.

SAMOROZWÓJ.
Systematycznie podnoszę moje kwalifikacje okołocoachingowe. Dzięki temu mogę świadczyć usługi na wysokim poziomie, które dopasowują się do dynamicznie zmieniających się realiów rynku.

ETYKA.
Pracuję zgodnie z wartościami i kodeksem etycznym ICF Global, co oznacza, że moje kompetencje, metodyka, narzędzia oraz standardy pracy są monitorowane i weryfikowane przez ICF Global oraz ICF Polska.

Zapraszam Cię na BEZPŁATNĄ sesję coachingową w Twoim biurze lub wybranej przez Ciebie lokalizacji, podczas której porozmawiamy o tym, co chcesz osiągnąć, jakie czekają Cię wyzwania oraz o tym, jak mogę Ci pomóc na Twojej drodze do sukcesu. Do zobaczenia!

Kontakt
Serdecznie zapraszam do kontaktu przez telefon, skype, maila.

biuro@KrzysztofSzumski.pl
http://KrzysztofSzumski.pl
kom 505 53 65 65


Obrazek
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Ogłoszenia

Dołącz do bloku Strategic Marketing – opartego na założeniach programu Diploma in Professional Marketing - poziom zaawansowany w certyfikacji londyńskiego The Chartered Institute of Marketing:

• Kraków
• Warszawa
• Trójmiasto

Rozwiń umiejętność strategicznego spojrzenia na działania marketingowe, odkryj nowe możliwości, przełóż strategię na decyzję operacyjne w Twojej firmie, a w rezultacie zdobądź międzynarodowe kwalifikacje CIM.

Więcej info: https://questus.pl/cim/diploma/

Zapraszamy.
Justyna Misiewicz

Justyna Misiewicz Koordynator ds.
szkoleń

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI METODYKĄ PRINCE2®

PRINCE2(R) Foundation – 2690 zł brutto! – z egzaminem!
Nadchodzące terminy szkoleń:
08-10.04.2015
22-24.04.2015
06-08.05.2015

Na szkolenie w terminie 08-10.04.2015 obowiązuje dodatkowy rabat w wysokości 250 zł.

PRINCE2(R) Practitioner – 2390 zł brutto! – z egzaminem!
Nadchodzące terminy szkoleń:
27-28.04.2015
25-26.05.2015

Na szkolenie w terminie 25-26.05.2015 obowiązuje dodatkowy rabat w wysokości 250 zł.

Zadzwoń i dowiedz się więcej:
Justyna Misiewicz
+48 502-190-263
justyna.misiewicz@akn.pl
http://prince2.akn.pl

PRINCE2 jest zarejestrowanym znakiem handlowym AXELOS Limited.
Marlena S.

Marlena S. Kierownik ds.
Sprzedaży, 360 Smart
Business Consulting
Sp...

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie,

tym razem po ogromnym sukcesie naszego pierwszego autorskiego wydarzenia „Efektywne Przywództwo” mam okazję zaprosić Państwa na kolejną konferencję poświęconą aspektowi efektywności w biznesie, a dokładniej sprzedaży.

Obrazek

"Kluczowe umiejętności efektywnej sprzedaży" WARSZAWA Airport Hotel Okęcie 15 maja 2015
Podczas wydarzenia wystąpi jeden z najbardziej cenionych autorytetów brytyjskich w dziedzinie sprzedaży i motywacji – RICHARD DENNY.
W czasie wykładu Richard Denny zaprezentuje odmienne od dotychczas stosowanych techniki komunikowania się z potencjalnymi i obecnymi klientami. Wyjaśni, co zrobić, aby zyskać ich lojalność i jak zmienić klientów w ambasadorów firmy. Wytłumaczy też, czym charakteryzuje się doskonała obsługa klientów i co zrobić, aby zyskać ich uznanie.

Obrazek

Oprócz niego na chwilę obecną znani są również inni cenieni prelegenci: Marcin MAJ, Marcin ROGOWSKI, Dariusz PUZYRKIEWICZ.
Musisz być z nami!

