Sławomir Ś.

Sławomir Ś. Plant Manager,
Certified Master
Black Belt in Six
Sigma a...

Temat: system ISO 9001 w organizacjach typu service - literatura

Witam,
Chialbym Was poprosic o jaies materialy referencyjne, moze ksiazki, ktore traktuja o wdrazaniu norm ISO w organizacjach nieprodukcyjnych tj. np. typu service.
nie chodzi mi przy tym o calkowite kompendium jak to robic od A do Z a jedynie te, ktore przestawiaja myslenie na wlasciwe tory, ukierunkowuja (high level view).
Mam nadzieje ze macie swoje ulubione.

dziekuje z gory
Marek Piotrowski

Marek Piotrowski Właściciel, Petersen
Consulting

Temat: system ISO 9001 w organizacjach typu service - literatura

Trzeba wziąć pod uwagę, że usługi są bardzo różne, bardzo odmienne i wymagają za każdym razem bardzo specyficznego podejścia. Jak porównasz szpital, firmę budowlaną, firmę ochroniarską, uczelnię, policję czy wodociągi miejskie nie zauważysz zapewne w ich procesach wielu podobieństw. Tak więc nie spodziewałbym się jakiejś "scentralizowanej" wiedzy na ten temat.
Sławomir Ś.

Sławomir Ś. Plant Manager,
Certified Master
Black Belt in Six
Sigma a...

Temat: system ISO 9001 w organizacjach typu service - literatura

interesuje mnie ogolnie proces uslugowy => nieprodukcyjny =>transakcyjny, dlatego pisalem high level view, aby nie wchodzic w konkretne obszary, ktore wymieniles ponizej, choc moze byc rowniez np. serwis naprawczy (czegokolwiek).
dzieki
Marek Piotrowski

Marek Piotrowski Właściciel, Petersen
Consulting

Temat: system ISO 9001 w organizacjach typu service - literatura

Podejrzewam, że high level view może wyglądać podobnie do produkcyjnych (bo zarządzanie organizacją to zawsze jednak zarządzanie organizacją), ale może się mylę. Moje ukierunkowanie to jednak produkcja, więc najlepiej gdy nie będę się dalej mądrzył :)



Wyślij zaproszenie do