konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte

Zapraszam serdecznie do udziału w kolejnych warsztatach motywacyjnych dla kobiet.

http://www.goldenline.pl/spotkanie/wyraz-to-kobieca-ko...
https://www.facebook.com/events/333641533433345/


Obrazek

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte


Obrazek


Szanowni Państwo!

Zapraszamy serdecznie na kompleksowe kursy z zakresu ochrony danych osobowych w Krakowie w 2013 roku.

Kurs Administratora Bezpieczeństwa Informacji obejmują dwie części:

I część teoretyczna dwudniowe szkolenie dla Administratora Bezpieczeństwa Informacji, na którym uczestnicy dowiedzą się jak spełniać nowe obowiązki ustawowe odnośnie ochrony danych osobowych, interpretacje GIODO odnośnie rejestracji zbiorów, sposoby zabezpieczenia danych osobowych przedsiębiorców, przykłady rejestracji zbiorów danych osobowych w GIODO, poznają obowiązki związane z przetwarzaniem danych osobowych.

II część praktyczna warsztat: Administrator Bezpieczeństwa Informacji – dokumentacja, jednodniowy warsztat uzupełniający dwudniową część teoretyczną o ćwiczenia praktyczne odnoszące się do najważniejszych czynności wykonywanych przez ABI, przygotowanie do kontroli GIODO, a także co najważniejsze zdobycie umiejętności dotyczących opracowania dokumentacji przetwarzania danych osobowych (Polityka Bezpieczeństwa Informacji, Instrukcja Zarządzania Systemem Informatycznym) , następnie monitorowania jej przestrzegania. Tworzenie elementów Polityki Bezpieczeństwa i Instrukcji Zarządzania Systemem Informatycznym – ćwiczenia na konkretnym przykładzie organizacji sektora prywatnego przetwarzającej dane osobowe.

Terminy szkoleń

19-21 sierpnia 2013 r. Termin gwarantowany

Cena: 1455 zł netto (1789,65 zł brutto)

Aby zgłosić swoje uczestnictwo w szkoleniu należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie http://www.czj-infox.pl
Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Kontakt:
Centrum Zarządzania Jakością INFOX Sp. z o.o.
ul. Kalwaryjska 69
30-504 Kraków
http://www.czj-infox.pl
e-mail: szkolenia@czj-infox.pl
Tel./fax: 12 653 20 13, 12 295 08 00
Miłosz Polonis

Miłosz Polonis Obsługa klienta
skandynawskiego,
PPHU Bliźniak s.c.

Temat: Szkolenia otwarte

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 28 czerwiec 2013, Warszawa,
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Zapraszamy do wzięcia ze sobą wizytówek, z których na koniec szkolenia zostanie wylosowana niespodzianka.

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog, certyfikowany praktyk Hogan Assessment Systems, Praktyk NLP.

Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Specjalizuje się w doskonaleniu
kompetencji menedżerskich oraz międzykulturowych, treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem,
zarządzaniu sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim i angielskim. Ma za
sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak: Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA,
BUD-Invest. Na stałe współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu. Jest odpowiedzialna
za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
szkolenia@adeptia.pl
(+48) 0-727924618

Zarządzanie stresem.txt

Zarządzanie stresem

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 12 lipiec 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Szkolenie przedstawia teorie i definicje stresu od strony psychologicznej i praktycznej.
Pokazuje również jak zarządzać stresem w codziennych obowiązkachoraz jak otworzyć się na
zmiany. Celem szkolenia jest zmiana w postrzeganiu a także odczuwaniu objawów stresu.
Na treningu antystresowym skupiamy się na zwiększaniu świadomości objawów występujących w ciele,
oraz informacji jakie niosą ze sobą. Uczestnicy przećwiczą szereg technik relaksujących służących
do codziennego relaksu oraz techniki służące do stosowania podczas objawów silnego stresu.
Podczas warsztatu prowadzone będą treningi antystresowe i relaksacyjne (ćwiczenia wykonywane w trakcie zajęć,
w pozycji leżącej). Korzyścią ze szkolenia jest większa harmonia wewnętrzna oraz zdolność do pracy pod
zwiększoną presją bez szkody dla organizmu.