W celu uzyskania:
- RABATU na ceny biletów,
- dodatkowych informacji-aktualnych cen, opcji partnerstwa (konferencja jest doskonałą okazją na zareklamowanie swojej firmy w dowolnej formie: stoisko, insert, roll upy itp.-spodziewamy się około 1000 osób)
zapraszam do kontaktu ze mną:
e-mail: marlena.szumiata@360sbc.pl
telefon: 662 007 774

Zapraszam również na nasze kolejne wydarzenie, tym razem motywacyjne:
PEŁNA MOC MOŻLIWOŚCI Jacek Walkiewicz 19.06.2015
W tym roku to wyjątkowe seminarium szkoleniowe, z udziałem najciekawszych i najwybitniejszych polskich ekspertów motywacji oraz ludzi sukcesu, odbędzie się 19 czerwca w WARSZAWIE w Airport Hotel Okęcie.
Bez wątpienia będzie to jedno najważniejszych, najbardziej wartościowych i energetycznych wydarzeń tego roku!
W tegorocznej edycji ilość miejsc jest ograniczona!
PEŁNA MOC MOŻLIWOŚCI to wiedza, inspiracja oraz energia do działania a także przestrzeń do poznania wspaniałych ludzi!
Oprócz Jacka Walkiewicza na chwilę obecną znani są również inni prelegenci:
Tomasz KAMMEL
Rafał ŻAK
Kamila ROWIŃSKA

Łukasz KRASOŃ

Obrazek
Krzysiek Jamry

Krzysiek Jamry desk officer,
Profittrader

Temat: Ogłoszenia

Witaj,
Robert właśnie opublikował najnowszą Analizę Rynkową.
Zapraszam Cię do jej obejrzenia. Zdradzę tylko tyle, że ten tydzień będzie wyjątkowy.
W piątek mamy publikację jednych z najważniejszych danych makro z amerykańskiego Rynku Pracy a jednocześnie w większości krajów rynki giełdowe będą zamknięte :)



Sprawdź co przyniesie nowy tydzień. Zobacz, gdzie może być najwięcej okazji inwestycyjnych.

Zobacz co może się dziać na takich instrumentach jak: EURUSD, GBPUSD, DAX, USDPLN i EURGBP.



Analizę możesz zobaczyć pod tym linkiem:

http://robertsmug.pl/analizatygodniowa

Pozdrawiam
Krzysiek
Elżbieta N.

Elżbieta N. www.bhpjezierski.pl
, stażystka Grupa
Jezierski Tomasz
Je...

Temat: Ogłoszenia

http://www.bhpjezierski.pl
Serdecznie zapraszamy do współpracy. W ramach pełnej obsługi firmy oferujemy m.in.:
szkolenia wstępne i okresowe BHP,
prowadzenie kompleksowych i problemowych kontroli stanu BHP,
audyty stanu BHP,
sporządzanie okresowych analiz stanu BHP,
udział w ocenie ryzyka zawodowego,
pomoc w opracowywaniu instrukcji ogólnych BHP i stanowiskowych,
doradztwo w zakresie obowiązujących przepisów prawa pracy w odniesieniu do BHP,
udział w dochodzeniach powypadkowych,
prowadzeniu wymaganych przepisami prawa pracy rejestrów w zakresie BHP,
doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne,
szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej, Obsługujemy firmy w zakresie zabezpieczenia przeciwpożarowego (PPOŻ). Oferujemy wsparcie przygotowania i wdrożenia planów ochrony budynków i zakładów pracy.
Pomagamy dobrać najlepsze rozwiązania do potrzeb naszych klientów.
http://www.bhpjezierski.pl
Tadeusz Orlenko

Tadeusz Orlenko Ludzie są zazwyczaj
pokonanymi przez
samych siebie.

