konto usunięte

Temat: Pro-zdrowotne dodatki w produktach spożywczych - Hit,...

Podobny temat założyłem w dziale Zdrowa Żywność, ale tam cicho jakoś tak, więc wracam do matecznika :)

Zastanawiam się właśnie, czy wszystkie Omega 3, Lecytyny i inne dodatki, które obecnie coraz częściej pojawiają się w produktach rzeczywiście przyciągają Klientów chcących żyć "zdrowiej", czy jest to bardziej odbierane jako pewien trend, który zastosowało kilku producentów, a reszta po prostu kopiuje?

Co o tym sądzicie?
Jacek Kopyść

Jacek Kopyść Impossible is
nothing

Temat: Pro-zdrowotne dodatki w produktach spożywczych - Hit,...

hmm.. trudne pytanie, ale moim zdaniem, W społeczeństwie zarobki wzrastają, wzrasta też świadomość społeczna. przy odpowiednim kreowaniu zdrowego trybu życia , tego typu zagrywki producentów żywności maja jak najbardziej sens. i z pewnością przynosić będą coraz większe profity. Jest to trend, który przyciągnie klientów...

konto usunięte

Temat: Pro-zdrowotne dodatki w produktach spożywczych - Hit,...

Pośpiech, nieumiejętność skomponowania zbilansowanej diety, lenistwo, brak czasu na gotowanie itp

Czy przy odpowiedniej diecie trzeba kupować tego typu sztucznie wzbogacaną żywność?Łukasz Nowakowski edytował(a) ten post dnia 18.05.10 o godzinie 12:45
Jakub Król

Jakub Król chief marketing
officer

Temat: Pro-zdrowotne dodatki w produktach spożywczych - Hit,...

Łukasz Nowakowski:
Pośpiech, nieumiejętność skomponowania zbilansowanej diety, lenistwo, brak czasu na gotowanie itp

Czy przy odpowiedniej diecie trzeba kupować tego typu sztucznie wzbogacaną żywność?

To nie ma znaczenia, bo większość nie ma czasu na odpowiednią dietę, wyliczanie zapotrzebowania dziennego itp. Mając do wyboru dwa produkty: jeden bez informacji o super-prozdrowotnych składnikach, drugi z taką informacją konsument wybiera ten drugi - dzięki temu czuje się lepiej: zadbał o siebie, przykłada uwagę do sposobu żywienia, kupuje racjonalnie.

Trend zakładam, że będzie wzrostowy: coraz więcej firm pójdzie tą drogą, wymyślając coraz to nowe składniki, procesy przetwórcze czy redukując chemię. Może to nawet przełoży się nie tylko na wyniki kwartalne, ale również na proces produkcji? :)
Patryk Rykała

Patryk Rykała copywriter, Słowa
trafiają w cel

Temat: Pro-zdrowotne dodatki w produktach spożywczych - Hit,...

Największy problem to chyba tzw. kreowanie bakterii. Chodzi o nazwy niezwykle dobrotliwych bakterii ze znaczkiem znaku zarezerwowanego.
Czy to nie są wytwory wyobraźni marketingowców i marketingowe superkłamstwo?

Temat: Pro-zdrowotne dodatki w produktach spożywczych - Hit,...

Patryk Rykała:
Największy problem to chyba tzw. kreowanie bakterii. Chodzi o nazwy niezwykle dobrotliwych bakterii ze znaczkiem znaku zarezerwowanego.
Czy to nie są wytwory wyobraźni marketingowców i marketingowe superkłamstwo?

To nie jest superkłamstwo...tylko zwykła ściema!
A bakterie w pasteryzowanym jogurcie czy omega 3 w majonezie to tzw "pic na wodę"(BTW, zawsze mnie ciekawiła etymologia tego sformułowania. Ktoś może wie, co znaczy "pic na wodę"?)

Kuba ma rację - ludzie to kupują. Czyli z biznesowego punktu widzenia - chwalenie sie dodatkami do żywności jest sensownym posunięciem.

@ Tomek
Jeżeli dobrze rozumiem, to pytasz o żródło tej inicjatywy. MOim zdaniem to nie eksperyment kilku producentów, tylko odpowiedź na zapotrzebowanie klientów.

Tak przynajmniej było w przypadku otwarcia stoisk ze zdrową żywnością w Walmarcie.
Patryk Rykała

Patryk Rykała copywriter, Słowa
trafiają w cel

Temat: Pro-zdrowotne dodatki w produktach spożywczych - Hit,...

Michał Pająk:
Patryk Rykała:
Największy problem to chyba tzw. kreowanie bakterii. Chodzi o nazwy niezwykle dobrotliwych bakterii ze znaczkiem znaku zarezerwowanego.
Czy to nie są wytwory wyobraźni marketingowców i marketingowe superkłamstwo?

To nie jest superkłamstwo...tylko zwykła ściema!
A bakterie w pasteryzowanym jogurcie czy omega 3 w majonezie to tzw "pic na wodę"(BTW, zawsze mnie ciekawiła etymologia tego sformułowania. Ktoś może wie, co znaczy "pic na wodę"?)

pic na wodę [słownik slangu UG]
"Kłamstwo obliczone na wywarcie wrażenia lub zyskanie sympatii; zdolność do mówienia takich kłamstw i stwierdzeń."
Używa się połączenia "pic na wodę-fotomontaż", co samo tłumaczy się bardzo dobrze. Fotomontaż to ściema, a ściema to kłamstwo.

konto usunięte

Temat: Pro-zdrowotne dodatki w produktach spożywczych - Hit,...

Michał Pająk:

@ Tomek
Jeżeli dobrze rozumiem, to pytasz o żródło tej inicjatywy. MOim zdaniem to nie eksperyment kilku producentów, tylko odpowiedź na zapotrzebowanie klientów.

Tak przynajmniej było w przypadku otwarcia stoisk ze zdrową żywnością w Walmarcie.

Źródło wydaje się oczywiste - kwestia tylko czy wierzy się w to, czy nieTomasz Jarzębiński edytował(a) ten post dnia 19.05.10 o godzinie 10:32

Następna dyskusja:

Hit czy kit?




Wyślij zaproszenie do