Michał Kurek

Michał Kurek Audytor Wiodący

Temat: Szkolenia otwarte


Obrazek

Szanowni Państwo,

Zapraszam do zapoznania się z szkoleniami otwartymi firmy TÜV SÜD Polska na Styczeń-Lipiec 2012

Dokładne terminy oraz lokalizacje szkoleń znajdą Państwo w
KALENDARZU SZKOLEŃ 2012

Szkolenia realizowane są w Warszawie, Poznaniu, Chorzowie, Krakowie, Gdańsku oraz Wrocławiu.

W szczególności polecam szkolenia:

System zarządzania jakością ISO 9001:2008
Pełnomocnika systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008
Auditor wewnętrzny SZJ ISO 9001:2008
Doskonalenie pracy Pełnomocnika SZJ ISO 9001:2008
Pełnomocnik Zintegrowanego Systemu Zarządzania
Auditor wewnętrzny Zintegrowanego Systemu Zarządzania
Auditor przemysłu spożywczego ISO 9001,FSSC 22000, IFS, BRC

To tylko część naszych propozycji. Wszystkie realizowane szkolenia znajdą Państwo na STRONIE INTERNETOWEJ

Nasze szkolenia - Twoja wartość
-małe grupy szkoleniowe;
-doświadczeni trenerzy, auditorzy i praktycy;
-duża liczna ćwiczeń pozwalających doskonalić umiejętności;
-korzystne warunki cenowe i rabaty;
-szkolenia zamknięte dopasowane indywidualnie do wymagań klienta;
-kompleksowa oferta szkoleniowa.

Każde szkolenie może być realizowane w też w formie zamkniętego, z uwzględnieniem Państwa wymagań i specyfiki branży.

Zapraszam do udziału w szkoleniach.

Pozdrawiam
Michał Kurek

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte

Szkolenie - Zyskowna strategia: jak stworzyć wolną przestrzeń rynkową i sprawić by konkurencja straciła znaczenie?

Nie istnieją firmy, które zawsze odnoszą sukcesy, istnieją za to takie posunięcia strategiczne, które zapewniają ich autorom zyskowny wzrost. Bardzo często powstają one w oparciu o metodologię Strategii Błękitnego Oceanu autorstwa W. Chan Kima i Renée Mauborgne. Na szkoleniu dowiecie się jak wykorzystać narzędzia Strategii Błękitnego Oceanu, poznacie strategie i przykłady skutecznego ich zastosowania w polskich oraz zagranicznych firmach. Przekonacie się dlaczego doprowadziło je to do zyskownego, dynamicznego wzrostu, dostaniecie gotowe propozycje zastosowania ich w Waszym biznesie! W ciągu jednego dnia otrzymacie dużą dawkę wartościowej wiedzy i inspiracji!

Na warsztacie dowiedzą się Państwo:
▪ Jak, za pomocą narzędzi Strategii Błękitnego Oceanu, stworzyć wolną przestrzeń rynkową?
▪ Jak wykreować nowy popyt na produkty i usługi - dotrzeć do "nieklientów" branży?
▪ Jak uciec z "czerwonego oceanu" zaciekłej konkurencji i wypłynąć na "błękitny ocean" zyskownego wzrostu?
▪ W jaki sposób zmodyfikować strategię i sprawić by konkurencja straciła znaczenie?

Szczegóły i zapisy:
http://www.arp.gda.pl/630,najblizsze-szkolenia.html?wi...

Koszt szkolenia:
310 zł / osoba (netto) – cena obejmuje: profesjonalnie przeprowadzone szkolenie, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, imienny certyfikat. (5% zniżki dla uczestników szkoleń organizowanych przez Akademię Edukacji Regionalnej i potwierdzonych certyfikatem, w przypadku zgłoszenia większej grupy uczestników istnieje możliwość negocjacji ceny).

Termin:
27 stycznia 2012 (termin składania zgłoszeń upływa 24 stycznia 2012r.)

Miejsce:
Gdańsk, ARP S.A., ul. Arkońska 6/ bud. A3

Trener prowadzący: Piotr Chmielewski, http://www.goldenline.pl/piotr-chmielewski21

Osoba odpowiedzialna za szkolenie:
Anna Urbanowicz tel.: 058-3233142, e-mail: anna.urbanowicz@arp.gda.pl

Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy:
http://www.arp.gda.pl/630,najblizsze-szkolenia.html?wi...

