Ewa Ł.

Ewa Ł. Psycholog/Doradca
zawodowy

Temat: Coaching Polska zaprasza na szkolenia

Witam ciepło!
Wszystkich zainteresowanych tematyką coachingu w zarządzaniu zapraszam na szkolenie organizowane przez firmę Coaching Polska.

Oferta szkolenia "Coaching w zarządzaniu":

Rozwój to nieodzowna cecha nowoczesnej organizacji funkcjonującej w nieustannie zmieniającym się otoczeniu. W takich warunkach jednym z głównych wyzwań stojących przed menedżerem staje się wspieranie w rozwoju swoich pracowników i całej organizacji, a także zadbanie o własny rozwój. Coaching dostarcza menedżerom niezbędnych narzędzi, by mogli wywiązać się z tego niełatwego zadania.
Zapraszamy Państwa na dwudniowe warsztaty z doświadczonym menedżerem i coachem. Będą Państwo mieli okazję odnaleźć rolę coachingu we własnej pracy menedżerskiej oraz kulturze Państwa organizacji, a także rozwinąć kompetencje niezbędne do wspierania rozwoju swoich pracowników, zespołu i całej firmy.
Celem warsztatów jest skłonienie Uczestników do refleksji nad znaczeniem rozwoju dla ich organizacji oraz praktyki menedżerskiej, a także dostarczenie podstawowych narzędzi coachingowych wzbogacających warsztat menedżera.

Korzyści dla Uczestników warsztatów
1.Poszerzenie świadomość znaczenia rozwoju dla współczesnej organizacji
2. Poszerzenie świadomość roli menedżera we wspieraniu rozwoju
3. Nabycie umiejętności zarządzania poprzez wspieranie rozwoju osób, zespołów i organizacji
4. Nabycie umiejętności wykorzystania w praktyce podstawowych narzędzi coachingowych

Program warsztatów
Dzień I
I.Wyzwania stojące przed menedżerem
II.Rozwój jako jedno z kluczowych zagadnień w zarządzaniu III.Coaching jako wsparcie rozwoju osób i organizacji
IV.Rola coachingu w zarządzaniu
V.Menedżer jako coach
VI.Przekonania, wartości, tożsamość
VII.Kontrakt na coaching
VIII.Postawa coacha

Dzień II
I.Narzędzia coachingowe w zarządzaniu
1.Wyznaczanie celu
2.Wyznaczanie drogi do celu
3.Przezwyciężanie ograniczeń
4.Identyfikowanie zasobów
5.Budowanie dostępu do zasobów
6.Doskonalenie umiejętności
7.Rozwiązywanie konfliktów
8.Wspieranie kreatywności
II.Podsumowanie – praktyczne możliwość wdrożenia coachingu do codziennej praktyki menedżerskiej Uczestników warsztatów

Metodologia
Warsztaty zostały opracowane oraz będą realizowane w oparciu o teorię zarządzania wg Petera F. Druckera oraz koncepcję coachingu w nurcie Neurolingwistycznego Programowania. Podczas zajęć prowadzący będzie proponował Uczestnikom dyskusję zogniskowaną, ćwiczenia praktyczne, symulacje zadań menedżerskich, studium przypadku oraz elementy wykładu.

Informacje organizacyjne:
Temat szkolenia: Coaching w zarządzaniu
Warsztat poprowadzi: Bartłomiej Filipek
Organizator: Coaching Polska – http://coachingpolska.pl
Miejsce: Warszawa – Centrum
Termin: 06-07 października 2008r.; godz.: 10:00 -18:00
Inwestycja: 1280zł przy wpłacie do 22.09.2008. Potem: 1480zł
Zgłoszenia prosimy przesyłać do 29.09.2008 na adres:
szkolenia@coachingpolska.pl
W tytule wiadomości, prosimy wpisać temat szkolenia.Ewa Ł. edytował(a) ten post dnia 01.09.08 o godzinie 08:52
Ewa Ł.

Ewa Ł. Psycholog/Doradca
zawodowy

Temat: Coaching Polska zaprasza na szkolenia

Coaching worthwhile plan
Życie polega na wyborach i teraz również masz wybór. Możesz spędzić kilka wyjątkowych godzin, po to, aby zrozumieć, że możesz realizować własne wyjątkowe cele osobiste i zawodowe…i je zaplanować.

