konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte.

Jak za pomocą kilku kroków zyskać podstawowe umiejętności i kompetencje trenera?

--->>>Zapisz się na stronach 9 Golden Group


Obrazek


Pracodawcy wymagają od nas coraz więcej, ciągle podnosimy swoje kwalifikacje, aby stać się jeszcze lepszymi w tym, co robimy na co dzień. Umiejętność prowadzenia grupy, asertywność i wrażliwość komunikacyjna, urastają nam do rangi kluczowych niemal w każdej profesji, jaką wykonujemy.

Jak może wyglądać Twoje życie, gdy podniesiesz kwalifikacje z zakresu umiejętności społecznych, gdy będziesz wiedział jak efektywnie poprowadzić negocjacje, jak lepiej się komunikować i jak być bardziej asertywnym w kontaktach z innymi.

Co będziesz mógł zmienić w swoim życiu i otoczeniu?

Na ile podniesie się Twoja wartość w oczach pracodawcy, jeśli zyskasz odpowiednie kwalifikacje z zakresu prowadzenia warsztatów i szkoleń, chociażby w podstawowym zakresie.

Zastanów się na spokojnie: prowadzisz szkolenia, traktujesz to jako dodatkowe źródło dochodu, rozwijasz się, podnosisz kwalifikacje, dostajesz awans – czy nie warto?

Zatem czego się nauczysz i co zyskasz przychodząc na szkolenie:
---> Poznasz, czym jest zawód trenera oraz istotę procesu prowadzenia szkoleń,
---> Zrozumiesz, czym są podstawowe metody pracy trenera,
Usłyszysz o podstawowych stylach uczenia się,
---> Będziesz wiedział, jak udzielać informacji zwrotnej,
---> Zobaczysz na własne oczy jak prowadzić dyskusję, warsztat, jak stosować lodołamacze, analizę przypadków i wiele innych przydatnych umiejętności,
---> Zapoznamy Cię z trudnymi sytuacjami w pracy trenera oraz ze specyficznym słownictwem trenerskim,
---> Doświadczysz istoty negocjacji,
---> Będziesz wiedział, czym jest asertywność i jak ją stosować w życiu codziennym,
---> Zwiększysz swoją pewność siebie,
---> Podniesiesz kwalifikacje i staniesz się bardziej atrakcyjny na rynku pracy,
---> Poznasz podstawowe zagadnienia z zakresu komunikacji,
---> Wreszcie będziesz przygotowany w podstawowym zakresie do prowadzania warsztatów i krótkich szkoleń.


Obrazek


Wyobraź sobie, że jesteś w sali szkoleniowej, słyszysz szmer rozmów, lecz w pewnej chwili wszystko ucichło. Widzisz go… Wyszedł na środek, pewnym krokiem stanął, uśmiechnął się i zaczął mówić. Wszyscy słuchają, jakby z jego ust płynęła najpiękniejsza muzyka. Twoja ciekawość narasta z każdą sekundą, tak jakbyś czytał najlepszą powieść w Twoim życiu. Siedzisz oczarowany, wręcz hipnotyzuję Cię aura tego wydarzenia. Co chwilę pada salwą gromkiego śmiechu. Emocje potęgują się, narastają i stają się coraz bardziej intensywne. Wszyscy patrzą na niego i zaczynają rozumieć, że uczestniczą w czymś wyjątkowym, niemal magicznym.

Tym kimś możesz być i TY!
--->>>Zapisz się na stronach 9 Golden Group

Z najwyższą przyjemnością przedstawiamy Ci szkolenie, które obudzi w Tobie potencjał godny najlepszych trenerów - Trener umiejętności społecznych.

Jeżeli:
---> chcesz podnieść swoje kwalifikacje,
---> szkolisz ludzi lub jesteś zainteresowany karierą trenera,
---> prowadzisz wystąpienia publiczne,
---> interesuje Cię praca społeczna,
---> przymierzasz się do kariery w sektorze publicznym,
---> pragniesz zostać politykiem, mówcą, osobą występującą publicznie
---> albo już jesteś jedną z tych osób... Jesteś we właściwym miejscu.

Podnieś swoje kompetencje, stań się bardziej atrakcyjny na rynku pracy. Podejmij decyzję już teraz!
--->>>Zapisz się na stronach 9 Golden Group

Program szkolenia:
Moduł 1 - Praca Trenera
WPROWADZENIE
---> Istota zawodu trenera oraz istota szkolenia;
---> Predyspozycje psychologiczne do pracy trenera, indywidualny styl pracy trenera;
---> Etyczne problemy w pracy trenera;
--->Etyczne problemy w pracy trenera;

METODY PRACY TRENERA
---> Cykl uczenia się, piramida uczenia się;
---> Zasady udzielania informacji zwrotnej;
---> Metody aktywizacji grupy;
---> Metody prowadzenia zajęć (kontrakt, lodołamacze, ćwiczenia, testy psychologiczne, wykład, prezentacja, odgrywanie ról, dyskusja, analiza przypadku, gry, symulacja);
---> Język trenera;

SYTUACJE TRUDNE W PRACY TRENERA
---> Typologia sytuacji trudnych w pracy trenera;
---> Metody radzenia sobie w sytuacjach trudnych.

Moduł 2 - Trener Umiejętności Społecznych
WPROWADZENIE
---> Umiejętności społeczne – wprowadzenie;

NEGOCJACJE
---> Istota negocjacji, podstawowe zasady negocjacji;
---> Typowe błędy w negocjacjach;
---> Etapy negocjacji oraz style negocjacji;
---> Wykorzystanie przestrzeni w negocjacjach;
---> Wybrane taktyki negocjacyjne;

ASERTYWNOŚĆ
---> Definicja asertywności;
---> Zachowanie asertywne, uległe oraz agresywne;
---> Asertywna odmowa;
---> Asertywne wyrażanie próśb i oczekiwań;
---> Właściwe przyjmowanie opinii innych ludzi;

KOMUNIKACJA
---> Wprowadzenie do komunikacji;
---> Komunikacja werbalna i niewerbalna;
---> Interpretacja komunikatów niewerbalnych;
---> Aktywne słuchanie;
---> Bariery w komunikacji.

Szkolenie jest certyfikowane.


Obrazek


Ten warsztat pozwoli Ci uzyskać szereg zasobów i kompetencji z zakresu umiejętności społecznych. Będziesz umiał zabrać głos, wypowiedzieć się publicznie, zwiększysz pewność siebie i zyskasz sporo dodatkowych umiejętności w zakresie komunikacji społecznej.

Podejmij decyzję:
Tak! Chcę zostać TRENEREM UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNEJ!