Dla kogo:

Szkolenie jest skierowane do osób, które chciałyby radzić sobie lepiej z codziennym stresem.
Mogą być to osoby zarówno pracujące w stresującym zawodzie, środowisku jak również takie, które
czują wewnętrzną potrzebę zapanowania nad emocjami życia prywatnego.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

• Wzmocnienie umiejętności zarządzania w sytuacjach stresujących oraz w sytuacjach zmiany
• Wzmacnianie pozytywnego nastawienia do swojej pracy i życia
• Większa harmonia wewnętrzna oraz zdolność do pracy pod zwiększoną presją bez szkody dla organizmu.

Program szkolenia:

1. Wprowadzenie do zarządzania stresem w procesie zmian
• Czym jest stres i z czego wynika?
• Oczekiwania otoczenia (im trudniejsze zadanie tym większy stres)
• Proces zmiany a stres
• Pojęcie stresu optymalnego
• Stres pozytywny (chęć do pracy, przyjmowanie wyzwań)
• Stres negatywny (strach, pustka w głowie, objawy fizyczne, niechęć do podejmowania wyzwań)
• Jak zarządzać stresem?
• Techniki antystresowe i relaksacyjne

2.Stres w miejscu pracy i jego przyczyny
• Diagnoza aktualnego stresu
• Rozpoznawanie objawów fizjologicznych stresu
• Efekty stresu
• Stres a zespół
• Przyczyny stresu (przepływ informacji, wprowadzanie zmian)

3.Konstruktywne strategie radzenie sobie ze stresem oraz procesem zmian
• Koncentracja na emocjach a koncentracja na zadaniu
• Strategie ucieczkowe
• Działanie oparte na strategii poznawczej
• Techniki odzyskiwania kontroli

4.Techniki radzenia sobie w sytuacjach trudnych
• Zmiana sposobu myślenia o otaczającej nas rzeczywistości
• Treningi antystresowe i relaksacyjne (ćwiczenia wykonywane w trakcie zajęć, w pozycji leżącej)
• Trening autogenny Schulza
• Trening Jacobsona

5.Podsumowanie szkolenia – wnioski praktyczne
• Przypomnienie głównych punktów
• Omówienie wniosków z ćwiczeń
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre zachowania aby lepiej działać w zespole
- Zostawię za sobą – zostawię za sobą zachowania demotywujące

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
szkolenia@adeptia.pl
(+48) 0-727924618
Sławomir Waśniewski

Sławomir Waśniewski
Trener/coach/copywri
ter/autor/AkademiaKr
eatywnejEdukacji....

Temat: Szkolenia otwarte

Pracownik biurowy – znajdź pracę z zawodowym portfolio!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Zwiększ swoje szanse na rynku pracy w jeden dzień!

Interesuje Cię praca biurowa?
Zrób wrażenie na pracodawcy! Zaskocz rekruterów! Postaw na innowacyjność i oryginalność!

Jak to zrobić?
Weź udział w szkoleniu „Pracownik biurowy – Twoje zawodowe portfolio”

Program szkolenia:
1. Wymagania stawiane pracownikowi biurowemu
2. Kompetencje zawodowe asystentki/sekretarki
3. Autodiagnoza potencjału osobistego i zawodowego
4. Autopromocja i autoprezentacja (aplikacje, social media, publikacje, strategie składania ofert, rekrutacja)
5. Opracowanie zawodowego portfolio
6. Podnoszenie kwalifikacji i samodoskonalenie

Czas: 8 h
Cena: 80 zł (PROGRAM PARTNERSKI: poleć szkolenie znajomym i zmniejsz swoją opłatę do 0 zł!)
W cenę wliczono:
- materiały szkoleniowe
- serwis kawowy
- certyfikat

Najbliższe terminy:
21.08.2013 godz. 13.00 – 19.30
28.08.2013 godz. 13.00 – 19.30
ZAPYTAJ O INNE TERMINY!
Ilość miejsc ograniczona!

Zapisy:
LOCUS Biuro Coworkingowe
ul. Piotrkowska 276 bud. B lok. 2
90-361 Łódź
tel./fax 42 235 45 15
e-mail: biuro@locus.lodz.pl
http://www.locus.lodz.pl
Czynne od poniedziałku do piątku
w godz. 9:00 – 18:00

Temat: Szkolenia otwarte


Obrazek


Szanowni Państwo,

W związku z nadchodzącym jesienno - zimowym sezonem szkoleniowym,
mamy ogromną przyjemność przedstawić Państwu propozycję
przygotowaną przez PM Experts.

