Kamila J.

Kamila J. F&B Consulting Sp. z
o.o. Biuro Zarządu

Temat: BEZPŁATNE SZKOLENIA!!!

Bezpłatne spotkania dla przedsiębiorców!!!

Szanowni Państwo,
F&B Consulting kontynuuje cykl bezpłatnych spotkań dla przedsiębiorców, poświęconych Programowi Operacyjnemu Innowacyjna Gospodarka i Programowi Operacyjnemu Kapitał Ludzki.

Miejsce:
28.06 – 30.06.2011 - Warszawa
06.07 – 08.07.2011 - Gdańsk
13.07 – 15.07.2011 - Poznań
20.07 – 22.07.2011 - Łódź

Tematyką spotkania będą następujące zagadnienia:

Działanie 1.4 POIG Wspieranie projektów celowych
Działanie 6.1 POIG Paszport do eksportu
Działanie 8.2 POIG Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typy B2B
Działanie 8.1.1 POKL Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw

W programie między innymi:
Cele działań
Podmioty uprawnione do ubiegania się o dofinansowanie;
Projekty objęte dofinansowaniem;
Procedura aplikacyjna;
Kryteria oceny wniosków;
Pytania i odpowiedzi

Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie zgłoszenia chęci udziału w spotkaniach na adres email biuro@fbconsulting.com.pl lub pod numerem telefonu +48 58 739 51 12, 793 717 777.
Po zarejestrowaniu Państwa danych prześlemy zaproszenie potwierdzające udział w spotkaniu.

Ilość miejsc ograniczona!

Zapraszamy do udziału.
FB Consulting Sp. z o.o.

konto usunięte

Temat: BEZPŁATNE SZKOLENIA!!!

Szanowni Państwo,

Zapraszamy do wzięcia udziału w Projekcie „Kompetentni” - współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego – realizowanym przez Fundację „Fundusz Inicjatyw” (FFI) w Lublinie.
Celem projektu jest wsparcie szkoleniowe 200 przedsiębiorców/ich pracowników, z terenu woj. lubelskiego, podkarpackiego, świętokrzyskiego, mazowieckiego i łódzkiego.
Oferujemy bezpłatne szkolenia (dla przedsiębiorstw mogących skorzystać z pomocy de minimis).
Uczestnikami projektu są: przedsiębiorcy oraz ich wydelegowani pracownicy zatrudnieni na umowę o pracę, posiadający wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne.
Uczestnikom zapewniamy bezpłatne materiały szkoleniowe, pomocnicze oraz książki, przerwy kawowe i obiad, zakwaterowanie, zwrot kosztów dojazdu.
Najbliższe szkolenie:

Szkolenie: „Autoprezentacja i wystąpienia publiczne”

Termin: 19-21 września 2012 (środa, czwartek, piątek zajęcia od 9:00 do 16:00)
lub 21-23 września 2012 (piątek, zajęcia od 13:00 do 20:00, sobota, niedziela zajęcia od 9:00 do 16:00)

Miejsce szkoleń: Kielce

Ramowy program szkolenia:
1. Autoprezentacja i wystąpienia publiczne, czyli jak zrobić dobre wrażenie – wprowadzenie.
2. Taktyki autoprezentacyjne: najważniejsze elementy autoprezentacji - efekt pierwszego wrażenia, zasady kształtowania wrażenia.
3. Kształtowanie pożądanego wizerunku: cztery wymiary - wiarygodność, umiejętność wzbudzania sympatii, atrakcyjność interpersonalna i dominacja.
4. Konstruowanie efektywnych i efektownych prezentacji oraz wystąpień publicznych: kluczowe etapy i struktura (rozpoczęcie, rozwinięcie, zakończenie).
5. Zasady prezentowania siebie i tematu: dopasowywanie przekazu do odbiorców, skuteczne przekonywanie i perswazja, wpływanie na stany emocjonalne odbiorców, reguły wywierania wpływu.
6. Kontakt z odbiorcą – strategie pomocne w wystąpieniach publicznych: nawiązywanie kontaktu i uzyskanie przychylnego nastawienia u rozmówcy i publiki, skupianie i utrzymanie uwagi słuchaczy, pozawerbalne sposoby wzbudzania sympatii i pozyskiwania uwagi publiczności (mowa ciała, spójność przekazu).
7. Dress code: zasady właściwego doboru ubioru podczas wystąpień publicznych.
8. Stres i sposoby radzenia sobie ze stresem, tremą i zdenerwowaniem.
9. Techniki budowania pewności siebie.