Temat: Ogłoszenia

"Świat zaczął się od paru Ludzi i wystarczy paru by go zmieniać"

A ja zarekomenduję grzecznościowo Panią Beatę Gołembiowską Nawrocką, która przed Świętami napisała do mnie:
"Witam Panie Tadeuszu - Wesołych Świąt! Przepraszam , że zawracam głowę, ale byłabym bardzo, bardzo wdzięczna, gdyby Pan mógł zagłosować na moją książkę Malowanki na szkle - w grupie powieść obyczajowa - i zachęcił też innych do głosowania. Wiem, że idealnie byłoby, gdyby glosowali na nią moi czytelnicy, ale myślę że lektura recenzji da jakieś wyobrażenie, a zwycięstwo w konkursie otworzy mi drogę do "rozpoznawalności" i dzięki temu będę mogła dotrzeć do szerszego grona czytelników. Malowanki na szkle zwyciężyły w I turze konkursu, a teraz czeka moja powieść II etap. Z góry bardzo, bardzo dziękuję.
http://beatagolembiowska.studiobim.ca/index.php
Beata Gołembiowska - pisarka"


Obrazek
Co prawda spotkanie odbyło się wczoraj, ale głosować można w dalszym ciągu - Zachęcam.

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Jacek Manecki

Jacek Manecki Key Account Manager,
FS Group

Temat: Ogłoszenia

Konferencja "Kluczowe umiejętności efektywnej sprzedaży"


Obrazek


Niekwestionowany brytyjski autorytet w dziedzinie sprzedaży i motywacji - RICHARD DENNY, wystąpi podczas najbliższej konferencji 15.05.2015 r.

Poprzez wykorzystanie profesjonalnych umiejętności sprzedaży, prelegent zaprezentuje sposoby uzyskiwania wyższych poziomów sprzedaży oraz podwyższania wskaźnika realizowanych transakcji.
Jego bestsellerowe książki sprzedawane są w 46 krajach i przetłumaczone zostały na 26 języków. Książka „Motywowanie do zwycięstwa" stała się lekturą obowiązkową każdego profesjonalnego sprzedawcy i najprawdopodobniej jest najlepiej sprzedającą się pozycją o tej tematyce.

Dlaczego warto?
Richard Denny pokaże, pod jakim względem jego praktyczne brytyjskie podejście do sprzedaży jest najlepsze na świecie oraz dlaczego jego proste metody za każdym razem przynoszą sukces.
Uczestnicy konferencji dowiedzą się, jak wykorzystywać nowe możliwości dostępne na dzisiejszym, szybko zmieniającym się rynku.

W czasie wykładu Richard Denny zaprezentuje odmienne od dotychczas stosowanych techniki komunikowania się z potencjalnymi i obecnymi klientami. Wyjaśni, co zrobić, aby zyskać ich lojalność i jak zmienić klientów w ambasadorów firmy.

Wytłumaczy też, czym charakteryzuje się doskonała obsługa klientów i co zrobić, aby zyskać ich uznanie.
Według Richarda główną przyczyną niepowodzeń w biznesie, czy sprzedaży jest brak strategii. Sama strategia jednak nie wystarczy. Musimy pamiętać, aby była dostosowana do warunków rynkowych i zastosowana we właściwym czasie. Opierając się na swoim wieloletnim doświadczeniu brytyjski ekspert opowie, w jaki sposób rozwijać firmę w trudnych czasach i wykorzystywać możliwości wynikające z niekorzystnej koniunktury.

Na jednej scenie wystąpią również: Mateusz GRZESIAK, Marcin MAJ, Paweł TKACZYK, Jaga FORD, Marcin ROGOWSKI, Dariusz PUZYRKIEWICZ

Więcej o prelegencie:
Richard Denny stworzył odnoszącą sukcesy hurtownię żywności. Zorganizował i poprowadził pierwszy bunt rolników w Wielkiej Brytanii. Następnie prowadził szeroki handel na Bliskim Wschodzie przeróżnymi produktami, m.in. stalą, cementem, jugosłowiańską jagnięciną, sprzętem elektronicznym. Z uwagi na zdobyte doświadczenie, zapraszany jest do wielu miejsc jako prelegent oraz doradca. Doprowadziło to do utworzenia Richard Denny Group, która uznawana jest obecnie za wiodący podmiot w szkoleniach biznesowych w zakresie sprzedaży, kierowania i zarządzania, obsługi klientów oraz rozwoju działalności.
Jest on założycielem British Professional Sales Diploma i the British Leadership & Management Diploma.
Jego klienci to m.in: HSBC , KPMG, TNT, Sara Lee, BBC, Natiowide, ABB, British Teleccom.
Autor bestsellerowych książek:
Motywowanie do zwycięstwa (Selling to Win),
Succeed for Yourself,
Motivational Management,
Speak for Yourself,
Communicate to Win
Opracował ponad 30 szkoleniowych filmów video.
Jest autorem i prezenterem 3 albumów audio.
Niekwestionowany autorytet w dziedzinie sprzedaży i motywacji.