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte

Szkolenie - Zyskowna strategia: jak stworzyć wolną przestrzeń rynkową i sprawić by konkurencja straciła znaczenie?

Nie istnieją firmy, które zawsze odnoszą sukcesy, istnieją za to takie posunięcia strategiczne, które zapewniają ich autorom zyskowny wzrost. Bardzo często powstają one w oparciu o metodologię Strategii Błękitnego Oceanu autorstwa W. Chan Kima i Renée Mauborgne. Na szkoleniu dowiecie się jak wykorzystać narzędzia Strategii Błękitnego Oceanu, poznacie strategie i przykłady skutecznego ich zastosowania w polskich oraz zagranicznych firmach. Przekonacie się dlaczego doprowadziło je to do zyskownego, dynamicznego wzrostu, dostaniecie gotowe propozycje zastosowania ich w Waszym biznesie! W ciągu jednego dnia otrzymacie dużą dawkę wartościowej wiedzy i inspiracji!

Na warsztacie dowiedzą się Państwo:
▪ Jak, za pomocą narzędzi Strategii Błękitnego Oceanu, stworzyć wolną przestrzeń rynkową?
▪ Jak wykreować nowy popyt na produkty i usługi - dotrzeć do "nieklientów" branży?
▪ Jak uciec z "czerwonego oceanu" zaciekłej konkurencji i wypłynąć na "błękitny ocean" zyskownego wzrostu?
▪ W jaki sposób zmodyfikować strategię i sprawić by konkurencja straciła znaczenie?

Szczegóły i zapisy:
http://www.arp.gda.pl/630,najblizsze-szkolenia.html?wi...

Koszt szkolenia:
310 zł / osoba (netto) – cena obejmuje: profesjonalnie przeprowadzone szkolenie, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, imienny certyfikat. (5% zniżki dla uczestników szkoleń organizowanych przez Akademię Edukacji Regionalnej i potwierdzonych certyfikatem, w przypadku zgłoszenia większej grupy uczestników istnieje możliwość negocjacji ceny).

Termin:
27 stycznia 2012 (termin składania zgłoszeń upływa 24 stycznia 2012r.)

Miejsce:
Gdańsk, ARP S.A., ul. Arkońska 6/ bud. A3

Trener prowadzący: Piotr Chmielewski, http://www.goldenline.pl/piotr-chmielewski21

Osoba odpowiedzialna za szkolenie:
Anna Urbanowicz tel.: 058-3233142, e-mail: anna.urbanowicz@arp.gda.pl

Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy:
http://www.arp.gda.pl/630,najblizsze-szkolenia.html?wi...
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: Szkolenia otwarte

Należysz do kadry IT? To szkolenie jest dla CIEBIE: "IT-Business Alignment"!


Obrazek


Zapraszam na szkolenie organizowane przez firmę „eduFuturo”:
IT - Business Alignment


Termin szkolenia: 14-15 marca 2012r. (kurs dwudniowy – 16 h)
Miejsce: Warszawa
Cena netto: 1900 PLN


Jedyne w swoim rodzaju szkolenie w WYJĄTKOWEJ CENIE (tylko przy tej edycji)!

Celem szkolenia jest zdobycie teoretycznej i praktycznej wiedzy na temat dojrzałości dostosowania IT i Biznesu określanej z angielskiego jako IT-Business Alignment.
Program szkolenia opiera się na opracowanym przez profesora Jerry’ego Luftmana z Stevens Institute of Technology (Hoboken, New Jersey, USA) Strategic Alignment Maturity Model (SAMM), który wyróżnia 41 czynników zgrupowanych w sześciu obszarach
Udział w szkoleniu nauczy jak oceniać jakość relacji, jak identyfikować podstawowe problemy na styku IT i Biznesu i wskazywać możliwości poprawy.

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które:
• są odpowiedzialne za zarządzanie departamentami IT (CIO i dyrektorzy IT)
• są odpowiedzialne za zarządzanie departamentami, których działanie w istotnej mierze zależy od IT,
• dążą do integracji procesów decyzyjnych w obszarach biznesu i IT,
• pragną zapewnić, że potrzeby biznesu „przekładają się” na konkretne zdolności IT.

Zagadnienia są prezentowane teoretycznie, omawiane na przykładach i dyskutowane z uczestnikami szkolenia.

Program szkolenia, oraz szczegółowe informacje znajdują się na stronie: : http://edufuturo.pl/katalog-szkolen/item/5-it-business...