Zapisz się już teraz!
--->>>Zapisz się na stronach 9 Golden Group

Termin i miejsce:
Katowice, 26-27 lutego 2011, w sobotę i w niedzielę w godz. 10.00-18.00.
Dokładną informację o miejscu szkolenia otrzymasz e-mailowo na 5 dni przed szkoleniem.

Inwestycja:
Tylko teraz w przedpłacie do 19 lutego zapłacisz tylko 597 złotych, po tej dacie 747 złotych (w cenę wliczone jest szkolenie, materiały szkoleniowe, catering – napoje, drobne przekąski, słodycze). Skorzystaj już dziś.

Kto prowadzi:
Tomasz Pielichowski – trener, psycholog, ekonomista.
Jacek M.

Jacek M. Pomoge wprowadzic
produkty na teren
panstw arabskich
...

Temat: Szkolenia otwarte.

http://homocreatore.pl

01.03-02.03 Asertywność w działaniu
03.03-04.03 Wystąpienia publiczne
10.03-11.03 Trening menedżerski motywacja i zarządzanie zespołem
14.03-15.03 Zarządzanie sobą
14.03-15.03 Kreatywność w biznesie

więcej o szkoleniach , łap mnie
Magdalena  Furmanik-Kowalsk a

Magdalena
Furmanik-Kowalsk
a
niezależny krytyk
sztuki współczesnej

Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Szkolenia otwarte.


Obrazek

KREACJA SKUTECZNEJ REKLAMY - otwarte warsztaty biznesowe:

- czyli: najpierw MYŚLENIE, dopiero później "wymyślanie"

Tylko PRAKTYCZNIE! Poznaj i "przećwicz" proces tworzenia efektywnej reklamy. Zdobądź większą samodzielność i zwiększ skuteczność Twoich reklam. Oszczędzaj czas, pieniądze i sam twórz swoją reklamę lub lepiej koordynuj pracę agencji, z którą współpracujesz.

- dowiedz się i przećwicz:

* jak stworzyć reklamę, która sprzedaje produkt?
* brief kreatywny - zawartość i przykłady,
* co i jak obiecywać w reklamie?
* emocje czy rozum?
* poszczególne media - zalety i wady,
* big idea - jak powstają pomysły? Sesje kreatywne, szkice, wizualizacje,
* wizualizacja koncepcji – od szkicu do egzekucji: rysunki, storyboardy,
* skąd czerpać inspiracje? Produkt, sztuka, kultura, ulica, moodboard...
* słowo - copywriting,
* obraz - fotografia, ilustracja,
* kompozycja całości.

DLA KOGO TO SZKOLENIE?
* Pracownicy działów marketingu, reklamy i promocji.
* Przedsiębiorcy chcący zwiększyć efektywność komunikatu reklamowego swojej firmy.
* Osoby chcące dowiedzieć się jak planować i tworzyć skuteczną reklamę.

PROGRAM
NAJPIERW MYŚLENIE...
Planowanie: strategia komunikacji
Jak stworzyć reklamę, która sprzedaje produkt?
Rozpoznanie: odbiorca i produkt
Dlaczego miałbym to kupić?
Percepcja komunikatu – co działa, na co uważać? Porcja psychologii, estetyki i designu;
Co i jak obiecywać w reklamie?
Emocje czy rozum?
Argumenty: "za i przeciw" vs. "za"
Niech cię zobaczą!
Niech cię zrozumieją!
Brief kreatywny: przykłady, omówienie elementów i stworzenie własnego briefu wyznaczającego kierunek dla konkretnej reklamy.
Różnice między briefem „marketingowym”, a briefem kreatywnym

... PÓŹNIEJ „WYMYŚLANIE”...
Skąd czerpać inspirację: moodboard oraz „świat wokół nas” (fotografie, kultura, sztuka, rozrywka, „ulica” i in.)
Magic is in the product...
Posłuchaj konsumenta – czym jest insight i gdzie go szukać?
Kreatywność - mity, techniki, ćwiczenia
Big idea - jak powstają pomysły? Sesje kreatywne, szkice, wizualizacje
Sesje kreatywne: szkice, skojarzenia, pomysły, selekcja pomysłów, dopracowanie szczegółów, prezentowanie pomysłów.
Wizualizacja koncepcji – od szkicu do egzekucji: rysunki, storyboardy
Dopracowanie szczegołów
Efekt zaskoczenia
Jak bronić swoich pomysłów?
Słowo - copywriting
Obraz - fotografia, ilustracja
Kompozycja całości

MEDIA - ZALETY I WADY
Reklama telewizyjna – obraz i dźwięk
Reklama prasowa – zdjęcia, ilustracje, tekst i... coś jeszcze
Reklama radiowa – potęga dźwięku
Reklama zewnętrzna – na pierwszy rzut oka...
Małe jest skuteczne: plakat, folder, ulotka
Media niestandardowe

+ Ćwiczenia praktyczne, przykłady (filmy, obrazy, dźwięk, case study), mnóstwo inspirujących przykładów reklam (TV, radio, prasa, outdoor, ambient i in.)
-------------------------
PROWADZĄCY
Praktyk! Reklamowy "frontowiec". Doświadczony szkoleniowiec. Senior copywriter, projektant, właściciel firmy reklamowej... (więcej informacji na stronie szkolenia)
-------------------------
INFO
Termin: 17-18.03.2011
Miejsce: Warszawa, Al. Niepodległości 177 (Ośrodek Art Decor).
Cena: 1290 zł netto (+23%VAT).

W cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat ukończenia, napoje, słodycze i lunch oraz dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (briefy, case study, przykłady it.).

SPRAWDŹ więcej na
http://szkoleniapraktyczne.pl/kreacja_skutecznej_rekla...
Łukasz M.

Łukasz M. Szukam dobrej
inwestycji....

Temat: Szkolenia otwarte.

Serdecznie zapraszam na poniższe warsztaty, które odbędą się w ciągu najbliższego miesiąca w KRAKOWIE:

Prawo własności intelektualnej w praktyce
24-25.02.2011
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/p...

Trening asertywności
28.02.2011-1.03.2011
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/t...

Umowy handlowe w praktyce
28.02.2011-1.03.2011
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/u...

Profesjonalna Asystentka / Sekretarka
3-4.03.2011
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/p...

Prawo autorskie w praktyce
3-4.03.2011
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/p...

Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
3-4.03.2011
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/s...

Zarządzanie działem sprzedaży / zespołem handlowym
7-8.03.2011
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/z...

Trade Marketing
7-8.03.2011
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/t...

Praktyczne wykorzystanie metodyki PRINCE 2 w zarządzaniu projektami
7-8.03.2011
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/p...

Controlling finansowy w firmie
7-8.03.2011
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/c...

Komunikacja telefoniczna w budowaniu długotrwałych relacji z Klientem
10-11.03.2011
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/k...

Jak wykorzystać internet do sprzedaży?
10-11.03.2011
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/j...

Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
14-15.03.2011
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/s...

FIDIC - praktyczne metody zastosowania przy realizacji projektów
14-15.03.2011
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/f...

Jak samodzielnie przeprowadzać badania marketingowe od A do Z w Małych i Średnich Przedsiębiorstwach?
17-18.03.2011
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/j...

[b]W poszukiwaniu wewnętrznej harmonii i równowagi pomiędzy życiem osobistym a zawodowym

17-18.03.2011
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/w...

Savoir vivre w biznesie
21-22.03.2011
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/s...

Zarządzanie czasem z elementami asertywności
21-22.03.2011
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/z...

Praktyczne sposoby zabezpieczenia wierzytelności w obrocie gospodarczym
21-22.03.2011
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/p...

Zarządzanie finansami dla niefinansistów
24-25.03.2011
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/z...

Umowy cywilnoprawne w obrocie gospodarczym
28-29.03.2011
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/u...

Efektywna komunikacja biznesowa
28-29.03.2011
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/e...

Windykacja wierzytelności w praktyce - aspekty prawne
31.03-1.04.2011
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/w...

Telemarketing PMA - sprawdzony model aktywnej sprzedaży telefonicznej
31.03-1.04.2011
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/t...

Kultura żywego słowa z elementami retoryki i mowy ciała
31.03-1.04.2011
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/k...

Ocena i analiza opłacalności oraz ryzyka projektów inwestycyjnych
31.03-1.04.2011
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/o...

W razie zainteresowania oraz jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu:

Łukasz Michałek
AVENHANSEN Sp. z o.o.

lmichalek@avenhansen.pl
+48 515 212 452
+48 12 399 41 91

http://www.szkolenia.avenhansen.pl
Łukasz M.

Łukasz M. Szukam dobrej
inwestycji....

Temat: Szkolenia otwarte.

Serdecznie zapraszam na poniższe szkolenia w POZNANIU, które odbędą się w ciągu najbliższych dwóch miesięcy:

Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
3-4.03.2011
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/s...

Komunikacja telefoniczna w budowaniu długotrwałych relacji z Klientem
10-11.03.2011
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/k...

FIDIC - praktyczne metody zastosowania przy realizacji projektów
14-15.03.2011
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/f...

Zarządzanie czasem z elementami asertywności
21-22.03.2011
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte-k...

Prawo autorskie w praktyce
4-5.04.2011
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/p...

Skuteczne negocjacje handlowe
7-8.04.2011
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/s...

Efektywna komunikacja z elementami inteligencji emocjonalnej
11-12.04.2011
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/e...

Merchandising - efektywna ekspozycja towaru
14-15.04.2011
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/m...

Windykacja wierzytelności w praktyce - aspekty prawne
18-19.03.2011
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/w...

W razie zainteresowania lub jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu:

Łukasz Michałek
AVENHANSEN Sp. z o.o.

lmichalek@avenhansen.pl
+48 515 212 452
+48 12 399 41 91

http://www.szkolenia.avenhansen.pl
Jacek Mazur

Jacek Mazur Specjalista ds.
Marketingu
Internetowego

Temat: Szkolenia otwarte.

Witam,
Już dzisiaj rozlosujemy bezpłatne zaproszenie na pięciodniowy trening: “Prowadzenie szkoleń i kompetencje trenera” firmy NERAIDA – szkolenia z pasją!
Szczegóły:
http://www.treco.pl/aktualnosci/szczegoly/k/2/id/752/r...-

W najbliższy poniedziałek rozlosujemy zaproszenie na 19. dniową V edycję Szkoły Młodych Trenerów prowadzony przez Instytut Edukacji Społecznej.
Szczegóły:
http://www.treco.pl/aktualnosci/szczegoly/k/2/id/760/k...-

Każdego tygodnia losujemy zaproszenia na szkolenia i konferencje - dołącz do naszej grupy na GL i bądź na bieżąco:
http://www.goldenline.pl/mikroblog/www-treco-pl-portal...

Pozdrawiam,
Jacek Mazur
Nina Marta Olszewska

Nina Marta Olszewska Lepiej żyć jeden
dzień jak tygrys niż
sto dni jak owca

Temat: Szkolenia otwarte.

Zapraszam na warsztat: "Bądź szczęśliwa! Bądź szczęśliwy! Podążaj za sobą! - rozwijalnia marzeń" - zostały ostatnie miejsca:)

Większość ludzi pragnie szczęścia, jednakże sami nie wiedzą, czego szukają. Siłą rzeczy umierają nie odnajdując go. A jeśli nawet je odnajdują, to jak mogą rozpoznać, skoro nie wiedzą, czego szukają? Jeśli nie wiesz, dokąd idziesz, właściwie idziesz donikąd.

Kluczem do szczęścia jest odpowiedź na pytanie: gdybym miał/a umrzeć tej nocy, czy mogł(a)bym powiedzieć sobie w tej chwili śmierci, że spełniłam/em wszystko, co zaplanowałam/em na ten dzień?

Sekret szczęścia polega na tym, aby żyć tak, jakby każdy dzień był ostatnim dniem życia. I aby żyć każdego dnia pełnią życia, robiąc to, co według Twojego odczucia powinnaś/powinieneś robić i co robił(a)byś, gdyby Twoje godziny były policzone. Ludzie, którzy nie robią tego, co sprawia im radość, nie są szczęśliwi - spędzają na marzeniu o tym, co chcieliby robić. A ponieważ nie robią obecnie tego, o czym marzą, są nieszczęśliwi. Ktoś powiedział : „Ludzie, którzy nigdy nie robią tego, co naprawdę lubią, którzy rezygnują ze swoich marzeń, są,(...) umarli za życia”.. Być geniuszem to po prostu robić to, co sprawia przyjemność. Na tym polega prawdziwy geniusz życia. Mierność nigdy nie odważy się na robienie tego, co się lubi – czy to z obawy przed tym, co powiedzą inni czy ze strachu przed utratą poczucia bezpieczeństwa..
Czas na to byś stała się dla siebie najlepszym przyjacielem i zaczęła realizować swoje marzenia! Kiedy będziesz szczęśliwa/y – dasz szczęście innym, gdyż nie jest możliwe dać komuś coś, czego się nie ma..

Warsztat jest dla tych, którzy chcą podążać za sobą, czy być może najpierw ponownie odnaleźć siebie.. Jednak by spełniać swoje marzenia, nie wystarczy je tylko mieć – wtedy zwykle są fantazjami, mrzonkami.. Trzeba wiedzieć, co robić, by zacząć się realizować w wymarzony sposób;) dlatego zapraszam Cię na spotkanie ze swoimi marzeniami – niech staną się rzeczywistością!