Gdzie: Hotel AIRPORT OKĘCIE, 17 stycznia 24, Warszawa
Kiedy: 15-05-2015, godz. 08:00
Weź udział
Więcej informacji na stronie: http://efektywnasprzedaz.evenea.pl?source=zaproszenie
Więcej informacji: http://efektywna-sprzedaz.pl

Do zobaczenia!


W razie pytań służymy pomocą:
Dominika Tamulis
d.tamulis@360sbc.pl
666 555 553
Karolina Matysiak
karolina.matysiak@360sbc.pl
602 500 877

Pozdrawiamy serdecznie
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy Państwa do bezpłatnego udziału w kolejnej edycji konferencji:

Business Intelligence w instytucjach bankowych i ubezpieczeniowych

13 maja 2015 w Warszawie.

Już po raz szósty spotykamy się na konferencji Business Intelligence, by poprzez wymianę doświadczeń i wysłuchanie najnowszych case studies znaleźć najlepsze metody wydobywania informacji z gromadzonych danych oraz wykorzystania jej w procesach podejmowania decyzji biznesowych.

Najważniejszymi założeniami tegorocznego spotkania jest dyskusja na temat technicznych i biznesowych aspektów integracji danych oraz praktycznych aspektów wdrażania i korzystania z narzędzi i technik BI przez pracowników instytucji finansowych.

Szczegółowe informacje: http://successpoint.pl/BI-w-finansach#

Konferencja poruszy wiele istotnych tematów z zakresu Business intelligence m.in.:

- BI - problemy wdrożeń a korzyści
- infrastruktura analityczna – narzędzia do zaawansowanej analityki (OLAP, analizy Ad-hoc, Data Mining - eksploracja danych, planowanie strategiczne i operacyjne, dystrybucja informacji, raportów i analiz)
- integracja z innymi systemami
- gromadzenie i integracja danych - hurtownie danych
- zarządzanie danymi i ich jakością
- BIG DATA – nowe możliwości analizy danych
- Performance Management - analiza i wydajność finansowa (planowanie, prognozowanie, budżetowanie)
- dobre praktyki wdrożeniowe

Program konferencji kierujemy do:

- kadry podejmującej decyzje strategiczne w firmie
- dyrektorów finansowych
- menadżerów Business Intelligence
- dyrektorów i kierowników IT
- kierowników projektów
- architektów i specjalistów, administratorów hurtowni danych
- architektów aplikacji
- osób odpowiedzialnych za rozwój firmy

Rejestracja: http://successpoint.pl/BI-w-finansach#zarejestruj-się

Czego można się spodziewać?

Atrakcyjne wykłady, najnowsze case studies, ciekawe dyskusje, wymiana doświadczeń z wybitnymi ekspertami oraz słodki poczęstunek.
To wszystko dostępne właśnie u nas! Serdecznie zapraszamy.

Kontakt:

Karolina Hołyńska
Asystentka ds. organizacji konferencji
tel. +48 720 911 821
karolina.holynska@successpoint.pl
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Ogłoszenia

To już ostatni moment, aby dołączyć do prestiżowego programu Diploma in Professional Marketing - 36 edycja startuje 15 maja w Warszawie.

To program oparty o solidne, brytyjskie fundamenty realizowany w oparciu o licencję The Chartered Institute of Marketing, czyli największą na świecie instytucję zrzeszającą profesjonalnych marketerów.