Kontakt:
tel: 794 930 124
e-mail: biuro@eduFuturo.pl
Jarek Sikorski

Jarek Sikorski Coach ICC, Trener
Biznesu

Temat: Szkolenia otwarte

Zapraszam do zapoznania się z aktualną ofertą
http://www.kre-sikorski.eu/index.php?option=com_conten...
oraz pobrania pdf
http://kre-sikorski.eu/files/Oferta_szkolen_KRE.pdf

JS
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Szkolenia otwarte


Obrazek

COPYWRITING – SKUTECZNA SPRZEDAŻ ZA POMOCĄ SŁÓW

Warsztaty biznesowe 8-9 marca, KATOWICE.

Dowiedz się jak pisać: krótko, treściwie i skutecznie.

„Dlaczego nasza oferta nie działa? Jak zacząć ten list? Czy teksty na naszej stronie www muszą być tak nudne i długie? Co zrobić, żeby nasz komunikat zachęcał do działania?”

Po tym szkoleniu będziesz znać odpowiedzi na powyższe pytania. I nie będziesz musiał nikogo prosić, aby stworzyć skuteczną ofertę. Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.

Szkolenie nastawione na sprzedaż, skuteczność i zwięzłość, a NIE na kolekcjonowanie nagród na festiwalach reklamowych.

ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!

________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Ćwiczenia praktyczne, wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:

* jak stworzyć skuteczną ofertę, nagłówek, slogan, list biznesowy, e-mail, tekst strony www, brand story;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;
* jak skutecznie używać liczb w tekstach marketingowych i reklamowych;
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchię informacji;

... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak, jak skuteczny, "rasowy" copywriter.

______________________________________

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki)
______________________________________

JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?

Po szkoleniu:

* będziesz skuteczniej komunikować się podczas spotkania, prezentacji, rozmowy telefonicznej;
* obniżysz koszty dzięki zwiększeniu niezależności od zewnętrznych dostawców usług marketingowych.
* poprawisz jakość relacji z Twoimi klientami, współpracownikami i... przełożonymi;

______________________________________

KTO POWINIEN WZIĄĆ UDZIAŁ W TYM SZKOLENIU

* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM W SKRÓCIE

• Krócej! Jak wydobyć i napisać to, co najważniejsze?
• Konkret – coraz cenniejszy!
• Wyróżniaj - jak i co wyróżniać?
• Subtelne różnice - duży efekt: jak zwiększyć skuteczność słów bez zmieniania faktów?
• Jakie słowa działają lepiej w konkretnej sytuacji (a które słabiej)?
• A kiedy i dlaczego te „zasady” „nie działają”?
• Język korzyści – czego możesz się „złapać” i jak to przedstawić odbiorcy?
• Dialog z odbiorcą – jak go bardziej zaangażować?
• Wewnętrzny PR – teksty na eventy.
• Teksty... o nas samych.
• Z humorem, ale... bez idiotyzmów!
• Brand story - opowiedz ciekawą historię o produkcie
• Jak skuteczniej komunikować liczby?
• Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
• Zero - szara eminencja
• Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
• Dokładne liczby - kiedy i dlaczego?
• Nagłówek: jak tworzyć? Porównanie: dobry – słabszy (dlaczego?). Wpadki.

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

PRZYKŁADY: teksty sprzedażowe, wizerunkowe, eventowe. Jak powstał ten slogan? Nagłówki, tytuły w akcji. Listy biznesowe, e-maile.
______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, reklamowy "frontowiec". Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 8-9 marca 2012 (czw.-pt.)
Miejsce: KATOWICE, ul. 3 Maja 6/8 (sale ośrodka Training Spot).
Cena promocyjna: 1180 zł NETTO (+ 23% VAT) – przy zapisach do 20 lutego.
Cena standard: 1250 zł NETTO (+23% VAT) – przy zapisach po 20 lutego.
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE: http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/copywritin...

______________________________________

Dowiedz się i przećwicz: jak tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe. Przyjdź na to szkolenie
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia otwarte

Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 24 luty 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: Szkolenia otwarte


Obrazek


Zapraszam na szkolenie: MODELOWANIE PROCESÓW BIZNESOWYCH

Termin szkolenia: 17-18 kwietnia 2012r. (kurs dwudniowy – 16 h)
Miejsce: Warszawa
Cena netto: 2400 PLN
Druga osoba w firmie otrzymuje rabat 30%, trzecia i kolejne: 50%!!!
Trener: Jarosław Żeliński


Cel szkolenia: Poznanie podstawowych formalnych zasad analizy przypływu pracy i zadań w organizacjach, poprawnego modelowania procesów biznesowych, procedur, reguł biznesowych. Poznanie podstaw notacji BPMN (standard Object Management Group w modelowaniu procesów biznesowych), poznanie dobrych praktyk, typowych błędów.