Pozostałe dostępne szkolenia (każde 24 godziny dydaktyczne):
1. Zarządzanie personelem. (Kielce, 19-21 lub 21-23 września)
2. Asertywność/argumentowanie i obrona własnego zdania. (Warszawa, 24-26 lub 26- 28 października)
3.Doskonalenie umiejętności menadżerskich. (Warszawa, 24-26 lub 26-28 października)
4. Komunikacja i negocjacje. (Radom, 14-16 lub 16-18 listopada)
5. Motywowanie pracowników. (Lublin. 28-30 listopada lub 30 listopada – 2 grudnia)
6. Organizacja pracy własnej, projektowanie działań i przyjmowanie odpowiedzialności za wyniki. (Lublin, 30 listopada - 2 grudnia lub 5-7 grudnia)

Szczegółowe informacje nt wszystkich dostępnych szkoleń w ramach projektu, wstępne harmonogramy szkoleń oraz Wstępny Formularz Zgłoszeniowy dostępne są na stronie internetowej http://ffi.org.pl/kompetentni211/, pod numerem telefonu: 81 532 10 30, 532 10 32, 502 267 743 oraz w Biurze projektu przy ul. Narutowicza 57/4 (I piętro) w Lublinie od pon. do pt. w godz. 8 – 18.

Serdecznie zapraszamy, Zespół Projektu „Kompetentni”
Magdalena Pilch

Magdalena Pilch Specjalista ds.
organizacji szkoleń

Temat: BEZPŁATNE SZKOLENIA!!!

Szanowni Państwo,

Firma Training Spot zaprasza do bezpłatnego udziału w projekcie współfinansowanym ze środków unijnych: Śląska Szkoła Trenerów Biznesu.

Cel projektu: nabycie przez uczestników wiedzy i umiejętności trenerskich, potwierdzonych certyfikatem.

Uczestnicy otrzymują: profesjonalnie przeprowadzone szkolenie, materiały dydaktyczne, wyżywienie oraz ubezpieczenie NW.

Kadra: zajęcia prowadzone są przez najlepszych trenerów partnera projektu: firmy Brainstorm,w formie wykładowo-warsztatowej.

W programie m. in.:
– uczenie się osób dorosłych i dynamika grup szkoleniowych
– trening interpersonalny: komunikowanie się i autoprezentacja
– badanie potrzeb szkoleniowych
– metodyka prowadzenia szkolenia
– tworzenie modułu szkolenia
– konstruowanie warsztatów tematycznych
– zarządzanie procesem szkoleń i badanie efektywności szkoleń

Okres realizacji: 8 weekendowych zjazdów - łącznie 120h. Aktualny terminarz.

Wszystkich zainteresowanych serdecznie zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami: http://szkolatrenerow.trainingspot.pl

Temat: BEZPŁATNE SZKOLENIA!!!


Obrazek


BEZPŁATNE KONSULTACJE INDYWIDUALNE – czyli o aromacie CV przy kawie..

Proponujemy godzinne konsultacje w postaci informacji zwrotnej na temat Twojego CV.

• Jesteś absolwentem szkoły średniej, policealnej, studiów wyższych?
• Poszukujesz pracy?
• Planujesz zmienić prace?
• Jesteś ambitny?
• Poważnie myślisz o swojej karierze?
• Starasz się bezskutecznie o pierwszą pracę?
• Jesteś doświadczonym pracownikiem i marzysz o awansie?
• Chcesz się rozwijać na płaszczyźnie zawodowej i piąć się w górę?
• Szukasz obecnie wskazówek i technik, które pomogą Ci w skonstruowaniu skutecznego CV?

Jeżeli TAK, to te konsultacje są dla Ciebie. Zapraszamy serdecznie.

ZAŁOŻENIA
Zdecydowana większość CV jest nieskuteczna, a co za tym idzie, aplikujący nie są zapraszani na rozmowy kwalifikacyjne. Zmniejszają sobie w ten sposób prawdopodobieństwo znalezienia, czy zmiany pracy. Większość napisanych życiorysów krzyczy: ,,Natychmiast wrzuć mnie do kosza…!,, Ale czy tak musi być?
Kluczem do zwycięstwa CV, jest uświadomienie sobie od samego początku, że ta kartka papieru to ja. Jestem wyjątkowa/wyjątkowy i również życiorys powinien być wyjątkowy, bo mój. Wiele przyczyn nieefektywności życiorysu leży zarówno po stronie technicznej, jak i w samym podejściu do konstrukcji CV np. brak motywacji i entuzjazmu. Cv są często pisane na podstawie dostępnych schematów i zawierają mnóstwo dyskwalifikujących błędów. Są nudne i nieinteresujące. CV jest wówczas skuteczne , jeżeli jest zaprojektowane indywidualnie (uszyte na miarę).