Wraz z początkiem września rozpoczynamy kolejną edycję Akademii
PMP®. Została ona dostosowana do aktualnie obowiązującej, 5
edycji PMBOK®. Na ten cykl pięciu szkoleń zapraszamy wszystkie
osoby zainteresowane gruntownym przygotowaniem do certyfikacji
CAPM® oraz PMP®, ale także każdego, kto chciałby poznać
najlepsze praktyki z zakresu zarządzania projektami.

Wraz z naszą autorską Akademią PMP® ruszają kolejne szkolenia z
metodyki PRINCE2® na poziomie Foundation oraz Practitioner. Dzięki
posiadanej przez nas akredytacji, umożliwiają zdobycie pełnej
certyfikacji APMG®.

Dla osób, które chciałyby opanować wiedzę z zaawansowanych
obszarów zarządzania projektami, przygotowaliśmy szereg szkoleń
takich jak: Agile Project Management®, Zarządzanie Portfelem
Projektów®, Zarządzanie Programami® oraz Interpersonalne Aspekty
Zarządzania Projektami®.

Jeśli natomiast dopiero rozpoczynają Państwo swoją edukację w
świecie project managementu, zapraszamy do udziału w jednodniowych
szkoleniach z Podstaw Zarządzania Projektami®.

Do tej pory nasz program szkoleń otwartych realizowaliśmy w
Gdańsku, Warszawie oraz Krakowie. W tym sezonie, rozpoczynamy
warsztaty również we Wrocławiu oraz Poznaniu.


Obrazek


Oprócz propozycji cyklicznych szkoleń otwartych organizujemy
również wyjazdowy warsztat Project Management Camp 2013.

Z uwagi na czas, jaki pozostał do rozpoczęcia warsztatów
przygotowaliśmy również propozycję rabatów, które w
zależności od terminu zapisu oraz ilości zgłoszonych osób może
wynieść nawet 30%.

Serdecznie zapraszamy do kontaktu.

NAPISZ: szkolenia@pmexperts.pl
ZADZWOŃ: Tel. +48 22 395 64 20
SPRAWDŹ: http://pmexperts.pl

Wszystkim życzymy powodzenia w projektach!
Maciej Mazuruk

Maciej Mazuruk Partner Zarządzający
- PMP, APICS
,SCRUM

Temat: Szkolenia otwarte


Obrazek


Wszystko co chcielibyście wiedzieć o finansach, a wstydzicie się zapytać… – tak można by scharakteryzować jednym zdaniem (parafrazując tytuł filmu znanego amerykańskiego reżysera) szkolenie z finansów dla „niefinansistów”.
Ile razy w pracy (bądź w domu, np. siedząc przezd TV) jesteśmy świadkami rozmów biznesowych o marży brutto, zysku netto, amortyzacji, kapitale obrotowym przedsiębiorstwa, niekoniecznie zdając sobie sprawę z tego, co dane pojęcia tak naprawdę oznaczają dla życia przedsiębiorstwa ?

Celem niniejszego warsztatu jest przybliżenie wiedzy o skomplikowanej dziedzinie finansowej w przystępny i praktyczny sposób, zrozumiały dla wszystkich odbiorców.

Zapraszam na najbliższe prowadzone przeze mnie szkolenie.

Termin: 9 października, szkolenie jednodniowe
Miejsce: Warszawa

Czytaj więcej...
Maciej Mazuruk

Maciej Mazuruk Partner Zarządzający
- PMP, APICS
,SCRUM

Temat: Szkolenia otwarte


Obrazek


Każdy z nas w życiu codziennym, czy to osobistym, czy w biznesie, spotyka się z różnymi dylematami dotyczącymi racjonalnego gospodarowania pieniędzmi.
Na co mam wydać środki, którymi dysponuję ?
Jak oszacować i określić budżet dla wymaganego przedsięwzięcia ?
Jak monitorować wydatki i określić ich stopień wykorzystania wraz z upływającym czasem ?
Jak oszacować planowaną całość kosztów uwzględniając już poniesione nakłady ?
W przypadku projektów odpowiedzi na te pytania nurtują niejednego członka zarządu, kierownika projektu lub dyrektora finansowego. Tam gdzie pojawiają się pieniądze, akcjonariusze i różni interesariusze z otoczenia projektów domagają się również rzetelnej informacji tak, aby podejmować właściwe dla danej chwili decyzje.