Adresat szkolenia: każda osoba, która ma do czynienia z dokumentacją zawierającą modele procesów w notacji BPMN lub planuje zdobywanie umiejętności modelowania procesów biznesowych, w tym: specjaliści ds. systemów zarządzania jakością, zarządzania ryzykiem, analitycy IT, kadry kierownicze i zarządy mające do czynienia z projektami wdrażania metod zarządzania zorientowanego na procesy, wdrażania systemów informatycznych.

Wsparcie po szkoleniu dla uczestników: 60 dni na bezpłatne konsultacje z trenerem w trybie e-learningu.

Program szkolenia, oraz szczegółowe informacje.

Kontakt:
tel: 794 930 124
e-mail: biuro@eduFuturo.plKarolina Murawska edytował(a) ten post dnia 19.03.12 o godzinie 10:08
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Szkolenia otwarte


Obrazek

FACEBOOK DLA FIRM

 Warsztaty 19 marca, Warszawa. 


Dowiedz się jak wykorzystać siłę Facebooka w Twojej firmie.


Jak pozyskać i zaangażować fanów?
Ile kosztuje fan?
Ile możesz dzięki niemu zyskać i zarobić?
Jak budować markę w internecie?


Po tym szkoleniu będziesz znać odpowiedzi na powyższe pytania. I będziesz wiedzieć jak samodzielnie budować Twoją markę w sieci.

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE!
________________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE?

- Pracownik działu marketingu, reklamy i promocji.
- Przedsiębiorca, chcący we właściwy sposób zaznaczyć obecność marki na Facebooku.
- Osoba odpowiedzialna za współpracę z agencjami reklamowymi i interaktywnymi.
- Osoba odpowiedzialna za corporate PR.
______________________________________

CELE SZKOLENIA
Zwiększenie skuteczności komunikatu w social media.
Zwiększenie skuteczności wykorzystania reklam na Facebooku.
Zwiększenie kompetencji w zakresie współpracy z agencją zewnętrzną/social media managerem.
______________________________________

PROGRAM

FACEBOOK DLA MARKI
• Budowanie marki w serwisie - czy zawsze warto?
• Moja grupa docelowa na Facebooku - czy to ten sam target co w innych mediach?
• Nieszablonowy wygląd FanPage'a i ile osób naprawdę go zobaczy.
• Strategia komunikacyjna - jak uniknąć kryzysowych odpowiedzi na "głupie pytania"
• Aplikacje - czym zaangażujemy fana?
• Statystyki Facebooka - czego możemy się dowiedzieć?
• Reklama kontekstowa - dlaczego Facebook zjadł Google'a?
• Ile kosztuje nas fan? Ile możemy dzięki niemu zyskać i zarobić?

FACEBOOK W STRUKTURZE FIRMY
• Czym jest social media policy i dlaczego jej brak może spowodować kryzys?
• Kto i jak mówi o swojej firmie na Facebooku?
• Potencjał grupy zamkniętej na Facebooku

______________________________________


PROWADZĄCA
Właścicielka agencji PR/social media Leniva Studio. Realizuje projekty m.in. dla Grupy Radiowej Agory, Kamis SA, Wydawnictwa W.A.B., Wittchen, Mastercook.

Doświadczenie zdobywała jako freelancerka w warszawskich agencjach PR oraz w pracy dla klientów agencyjnych.

Absolwentka produkcji mediów cyfrowych na łódzkiej "filmówce" oraz filologii polskiej i germańskiej na Uniwersytecie Warszawskim.