Program składa się z czterech bloków tematycznych:
Strategic Marketing, Mastering Metrics, Digital Strategy, Driving Innovation

Możesz uczestniczyć jedynie w wybranym bloku tematycznym i uzyskać międzynarodowy certyfikat Award.

Program oferuje interdyscyplinarny charakter, oparty jest na międzynarodowych standardach działania oraz obejmuje praktyczny wymiar zajęć.

Zachęcam do zapoznania się z krótkim materiałem informacyjnym odnośnie 36 edycji programu, która startuje 15 maja w Warszawie: https://questus.pl/wp-content/uploads/Program-DM-dm-36-Warszawa-materia%C5%82-skr%C3%B3cony.pdf?protected=checked

Więcej informacji znajduje się również na naszej stronie: https://questus.pl/cim/diploma/

Zapraszam,
Agata Stasiak
astasiak@questus.pl
tel. 601-052-704

Adam Kleczewski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Wojciech Korsak

Wojciech Korsak właściciel - trener
- consultant,
Explorer-Consulting

Temat: Ogłoszenia

płodzenie książki zakończone :)
w maju powinna być dostępna na półkach :)


Obrazek


trochę o tym, trochę o tamtym :)
Michał K.

Michał K. konsultacje z social
media, szkolenia z
marketingu online

Temat: Ogłoszenia

Dowiedz się jak wygrać (prawie) każdy przetarg

http://www.global.waw.pl/jak-wygrac-przetarg/

Poznaj:
- warunki udziału w postępowaniu oraz ocenę ich spełniania
- kryteria oceny ofert
- zasady udzielania zamówień
- procedury wyboru najkorzystniejszej oferty

Tym razem odpoczywamy od betonu i spotykamy się w bardzo malowniczych miejscach:
23-24.05 Hotel Jabłoń • Lake Resort​, Pisz
13-14.06 Hotel Liptakowka***​, Białka Tatrzańska
Anna  Leśnikowska-Jaro s

Anna
Leśnikowska-Jaro
s
Psycholog, Trener
Biznesu dla firm
produkcyjnych, HR
Kons...

Temat: Ogłoszenia

"Koń lustrem Twoich emocji"

Serdecznie zapraszam na doświadczenie nowej formy szkoleń rozwijających przywództwo, inteligencję emocjonalną, świadomość kim jestem. Dla Ciebie, dla managerów, których wspierasz. A wszystko w otoczeniu pięknych krajobrazów Parku Bolimowskiego :)

Szersze informacje znajdują się pod linkiem: https://www.facebook.com/events/876588262400846/

Zajęcia prowadzi Małgorzata Prus - właścicielka Domu pod kasztanami, absolwentka AWF w Warszawie posiada doświadczenie w dziedzinie psychologii ludzi i zwierząt. Od 25 lat obcuje z końmi żyjąc z nimi w jednym gospodarstwie.
Zawodowo uczy ludzi jazdy konnej i przygotowuje konie do pracy z ludźmi. Własne doświadczenie i wiedzę pogłębia uczestnicząc w wielu warsztatach dotyczących komunikacji z ludźmi i komunikacji z końmi.

Inwestycja 190 zł, w cenie warsztat i obiad.
Możliwość otrzymania faktury
Termin: sobota 9 maja 2015 roku,
godz. 10-18 i wieczorne ognisko

Zapisy w łódzkim Klubie Trenerów Zarządzania MARIK do 30.04.
Prosimy o potwierdzenie obecności mailowo lodzki@matrik.pl lub telefonicznie 506 109 861 Agata Rygielska do dnia 30.04.2015 r. w odpowiedzi będziemy kontaktować się z Państwem osobiście, aby potwierdzić zgłoszenie i poinformować o sposobie płatności.

Serdecznie zapraszam
Anna Leśnikowska-Jaros
Koordynatorka Łódzkiego Klubu Trenerów Zarządzania MATRIK
oraz
właścicielka gabinetu psychologicznego Pomocne Chwile
http://pomocnechwile.pl
https://www.facebook.com/pomocnechwile?notif_t=page_new...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Kamil Romel-Sambor

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Następna dyskusja:

Ogłoszenia




Wyślij zaproszenie do