Celem szkolenia jest wsparcie zarządzania projektami w aspekcie finansowym i przyswojenie niezbędnej wiedzy i technik służących określaniu i kontroli budżetów.

Zapraszam na najbliższe prowadzone przeze mnie szkolenie.

Termin: 10 października, szkolenie jednodniowe
Miejsce: Warszawa

Czytaj więcej...
Karolina R.

Karolina R. Specjalista ds.
szkoleń, Incert

Temat: Szkolenia otwarte


Obrazek


Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania Jakością wg normy ISO 9001:2008

Termin szkolenia: 06 – 07 września 2014 r.
Miejsce: Warszawa
Cena:
Cena dla osób posiadających status studenta: 393,60 zł brutto,
Cena dla osób niestudiujących: 738,00 zł brutto.

Auditor wewnętrzny Systemu Zarządzania Środowiskowego wg normy ISO 14001:2005

Termin szkolenia: 06 – 07 września 2014 r.
Miejsce:Warszawa
Forma szkolenia: wykłady i ćwiczenia
Czas trwania: 2 dni - 16 h,( 9:00 - 17:00)
Cena:
• Osoby niestudiujące 738,00 zł,
• Studenci 393,60 zł (podane ceny są cenami brutto).

W cenę szkoleń wliczono
• przerwy kawowe,
• profesjonalne materiały szkoleniowe,
• dostęp do norm ISO w trakcie szkolenia,
• po zdaniu egzaminu uczestnicy otrzymują potwierdzenie zdobycia wysoko cenionych na rynku pracy kwalifikacji zawodowych w postaci certyfikatów firmy INCERT ,
• 10% rabat na kolejne szkolenia organizowane przez INCERT.

Trenerzy:
Doświadczony trener/konsultant i jednocześnie czynny auditor międzynarodowej jednostki certyfikującej.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową: http://incert.pl .
Zgłoszenia na szkolenie można dokonać poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego pod adresem: http://www.incert.pl/kontakt/zgloszenie-na-szkolenie

Pozdrawiam,

Karolina Dzięgielewska
Specjalista ds. szkoleń
tel/fax: 091 469 45 53
karolina.dziegielewska@incert.pl
http://www.incert.pl
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Szkolenia otwarte


Obrazek


COPYWRITING - SŁOWEM SPRZEDAŻ!


Warsztaty 25-26 września 2014, Warszawa.

Jak pisać skuteczniejsze teksty reklamowe?
Jak pisać oferty handlowe? Jak pisać treści do strony www?
Jak sprzedawać... słowem?


KORZYŚCI
Po tych warsztatach będziesz szybciej, łatwiej i efektywniej:


* dobierać najskuteczniejsze słowa do konkretnego odbiorcy i kontekstu,
* określać korzyści wynikające z danego produktu,
* tworzyć skuteczniejsze nagłówki ,
* tworzyć skuteczniejsze oferty promujące Twoją markę,
* tworzyć perswazyjne teksty na Twoją stronę www,
* skuteczniej komunikować liczby (ceny, czas, procenty) w komunikacie marketingowym.

Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.

UWAGA: program warsztatów koncentruje się na skuteczności komunikatu i osiąganiu celów biznesowych dla marki (głównie: sprzedaży), a NIE na zdobywaniu nagród na festiwalach reklamy.

ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!

_____________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE

* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM

 Warsztaty DZIEŃ 1. 


1. SUBTELNE RÓŻNICE MIĘDZY SŁOWAMI
Jak wpłynąć na percepcję bez zmieniania faktów?
Obszerny PAKIET PRZYKŁADÓW - wykorzystanie słów w różnych sytuacjach

2. JAK PISAĆ JĘZYKIEM KORZYŚCI?
Co sprzedajesz? Co tak NAPRAWDĘ sprzedajesz?
Czego chcą Twoi klienci?
"MY" czy "TY"?
Korzyści? Tak, ale nie zapominaj o cechach

3. JAK TWORZYĆ SKUTECZNE NAGŁÓWKI?
Cztery elementy wykorzystywane w najskuteczniejszych nagłówkach
Sprawdzone sposoby na nagłówki
Przykłady - nagłówki skuteczne i nieskuteczne

 Warsztaty DZIEŃ 2. 