Prywatnie entuzjastka social media i niekonwencjonalnych rozwiązań.
______________________________________

INFO
Termin: 19 marca 2012
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 790 zł NETTO (+ 23% VAT).
Dogodny dojazd z Dworca Centralnego (lokalizacja szkolenia w centrum Warszawy)

[b]SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE: http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/facebook.html


Kontakt telefoniczny: 504 17 90 65 Adrian Tomaszewski
...........................
Uczestnicy korzystają z laptopów (zapewnia organizator) ze stałym łączem do internetu.
Jeśli uczestnik chce przyjść z własnym laptopem, prosimy o wcześniejsze zgłoszenie tego na formularzu zgłoszenia (http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/facebook.html )

 _________ Z a p r a s z a m y _______________________ 
Ewelina Siemieńczuk

Ewelina Siemieńczuk młodszy specalista
ds. PR, Bordman
Training

Temat: Szkolenia otwarte

Emisja głosu - trening odkrywcy


Obrazek


Głosu używasz na co dzień. Jest to narzędzie wykorzystywane do tego, aby się komunikować, zarabiać, przekonywać, podrywać i flirtować.

Całe grupy ludzi korzystają z głosu zawodowo. Nauczyciele, prawnicy, szkoleniowcy, handlowcy, managerowie, tłumacze, politycy oraz osoby pracujące na infolinii - to właśnie oni eksploatują go najbardziej. Często po latach pracy okazuje się, że pojawiają się problemy ze zdrowiem. Boli gardło, nie można dłużej mówić, a głos staje się cichszy.

A gdyby tak można było nauczyć się, w jaki sposób pracować nad głosem, aby był lepszy - aby stał się mocniejszy, niższy, bardziej przyjemny dla ucha? Tak, by móc mówić długo i donośnie
z wielką swobodą?


Umiejętności władania głosem można się nauczyć. Wykorzystując właściwe ćwiczenia, możesz odkryć moc głosu.

Dlatego jeśli chcesz zdobyć wiedzę i umiejętności do tego jak operować głosem zapisz się na szkolenie.

Emisja głosu - trening odkrywcy, jest solidnym wprowadzeniem do pracy nad swoim głosem.

Na kursie:

1. Zdobędziesz wiedzę, jak oddychać przeponowo, aby Twój głos wolniej się męczył i był mocniejszy
2. Poznasz zasady wydobywania dźwięku
3. Dowiesz się czym są rezonatory i jak ich używać, aby głos stał się słyszalny i przyjemniejszy dla ucha
4. Nauczysz się, jak przy pomocy jednego ćwiczenia eliminować powietrze w głosie, który niekorzystnie wpływa na nasz odbiór i siłę głosu

Szkolenie jest praktyczne, dlatego prosimy o luźny strój, buty – najlepiej trampki.

Kto prowadzi?

Daniel Bordman – specjalista kreowania wizerunku, ekspert zmiany głosu

Informacje o zapisach i cenie, zajdziesz na naszej stronie internetowej
http://www.bordman.pl/szkolenia/emisja_glosu_trening_o...

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte

oszuści
tutajIwona Chlaściak edytował(a) ten post dnia 20.02.12 o godzinie 14:03

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte

Stwórz lub rozwiń firmę na szkoleniach dofinansowanych z UE (7 dni zajęć)!

Zyskowna strategia - jak stworzyć wolną przestrzeń rynkową i sprawić by konkurencja straciła znaczenie?" (7 dni szkoleń dofinansowanych ze środków UE)

Zapraszam do udziału w nowym, dofinansowanym ze środków UE, projekcie szkoleniowym bazującym na Strategii Błękitnego Oceanu.

Zobacz: http://www.strategiablekitnegooceanu.pl/index.php/zysk...

Udało się nam pozyskać dofinansowanie (80 proc. na każdą osobę), aż na 7 dni zajęć - to najdłuższy tego typu cykl, w Polsce dzięki któremu rozwiniesz firmę albo wpadniesz na nowy, oryginalny pomysł biznesowy!

Na początek tylko jedna grupa, tylko 12 osób. Można się już zgłaszać - czas start;).

Zapisz się tu: http://www.strategiablekitnegooceanu.pl/index.php/zysk...

--
Piotr Chmielewski
http://www.goldenline.pl/piotr-chmielewski21
tel. 600633610

P.S: wymogi projektu tym razem ograniczają niestety grupę Uczestników do osób pracujących lub prowadzących własną działalność, z woj. mazowieckiego.
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: Szkolenia otwarte

Szkolenie: UMOWY NA USŁUGI I SYSTEMY IT

Termin szkolenia: 14-15 czerwca 2012r. (kurs dwudniowy – 16 h)
Miejsce: Warszawa
Cena netto: 1790 PLN


ATRAKCYJNE RABATY DLA GRUP!