Na warsztat zapraszam osoby, które:
- mają i chcą realizować swoje marzenia,
- chcą w sposób praktyczny zmienić swoje życie na bardziej owocne, szczęśliwsze i pełne,
- oczekują więcej od życia,
- potrzebują coś zmienić w swoim życiu, ale jeszcze nie wiedzą co,
- pasjonują się rozwojem osobistym,
- poszukują;)

Będziemy pracować w małej, intymnej grupie (max 8 osób)

Twoja jednorazowa inwestycja, która zaprocentuje w przyszłości to: 150 zł

W trakcie jest przewidziana godzinna przerwa obiadowa.

Chcąc zapisać się na warsztat, zapraszam do kontaktu: centrumharmonia@centrumharmonia.pl

Osoba prowadząca: Nina Olszewska
Psycholog, trener, konsultant finansowy, właściciel Centrum Rozwoju Potencjału Osobistego „Harmonia”. Obecnie w sferze jej zainteresowań trenerskich i szkoleniowych jest rozwój osobisty i samorealizacja, a przede wszystkim psychologia osiągnięć i sukcesu, realizowanie swoich marzeń, rozwijanie i wykorzystywanie w pełni swoich zasobów, a także edukacja finansowa i biznesowa (budowanie niezależności finansowej, planowanie finansowe, w tym budżetu domowego itp.). Uwielbia grać w Cashflow – grę planszową, dzięki której istnieje możliwość zdobywania i pogłębiania swej edukacji finansowej. Jest w trakcie przygotowywania portalu rozwijalniamarzen.pl, na który zaprasza już wkrótce.

Centrum Rozwoju Potencjału Osobistego „Harmonia”, Poznań, tel. 501 481 186 centrumharmonia@centrumharmonia.pl;
centrumharmonia.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte.

ZAPRASZAMY NA SZKOLENIE
Jak za pomocą kilku kroków zyskać podstawowe umiejętności i kompetencje trenera?

--->>>Zapisz się na stronach 9 Golden Group


Obrazek


Pracodawcy wymagają od nas coraz więcej, ciągle podnosimy swoje kwalifikacje, aby stać się jeszcze lepszymi w tym, co robimy na co dzień. Umiejętność prowadzenia grupy, asertywność i wrażliwość komunikacyjna, urastają nam do rangi kluczowych niemal w każdej profesji, jaką wykonujemy.

Jak może wyglądać Twoje życie, gdy podniesiesz kwalifikacje z zakresu umiejętności społecznych, gdy będziesz wiedział jak efektywnie poprowadzić negocjacje, jak lepiej się komunikować i jak być bardziej asertywnym w kontaktach z innymi.

Co będziesz mógł zmienić w swoim życiu i otoczeniu?

Na ile podniesie się Twoja wartość w oczach pracodawcy, jeśli zyskasz odpowiednie kwalifikacje z zakresu prowadzenia warsztatów i szkoleń, chociażby w podstawowym zakresie.

Zastanów się na spokojnie: prowadzisz szkolenia, traktujesz to jako dodatkowe źródło dochodu, rozwijasz się, podnosisz kwalifikacje, dostajesz awans – czy nie warto?

Zatem czego się nauczysz i co zyskasz przychodząc na szkolenie:
---> Poznasz, czym jest zawód trenera oraz istotę procesu prowadzenia szkoleń,
---> Zrozumiesz, czym są podstawowe metody pracy trenera,
Usłyszysz o podstawowych stylach uczenia się,
---> Będziesz wiedział, jak udzielać informacji zwrotnej,
---> Zobaczysz na własne oczy jak prowadzić dyskusję, warsztat, jak stosować lodołamacze, analizę przypadków i wiele innych przydatnych umiejętności,
---> Zapoznamy Cię z trudnymi sytuacjami w pracy trenera oraz ze specyficznym słownictwem trenerskim,
---> Doświadczysz istoty negocjacji,
---> Będziesz wiedział, czym jest asertywność i jak ją stosować w życiu codziennym,
---> Zwiększysz swoją pewność siebie,
---> Podniesiesz kwalifikacje i staniesz się bardziej atrakcyjny na rynku pracy,
---> Poznasz podstawowe zagadnienia z zakresu komunikacji,
---> Wreszcie będziesz przygotowany w podstawowym zakresie do prowadzania warsztatów i krótkich szkoleń.


Obrazek


Wyobraź sobie, że jesteś w sali szkoleniowej, słyszysz szmer rozmów, lecz w pewnej chwili wszystko ucichło. Widzisz go… Wyszedł na środek, pewnym krokiem stanął, uśmiechnął się i zaczął mówić. Wszyscy słuchają, jakby z jego ust płynęła najpiękniejsza muzyka. Twoja ciekawość narasta z każdą sekundą, tak jakbyś czytał najlepszą powieść w Twoim życiu. Siedzisz oczarowany, wręcz hipnotyzuję Cię aura tego wydarzenia. Co chwilę pada salwą gromkiego śmiechu. Emocje potęgują się, narastają i stają się coraz bardziej intensywne. Wszyscy patrzą na niego i zaczynają rozumieć, że uczestniczą w czymś wyjątkowym, niemal magicznym.

Tym kimś możesz być i TY!
--->>>Zapisz się na stronach 9 Golden Group

Z najwyższą przyjemnością przedstawiamy Ci szkolenie, które obudzi w Tobie potencjał godny najlepszych trenerów - Trener umiejętności społecznych.

Jeżeli:
---> chcesz podnieść swoje kwalifikacje,
---> szkolisz ludzi lub jesteś zainteresowany karierą trenera,
---> prowadzisz wystąpienia publiczne,
---> interesuje Cię praca społeczna,
---> przymierzasz się do kariery w sektorze publicznym,
---> pragniesz zostać politykiem, mówcą, osobą występującą publicznie
---> albo już jesteś jedną z tych osób... Jesteś we właściwym miejscu.

Podnieś swoje kompetencje, stań się bardziej atrakcyjny na rynku pracy. Podejmij decyzję już teraz!
--->>>Zapisz się na stronach 9 Golden Group

Program szkolenia:
Moduł 1 - Praca Trenera
WPROWADZENIE
---> Istota zawodu trenera oraz istota szkolenia;
---> Predyspozycje psychologiczne do pracy trenera, indywidualny styl pracy trenera;
---> Etyczne problemy w pracy trenera;
--->Etyczne problemy w pracy trenera;

METODY PRACY TRENERA
---> Cykl uczenia się, piramida uczenia się;
---> Zasady udzielania informacji zwrotnej;
---> Metody aktywizacji grupy;
---> Metody prowadzenia zajęć (kontrakt, lodołamacze, ćwiczenia, testy psychologiczne, wykład, prezentacja, odgrywanie ról, dyskusja, analiza przypadku, gry, symulacja);
---> Język trenera;

SYTUACJE TRUDNE W PRACY TRENERA
---> Typologia sytuacji trudnych w pracy trenera;
---> Metody radzenia sobie w sytuacjach trudnych.

