Anna M.

Anna M. Student, Uniwersytet
Kardynała Stefana
Wyszyńskiego w
War...

Temat: Zapis o premii w umowie o pracę - istotne elementy

Witajcie,

chciałam doradzić się w kwestii zapisu na temat premii w umowie o pracę. Pracodawca nie posiada regulaminu wynagradzania.
Premia będzie przysługiwała według ściśle określonych warunków, tj. cele marketingowe, czyli po osiągnięciu X odsłon strony- kwota X, po osiągnięciu Y odsłon - kwota Y. Tutaj wszystko jest jasne, jednak co jeszcze warto zapisać, żeby później nie było problemów z udzielaniem premii i wliczaniem jej do podstaw?
Do zasiłku wejdzie, bo zależna jest od indywidualnej pracy, ale za chorobę w sumie nie będzie pomniejszana (jednak jak pracownika nie będzie może nie osiągnąć zamierzonego celu). Czy zawsze powinnam zapisać za jakie okresy przysługuje? (skoro pracownik ją otrzyma jak osiągnie cele).
Jakie zapisy o premiach zawsze powinny być zawarte, żeby uniknąć niejasności?

Dziękuję z góry za pomoc