Celem szkolenia jest przybliżenie jej uczestnikom najważniejszych zagadnień prawnych dotyczących umów na systemy IT oraz przedstawienie i omówienie praktycznych problemów prawnych jakie wiążą się z tworzeniem i realizowaniem umów na systemy IT, a także uwrażliwienie jego uczestników na treść poszczególnych zapisów w umowach w strategicznych obszarach związanych z jej realizacją.

Forma:
Wykład połączony z prezentacją multimedialną oraz praktycznymi warsztatami. W toku wykładu zostaną omówione konkretne przykłady stosowanych klauzul umownych, rodzajów umów, spraw spornych w prezentowanym zakresie wraz z wynikającymi z nich wnioskami. Każdy słuchacz otrzymuje komplet materiałów pisemnych ułatwiających przyswajanie prezentowanego materiału.

Odbiorca:
Osoby odpowiedzialne za negocjacje oraz zarządzanie wdrożeniami systemów informatycznych oraz umowami outsourcingu IT, Kadra zarządzająca firm IT, Dyrektorzy działów IT i osoby odpowiedzialne za zarządzanie systemami IT, Prawnicy biorący udział w opracowywaniu i negocjowaniu umów w zakresie systemów informatycznych.

Program szkolenia oraz zapisy: http://edufuturo.pl/katalog-szkolen/item/7-umowy-na-us...

Kontakt:
tel: 794 930 124
e-mail: biuro@eduFuturo.pl
Maria Szlajter

Maria Szlajter Trener p/mobbingu,
autor programów
szkoleniowych -
superw...

Temat: Szkolenia otwarte

Witam,

Coach Program CTB na zlecenie PTE, w chwili obecnej rozpoczyna uruchomienie ogólnokrajowej platformy e-earningowej, skierowanej do tzw szerokiego odbiorcy. Całość platformy jest podzielona tematycznie na poszczególne branże odbiorców. Oferta skierowana jest przede wszystkim do odbiorców biznesowych, ale również powstaje dział szkoleń dla klientów prywatnych.

W ramach projektu zapraszamy osoby i firmy chętne do współpracy.

oferujemy
1/profesjonalne przygotowanie metodyczne w zakresie tworzenia profesjonalnych kursów e-learningowych (obsługa programów, tajniki związane z metodyką przekazu wiedzy, etc - czyli jak profesjonalnie napisać kurs e-learningowy)
2/profesjonalne przygotowanie metodyczne w zakresie prowadzenia szkoleń, możliwości i sposób wykorzystania dostępnych narzędzi przekazu treści, egzaminowania, ocen, etc (czyli jak profesjonalnie poprowadzić szkolenie e-learningowe)
3/miejsce na serwerze/platformie, dzięki któremu klienci będą mieli dostęp do Państwa wykładów - prowadzonych tak w formie otwartej jak i zamkniętej.
4/pełną obsługę administracyjną i serwisową kursów.
5/stale powiększającą się bazę klientów platformy, na co dzień korzystających z tego typu szkoleń
6/obniżenie kosztów organizacji szkoleń otwartych (szkolenie może się odbyć nawet w przypadku zgłoszenia się jednego uczestnika)

oczekujemy
1/wysokiej jakości przekazywanej wiedzy, która będzie wizytówką jakości oferowanych przez platformę usług.
2/zaangażowania w prowadzone przez siebie szkolenia
3/wysokiej kultury osobistej i skierowania na współpracę z innymi uczestnikami przedsięwzięcia.

zainteresowanych współpracą prosimy o kontakt mailowy
stowarzyszenie@elearning-program.pl

ps
szkolenia metodyczne w zakresie tworzenia i prowadzenia szkoleń e-learningowych dostępne są również dla osób, które nie są zainteresowane współpracą z platformą. W tej sprawie proszę o kontakt na priva.Maria Szlajter edytował(a) ten post dnia 13.03.12 o godzinie 20:38
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Adam Gnych

Adam Gnych Psycholog społeczny,
Konsultant, Trener
biznesu, Coach, K...

Temat: Szkolenia otwarte

Marci Shimoff w Polsce! 20 maja 2012 w Warszawie nauczycielka w filmie i książce THE SECRET w Polsce!

Witam serdecznie,

Z przyjemnością informuję, iż światowej sławy trener rozwoju osobistego, poprowadzi seminarium w Polsce, na zaproszenie firmy Invest Success i Success University.


Obrazek


20 maja w Warszawie, Marci Shimoff, wystąpi z seminarium: "Jak być szczęśliwym bez powodu"

Seminarium na podstawie bestsellerowej książki: "Happy for No Reason"!