Moduł 2 - Trener Umiejętności Społecznych
WPROWADZENIE
---> Umiejętności społeczne – wprowadzenie;

NEGOCJACJE
---> Istota negocjacji, podstawowe zasady negocjacji;
---> Typowe błędy w negocjacjach;
---> Etapy negocjacji oraz style negocjacji;
---> Wykorzystanie przestrzeni w negocjacjach;
---> Wybrane taktyki negocjacyjne;

ASERTYWNOŚĆ
---> Definicja asertywności;
---> Zachowanie asertywne, uległe oraz agresywne;
---> Asertywna odmowa;
---> Asertywne wyrażanie próśb i oczekiwań;
---> Właściwe przyjmowanie opinii innych ludzi;

KOMUNIKACJA
---> Wprowadzenie do komunikacji;
---> Komunikacja werbalna i niewerbalna;
---> Interpretacja komunikatów niewerbalnych;
---> Aktywne słuchanie;
---> Bariery w komunikacji.

Szkolenie jest certyfikowane.


Obrazek


Ten warsztat pozwoli Ci uzyskać szereg zasobów i kompetencji z zakresu umiejętności społecznych. Będziesz umiał zabrać głos, wypowiedzieć się publicznie, zwiększysz pewność siebie i zyskasz sporo dodatkowych umiejętności w zakresie komunikacji społecznej.

Podejmij decyzję:
Tak! Chcę zostać TRENEREM UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNEJ!

Zapisz się już teraz!
--->>>Zapisz się na stronach 9 Golden Group

Termin i miejsce:
Katowice, 12-13 marca 2011, w sobotę i w niedzielę w godz. 10.00-18.00.
Dokładną informację o miejscu szkolenia otrzymasz e-mailowo na 5 dni przed szkoleniem.

Inwestycja:
Tylko teraz w przedpłacie do 5 marca zapłacisz tylko 597 złotych, po tej dacie 747 złotych (w cenę wliczone jest szkolenie, materiały szkoleniowe, catering – napoje, drobne przekąski, słodycze). Skorzystaj już dziś.

Kto prowadzi:
Tomasz Pielichowski – trener, psycholog, ekonomista.
Nina Marta Olszewska

Nina Marta Olszewska Lepiej żyć jeden
dzień jak tygrys niż
sto dni jak owca

Temat: Szkolenia otwarte.

JAK ZAPEWNIĆ SOBIE UDZIAŁ W ZYSKACH BRANŻY FINANSOWEJ? - WEEKENDOWE SEMINARIUM BIZNESOWE

Wraz z organizacją Novision realizuję różnorodne, szeroko zakrojone projekty związane z szerzeniem edukacji finansowej, wspieraniem przedsiebiorczości oraz budowaniem niezależności finansowej i czasowej przy zachowaniu równowagi w życiu wśród różnych grup (m.in. kobiet, rodziców, przedsiębiorców). Projekty te realizowane są na terenie całego kraju, stąd poszukuję parnerów do współpracy całej Polski (najpilniej potrzebne są osoby z Poznania i okolic).

W związku z tym współorganizuję szkolenie biznesowe, na którym zostaną przekazane możliwości rozwoju, jakie daje nam obecna sytuacja na rynku; informacje związane z zarabianiem oraz inwestowaniem pieniędzy w sposób prosty i zrozumiały czy sposoby umożliwiające efektywniejsze zarządzanie finansami zarówno prywatnymi, jaki i firmowymi oraz na pomnażanie swoich oszczędności bez względu na koniunkturę gospodarczą nie tylko w ramach prowadzonej działalności, jak również z myślą o przyszłej emeryturze. Dla przyszłych partnerów zostaną przedstawione warunki i możliwości współpracy, cały system biznesu oraz perspektywy.

Zajrzyj na: http://seminariumbiznesowe.pl

JEŻELI:
- chcesz współpracować jedną z największych organizacji finansowych,
- chcesz pracować w branży finansowej,
- chcesz skorzystać z know-how doświadczonych przedsiębiorców i inwestorów,
- myślisz o rozkręceniu jakiegoś biznesu,
- chcesz mieć więcej pieniędzy i/lub czasu,
- chcesz być wolna/y finansowo i czasowo,
- chcesz uzyskać dodatkowy dochód,
- chcesz zbudować dochód pasywny,
- szukasz czegoś nowego i ciekawego w swoim życiu,
- inwestujesz lub zamierzasz to robić,
- chcesz uzyskać informacje na temat najnowszych rozwiązań finansowych dostępnych na rynku,
- chcesz poznać najnowsze technologie inwestowania,
- chcesz spotkać się w gronie ludzi sukcesu i rentierów,
- lubisz uczyć się od praktyków i ludzi sukcesu,
- szukasz pomysłu i/lub pieniędzy na realizację swoich marzeń,
- szukasz kontaktów biznesowych,
- chcesz uzyskać dostęp do ciekawych szkoleń z zakresu edukacji finansowej i biznesowej,

to to szkolenie jest właśnie dla Ciebie!

Zapraszam na to seminarium również ludzi, którzy:
- chcą czegoś więcej od życia,
- lubią poznawać ludzi,
- szukają edukacji finansowej przekazanej w sposób prosty i praktyczny,
- są otwarci na nowe doświadczenia,
- lubią się rozwijać i zdobywać nową wiedzę,
- są gotowi dzielić się swoim doświadczeniem z innymi

SEMINARIUM BIZNESOWE - plan spotkania:
Sobota:
- Przedstawienie NOVISION – wizja, misja, doświadczenia, miejsce na rynku
- Planowanie finansowe
- Analiza potrzeb własnych
- Inwestowanie na rynku kapitałowym, czyli jak osiągać zyski i unikać strat
- Nowoczesne rozwiązania finansowe
- Zyskowne technologie inwestowania
- Panel dyskusyjny
- Możliwości rozwoju, czyli „Jak zapewnić sobie udział w zyskach branży finansowej?”