4. JAK NAPISAĆ SKUTECZNĄ OFERTĘ?
Co motywuje ludzi?
Krok po kroku - co zawiera skuteczna oferta?
Jak minimalizować obiekcje, które przeszkodzą w zakupie?
Konkrety proszę!

5. JAK SKUTECZNIEJ KOMUNIKOWAĆ LICZBY?
Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
Zero - szara eminencja
Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
Dokładne liczby - kiedy je stosować?

6. JAK PISAĆ TREŚCI DO STRON WWW?
Tytuły
Nagłówki
Akapity
Słowa i frazy kluczowe
Wyróżnienia
Tabele

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 25-26 września 2014
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 1090 zł NETTO (+23% VAT).
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.

W cenie: szkolenie, materiały, miesiąc konsultacji, (e-mail, telefon), dostęp do materiałów online, smaczny catering i oczywiście imienny certyfikat dla każdego uczestnika.

INFORMACJE, OPINIE i ZAPISY:
http://www.grupaautor.pl/copywriting.html

______________________________________
Sylwia Jankowska

Sylwia Jankowska ZLM Miejski
Administrator
Nieruchomości

Temat: Szkolenia otwarte

AUTODESK REVIT
ZAPRASZAMY NA PROMOCYJNA OFERTĘ SZKOLENIOWĄ.
TERMIN SZKOLENIA AUTODESK REVIT ARCHITECTURE
24-26.08.2015 ŁÓDŹ

Po ukończeniu kursu uczestnicy utrzymują międzynarodowy Certyfikat Autodesk
KOSZT PROMOCJI 600,00 NETTO OD OSOBY

ZAPRASZAM DO KONTAKTU 603 632 114, CADEXPERT

sylwia_jankowska@cadexpert.com.pl

Lista szkoleń
Sylwia Jankowska

Sylwia Jankowska ZLM Miejski
Administrator
Nieruchomości

Temat: Szkolenia otwarte

AUTODESK 3ds MAX
ZAPRASZAMY NA PROMOCYJNA OFERTĘ SZKOLENIOWĄ.
TERMIN SZKOLENIA AUTODESK 3ds MAX
03-05.08.2015 ŁÓDŹ

Po ukończeniu kursu uczestnicy utrzymują międzynarodowy Certyfikat Autodesk
KOSZT PROMOCJI 600,00 NETTO OD OSOBY

ZAPRASZAM DO KONTAKTU 603 632 114

CADExpert
ul.Nowe Sady 2, Łódź

sylwia_jankowska@cadexpert.com.pl

Lista szkoleń

Temat: Szkolenia otwarte

Przyjdź do nas i sprawdź siebie!

Interesuje Cię praca trenera, ale nie wiesz z czym wiąże się ten zawód, chcesz inwestować w rozwój osobisty i zdobywać kwalifikacje trenerskie, ale nie wiesz jaką szkołę wybrać - to szkolenie jest właśnie dla Ciebie!

Zapraszamy na szkolenie ZAWÓD TRENER - CZY TO DLA MNIE? wszystkich zainteresowanych rozwojem trenerskim, chcących sprawdzić swoje predyspozycje i motywacje do kształcenia się w tym kierunku.

Dla uczestników szkolenia 10% zniżki na udział w V edycji Szkoły Trenerów STER

kiedy? - 5.09.2015, od 10.00 do 17.00
gdzie? - ul. Karmelicka 46/9a, Kraków
prowadzący - Tomasz Wojciechowski, przewodniczący sekcji trenerskiej PTP
cena - 69 zł brutto

Szczegółowy program? Napisz do nas na szkolenia@perspektywy-partner.eu

Zapraszamy!
PERSPEKTYWY S.C. Rozwijamy Potencjał!

https://www.facebook.com/events/110873082590849/

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte

Szanowni Państwo,​​

Wrzesień to czas powrotów do szkoły nie tylko dla dzieci, ale także dla dorosłych! Jesień można bowiem wykorzystać na zrobienie kolejnego kroku w swojej zawodowej karierze i wejście - jako specjalista - na drogę sukcesu.
Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w certyfikowanych, praktycznych i biznesowych kursach z zakresu rachunkowości oraz kadr i płac. Wszystkie zajęcia mają formę warsztatów, które faktycznie przygotowują do pracy na określonych stanowiskach, dają narzędzia i praktyczne rozwiązania problemów, na jakie napotykają pracownicy działów księgowych i kadrowo-płacowych. Szczególnie polecamy Państwa uwadze:

CERTYFIKOWANY Kurs Rachunkowości od podstaw z obsługą programów: Płatnik, Symfonia, Optima (kod zawodu 331301)​ ​
- start: 12.09.
CERTYFIKOWANY Kurs Prowadzenia Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów (kod 431101)​ ​
- start: 19.09.
CERTYFIKOWANY Kurs Rachunkowości dla średniozaawansowanych (kod zawodu: 241103)
- start: 19.09.
CERTYFIKOWANY Kurs Kadry i Płace od podstaw z obsługą programów: Płatnik, Symfonia, Optima (kod zawodu 242310,242307)
- start: 26.09.

​Wszystkie informacje o kursach można znaleźć na naszej stronie internetowej: http://www.taxconsilium.com. Chętnie odpowiemy także na Państwa pytania zdalnie i osobiście. Zapraszamy do kontaktu!


Obrazek
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Szkolenia otwarte

Zapraszam na warsztaty:

KREACJA SKUTECZNEJ REKLAMY - 1 dzień
Jak tworzyć lepsze reklamy. Jak przełożyć korzyści na wyrazisty pomysł. Jak przekuć pomysł w skuteczną reklamę. Minimum teorii, maksimum ćwiczeń.

27.11.2015 Warszawa, ul. Wilcza 9
oraz 7.12.2015, Warszawa, ul. Wilcza 9

Więcej informacji: http://www.autor.biz/kreacja.html

-------------------------------------------------------------------------------
COPYWRITING - SŁOWEM SPRZEDAŻ - 1 dzień
Jak pisać skuteczniej, krótko i na temat. Jak pisać, co pisać, kiedy i dlaczego - tak, aby skuteczniej sprzedawać. Jak pisać lepsze oferty, dobre i celne hasła oraz skuteczniejsze komunikaty marketingowe. Minimum teorii, maksimum ćwiczeń.

8.12.2015, Warszawa, ul. Wilcza 9

Więcej informacji: http://www.autor.biz/copywriting.html

Zapraszam
Adrian Tomaszewski
tel.: 504 179 065
http://autor.bizTen post został edytowany przez Autora dnia 18.11.15 o godzinie 17:55

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte

Serdecznie zapraszam na CERTYFIKOWANY Kurs Rachunkowości od podstaw z obsługą programów: Płatnik, Symfonia, Optima.
Pokażemy Ci, jak wygląda księgowość w praktyce – nauczymy Cię tego, w czym jesteśmy najlepsi!


Obrazek

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte

Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli AWANS aktualnie prowadzimy nabór na: Kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania oświatą (metoda e-learningowa).
Czas trwania: 240 godz. (9 miesięcy)
Czas realizacji kursu: 19 marca 2016 r. – 17 grudnia 2016 r.

Kurs organizowany jest zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 listopada 2009 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (t.j. Dz. U. Nr. 200, poz. 1537, z późn. zm.) .

Uczestnikami kursu mogą być nauczyciele posiadający odpowiedni poziom wykształcenia, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 października 2009 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w poszczególnych typach publicznych szkół i rodzajach publicznych placówek (Dz.U. Nr 184, poz. 1436 z późn. zm).

Obszary tematyczne kursu:
• Przywództwo edukacyjne w szkole - kształcenie umiejętności w zakresie przywództwa edukacyjnego i stosowanie go adekwatnie do etapu rozwoju organizacyjnego szkół,
• Przywództwo dla uczenia się i rozwoju indywidualnego - zapoznanie słuchaczy z organizowaniem procesu uczenia się i budowania szkoły jako organizacji uczącej się,
• Polityka oświatowa – dyrektor jako lider w środowisku- analizowanie efektywnej współpracy wewnątrz i międzyinstytucjonalnej jako podstawy dobrego funkcjonowania w środowisku lokalnym,
• Zarządzanie zasobami ludzkimi - rozumienie koncepcji opartej na zarządzaniu zasobami ludzkimi , inicjowaniu, wspieraniu i monitorowaniu doskonalenia rozwoju zawodowego własnego i pracowników,
• Zarządzanie strategiczne w kontekście prawnym, społecznym i finansowym - poznanie organizacji pracy szkoły z uwzględnieniem kontekstu ekonomicznego i prawnego,
• Zarządzanie własnym rozwojem zawodowym – kształtowanie umiejętności zarządzania własnym rozwojem zawodowym.