Więcej na stronie http://www.marcishimoff.pl

http://www.facebook.com/pages/Marci-Shimoff-Polska/188...

Organizator - Success University - http://successuniversity.pl

http://www.facebook.com/pages/Success-University-Sp-z-...

Książki Marci Shimoff sprzedały się w ponad 14 milionach egzemplarzy na całym świecie!

http://www.facebook.com/pages/Marci-Shimoff-Polska/188...

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam

Adam Gnych
P.S. 3 marca 2012 gościliśmy w Warszawie Pana Bodo Schafera. Poniżej krótka relacja z tego wydarzenia

http://www.youtube.com/watch?v=z-Xjn3CQ7yM&feature=pla...
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Szkolenia otwarte


Obrazek

COPYWRITING – SKUTECZNA SPRZEDAŻ ZA POMOCĄ SŁÓW

Warsztaty 12-13 kwietnia, WARSZAWA.

Dowiedz się jak pisać: krótko, treściwie i skutecznie.

„Dlaczego nasza oferta nie działa? Jak zacząć ten list? Czy teksty na naszej stronie www muszą być tak nudne i długie? Co zrobić, żeby nasz komunikat zachęcał do działania?”

Po tym szkoleniu będziesz znać odpowiedzi na powyższe pytania. I nie będziesz musiał nikogo prosić, aby stworzyć skuteczną ofertę. Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.

Szkolenie nastawione na sprzedaż, skuteczność i zwięzłość, a NIE na kolekcjonowanie nagród na festiwalach reklamowych.

ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!

________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Ćwiczenia praktyczne, wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:

* jak stworzyć skuteczną ofertę, nagłówek, slogan, list biznesowy, e-mail, tekst strony www, brand story;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;
* jak skutecznie używać liczb w tekstach marketingowych i reklamowych;
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchię informacji;

... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak, jak skuteczny, "rasowy" copywriter.

______________________________________

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki)
______________________________________

JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?

Po szkoleniu:

* będziesz skuteczniej komunikować się podczas prezentacji, spotkania, rozmowy telefonicznej,
* obniżysz koszty dzięki zwiększeniu niezależności od zewnętrznych dostawców usług marketingowych,
* poprawisz jakość relacji z Twoimi klientami, współpracownikami i... przełożonymi.

______________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE

* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM

1. Słowo wstępu
Kto? Do kogo piszesz?
Krócej! Jak wydobyć i napisać to, co najważniejsze?
Konkretniej! Jak pisać konkretniej i treściwiej?
Mocniej! Co i jak wyróżniać?

2. Język korzyści
Język korzyści – czego możesz się „złapać” i jak to przedstawić odbiorcy?
„Co ja z tego będę miał?” Empatia – to bardzo pomaga
Przykłady (dobre i złe)
Ćwiczenie praktyczne

3. Subtelne różnice – duży efekt: jak zwiększyć skuteczność komunikatu bez zmieniania faktów
Jakie słowa działają lepiej w konkretnej sytuacji (a które słabiej)?
Ćwiczenie praktyczne – dodaj mocy tym słowom

4. Jak tworzyć nagłówki?
Rodzaje nagłówków
Co (i kto) jest najważniejsze w tworzeniu nagłówka?
Przykłady (nagłówki dobre i słabe)
Ćwiczenie praktyczne

5. Jak komunikować liczby?
Jak skuteczniej komunikować liczby?
Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
Zero - szara eminencja
Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
Dokładne liczby - kiedy je stosować?

6. List biznesowy
Nagłówek
Pierwszy akapit
Zakończenie
Podpis, PS
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

7. Komunikacja wewnętrzna
Teksty... o nas samych. Z humorem, ale... bez idiotyzmów!
Teksty na eventy: scenariusze, opisy, wezwania do zabawy
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

8. Storytelling
Storytelling – jako pomysł na komunikację marki
Brand story – jak opowiedzieć ciekawą historię o Twojej marce
Co łączy wszystkie porywające historie?
Narzędzia: cztery elementy opowieści o marce
Punkty zwrotne w opowieści
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

9. Internet
e-mail: Pola: ”Od”, ”Temat”, treść, grafika (tak czy nie?)
Teksty na stronę www:
- tytuły
- nagłówki,
- akapity
- słowa i frazy kluczowe,
- wyróżnienia w tekście
- tabele
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

PRZYKŁADY: teksty sprzedażowe, wizerunkowe, eventowe. Jak powstał ten slogan? Nagłówki, tytuły w akcji. Listy biznesowe, e-maile.
______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 12-13 kwietnia 2012 (czw.-pt.)
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 1250 zł NETTO (+23% VAT).
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE: http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/copywritin...