Niedziela:
- Planowanie biznesu
- Planowanie finansowe ludzi przedsiębiorczych
- Argumenty, czyli złap byka za rogi
- Perspektywy
- Indywidualne konsultacje inwestycyjne

TWOJE ZYSKI:
- pomysł na biznes działający w niszy rynkowej,
- możliwość współpracy*,
- mnóstwo ciekawej i praktycznej wiedzy z zakresu edukacji finansowej
- praktyczne wskazówki do zastosowania od zaraz,
- nowe kontakty,
- przebywanie z megapozytywnymi ludźmi,
- uczenie się od najlepszych – od ludzi, którzy na bazie wiedzy, którą przekazują osiągnęli sukces zawodowy i finansowy,
- pierwszy krok w kierunku egzaminu licencyjnego i możliwości uzyskania wpisu z KNF,
- wspaniała atmosfera,
- wieczorem – szampan i dobra zabawa:)

*szkolenie nie jest zobowiązaniem do współpracy – jest możliwością poznania od środka biznesu, działającego w sektorze inwestycji kapitałowych i podjęcia świadomej decyzji na „tak” lub „nie”

SPRAWY ORGANIZACYJNE:
termin: 12 - 13 marca 2011 roku (sobota - niedziela)

miejsce: hotel Orle Gniazdo w Hucisku k/Zawiercia http://www.orlegniazdo.pl/index.php

Twoja inwestycja: to aż … 450 zł (którą jeszcze można odliczyć w kosztach), w cenie: nocleg, wyżywienie, materiały, dla osób z Poznania również dojazd

Zgłoszenia przyjmuję do poniedziałku 7 marca 2011 roku na adres: n.olszewska@businessclub.com.pl

W zgłoszeniu proszę o podanie następujących danych:
imię i nazwisko, adres zamieszkania, NIP, pesel, e-mail, numer telefonu (brak którejkolwiek informacji uniemożliwi wpisanie do systemu na listę uczestników). Jeśli chcesz fakturę – podaj dane firmy. Po wpisaniu do systemu dostaniesz maila z potwierdzeniem zapisania i danymi do wpłaty - miejsce na szkoleniu jest zapewnione po dokonaniu wpłaty.

Janina Sawicka

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Jan S.

Jan S. Warsztaty "Twardej
Ścieżki" - chodzenie
po ogniu , sauna...

Temat: Szkolenia otwarte.

"Ognista Wielka Majówka"


Zapraszamy wszystkich miłośników surwiwalu i ognia na warsztaty surwiwalowe
połączone z praktykami "twardej ścieżki" , które odbędą się w lesie w Ośrodku Wilga
(k Garwolina) w dniach 30.04-3.05.2011r.

Na warsztatach tych nauczysz się:


Obrazek


- niecić ogień bez użycia zapałek z materiałów znalezionych w lesie


Obrazek

- budować szałas dla kilku osób bez użycia gwoździ


Obrazek

- technik zbierackich


Obrazek

- sposobów gotowania tego co można znaleźć w lesie

Na warsztatach tych również:


Obrazek

- zmierzysz się z własnym strachem, przechodząc po ścieżce ognia
o temperaturze 400-600 stopni
więcej na ten temat tu: http://magnetoit.pl/chodzenie


Obrazek

- nauczysz się budować i poznasz w praktyce zalety
sauny indiańskiej i słowiańskiej
więcej na ten temat tu : http://magnetoit.pl/sauna


Obrazek

- spędzisz noc pod gwiazdami i przy ognisku


Obrazek

- własnoręcznie wykonasz ruszt i inne przydatne w lesie przedmioty


Na warsztaty zabieramy typowe wyposażenie obozowe, czyli odzież przystosowaną do przebywania w lesie, dobre buty, latarkę, nóż itp.
Namiot lub plandekę, śpiwór, karimatę rondelek, kubek, coś do jedzenia i picia na czas warsztatów.
Jest też możliwość skorzystania z posiłków, toalety i pryszniców w pobliskim ośrodku.
UWAGA: przed wejściem do sauny jak też przed wejściem na ścieżkę ognia zabrania się picia alkoholu !.


Szczegółowy program warsztatów.

Warsztaty rozpoczynamy w dniu 30 kwietnia (sobota) około godz 10.00.
Jest też możliwość przyjazdu w piątek wieczorem 29 kwietnia .
Przed południem - działania surwiwalowe.
Po południu - budowa sauny indiańskiej.
Wieczorem - sauna indiańska.
1 maja (niedziela)
Przed południem - działania surwiwalowe.
Po południu - przygotowanie ogniska do chodzenia po ogniu. Ćwiczenia wprowadzające.
Wieczorem - chodzenie po ogniu
2 maja (poniedziałek )
Przed południem - działania surwiwalowe.
Po południu - przygotowanie sauny słowiańskiej
Wieczorem - sauna słowiańska
3 maja (wtorek)
Przed południem - zwijanie obozu i wyjazd.

Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany programu warsztatów wynikające np ze złej pogody czy też innych niezależnych czynników.

Pełny koszt warsztatów - 400zł.
Dzieci 11-16 lat - 200 zł. Dzieci do 10 lat bezpłatnie.
Zaliczkę w wysokości 100 zł należy wpłacić po wcześniejszym zgłoszeniu się na warsztaty i dokonaniu rezerwacji na konto:
FHU Magnetoit
Warzyce 458
38-200 Jasło
Nr konta: 17 1140 2004 0000 3702 3159 0900
Tytułem: zaliczka na warsztaty majowe.
Pozostała część kwoty - płatna na miejscu.
Zaliczka jest bezzwrotna. Jednak jeśli ktoś z jakiegoś powodu nie mógłby wziąć udziału w warsztatach, to jest możliwość przeniesienia wpłaty na warsztaty które odbędą się w późniejszym terminie w tym samym roku, o ile jest jeszcze miejsce.
Warsztaty mogą być odwołane przez nas i wtedy zwracamy całość wpłaconej kwoty, nie odpowiadamy jednak za zakupione bilety na przejazd i inne rezerwacje.

Zapisy do dnia 15.04.20011r.
Ilość miejsc ograniczona.
Zapisy przyjmują i wszelkich informacji udzielają:

- Jan Szeliga tel : 604 906239
e- mail: magnetoit@magnetoit.pl
http://www.magnetoit.pl

- Bartosz Gorayski. tel :506 528 726
e- mail: b.surkontakt701@gmail.com
http://www.sbbg.pl

Janina Sawicka

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte.

Szkolenia Business Intelligence

Szkolenia skierowane są głównie do kierowników, managerów, kadry zarządzającej, analityków biznesowych, specjalistów

"Business Intelligence Manager - wdrażanie i wykorzystanie analityki w biznesie."
22-25 marca 2011r., Warszawa

Cele szkolenia:
Zaawansowana analityka biznesowa - Eksploracja Danych (Data Mining)
Praktyczne zastosowania BI - Performance Management i Controlling
Aplikacje Business Intelligence
Kierowanie projektem oraz zarządzanie programem BI w organizacji

Szczegółowe informacje: http://www.bamt.pl/business_intelligence

"Business Intelligence - jak uporządkować i skutecznie wykorzystywać wiedzę w zarządzaniu firmą."
30-31 marca 2011r., Warszawa

Cele szkolenia:
Formułowanie i precyzowanie celów stojących przed projektami
Porozumiewanie się w zakresie zagadnień Business Intelligence z
biznesem i z IT
Pozycjonowanie i modelowanie systemów Business Intelligence w ramach
infrastruktury korporacyjnej
Rola lidera wdrożenia Business Intelligence w swojej firmie

Szczegółowe informacje:http://www.bamt.pl/bi

Kontakt do organizatora:
Sylwia Łakomska
tel. 22 427 36 72
e-mail: sylwia.lakomska@software.com.pl
Karina J.