Możesz również spędzić ten czas siedząc w domu, na uczelni albo na spacerze w gronie znajomych…możesz również podczas tych wyjątkowych godzin spędzić czas z ludźmi, którzy są zainteresowani odkryciem skutecznych strategii w dziedzinie do której ma na razie dostęp tylko biznes…możesz…doświadczyć „Coaching worthwhile plan” czyli „Podejścia wartego zachodu”.

Jeśli chcesz, po prostu przyjdź i poznaj podstawy „podejścia wartego zachodu” … Rozwijasz się … idziesz do przodu … 04 lipca zrób wielki krok.
Acha, przy okazji spotkasz na swojej drodze wiedzę, umiejętności, postawę oraz Wyjątkowego Coacha, Trenera, który w wieku 27 lat stał się odpowiedzialnym za rozwój Menedżerów oraz Dyrektorów jednej z największych korporacji na świecie.

Program:

1. Idea coachingu:

• Co to jest coaching?
(a) Źródła czyli skąd płynie to podejście?
(b) Z jakiego powodu jest tak wyjątkowo popularny w biznesie?
(c) Z jakiego powodu jedni osiągają cele i idą za nimi ludzie, a za innymi nie?
(d) Zasoby czyli na pewno wiesz, jaki potencjał w Tobie drzemie?

• Kiedy stosujesz coaching?

(a) Dojrzałość światopoglądowa, intelektualna, emocjonalna a praca w coachingu
(b) „Sympatyczni” a „niesympatyczni” – relacja coachingowa

• Myślenie procesowe a myślenie zdarzeniowe.

• Myślenie lateralne a wertykalne w coachingu.

2. Atrybucje poza kontekst czyli rola coachingu w odkrywaniu nowych lądów:

• Czego Jesteś uczony/ uczona przez społeczeństwo w którym żyjesz, a czego Ty Jesteś w stanie nauczyć społeczeństwo?

3. Użyteczność coachingu w planowaniu własnych celów życiowych:

• Motywacja a łatwość w realizacji tego, co zakładasz.

4. Pytania jako główne narzędzie coachingu.

5. Stawianie celów „worthwhile”.

6. Sukces a dobrostan czyli finał Ligi Mistrzów, konkursu Piękności, nagrody Nobla czy tego, co „przyniesie los”.

Informacje organizacyjne:
Temat szkolenia: Coaching worthwhile plan
Organizator: Coaching Polska – http://coachingpolska.pl
Warsztat poprowadzi: Grzegorz Radłowski
Miejsce: Warszawa - Centrum
Inwestycja: 979zł
Data: 04.07.2008.
Godzina: 10:00 - 18:00
Uwaga - Ze względu na charakter szkolenia, liczba miejsc jest ograniczona.

Zgłoszenia prosimy przesyłać do 02 lipca 2008 na adres:
szkolenia@coachingpolska.pl
W tytule wiadomości, prosimy wpisać temat szkolenia.Ewa Łupińska edytował(a) ten post dnia 19.06.08 o godzinie 10:21
Ewa Ł.

Ewa Ł. Psycholog/Doradca
zawodowy

Temat: Coaching Polska zaprasza na szkolenia

Zapraszam serdecznie na szkolenie: "Coaching jako narzędzie budowania zespołu".

Zastanawiasz się, co w szczególności decyduje o sukcesie zespołu w biznesie. Przychodzą Ci do głowy zapewne kompetencje… co jeszcze? Kompetencje…co jeszcze? Kompetencje.
Jakiego rodzaju kompetencji wymagałbyś/ wymagałabyś od swojego zespołu marzeń a jakiego rodzaju kompetencji wymagasz od zespołu, z którym teraz pracujesz? Po czym konkretnie poznasz, że kandydat/ka posiada te kompetencje?
Kompetencje twarde takie jak: odpowiednie studia, kursy, szkolenia, znajomość języków obcych są oczywiste. Natomiast tzw. kompetencje miękkie związane z postawą w środowisku zawodowym…co z nimi? Jak rozpoznawać i badać u pracowników te kompetencje.
Najlepiej byłoby, gdybyś miał/a NOWY wewnętrzny radar, który pozwoli prześwietlać profil kandydata np. na załączonym zdjęciu jak na RTG widać „ZMOTYWOWANY” a ten „WYJĄTKOWY”.