______________________________________

Dowiedz się i przećwicz: jak tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe. Przyjdź na to szkolenie

SĄ JESZCZE WOLNE MIEJSCA!
Adam Gnych

Adam Gnych Psycholog społeczny,
Konsultant, Trener
biznesu, Coach, K...

Temat: Szkolenia otwarte

20 maja 2012. Warszawa. Seminarium z Marci Shimoff!!!

Ambasadorem seminarium z Marci Shimoff została Pani Agata Młynarska;-)

Agata Młynarska - dziennikarka, prezenterka, osobowość telewizyjna. Stworzyła i prowadzi portal dla kobiet Onaonaona.com. Portal jest miejscem spotkań kobiet aktywnych. Wspiera ich działania we wszelkich aspektach życia: zawodowym, prywatnym, rodzinnym. Portal zgromadził silną społeczność kobiet, które spotykają się także poza Internetem. W klubach ONA, tworzonych spontanicznie w kolejnych miastach, ONE wymieniają doświadczenia, inspirują się wzajemnie do działania, wzmacniając pozytywną energię i siłę do realizacji marzeń. Agata Młynarska prowadzi spotkania motywacyjne dla kobiet, ucząc, jak osiągać cele, dążyć do sukcesu i czerpać radość z życia w każdym wieku.

Obrazek



Obrazek


http://onaonaona.com

Więcej na http://marcishimoff.pl

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam
Adam Gnych
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Szkolenia otwarte

30.04.2012

Stres i Wypalenie Zawodowe 30.04.2012
Jak radzić sobie ze stresem i przeciwdziałać wypaleniu zawodowemu?


Obrazek


Szkolenie skierowane jest do pracowników, którzy w codziennym funkcjonowaniu odczuwają często napięcia, podlegają silnej presji czasowej, doświadczają problemów zdrowotnych związanych ze stresem oraz są zagrożone wypaleniem zawodowym. Szczególnie pomocny jest dla ….

więcej informacji
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: Szkolenia otwarte

Zapraszam na szkolenie: MODELOWANIE PROCESÓW BIZNESOWYCH (BPMN)


Obrazek


Termin szkolenia: 12-13 czerwca 2012r. (kurs dwudniowy – 16 h)
Miejsce: Warszawa
Cena netto: 2400 PLN
Druga osoba w firmie otrzymuje rabat 30%, trzecia i kolejne: 50%!!!
Trener: Jarosław Żeliński


Program szkolenia:
1. Notacja jako język komunikacji:
a. Semantyka: słownik notacji
b. Syntaktyka: gramatyka notacji
c. Pragmatyka: kontekst użycia notacji
d. Semiotyka: wiedza adresata jako kontekst modelowania
2. Podstawy modelowania:
a. Analiza kontekstu - model kontekstowy (biznesowy)
b. Analiza biznesowa – model kluczowych procesów (wewnętrzny łańcuch wartości dodanej)
c. Modelowanie procesów biznesowych – orientacja na produkty, kluczowe etapy modelowania
d. Dekomponowanie modeli – jak dobrać poziomy szczegółowości
3. Zaawansowane techniki modelowania:
a. Analiza i przepływ informacji
b. Modelowanie zorientowane na obsługę zdarzeń
c. Role, właściciele procesów i wykonawcy czynności
d. Warstwa produktów i warstwa zmiany stanów (statusów)
e. Notacja BPMN – podstawy i zastosowanie
f. Diagram czynności i sekwencji UML – obszary zastosowań w modelowaniu procesów
g. Praktyka modelowania – antywzorce i naiwne metody modelowania
h. Analiza zakresu projektu IT – specyfikowanie przypadków użycia
4. Zakończenie, dyskusja

Wsparcie po szkoleniu dla uczestników: 60 dni na bezpłatne konsultacje z trenerem w trybie e-learningu.

Szczegółowe informacje o szkoleniu oraz zapisy!

Kontakt:
tel: 794 930 124
e-mail: biuro@eduFuturo.pl
www.eduFuturo.pl
www.facebook.com/KMeduFuturo



Wyślij zaproszenie do