Karina J. coach, trener,
menadżer

Temat: Szkolenia otwarte.

MENADŻER COACHEM

Szkolenie rozpoczyna cykl warsztatów przygotowanych z myślą o kadrze zarządzającej (szczegóły wkrótce), których celem jest doskonalenie kluczowych kompetencji związanych z zarządzaniem zespołem pracowników. Stanowi wprowadzenie w zagadnienia związane z coachingiem i jest bazą do kolejnych.

Uczestnicy:
Szkolenie skierowane jest do osób zainteresowanych wykorzystaniem coachingu jako narzędzia służącego rozwijaniu umiejętności pracowników oraz podwyższaniu skuteczności ich działania. A co za tym idzie w szczególności zapraszamy osoby zarządzające zespołami oraz aspirujące lub przygotowujące się do pełnienia takiej roli.

Cele szkolenia:
-zapoznanie uczestników z koncepcją coachingu jako narzędzia rozwoju pracowników
-zdobycie umiejętności stosowania technik coachingowych w praktyce
-uświadomienie korzyści wynikających ze stosowania coachingu jako jednego z narzędzi zarządzania zespołem
Szkolenie jest certyfikowane.

Program szkolenia:
1. Filozofia coachingu
-definicje coachingu
-główne zasady i cele coachingu
-rodzaje i techniki coachingu (coaching aktywny i nieaktywny; EDICC, FISH, GROW)
-korzyści wynikające ze stosowania coachingu
-różnice pomiędzy coachingiem a mentoringiem
2. Rola coacha
-od menedżera do coacha -nowy standard zarządzania
-podstawowe umiejętności coacha
-typowe w pracy menedżera sytuacje nadające się do zastosowania technik coachingowych

3. Techniki coachingowe
-poszczególne etapy rozmowy coachingowej
-kluczowe w coachingu umiejętności (nawiązywanie i utrzymywanie relacji, zadawanie pytań, udzielanie informacji zwrotnej, aktywne słuchanie
-najczęstsze błędy

Metodologia:
Szkolenie prowadzone metodą warsztatową w formie interaktywnego treningu umiejętności z wykorzystaniem metod aktywizujących, m.in.: ćwiczeń w małych grupach, symulacji zdarzeń realnych; case study oraz uzupełniająco mini-wykładów.
SPRAWDŹ więcej na: http://profes-szkolenia.pl
Termin i miejsce:
02.04.2011 (sobota) godz. 9.00-17.00
Kraków ul. Św. Filipa 23/6

Inwestycja:

Tylko teraz w przedpłacie do 15 marca zapłacisz 247 złotych, po tej dacie 297 złotych (w cenę wliczone jest szkolenie, certyfikat, materiały szkoleniowe, catering – napoje, drobne przekąski, słodycze).
Dla chętnych wystawiamy rachunki.

Zapisy:
Karina Jelska tel. 600256652 lub karina.jelska@profes-szkolenia.pl

Kto prowadzi:

Karina Jelska – trener biznesu, coach, konsultant zarządzania – z kotrenerem.
Piotr Aleksander Diłaj

Piotr Aleksander Diłaj Poszukujemy:
Asystentki Członka
Zarządu Banku w
Warszawie...

Temat: Szkolenia otwarte.

MISTRZOWSKA KOMUNIKACJA- EFEKTYWNA CZY EFEKTOWNA? (Warszawa/Sopot)

Zapraszam serdecznie na szkolenia z komunikacji, które odbędą sie w Warszawie i Sopocie.

Skuteczna komunikacja to jedna z kluczowych kompetencji interpersonalnych, która niezwykle wpływa na jokość naszych codziennych i biznesowych relacji z innymi ludźmi. Mistrzowska komunikacja jest kluczem do sukcesu, pozytywnie wpływa na budowanie naszego wizerunku i profesjonalizmu działania. Nasze szkolenie oferuje kompendium najistotniejszej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i koncentruje się na praktycznym ćwiczeniu i rozwijaniu tej kompetencji.

TEMATYKA SZKOLENIA:
1. Komunikacja werbalna
2. Pozawerbalne sposoby komunikowania się
3. Zasady skutecznego porozumiewania się
4. Metody aktywnego słuchania- czyli o budowaniu kontaktu z rozmówcą
5. Błędy i bariery komunikacyjne

TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA:
Warszawa, 4 kwietnia 2011
Sopot, 15 kwietnia 2011

CZAS TRWANIA
9.00- 15.30 w tym 2-3 krótkie przerwy kawowe

CENA I SPOSÓB PŁATNOŚCI:
279 zł (+ Vat 23%)-za szkolenie otwarte za 1 osobę, materiały dla uczestników, kawa, herbata, certyfikat

3500 zł (+ Vat 23%)-za szkolenie zamknięte, termin do ustalenia indywidualnie, grupa do 20 osób, w cenie materiały dla uczestników

Zachęcam do kontaktu:
Piotr.Dilaj@asystentka.pl

Więcej informacji na stronie
http://www.asystentka.pl/pages/szkolenia/mistrzowska-k...

Pozdrawiam,

Piotr DiłajPiotr Aleksander Diłaj edytował(a) ten post dnia 01.03.11 o godzinie 16:15
Piotr Aleksander Diłaj

Piotr Aleksander Diłaj Poszukujemy:
Asystentki Członka
Zarządu Banku w
Warszawie...

Temat: Szkolenia otwarte.

Zapraszam serdecznie na szkolenie: Protokół biznesowy z elementami dyplomacji - "Jak Cię widzą tak Cię piszą" (Warszawa/Sopot)

Odpowiednie zachowanie i wizerunek są niezbędne w wielu dziedzinach życia, a szczególnie w biznesie. Przekładają się one na wymierne wyniki, które w zależności od adekwatności postępowania mogą przynieść sukces lub porażkę , dlatego warto znać zasady, które pomogą w osiąganiu nawet najambitniejszych celów. Savoir-vivre to nie tylko sposób zachowania się, dobór odpowiedniego stroju, znajomość etykiety, pewnych reguł i różnic międzykulturowych ale i konieczność, w dzisiejszym świecie.

ZAKRES SZKOLENIA:
1.Budowanie wizerunku osobistego – czynniki kształtujące wizerunek
2.Kultura dnia codziennego w pracy - powitania, pożegnania, prezentacje
3. Kultura słowa
4. Etykieta w biznesie

METODY:
Szkolenie prowadzone jest metodami aktywizującymi uczestników, takimi jak ćwiczenia indywidualne i grupowe, odgrywanie ról, studium przypadków. Całość poparta jest wykładami o charakterze teoretycznym

PROWADZĄCA:
Anna Szubert

CERTYFIKAT:
Uczestnicy szkolenia otrzymają imienny dyplom.