Teraz pytanie kluczowe: Jak rozpoznać te kompetencje, czy brać je pod uwagę od początku procesu rekrutacji?
Czy może w trakcie a przecież rekrutacja kosztuje: Twój indywidualny cenny czas czyli ogłoszenia prasowe oraz internetowe, Assesment Centre itd.
Będąc zainteresowany/a budowaniem swojego zespołu poprzez profilowanie na podstawie kompetencji miękkich, dajesz sobie szansę na podnoszenie wyników oraz zbudowanie kultury Twojego Departamentu, Twojej Firmy na podstawie wysokich standardów biznesowych.

Ta wiedza jest wiedzą tajemną o ile jej nie znasz, więc kiedy po 2ch dniach szkolenia masz gotowe:
system rekrutacji poprzez narzędzia coachingowe, który pozwala rekrutować ludzi o pożądanej przez Ciebie postawie biznesowej;
program wdrożenia poprzez narzędzia coachingowe dla Twojego zespołu;
wyjątkowe narzędzia ewaluacyjne dla zadań, które realizuje Twój zespół.

Program:

1. Identyfikacja potrzeb:
- Mój zespół dziś czyli identyfikacja zasobów ludzkich w mojej firmie;
- Mój zespół marzeń czyli identyfikacja potrzebnych zasobów.

2. Cechy, kompetencje, postawa – podobieństwa i różnice:
- Identyfikacja cech zastanych a pożądanych;
- Kompetencji zastanych a pożądanych;
- Postaw zastanych a pożądanych.

3. Diagnozowanie potencjału a rekrutacja i selekcja czyli rewolucja w myśleniu o postawach ludzkich w środowisku zawodowym:
- Wskaźniki diagnozy potencjału kandydatów;
- Mocne pytania czyli pytam tak, aby informacje z odpowiedniego folderu były dla mnie czytelne.

4. Interpretacja odpowiedzi a jej rola w diagnozie potencjału:
- Odpowiedzi kreowane a odpowiedzi dokonane;
- Odpowiedzi deklarowane, pożądane a rzeczywiste;
- Komunikat a podszewka komunikatu i jej wpływ na interpretację;
- Mapa cech, kompetencji, postaw – ćwiczenia z użyciem poznanych narzędzi.

5. Wypracowanie systemu rekrutacji poprzez narzędzia coachingowe o pożądanej postawie biznesowej:
- Aktywności związane z rekrutacją a ich skuteczność;
- System rekrutacji a praktyka rynkowa;
- Optymalny model dla Twojej firmy.

6. Program wdrożenia poprzez narzędzia coachingowe dla Twojego zespołu:
- Prowadzenie Pracownika a jego indywidualne predyspozycje;
- Optymalny program rozwoju Pracownika;
- Motywowanie kompetencyjne czyli użyteczne wykorzystanie informacji z procesu rekrutacji;
- Indywidualny program motywacyjny dla Twojego zespołu.

Informacje organizacyjne:
Trener: Grzegorz Radłowski
Organizator: Coaching Polska http://coachingpolska.pl
Termin: 17-18.07.2008.
Godzina: 10.00 - 18.00
Gdzie: Warszawa - Centrum
Inwestycja: Przy wpłacie do 03.07.2008 - 1260zł. Potem - 1460zł.

Ze względu na charakter szkolenia, liczba miejsc jest ograniczona.

Zgłoszenia prosimy przesyłać do 15.07.2008 na adres: szkolenia@coachingpolska.pl.
W tytule wiadomości, prosimy wpisać temat szkolenia.Ewa Łupińska edytował(a) ten post dnia 04.07.08 o godzinie 10:03
Ewa Ł.

Ewa Ł. Psycholog/Doradca
zawodowy

Temat: Coaching Polska zaprasza na szkolenia

Zapraszam na szkolenie: "Coaching jako narzędzie wsparcia sprzedaży".

Prowadzenie rozmów handlowych to chleb powszedni każdej organizacji, chcącej rozwijać się na rynku. Menedżerowie dążą do wypracowania optymalnego modelu efektywnej sprzedaży. Model ten ma za zadanie zwiększać prawdopodobieństwo skuteczności w pozyskiwaniu Klientów.
Proces sprzedaży wpływa na kilka różnych sfer funkcjonowania firmy jednocześnie – dotyczy rentowności, wzbogacania oraz pozyskiwania i utrzymywania nowych kontaktów biznesowych. Ktoś mógłby rzec, że nieważne jak sprzedajesz, ważne ile...
Podejście coachingowe w sprzedaży różni się znacznie od tej obiegowej opinii. Kładzie jednocześnie nacisk na obydwie strony medalu – sposób i efekt. Wykorzystanie technik coachingowych sprzyja utrzymywaniu pożądanych relacji, uwzględnianiu potrzeb i oczekiwań potencjalnych Klientów, po to, aby realizacja sprzedaży spełniła oczekiwanie obydwu stron.