Organizacja kursu:
• zajęcia prowadzone z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość będą realizowane z wykorzystaniem platformy e-learningowej,
• materiały szkoleniowe zamieszczane będą na stronie internetowej kursu – platforma edukacyjna Moodle,
• egzaminy odbywać się będą poprzez sprawdziany testowe,
• około 20% zajęć będzie miało charakter stacjonarny,
• słuchacze, po wywiązaniu się z wszelkich powinności, otrzymają świadectwo kwalifikacyjne.

Kurs realizowany przez:
Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli AWANS
ul. Helenówek 2, 25-661 Kielce
Tel. 41 3452832 w. 42 lub 46
Tel. kom. 509 470 549 lub 502 166 272
email: awans@odnkielce.pl

Koszt: 1200 zł
Krzysztof Grabałowski

Krzysztof Grabałowski Psycholog,
Specjalista PR

Temat: Szkolenia otwarte

Zapraszam na SALESworkout - warsztaty i seminaria dla praktyków sprzedaży, podczas których dowiecie się jak:

- budować skuteczne strategie sprzedaży
- podchodzić indywidualnie do oczekiwań swoich klientów
- planować sprzedaż
- wyciągać leady potencjalnych klientów z LinkedIn
- lepiej się prezentować i dzięki temu zwiększyć swoją siłę oddziaływania
- zmienić swoje nastawienie i nie bać się sprzedawać
- poprawić swoje wyniki i zwiększyć szanse na zawodowy sukces
- znaleźć się w inspirującym miejscu pełnym nowych pomysłów i umożliwiającym wymianę doświadczeń

W czasie SALESworkout będziecie mogli spotkać doświadczonych praktyków i trenerów zarówno sprzedaży bezpośredniej, sprzedaży w sieci oraz specjalistów kreowania wizerunku osobistego.

Szkolenia i warsztaty odbędą się w Krakowie już 31 marca, a ilość miejsc jest ograniczona.

Wszystkie informacje o SALESworkout znajdziecie na : http://salesworkout.pl/

Do zobaczenia!

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte

Zapraszam na CERTYFIKOWANY Kurs Rachunkowości od podstaw z obsługą programów:
Płatnik, Symfonia, Optima
(kod zawodu 331301), który odbędzie się w dniach
25.06.2016 - 24.07.2016.

TEN KURS JEST WŁAŚNIE DLA CIEBIE
- jeśli nie posiadasz wiedzy z zakresu księgowości (KURS PROWADZONY JEST OD PODSTAW) posiadasz niewielkie doświadczenie w tej dziedzinie i chcesz pogłębić lub uaktualnić swoją wiedzę
- chcesz rozpocząć pracę w działach finansowo-księgowych, biurach rachunkowych, instytucjach
- prowadzisz swoją firmę i chciałbyś efektywniej zarządzać jej finansami lub samodzielnie ją rozliczać
- chcesz realnie podnieść swoje szanse na rynku pracy
- chcesz nabyć faktyczną umiejętność prowadzenia pełnej księgowości
- posiadasz co najmniej średnie wykształcenie
- czujesz potrzebę ciągłego rozwoju, podnoszenia zawodowych kwalifikacji
- oraz rozumiesz istotę i znaczenie przestrzegania norm i zasad etycznych w pracy zawodowej
(w zawodzie księgowego to niezwykle istotne)

ZYSKAJ
- PRAKTYCZNĄ UMIEJĘTNOŚĆ prowadzenia księgowości spółek prawa handlowego (będziesz prowadził księgi rachunkowe, sporządzał sprawozdania
- finansowe, listy płac i optymalizował podatki)
- Umiejętność ZARZĄDZANIA FINANSAMI (przejdziesz całą drogę księgową firmę – od dokumentu źródłowego, jakim jest faktura, po przygotowanie rocznego
sprawozdania)
- MERYTORYCZNĄ wiedzę cenioną na rynku pracy
- Umiejętności OBSŁUGI NAJPOPULARNIEJSZYCH PROGRAMÓW finansowo-księgowych (OPTIMY, SYMFONII,) oraz PŁATNIKA (zajęcia komputerowe zajmują 24 h kursu)
- Przynależność do biznesowej społeczności Tax Consilium


Obrazek
Edyta S.