KOSZT SZKOLENIA:
250 PLN (+ VAT 23%)- dla osób indywidualnych oraz firm
3500 PLN (+ VAT 23%)- szkolenie zamknięte, do 20 osób

NAJBLIŻSZE TERMINY I MIEJSCA SZKOLENIA:
Warszawa, 28 marca 2011, w godzinach: 9.00- 15.30
Sopot, 25 marca 2011, w godzinach: 9.00- 15.30

Więcej informacji na stronie:
http://www.asystentka.pl/pages/szkolenia/savoir-vivre.php

Zgłoszenia oraz wszystkie pytania odnośnie szkolenia proszę kierować do:
Piotr Diłaj, Piotr.Dilaj@asystentka.pl

Pozdrawiam,
Piotr Diłaj
Asystentka.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte.

Witam serdecznie!

Jeśli jesteś animatorem lub zajmujesz się dziećmi, młodzieżą lub grupami dorosłych, przydadzą Ci się scenariusze konkretnych zajęć oraz pomysły na gry i zabawy. Proponujemy więc skrypt dla animatora autorstwa Jakuba B. Bączka, który zawiera ponad 200 opisanych gier i zabaw na każdą okazję oraz gotowe scenariusze zajęć z dziećmi i młodzieżą. Jest praktyczny, a także niezbędny w pracy animacyjnej. Szczegóły na: http://www.stageman.pl/skrypt-animacja-czasu-wolnego,d...

Balonowe kreacje to praktyczna umiejętność skręcania z podłużnych balonów zwierząt, kwiatków, szabli i innych przedmiotów. Oczywiście trudno się tego nauczyć z książki czy ze skryptu, ale... można za pomocą słowa pisanego dobrze się przygotować do odnoszenia sukcesów w skręcaniu balonów! Lektura skryptu jest pierwszym krokiem do nabycia nowego narzędzia animacyjnego - skręcania z balonów zwierzątek i innych kreacji dla dzieci. Szczegóły na: http://www.stageman.pl/skrypt-balonowe-kreacje,d248.html

Pozdrawiam
Agnieszka Królikowska
Koordynator Szkoleń
telefon: 669 877 494
agnieszka.krolikowska@stageman.pl
http://stageman.pl
Tomasz Stotko

Tomasz Stotko właściciel/
menadżer, Agencja
Reklamowa

Temat: Szkolenia otwarte.

Akademia Kompetencji Trenerskich 225 h

-Super promocja! Osoby, które zapiszą się dnia 8 marca otrzymają 600 zł zniżki.

-dla użytkowników Goldenline DODATKOWA PROMOCJA! W treści zapisu podaj, że jesteś użytkownikiem portalu, a książkę dostaniesz w prezencie.

Program Akademii Kompetencji trenerskich ma na celu wyposażenie uczestników w niezbędne kompetencje potrzebne do prowadzenia szkoleń, prezentacji i warsztatów.
Po ukończeniu kursów uczestnicy mogą zajmować się równieżanalizami i diagnozami potrzeb szkoleniowych dla firm pracując na stanowiskach takich jak np. specjalista do spraw szkoleń, trener wewnętrzny itp. 

Uczestnicy:
- osoby prowadzące działalność szkoleniową lub mające taki zamiar w przyszłości, 
- specjaliści do spraw szkoleń 
- trenerzy wewnętrzni 
- osoby pracujące w obszarze HR 
- studenci ostatnich lat studiów 
- osoby pragnące zdobyć kompetencje zawarte w programie akademii, aby wykorzystać je do innych celów zawodowych 

Czas trwania: 225 h 

Start: 09.04.2011 r.

Szczegóły: http://ster.edu.pl/akademiaTomasz Stotko edytował(a) ten post dnia 05.03.11 o godzinie 17:32
Justyna O.

Justyna O. twojpsychologlodz.pl

Temat: Szkolenia otwarte.

WEWNĘTRZNE DZIECKO
http://www.edupoint.pl/szkolenia/wewnetrzne-dziecko/

"Nigdy nie jest za późno na szczęśliwe dzieciństwo” | A.Robbins

Zapraszamy na warsztat, który pomoże Ci nawiązać kontakt z twórczą,zbuntowaną, spontaniczną częścią Twojej osobowości.

Warsztat jest okazją do zastanowienia się nad proporcją Dziecka i Dorosłego w Tobie – jak zabiegasz o miłość, wchodzisz w relacje z innymi, podejmujesz decyzje. W jakich sytuacjach Twoja Wewnętrzna Dziewczynka lub Chłopiec czuje się niekochana/y, porzucona/y.
W każdym z nas żyje Wewnętrzne Dziecko. I to właśnie ono jest źródłem naszej emocjonalności, kreatywności i radości.
Zajęcia mają charakter osobistej pracy nad własnymi trudnościami, warunkiem jest gotowość do zaangażowania i otwartości.
Korzyści:

* Zaktywizujesz wewnętrzny potencjał
* Nawiążesz lepszy kontakt z kreatywną, spontaniczną częścią osobowości
* Zmienisz niekorzystne schematy zachowań na takie, które będą pracować na Twoją korzyść
* Wprowadzisz harmonię i lepszą jakość do swojego życia, przyszłości, związków

Treści:

* analiza własnego życia i osobowości za pomocą takich technik jak: wizualizacja, psychorysunek, praca z linią czasu
* rozmowa z Wewnętrznym Dzieckiem
* zasoby z dzieciństwa, wzorce rodzinne
* podstawowe założenia analizy transakcyjnej
* integracja metody ustawień systemowych i założeń analizy transakcyjnej – praca osobista

Termin:
- sobota 19 marca 2011r. w godzinach 13.30- 20.00
- niedziela 20 marca 2011r. w godzinach 9.00- 17.00
Wymiar czasu:
15 h dydaktycznych

Miejsce:
EduPoint.pl, ul. Światowida 49 B lok. 2, Warszawa
Cena:
369 zł (+VAT) – przy wpłacie do 17.03
389 zł (+VAT) - wpłata po 17.03 (jeśli będą wolne miejsca)

Uwaga!- zajęcia odbywają się, kiedy zbierze się grupa min. 6 osób. Liczba osób w grupie: 6-12.

Kontakt:
info@edupoint.pl
607 685 156

UWAGA! PROMOCJA!- w dniach 7-8 marca br.- przy zgłoszeniu (i wpłacie) minimum dwóch osób, pierwsza osoba płaci 100% ceny, pozostałe tylko 50%!

Następna dyskusja:

Polecane kursy zawodowe i s...




Wyślij zaproszenie do