Sprzedaż to nie tylko wymiana dóbr na poziomie dostosowania produktów oraz usług do oczekiwań i potrzeb Klientów. To przede wszystkim budowanie wyjątkowych relacji biznesowych, które pozwalają Klientowi być usatysfakcjonowanym z podjętej decyzji. Pozwalają one znaleźć stałe miejsce w pamięci Klienta, kiedy przypomina sobie pierwszą najlepszą trójkę swoich usługodawców. Czy chciałbyś się tam znaleźć?

Szkolenie „Coaching jako narzędzie wsparcia sprzedaży” skierowane jest do Osób, które na co dzień pracują w dziale sprzedaży.
Jeśli masz kontakt z Klientami, zajmujesz się profesjonalnie sprzedażą, chcesz pozyskiwać nowych Klientów oraz ponad przeciętnie trafiać do ich potrzeb, zapraszamy na szkolenie.

Program:

Dzień I
1. Rola coachingu w sprzedaży:
- Odkrycie ponadprzeciętnej postawy poprzez coaching – strategia;
- Wyznaczanie celów sprzedażowych a wsparcie;
- Dotarcie do zasobów Przedstawiciela osiąganie rezultatów w sprzedaży;
- Model DMD (“Deal Make Deal”);
- Wielka 10ka sales coachingu.
2. Mentoring, coaching, facylitacja:
- Co?, kiedy?, gdzie?, po co?, w jakim celu?;
- Cele a ich atrakcyjność w sprzedaży;
- Model internalizacji postawy Przedstawiciela;
- Sprzedaż jako podejście – etyka;
- Co robię? czyli jaki plan takie wykonanie.
3. Wprowadzenie do sprzedaży jako procesu pozyskiwania klientów:
- Sprzedaż jako wymiana dóbr, emocji, zachowań, postaw czyli czynniki merytoryczne a psychologiczne;
- Relacja sprzedaży – czy w każdej chwili, czy tylko od czasu do czasu?;
- Wsparcie sprzedaży czy przejmowanie odpowiedzialności za sprzedaż w organizacji – rola Menedżera.
4. Strukturalne oddziaływanie na proces sprzedaży w organizacji:
- Struktura sprzedaży a jej efektywność;
- Idealny zespół czy idealnie prowadzony coaching;
- Punkty nacisku a punkty newralgiczne w procesie sprzedaży – identyfikacja.

Dzień II
1. Narzędzia coachingowe jako bez kosztowy motywator Menedżerów oraz Przedstawicieli:
- Siatka motywatorów zespołu – identyfikacja i planowanie;
- Trójkąt zależności sprzedażowych – identyfikacja i planowanie;
- „Kropla rozwoju” Przedstawiciela;
- „Skydiver” - diagram sytuacji pożądanej w coachingu;
- Algorytm zachowań pożądanych a ich wzmacnianie – identyfikacja i planowanie.
2. Modele rozmów coachingowych:
- “Goal achievement”;
- Kiedy cele pracownika są zbieżne z celami organizacji – identyfikacja i rozwiązanie;
- Pytania w sales coachingu i ich rola w procesie sprzedaży;
- Aktywności a coaching czyli na co położyć nacisk i kiedy.
3. Proces zaangażowania w sprzedaży:
- Krzywa motywacji Przedstawiciela a oddziaływanie na poszczególnych etapach;
- Menedżer a zarządzanie przez sales coaching;
- Czym jest biznesowe podejście a czym coachingowe do sprzedaży?
4. Relacje z Klientami w długofalowym czasie a działania coachingowe Menedżera Zespołu (Customer Relationship Management):
- Docieranie do potrzeb klienta versus docieranie do potrzeb Przedstawiciela;
- Zaspokajanie potrzeb klienta merytorycznych a psychologicznych;
- Jak wspierać, jak kazać – podobieństwa i różnice i magia wyboru;
- Zwiększanie prawdopodobieństwa skuteczności poprzez coaching;
- Internalizacja działań sprzedażowych a ich wykonywanie;
- Indywidualny program rozwoju poprzez coaching dla Przedstawiciela.