Podczas konsultacji otrzymasz informację zwrotną, która pomoże zaprojektować Tobie Twoje indywidualne CV.

KORZYŚCI:
•Otrzymasz możliwość przeprowadzenia wstępnej autoanalizy swojego CV, na podstawie autorskiego pomysłu na Zwycięskie CV i List Motywacyjny łącznie z grafiką
•Dowiesz się jak zwiększyć atrakcyjność i wyjątkowość swojej aplikacji
•Indywidualne podejście do CV już na etapie wstępnych konsultacji, pozwoli na jeszcze skuteczniejsze uszycie CV na Twoją miarę

MARZEC 2013
Termin konsultacji: WROCŁAW 04.03.2013 (poniedziałek)
Termin konsultacji: KRAKÓW 05.03.2013 (wtorek)
Termin konsultacji: KRAKÓW 06.03.2013 (środa)
Termin konsultacji: TARNÓW 07.03.2013 (czwartek)
Termin konsultacji: POZNAŃ 08.03.2013 (piątek)

Termin konsultacji: LUBLIN 11.03.2013 (poniedziałek)
Termin konsultacji: BIAŁYSTOK 12.03.2013 (wtorek)
Termin konsultacji: WARSZAWA 13.03.2013 (środa)
Termin konsultacji: WARSZAWA 14.03.2013 (czwartek)
Termin konsultacji: WARSZAWA 15.03.2013 (piątek)

Termin konsultacji: WROCŁAW 18.03.2013 (poniedziałek)
Termin konsultacji: KRAKÓW 19.03.2013 (wtorek)
Termin konsultacji: KRAKÓW 20.03.2013 (środa)
Termin konsultacji: KATOWICE 21.03.2013 (czwartek) WIOSNA:)
Termin konsultacji: BIELSKO-BIAŁA 22.03.2013 (piątek)

Termin konsultacji: BYDGOSZCZ 25.03.2013 (poniedziałek)
Termin konsultacji: ŁÓDŹ 26.03.2013 (wtorek)
Termin konsultacji: GDAŃSK 27.03.2013 (środa)
Termin konsultacji: SZCZECIN 28.03.2013 (czwartek)
Termin konsultacji: TORUŃ 29.03.2013 (piątek)

INSTRUKCJA ZGŁOSZENIA
W celu zarezerwowania konkretnego terminu, prosimy o przesłanie wiadomości e-mail na adres cd@careerdesign.pl w treści wpisując:

• imię i nazwisko
• miasto i termin
• nr telefonu kontaktowego

Po otrzymaniu zgłoszenia, skontaktujemy się i ustalimy szczegóły konsultacji.

Careerdesign Agnieszka Kościuczyk
Projektant Kariery, wykładowca, trener
tel. 662-217-087
cd@careerdesign.pl
http://careerdesign.pl
Justyna Biernacka

Justyna Biernacka pośrednik pracy

Temat: BEZPŁATNE SZKOLENIA!!!

"Wielkopolska Akademia Sprzedaży" to cykl szkoleń poświęconych rozwojowi umiejętności sprzedażowych skierowany do osób z branży handlowej z woj. wielkopolskiego. Dzięki szkoleniu uczestnicy nabędą praktyczne umiejętności sprzedażowe z zakresu pozyskiwania klientów i budowania relacji, tworzenia ofert handlowych, metod prezentacji, obsługi klienta, technik sprzedaży, zarządzania czasem, automotywacji i radzenia sobie w sytuacjach trudnych
Projekt skierowany jest do osób, które są zainteresowane nabyciem umiejętności sprzedażowych, pozwalających im na zwiększenie zawodowej efektywności. Uczestnikami mogą być pracujące osoby dorosłe zatrudnione na podstawie umowy o pracę lub prowadzące własną działalność gospodarczą w branży handlowej, zamieszkałe lub uczące się w województwie wielkopolskim.
Chętnie udzielimy Państwu szczegółowych informacji.
Osoba do kontaktu:
Bartosz Kaczmarek
Specjalista ds. obsługi administracyjnej
tel. 509967014
e- mail bkaczmareki@brainstorm.biz.pl
oraz na stronie projektu
http://was.brainstorm.biz.pl/oprogramie/



Wyślij zaproszenie do