Tomek
Srokosz
Student, Akademia
Ekonomiczna im.
Karola Adamieckiego
w K...
Temat: zakup pomocy dydaktycznych do szkół a art. 29 uPzp
Zawsze mam problem z opisem przedmiotu zamówienia w zakresie zakupu pomocy dydaktycznych.Wartościowo przetarg nie jest drogi ale liczba różnych drobnych rzeczy jest ogromna od ekierki po laptop.
W związku z tym mam sporo pytań:
- Czy zamawiający może wskazać konkretne książki (konkretnych autorów), które chce zakupić?
-Czy zamawiający może wskazać zapis np.: ,,zestaw terapeuty" i opisać co powinien zawierać?
Jednym słowem jak opisać tak różnorodny przedmiot (ok. 2 tys. pozycji) by nie narazić się z jedne strony na nierówne traktowanie a z drugiej strony na niezachowanie konkurencyjności.
Gdzie jest granica pomiędzy ,,uzasadnionymi potrzebami Zamawiającego" a nie zachowaniem uczciwej konkurencji?
Jak do tego podchodzicie, jak to zrobić?
dziękuję