Marcin B. Sales Manager
Temat: Świadectwo pracy- wyegzekwowanie dodatkowych informacji...
WitamMam malutki problem.
W Firmie A zatrudniony jestem od 05.2006 roku. Z dn. 01.01.2009 r. nastąpiło przejęcie miejsca pracy przez Firmę B na podstawie art. 23 kodeksu pracy. Więcej pisałem tu: http://www.goldenline.pl/forum/prawo-pracy-i-ubezpiecz...
Rozmawiałem ostatnio z panią z Kadr z Firmy B i pytałem czy do świadectwa pracy będą dopisane dodatkowe informację, mianowicie:
1) w Firmie A pełniłem obowiązki kierownika (w firmie B ta funkcja została całkowicie zlikwidowana)
2) w Firmie A odbyłem szereg rożnych szkoleń sprzedażowych
3) pracuję od 05.2006 w Firmie , a z dn. 01.01.2009 nastąpiło przejście do Firmy B
Pani odpowiedziała krótko..., że takie dane są dla nich nieistotne, i że nie będą one wpisane.
Czy jest jakiś jakiś sposób, aby wyegzekwować od obecnego pracodawcy, żeby to co napisałem powyżej znalazło się w takim dokumencie. Myślałem o wysłaniu razem z wypowiedzeniem umowy jakiegoś pisma, tylko nie wiem jak ono miałoby wyglądać. Jeśli ktoś z Państwa mógłby mi pomóc, może ma jakiś gotowy wzór to będę bardzo wdzięczny. Czytałem troszkę o tym i wiem, że na podstawie art. 97 k.p. pracodawca jest zobowiązany dopisać takie informacje, ale wiem też, że przypadek wystąpienia art. 23k.p. jest rzadko stosowany i mogą wyjść z tego jakieś problemy.
Ślicznie dziękuję za ewentualną pomoc. Pozdrawiam