Informacje organizacyjne:
Trener: Grzegorz Radłowski
Organizator: Coaching Polska http://coachingpolska.pl
Termin: 18-19.09.2008
Godzina: 10.00 – 18.00
Gdzie: Warszawa – Centrum
Inwestycja: Przy wpłacie do 04.09.2008 - 1270zł. Potem – 1470zł.

Ze względu na charakter szkolenia, liczba miejsc jest ograniczona.
Zgłoszenia prosimy przesyłać do 16.09.2008 na adres: szkolenia@coachingpolska.pl
W tytule wiadomości, prosimy wpisać temat szkolenia.Ewa Łupińska edytował(a) ten post dnia 08.07.08 o godzinie 15:26
Ewa Ł.

Ewa Ł. Psycholog/Doradca
zawodowy

Temat: Coaching Polska zaprasza na szkolenia

Zapraszam na szkolenie: "Zastosowanie coachingu w przywództwie".

Klasyczny model przywództwa definiowany jako zarządzanie oparte na delegowaniu poleceń i egzekwowaniu wykonania zadań coraz rzadziej sprawdza się w nowoczesnych firmach. Kim jest obecnie przywódca? Kto może się nim stać? Co powinien umieć? Co go czeka, kiedy już stanie się liderem? Znalezienie odpowiedzi na każde z tych pytań to pierwszy krok, jaki proponujemy Uczestnikom szkolenia, zanim zaprosimy ich do praktycznego treningu kompetencji przywódczych.

Przewodzenie zespołowi pracowników wymaga od lidera wiedzy i kompetencji z zakresu działalności danej organizacji. Jednocześnie przywództwo obejmuje umiejętne wykorzystanie odpowiednich metod i narzędzi, umożliwiających indywidualny rozwój każdego pracownika, danego zespołu, a w efekcie – całej firmy. Dopiero w pełni wykorzystany potencjał pracowników pozwala osiągnąć wymierny sukces organizacji. Wykorzystanie metody i narzędzi coachingowych w procesie przywództwa umożliwia kreowanie nowych przywódców, twórczo zaangażowanych w rozwój swojej firmy.

Proponowane dwudniowe szkolenie dostarcza wiedzy, praktycznych umiejętności, a przede wszystkim doświadczeń niezbędnych każdemu, kto bierze na siebie odpowiedzialność przywódcy. To również okazja dla liderów i menedżerów do doskonalenia się w swojej roli, poszerzania samoświadomości i czerpania świeżych inspiracji.

Szkolenie ma charakter warsztatowy – poza elementami interaktywnego wykładu i dyskusji zogniskowanych, proponujemy ćwiczenia indywidualne i w podgrupach, odgrywanie scenek, oraz analizy przypadków.

Program:

I Dzień
1.Przywódca:
- Co czyni człowieka liderem?;
- Co różni lidera od menedżera?;
- Cechy i postawa przywódcy;
- Role lidera.
2.Proces przewodzenia:
- Tożsamość lidera;
- Misja, cele, strategia, zadania;
- Odpowiedzialność.

II Dzień
1.Kompetencje przywódcze:
- Podejmowanie decyzji;
- Inspirowanie i motywowanie;
- Kształtowanie zachowań podwładnych;
- Arbitraż, mediacje i rozwiązywanie konfliktów;
- Skuteczna komunikacja z podwładnymi;
- Ułatwianie działania;
- Wspieranie rozwoju;
- Delegowanie odpowiedzialności.
2.Dziedzictwo – drogowskaz dla lidera.

Informacje organizacyjne:
Trener: Bartłomiej Filipek
Organizator: Coaching Polska http://coachingpolska.pl
Termin: 08-09.09.2008
Godziny: 10:00 - 18:00
Gdzie: Warszawa - Centrum
Inwestycja: Przy wpłacie do 25.08.08 - 1290zł. Potem – 1490zł

Ze względu na charakter szkolenia, liczba miejsc jest ograniczona.
Zgłoszenia prosimy przesyłać do 05.09.2008 na adres: szkolenia@coachingpolska.pl
W tytule wiadomości, prosimy wpisać temat szkolenia.



Wyślij zaproszenie do