Edyta S. SUKCES Centrum
Rozwoju

Temat: Szkolenia otwarte

W imieniu Firmy SuccessPoint Sp.zo.o.

proponujemy Państwu cykl dedykowanych szkoleń w tematyce ciągłości działania, na które składają się:

Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna w zarządzaniu kryzysowym jako element zarządzania ciągłością działania
2 grudnia 2016 | Warszawa

Budowa i wdrożenie systemu zarządzania ciągłością działania w organizacji zgodnie z ISO 22301 oraz wymaganiami sektorowymi Termin gwarantowany!
8-9 grudnia 2016 | Warszawa

Wyznaczanie i zarządzanie procesami krytycznymi i kluczowymi w organizacji jako podstawowy etap budowy i wdrożenia Planu Ciągłości Działania i Planu Awaryjnego
12-13 grudnia 2016 | Warszawa

Zasady testowania Planów Ciągłości Działania (BCP) i Planów Awaryjnych (DRP)
20 grudnia 2016 | Warszawa

Dlaczego warto wdrożyć system zarządzania ciągłością działania?

Współcześnie każda organizacja, niezależnie od branży i otoczenia w jakim funkcjonuje, powinna wiedzieć jakie działania podjąć w sytuacji wystąpienia sytuacji kryzysowej:

§ awaria systemu informatycznego
§ niedostępność lokalizacji podstawowej
§ niedostępność kluczowych pracowników
§ niedostępność kluczowych dostawców usług
§ pożar

Podstawowymi wskaźnikami Analizy BIA jest określenie docelowego czasu odtworzenia działalności czyli RTO (Recovery Time Objective) oraz określenie utraty danych w czasie RPO (Recovery Point Objective).

Strategia ciągłości działania oraz Plany Ciągłości Działania (dla biznesu) i Plany Awaryjne (dla IT) powinny być ukierunkowane na odtworzenie procesów i zasobów krytycznych, a ich wiarygodność potwierdzona poprzez testy operacyjne.

Wdrożony system zarządzania ciągłości działania powinien również podlegać cyklicznym przeglądom oraz działaniom zapobiegawczym, korygującym oraz podlegać ocenie w procesie audytów zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych.

Trener: Dariusz Romańczuk
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ochrona danych osobowych - Rola i zadania Administratorów Bezpieczeństwa Informacji
5-6 grudnia 2016 | Warszawa

Warsztaty przeprowadzą uczestników przez kolejne etapy wykonywania funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji, przy uwzględnieniu zmian wynikających z nowelizacji Ustawy o ochronie danych osobowych obowiązującej od 1 stycznia 2015 r.
Uczestnicy szkolenia otrzymują pakiet dokumentacji-szablon przykładowej struktury dokumentacji przetwarzania i ochrony danych osobowych, przykładowy zakres Polityki Bezpieczeństwa Danych Osobowych oraz wybranych elementów Instrukcji Zarządzania Systemami Informatycznymi wraz z załącznikami (wzory ewidencji, oświadczeń, upoważnień), a także bazowy szablon „listy kontrolnej" ABI – do wykorzystania bezpłatnie w organizacji.

Trener: Jolanta Gasiewicz

Na szkolenia zapraszamy:

Osoby odpowiedzialne za system zarządzania ciągłością działania w organizacji
Osoby odpowiedzialne za procedury zarządzania kryzysowego
Audytorów wewnętrznych
Właścicieli Procesów (ryzyka)
Przedstawicieli IT
Osoby odpowiedzialne za budowę, wdrożenie i utrzymanie systemu Zarządzania ciągłością działania w swojej organizacji – właściciele procesów, osoby odpowiedzialne za obszar IT, ryzyka i bezpieczeństwa informacji
Rzeczników prasowych
Osoby wykonujące funkcję Administratora Bezpieczeństwa Informacji

Zapraszamy do zapoznania się z naszą stroną, na której znajdują się wszystkie szczegółowe programy szkoleń http://successpoint.pl/kalendarium-szkolen

Zapraszamy,
Zespół SuccessPoint



Wyślij zaproszenie do